• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 3

Послуги їдалень

Послуги їдалень

Завершена

3 000 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 000.00 UAH
Номер: 3f086f1a010f4d0e9faf3bfad6790142
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-03-20-000029
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19.03.2024 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919597
Період моніторингу: 20.03.2024 16:54 - 11.04.2024 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 19.03.2024 № 20-З Чернігів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. В. о. начальника Олександр ЗАКУРІН Витяг з додатку до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області «Про початок моніторингу закупівель» Перелік закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3. UA-2023-12-29-004817-a 29.12.2023 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі».
Адреса: Ukraine, Чернігів
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 66) 345-94-83, chernihivmonitoring11@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства встановлено порушення вимоги абзацу четвертого пункту 54 Особливостей. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей встановлено порушення вимог абзацу першого пункту 43 та абзацу п’ятого підпункту другого пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до постанови № 710, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує вжити заходів щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 10 квітня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості), своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Прилуцького ліцею № 9 Прилуцької міської ради Чернігівської області (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 29.12.2023 № 2, зі змінами (далі – тендерна документація), вимоги про усунення порушення оприлюднені в електронній системі закупівель ТОВ «КИЇВПРОМСЕРВІС 1» та рішення Замовника, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Комунального підприємства Прилуцької міської ради комбінат шкільного харчування «Шкільний» (далі – КП КШХ «Шкільний»), повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 10.01.2024, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 10.01.2024 № 4, договір про закупівлю послуг з харчування від 17.01.2024 № 1, укладений Замовником з КП КШХ «Шкільний» (далі – Договір), додаткову угоду до Договору від 25.01.2024 № 1, звіт про результати проведення процедури закупівлі, оприлюднений в електронні системі закупівель від 17.01.2024, пояснення та документи Замовника на запити Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області (далі – Управління) оприлюднені в електронній системі закупівель 26.03.2024, 27.03.2024 та 08.04.2024. Відповідно до вимог абзацу четвертого пункту 54 Особливостей зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства встановлено, що Замовником в інформаційно-телекомунікаційній системі «Prozorro» 03.01.2024 о 16:01 год оприлюднено додаток 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації та протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 03.01.2024 № 3 про внесення змін до тендерної документації у вигляді нової редакції «додаток 2». Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженої особи від 03.01.2024 № 3 вирішено: 1) внести зміни до тендерної документації; 2) оприлюднити нову редакцію тендерної документації в електронній системі закупівель. Проте, Замовником, в порушення вимоги абзацу четвертого пункту 54 Особливостей, разом із змінами в тендерній документації в окремому документі не оприлюднено перелік змін, що вносяться, а саме зміни щодо вікового та кількісного складу дітей, охоплених харчуванням в Прилуцькому ліцеї № 9 Прилуцької міської ради Чернігівської області для проведення розрахунку на 2024 рік, розміщені у додатку 2 до тендерної документації. З огляду на вищезазначене, Замовником надано пояснення на запит Управління, що «…уповноваженою особою перелік змін помилково був не оприлюднений в електронній системі закупівель» та 26.03.2024 оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель перелік змін, які були внесені до тендерної документації (зміни від 03.01.2024). За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції КП КШХ «Шкільний» з урахуванням вимог Особливостей встановлено, що додатком 2 до тендерної документації Замовником передбачено надання учасниками процедури закупівлі «гарантійного листа, що організація харчування буде здійснюватися лише на харчоблоці та в їдальні навчального закладу Замовника». Проте, на виконання вищезазначеної вимоги учасником КП КШХ «Шкільний» надано гарантійний лист від 03.01.2024 № 10 (документ «25. Гарантійний лист про харчування у їдальні.pdf»), яким учасник гарантує, що організація харчування буде здійснюватися лише в їдальні Замовника, чим порушено вимоги Замовника зазначені у додатку 2 до тендерної документації. Додатком 2 до тендерної документації Замовником також передбачено, що учасники процедури закупівлі повинні «надати довідку (інформацію) в довільній формі про наявність централізованих складських приміщень, де зберігається товар та сировина відповідно до санітарних норм зберігання, холодильного, морозильного та технологічного обладнання, в достатній кількості, яка відповідає зберіганню товару, інвентарю та підтвердити правовий статус набуття (володіння, користування) такого обладнання (договір на право власності або оренди/суборенди, або лізингу/сублізингу або акти прийому передачі)». На виконання вищезазначеної вимоги у тендерній