-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Послуги з охорони
Завершена
8 081 633.70
UAH з ПДВ
Номер:
0758be9e5f3545b5b85659ccc8c341f8
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-01-30-000046
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.01.2024 00:00
Період моніторингу:
30.01.2024 16:53 - 21.02.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
30.01.2024
№ 10-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 30.01.2024 № 10-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі / звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
8. UA-2023-12-29-004894-a виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при плануванні закупівлі, визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, укладанні договору, в тому числі його відповідності вимогам законодавства, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 13 лютого 2024 року.
Предметом аналізу були питання: дотримання Обласним комунальним закладом «Харківський художній ліцей» (далі - Замовник) законодавства у сфері публічних закупівель при плануванні закупівлі, визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, укладанні договору, в тому числі його відповідності вимогам законодавства, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2024 рік, звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, обґрунтування підстав для здійснення замовником закупівлі від 28.12.2023 з копіям підтверджуючих документів, договір на закупівлю послуг з охорони від 29.12.2023 № 68997, пояснення Замовника з копіями документів, отримані через електронну систему закупівель 07.02.2024.
Період усунення порушень:
13.02.2024 10:30 - 17.02.2024 00:00
Дата публікації висновку:
13.02.2024 10:30
Запити/Пояснення
Номер:
9cf28d2df0124d34b515607dd86267cd
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів) № 1
Дата опублікування:
05.02.2024 08:42
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.02.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі здійсненої Обласним комунальним закладом «Харківський художній музей» по предмету «Послуги з охорони» (інформацію розміщено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-29-004894-a) та відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, постала потреба в отриманні наступних пояснень (інформації та документів).
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Номер:
eebdb41f973f4f768d74730810780c75
Назва:
Пояснення до моніторингу до закупівлі UA-2023-12-29-004894-a
Дата опублікування:
07.02.2024 15:16
Опис:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: технічні та якісні характеристики предмету закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог наказу Міністерства внутрішніх справ України від 07.07.2017 № 577 «Про організацію службової діяльності поліції охорони з питань забезпечення фізичної охорони об’єктів».
Місце надання послуг та кількість постів охорони об’єкта:
61002, Україна Харківська область, м. Харків вул. Жон Мироносиць 9 – 1 пост охорони об’єкта (поліція);
61002, Україна Харківська область, м. Харків вул. Жон Мироносиць,11 – 1 пост охорони об’єкта (воєнізована охорона);
62013, Україна, Харківська область, Богодухівський район, селище Пархомівка, вул. Конторська 2 (віддалений об’єкт) – 1 пост охорони об’єкта (парний наряд змішаного виду (поліція, воєнізована охорона).
Строк (термін) надання послуг з 01.01.2024 року по 31.12.2024 року.
Кількісною характеристикою предмета закупівлі є обсяг споживання наданої послуги, який вимірюється в годинах. Обсяг, необхідний для забезпечення Замовника послугами з охорони та власних потреб об’єктів замовника становить - 35 136 годин.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі:
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена на підставі наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі” за такою формулою:
ОВрег = V * Цтар,
де: ОВрег - очікувана вартість закупівлі товарів/послуг,
V - кількість (обсяг) товару/послуги, що закуповується;
Цтар - ціна (тариф) за одиницю товару/послуги, затверджена Управлінням поліції охорони в Харківській області.
* Згідно діючого законодавства для охорони музейних предметів, що є державною власністю і належать до державної частини Музейного фонду України, постачальником даної послуги з охорони на території Харківської області та м. Харкова є виключно певний суб’єкт господарювання, а саме - Управлінням поліції охорони в Харківській області.
Ціни та тарифи, встановлені Управлінням поліції охорони в Харківській області:
-252,84 (двісті п’ятдесят дві) гривні 84 копійок, у т.ч. ПДВ-20%, за одну годину охорони кожним працівником поліції Охорони.
-196 (сто дев’яносто шість) гривень 86 копійок, у т.ч. ПДВ-20%, за одну годину охорони кожним працівником воєнізованої охорони.
- 3 (три) гривні 55 копійок, у т.ч. ПДВ-20%, за одну годину централізованого спостереження за засобами сигналізації;
-2 (дві) гривні 30 копійок, у т.ч. ПДВ-20%, за одну годину утримання НПО;
-40 (сорок) гривень 06 копійок у т.ч. ПДВ-20%, в місяць обслуговування однієї умовної установки засобів сигналізації;
Вищевказані тарифи підтверджуються наступними документами:
1.Лист Управління поліції охорони в Харківській області від 01.11.2023 року № 1954/43/40/02-20234 (копія додається).
2.Лист Управління поліції охорони в Харківській області від 09.08.2022 року № 626/43/40/01-2022 (копія додається).
У зв’язку з дією правового режиму воєнного стану в Україні, з метою забезпечення належною охороною приміщень Замовника та заощадженням коштів на охорону, закупівля послуг з охорони на 2024 рік відбулася за тарифами та цінами 2023 року.
Кількість годин охорони за період дії – 35 136
Всього вартість охорони за період дії – 7 900 329,60 грн. (сім мільйонів дев’ятсот тисяч триста двадцять дев’ять гривень 60 копійок), у тому числі ПДВ 20% – 1 316 721 грн. 60 коп.
Строки надання послуги - з 01 січня 2024 року і діє до 31 грудня 2024 року).
Обсяг надання послуг охорони за період дії – 1 послуга
Всього вартість охорони за період дії – 181 304 грн. 10 коп. у т.ч. ПДВ (20%) – 30 217 грн. 35 коп
Строки надання послуги з 01 січня 2024 року і діє до 31 грудня 2024 року.
З урахуванням вищевказаної формули, очікувана вартість предмета закупівлі на Послуги з охорони на 2024 рік становить:
8 081 633 грн. 70 коп. (вісім мільйонів вісімдесят одна тисяча шістсот тридцять три гривні 70 копійок у т. ч ПДВ (20%) – 1 346 938 грн. 95 коп., і складається з вартості Послуги фізичної охорони – 7 900 329 грн.60 коп., у тому числі ПДВ (20%) - 1 316 721 грн. 60 коп. і Послуги охорони за допомогою технічних засобів – 181 304 грн. 10 коп. у т.ч. ПДВ (20%) – 30 217 грн. 35 коп.
Більш детальний розрахунок та додаткова інформація викладена в прикріпленому файлу до даного пояснення.