-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з прибирання та підмітання вулиць на території Чернівецької міської територіальної громади (Територія громади, обмежена вулицями Руська - Головна - Буковинська - Зелена - Січових Стрільців)
Завершена
7 551 396.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 75 513.96 UAH
мін. крок: 1% або 75 513.96 UAH
Номер:
4b8a7bf801ce4900baae8785c9f685c2
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-04-18-000100
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.04.2024 00:00
Період моніторингу:
18.04.2024 17:34 - 10.05.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
18.04.2024 №30-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, дорученням Державної аудиторської служби України від 17 квітня 2024 року №003100-18/5081-2024,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 18.04.2024 №30-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
4.UA-2023-12-29-002370-a 29.12.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону із урахуванням вимог Постанови №1178, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Комфорт Таун Плюс», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 9 травня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 в редакції чинній на час здійснення закупівлі (далі – Постанова №1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту інфраструктури та благоустрою Чернівецької міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 29 грудня 2023 року, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «Комфорт Таун Плюс», вимогу про усунення невідповідностей до 12 січня 2024 року, протокол уповноваженої особи від 12 січня 2024 року б/н, повідомлення про намір укласти договір, договір на послуги з прибирання та підмітання вулиць на території Чернівецької міської територіальної громади (територія громади обмежена вулицями Руська-Головна-Буковинська-Зелена-Січових Стрільців) від 18 січня 2024 року №16 (далі – Договір), звіт про результати проведення процедури закупівлі від 22 січня 2024 року, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, додаткову угоду від 22 січня 2024 року №1 та пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримане 29 квітня 2024 року через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
09.05.2024 17:52 - 15.05.2024 00:00
Дата публікації висновку:
09.05.2024 17:52
Запити/Пояснення
Номер:
f763d9d95680476a9a471441794c58f1
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
25.04.2024 15:56
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.05.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з прибирання та підмітання вулиць на території Чернівецької міської територіальної громади (територія громади, обмежена вулицями Руська - Головна - Буковинська - Зелена - Січових Стрільців) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-12-29-002370-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з питань:
1. Яким чином вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі?
3. Яким чином учасником ТОВ «Комфорт Таун Плюс», якого визнано переможцем і укладено договір на послуги з прибирання та підмітання вулиць на території Чернівецької міської територіальної громади (територія громади, обмежена вулицями Руська - Головна - Буковинська - Зелена - Січових Стрільців) від 18 січня 2024 року №16 загальною вартістю 7 541 000,00 грн, виконано вимоги додатку 3 тендерної документації та підтверджено відповідність учасника ТОВ «Комфорт Таун Плюс» кваліфікаційним критеріям згідно з статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування, тощо), які зазначені в інформаційній довідці за формою таблиці 1, а саме: вакуумно-підмітальних машин Swingo 250 2005 року ТО2333АХ АХ002727, Karcher icc2 2007 року ТО2338АХ АХ 002732, Azura Matheieu Yno Fayat Group 2004 року ТО2332АХ АХ002726, які не є власністю учасника, а залучені на підставі договору надання послуг від 02 січня 2024 року №1 М, укладеного з ФОП Мірошніченко С.І.? Оскільки відповідно до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (https://usr.minjust.gov.ua) державна реєстрація підприємницької діяльності фізичної особи-підприємця ФОП Мірошніченко С.І. припинена 02 січня 2018 року.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
0fd577b233c94c979b313af44ca95145
Назва:
Відповідь на запит ДАСУ
Дата опублікування:
29.04.2024 10:21
Опис:
На запит про надання пояснень (інформації, документів) щодо правомірності прийняття рішень, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі за предметом «Послуги з прибирання та підмітання вулиць на території Чернівецької міської територіальної громади (територія громади, обмежена вулицями Руська - Головна - Буковинська - Зелена - Січових Стрільців)» (номер закупівлі - UA-2023-12-29-002370-a) повідомляємо про наступне.
Розрахунок розміру бюджетного призначення на оплату послуг з прибирання та підмітання вулиць на території Чернівецької міської територіальної громади здійснюється на підставі рішення Чернівецької міської ради «Про бюджет Чернівецької міської територіальної громади на 2024 рік».
Очікувана вартість визначена Замовником згідно із Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р. №275 (зі змінами), методом порівняння ринкових цін. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: відповідно до проведених ринкових консультацій (шляхом надсилання запитів цінових пропозицій) скан-копії додаються.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі встановлюються відповідно до Наказу від 23.09.2003р. №154 «Про затвердження Порядку проведення ремонту та утримання об’єктів благоустрою населених пунктів», Методичних рекомендацій з прибирання територій об’єктів благоустрою населених пунктів, затверджених наказом Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 07.07.2008 № 213, Правил благоустрою населених пунктів Чернівецької міської територіальної громади, затверджених рішенням Чернівецької міської ради від 29.06.2023р. №1282.
Обґрунтування очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі оприлюднено на офіційному веб-порталі Чернівецької міської ради за наступним посиланням https://city.cv.ua/mt/publichni-zakupivli/publichni-zakupivli-departament-infrastrukturi-ta-blagoustroyu.
Відповідно до підпункту 1.1.1. розділу 1 додатку 3 до тендерної документації за вказаним предметом закупівлі учасник процедури закупівлі повинен надати у складі тендерної пропозиції документи, що підтверджують наявність наступного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій: вакуумно-підмітальні машини (об’єм води від 450л., бункер від 2,0 до 3,9 м. куб)- не менше 3 одиниць; машина вакуумно - підмітальна (поливально-мийна) – не менше 1 одиниці; вакуумно-підмітальні машини (об’єм води від 1,5т., бункер від 6,0 м.куб) - не менше 1 одиниці; трактор з щіткою і відвалом вантажопідйомність від 2 до 4 т. - 1 одиниця.
Учасником процедури закупівлі – ТОВ «Комфорт Таун Плюс» у складі тендерної пропозиції надано інформаційну довідку про наявність техніки (файл під назвою «довідка техніка транспортні засоби pdf»). В пунктах 1, 5, 6, 8, 9,10 цієї довідки зазначено інформацію про наявність машин та механізмів в кількості та з характеристиками, що в повній мірі відповідають кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій».
На підтвердження інформації, зазначеної в пунктах 1, 5, 6, 8, 9, 10 довідки про наявність техніки, учасником у складі тендерної пропозиції надано відповідне документальне підтвердження, передбачене підпунктом 1.1.1. розділу 1 додатку 3 до тендерної документації.
Тобто, ймовірна неможливість залучення машин та механізмів за договором надання послуг №1 М від 02.01.2024р. не впливає на відповідність учасника процедури закупівлі – ТОВ «Комфорт Таун Плюс» встановленому замовником кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій».
Виходячи із вказаного вище, замовником не використовувалось право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції, яке встановлене пунктом 42 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами), натомість
ТОВ «Комфорт Таун Плюс» (код ЄДРПОУ- 45341739) визначено переможцем даної процедури закупівлі та 18.01.2024р. укладено відповідний договір.
Додаток: на 3 арк. в 1 прим.