пропозиції учасника надано довідку від 19.12.2023 № 193 (документ «10. Довідка про наявність складських приміщень з додатками (1).pdf») в якій зазначено, що відповідно до пункту 5.2 Статуту підприємства, все майно підприємства перебуває в комунальній власності та закріплене за підприємством на праві господарського відання та надано Технічний паспорт на нежитлові будівлі. Проте, учасником КП КШХ «Шкільний» не надано документи, які б підтверджували правовий статус набуття (володіння, користування, договір на право власності або оренди/суборенди, або лізингу/сублізингу або акти прийому передачі), а саме права господарського відання, щодо інформації яка зазначена у довідці, чим порушено вимоги Замовника, зазначені у додатку 2 до тендерної документації. Крім того, у даній довідці зазначено, що учасник має у своєму розпорядженні чотири складські приміщення, при цьому згідно з інвентаризаційним описом товарів, матеріалів, тари на 01.12.2023, наданим КП КШХ «Шкільний», підтверджено три складські приміщення, чим порушено вимоги Замовника, зазначені у додатку 2 до тендерної документації. Пунктом 7 розділу І «Загальні положення» тендерної документації Замовника передбачено, що «…Тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою». У тендерній пропозиції учасника КП КШХ «Шкільний», на виконання вимоги пункту 2.2 додатку 1 до тендерної документації Замовника, на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, надано копії трудових книжок на працівників. При цьому, трудові книжки працівників Подоляко Л.І., Цюпко Г.Г. та документ про освіту Подоляко Л.І надано іншою мовою, ніж українська та без автентичного перекладу українською мовою, чим порушено вимоги пункту 7 розділу І «Загальні положення» тендерної документації Замовника. Додатком 2 до тендерної документації Замовником передбачено, що учасники закупівлі повинні: «надати довідку (інформацію) в довільній формі про наявність в штаті інженера-технолога громадського харчування з досвідом роботи по організації харчування дітей (копія диплому, копія трудової книжки зі стажем роботи не менше п’яти років)». Проте, на виконання вищезазначеної вимоги в тендерній пропозиції учасника надано довідку від 19.12.2023 № 194 (документ «20. Довідка про наявність в штаті інженера-технолога, копія диплому, трудової.pdf») в якій зазначено, що KП КШХ «Шкільний» має в штаті головного інженера-технолога громадського харчування з відповідною освітою та багаторічним стажем роботи (без зазначення досвіду роботи по організації харчування дітей), чим порушено вимоги Замовника, зазначені у додатку 2 до тендерної документації. Документом «Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі «Предмет закупівлі: код CPV за ДК 021:2015- 55510000-8 Послуги їдалень (послуги їдалень)», розмішеному в електронному полі «Тендерна документація», Замовником передбачено, що учасники процедури закупівлі повинні надати «скан-копію чинного договору вивезення та утилізації відходів». На виконання вищезазначеної вимоги в тендерній пропозиції учасника надано договір про надання послуг з поводження з побутовими вимогами від 02.01.2023 № 048, укладений з КП «Послуга» Прилуцької міської ради Чернігівської області, терміном дії до 31.12.2023, тобто не чинним на дату подання пропозиції, чим не дотримано вимогу Замовника, розміщену в документі «Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі «Предмет закупівлі: код CPV за ДК 021:2015- 55510000-8 Послуги їдалень (послуги їдалень)». Крім того, у тендерній пропозиції учасника КП КШХ «Шкільний» не надано сканкопії експлуатаційних дозволів для потужностей з виробництва та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження, які є операторами ринку, та несуть відповідальність за дотримання вимог законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів, чим порушено вимоги Замовника, зазначені у додатку 2 до тендерної документації. Відповідно до вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Проте, Замовником в електронній системі закупівель не розміщено повідомлення з вимогою щодо усунення невідповідностей в інформації та документах КП КШХ «Шкільний», чим недотримано вимоги абзацу першого пункту 43 Особливостей. Отже, враховуючи вищезазначене, Замовником в порушення вимог абзацу п’ятого підпункту другого пункту 44 Особливостей не відхилено тендерну пропозицію учасника КП КШХ «Шкільний» як таку, що не відповідала вимогам тендерної документації Замовника. Натомість, Замовником опубліковано повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 10.01.2024 та протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 10.01.2024 № 4 про визначення КП КШХ «Шкільний» переможцем процедури закупівлі. Замовником з КП КШХ «Шкільний» укладено договір про закупівлю послуг з харчування від 17.01.2024 № 1.
Період усунення порушень: 10.04.2024 15:53 - 25.04.2024 00:00
Дата публікації висновку: 10.04.2024 15:53

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання висновку Державної аудиторської служби України Управління Північного офісу Держаудит служби в Чернігівській області від 10.04.2024 (закупівля № UA-2023-12-29-004817-a) повідомляємо, що з огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель та на те, що Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язало вжити заходів щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України, Прилуцький ліцей № 9 Прилуцької міської ради Чернігівської області усунули порушення шляхом припинення договірних зобов'язань.
Дата публікації звіту: 16.04.2024 15:54

Запити/Пояснення