-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Реконструкція нежитлових приміщень в НКП "Южноукраїнський міський центр первинної медико-санітарної допомоги" під аптеку за адресою: вул.Паркова,3в у м.Южноукраїнськ Вознесенський район Миколаївська область, згідно ДК 021:2015: 45454000-4 "Реконструкція"
Пропозиції подаються українською мовою
Завершена
1 042 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 10 420.00 UAH
мін. крок: 1% або 10 420.00 UAH
Номер:
dce26aef32be4df88afbf7f6303f15b0
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-03-21-000034
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.03.2024 00:00
Період моніторингу:
22.03.2024 09:11 - 13.04.2024 01:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
21.03.2024 № 20-з
Маріуполь
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VІІІ «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області (із змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами).
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Донецькій області Наталія БЄЛКІНА
Додаток
до наказу від 21.03.2024
№ 20-з
Перелік
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 Управління будівництва та ремонтів Южноукраїнської міської ради UA-2023-12-29-002264-a 29.12.2023 ч.2 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, внесення інформації про закупівлі до річного плану(Додатку), оприлюднення інформації про спрощену закупівлю в електронній системі закупівель, відповідність Оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону № 922-VIII, своєчасності надання роз’яснень до процедури закупівлі у випадках передбачених законодавством, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам законодавства, розгляду пропозицій, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 11 квітня 2024 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, внесення інформації про закупівлі до річного плану(Додатку), оприлюднення інформації про спрощену закупівлю в електронній системі закупівель, відповідність Оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон № 922-VIII), своєчасності надання роз’яснень до процедури закупівлі у випадках передбачених законодавством, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам законодавства, розгляду пропозицій, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Управління будівництва та ремонтів Южноукраїнської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення спрощеної закупівлі в системі електронних закупівель затвердженого рішенням уповноваженої особи від 29.12.2023 № 251 зі змінами, роз’яснення до процедури спрощеної закупівлі, реєстр пропозицій, протокол розкриття, пропозиції учасника-переможця Приватного підприємства «Укрбудсервіс і Ко» (далі - ПП «Укрбудсервіс і Ко»), вимогу про усунення невідповідностей до 18 січня 2024, протокольне рішення від 19 січня 202 № 014 про визнання переможцем ПП «Укрбудсервіс і Ко», повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю робіт від 01.02.2024 № 16-02/24 на суму 977 528,45 грн з ПДВ, додаткову угоду від 28.02.2024 №1, відповідь замовника на запит про надання пояснення від 27.03.2024.
Період усунення порушень:
12.04.2024 15:39 - 18.04.2024 00:00
Дата публікації висновку:
12.04.2024 15:39
Запити/Пояснення
Номер:
84e364e1ca97435ba94c0847dfb01eae
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
25.03.2024 16:14
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.03.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Реконструкція нежитлових приміщень в НКП «Южноукраїнський міський центр первинної медико-санітарної допомоги» під аптеку за адресою: вул.Паркова,3в у м.Южноукраїнськ Вознесенський район Миколаївська область, згідно ДК 021:2015: 45454000-4 «Реконструкція»», (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-29-002264-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо)?
Відповідні пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
a212b98b8bad482791b7fa835c51fd04
Назва:
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо пояснення (інформацію, документи) на Запит органу державного фінансового контролю такого змісту
Дата опублікування:
27.03.2024 09:18
Опис:
Відповідно до Програми капітального будівництва об’єктів житлово-комунального господарства та соціальної інфраструктури Южноукраїнської міської територіальної громади на 2021-2025 роки в новій редакції, затвердженої рішенням виконавчого комітету Южноукраїнської міської ради від 22.04.2021 №339 (зі змінами згідно рішення виконавчого комітету Южноукраїнської міської ради від 14.03.2023 №1269 в тому числі щодо об’єкта «Реконструкція нежитлових приміщень в НКП «Южноукраїнський міський центр первинної медико-санітарної допомоги» під аптеку за адресою: вул.Паркова,3в у м.Южноукраїнськ Вознесенського району Миколаївської області, в т.ч. розробка проектно-кошторисної документації, проведення експертизи, обстеження та оцінка технічного стану об’єкту») було визначено механізм та порядок фінансування виконання завдань з будівництва, реконструкції та капітального ремонту об’єктів житлово–комунального господарства, культурно-побутового призначення, освіти, охорони здоров’я, соціальної інфраструктури та об’єктів інженерно-транспортної мережі Южноукраїнської міської територіальної громади (з Програмою можна ознайомитися на сайті Южноукраїнської міської ради за посиланням - http://yu.mk.ua/akts/show/16909, головна сторінка сайту – розділ: фінанси і бюджет – розділ: міські програми - документ № 339 від 22.04.2021).
