-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Послуги з відведення стічних вод (централізоване водовідведення)
Завершена
3 308 701.20
UAH з ПДВ
Номер:
9bd3aad93e6c4ed89e3a79000c8a9b5e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-01-10-000099
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.01.2024 00:00
Період моніторингу:
10.01.2024 20:33 - 01.02.2024 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
10.01.2024 №2
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, на виконання доручення Держаудитслужби від 09.01.2024 № 003100-18/303-2024
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно - східного офісу Держаудитслужби
Аляб`євої О.М від 10.01.2024 року
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додатокдо наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 10.01.2024 № 2
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
22 UA-2023-12-29-005747-a 29.12.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав та обґрунтування для проведення закупівлі та укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом з урахуванням Особливостей, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 26 січня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав та обґрунтування для проведення закупівлі та укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства "Кіровоградська обласна лікарня Кіровоградської обласної ради" (далі – Замовник) на 2023 рік, звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, пояснення та документи Замовника надані на запит Північно-східного офісу Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
26.01.2024 20:11 - 01.02.2024 00:00
Дата публікації висновку:
26.01.2024 20:11
Запити/Пояснення
Номер:
c85022b8293e447590fe1bc3facc5871
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
15.01.2024 10:50
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.01.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі ДК 021:2015:90430000-0: Послуги з відведення стічних вод), (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-12-29-005747-a відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Зокрема, надати інформацію та відповідні документи листування з учасниками ринку (запити, запрошення до обговорення, цінові пропозиції) тощо).
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
993cde46d79845ffa7fe526470cf1ab7
Назва:
Про надання пояснень по закупівлі UA-M-2024-01-10-000099
Дата опублікування:
16.01.2024 10:30
Опис:
На ваш запит від 15.01.2024 р. за результатами моніторингу ID UA-M-2024-01-10-000099 КНП «КОЛ КОР» повідомляє наступне.
Обласне комунальне виробниче підприємство «Дніпро-Кіровоград» єдине в регіоні здійснює централізоване водопостачання та водовідведення всім категоріям споживачів, у тому числі організаціям та установам, що фінансуються з державних та місцевих бюджетів та суб’єктам господарювання відповідно до Закону України «Про житлово-комунальні послуги» . Враховуючи викладене, у зв’язку з тим, що зазначені послуги можуть бути надані тільки певним постачальником, відповідно підпункту 5 пункту 13 Особливостей було укладено договір без застосування електронної системи закупівель.
Перелік документів, що підтверджують наявність умов застосування підпункту 5 пункту 13 Особливостей :
- ЗВЕДЕНИЙ ПЕРЕЛІК СУБ'ЄКТІВ ПРИРОДНИХ МОНОПОЛІЙ станом на 30.11.2023
- Закон України «Про природні монополії» № 1682-III від 20.04.2000 р.;
Постанова НКРЕКП від 19.10.2017р. № 1268 «Про затвердження Порядку складання та ведення НКРЕКП реєстру суб’єктів природних монополій».
- Розпорядження Антимонопольного комітету України від 28.11.2012 року №847-р «Про затвердження Положення про ведення зведеного переліку суб’єктів природних монополій».
- Також, згідно підпункту 5 пункту 13 Особливостей затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 р. №1178: Придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання в одному з таких випадків як відсутність конкуренції з технічних причин, яка повинна бути документально підтверджена замовником.
Згідно п.13 Особливостей замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 38 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону.
Орієнтовні обсяги надавання послуг з централізованого водовідведення на 2024 рік для КНП “КОЛ КОР” були розраховані виходячи з Лімітів відпуску води та прийняття стоків на 2024 рік розробленим та затвердженим Обласним комунальним виробничим підприємством «Дніпро-Кіровоград» та виходячи з орієнтовної потреби в послугах центрального водовідведення на 2024 рік.
Тарифи на послуги установлено постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 22 грудня 2021 року №2858 «Про встановлення тарифів на централізованого водопостачання та централізованого водовідведення ОКВП «Дніпро-Кіровоград», відповідно до чого й було розраховано очікувану вартість закупівлі.
Пунктом 13 Особливостей передбачено: «За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 3-8 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону.
У разі укладення договору про закупівлю відповідно до цього пункту замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту. Обґрунтування у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника.».
На виконання даної вимоги законодавства нами як Замовником було завантажено в систему документальне підтвердження укладання договору без застосування електронної системи закупівель - ЗВЕДЕНИЙ ПЕРЕЛІК СУБ'ЄКТІВ ПРИРОДНИХ МОНОПОЛІЙ станом на 30.11.2023, а також Розпорядження керівника №12 від 29 грудня 2024 року та Протокол уповноваженої особи про прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю №454 від 29 грудня 2024 року.
Зазначені в запиті про надання пояснень «(запити, запрошення до обговорення, цінові пропозиції) тощо» чинним законодавством не передбачені, так як це не переговорна процедура, яка проводилась раніше згідно Закону України «Про публічні закупівлі».
Додатки:
- Копія службової записки начальника водопровідно-каналізаційної та теплоенергетичної служби Анатолія Черняка від 25.12.2023 р.
Номер:
ea346ef3244a4b77b878fdecaa8a2446
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
16.01.2024 10:06
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.01.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі ДК 021:2015:90430000-0: Послуги з відведення стічних вод), (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-12-29-005747-a відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Надати інформацію та документальне підтвердження стану виконання сторонами договірних зобов’язань по договору №3/145/2/3-ТР/24 від 29.12.2023 року, зокрема: рахунки-фактури, видаткові накладні, акти приймання-передачі, платіжні доручення, банківські виписки тощо?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
4ce3cf8c36cd4f61acdb6aff9e144c42
Назва:
Про надання пояснень по закупівлі UA-2023-12-29-005747-a
Дата опублікування:
16.01.2024 14:27
Опис:
На ваш запит від 16.01.2024 р. за результатами моніторингу ID UA-2023-12-29-005747-a КНП «КОЛ КОР» повідомляє наступне.
Відповідно до п.10.1 договору №3/145/2/3-ТР/24 від 29.12.2024 р. «Даний Договір набирає чинності з «_01_» січня 2024 року і укладається терміном на один рік з можливістю продовження його дії на той же термін у випадку коли Сторони за місяць до припинення дії Договору не заявлять бажання про його розірвання. Відповідно до ч.3 ст.631 Цивільного кодексу України умови цього договору застосовуються до відносин між сторонами, що виникли з 01.01.2024 року.»
Таким чином даний договір набрав чинність з 01.01.2024 р. та діятиме до 31.12.2024 року. Враховуючи вище викладене, ми не можемо надати жодного підтвердження стану виконання сторонами договірних зобов’язань, так як договір тільки почав діяти та виконується тільки в частині надання послуг.