Фінансування Програми проводиться в межах асигнувань, затверджених рішенням «Про бюджет міста Южноукраїнська» на відповідний рік і може здійснюватись в межах діючого бюджетного законодавства по кодах тимчасової класифікації видатків та кредитування місцевих бюджетів із врахуванням потреби за відповідним обґрунтованим поданням головного розпорядника бюджетних коштів.
Замовником проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція нежитлових приміщень в НКП «Южноукраїнський міський центр первинної медико-санітарної допомоги» під аптеку за адресою: вул.Паркова,3в у м. Южноукраїнськ Вознесенський район Миколаївська область» було Управління будівництва та ремонтів Южноукраїнської міської ради (Рішення ЮМР від 14.03.2023 №1282).
Відповідно до розробленої проектно-кошторисної документації, затвердженої Наказом Управління будівництва та ремонтів Южноукраїнської міської ради № 31-зг від 12.10.2023 року «Про затвердження проектно-кошторисної документації» та Експертного звіту (Позитивний) Філії ДП «Укрдержбудекспертиза» у Миколаївській області №15-0088/01-23Д від 04.08.2023 на суму 1121,62 тис.грн, рішенням Южноураїнської міської ради від 29.11.2023 № 1374 було виділено фінансування з міського бюджету громади в сумі – 1 081 620,00 грн.
Очікувана вартість закупівлі робіт з реконструкції визначається з урахуванням положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 №275 відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації.
Для проведення закупівлі за КПКВКМБ 1517322 КЕКВ 3142 по об’єкту «Реконструкція нежитлових приміщень в НКП «Южноукраїнський міський центр первинної медико-санітарної допомоги» під аптеку за адресою: вул.Паркова,3в у м. Южноукраїнськ Вознесенський район Миколаївська область», відповідно до зведеного кошторисного розрахунку визначено очікувану вартість предмету закупівлі, за винятком витрат на проектні роботи, проведення експертизи, здійснення авторського нагляду, коштів на утримання служби замовника (включаючи витрати на технічний нагляд), очікувана вартість на виконання робіт була визначена у сумі – 1 042 000,00 грн.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі за вищезазначеним проектом здійснювались відповідно до відомостей обсягів робіт проектно-кошторисної документації, а саме: - Робочий проект Том 1: Пояснювальна записка ЮЕС-111-48-07-ПЗ; - Робочий проект Том 2: Проект організації будівництва ЮЕС-111-47-06-ПОБ; - Робочий проект Том 3: Розрахунок класу наслідків (відповідальності) об’єкта ЮЕС-111-58-05-РН; - Робочий проект Том 4 Архітектурно-будівельні рішення ЮЕС-111-21-06-АБ; - Робочий проект Том 5 Електротехнічні рішення ЮЕС-111-27-02-ЕТР; - Робочий проект Том 6 Водопровід та каналізація ЮЕС-111-31-03-ВК; Робочий проект Том 7 Пожежна сигналізація ЮЕС-111-24-01-ПС; Робочий проект Том 8 Система кондиціонування ЮЕС-111-32-04-ОВ; Робочий проект Том 9 Заказна спеціфікація на обладнання, меблі та інвентарь ЮЕС-111-46-01-ЗС; Зведений кошторисний розрахунок ЮЕС-111-56-13-ЗКР.
Згідно плану закупівель ID:UA-P-2023-12-29-000708-a (очікувана вартість предмету закупівлі – 1 042 000,00 грн, КЕКВ 3142), 29.12.2023 року Замовником в електронній системі закупівель було оголошено торги за спрощеною процедурою на закупівлю робіт: «Реконструкція нежитлових приміщень в НКП «Южноукраїнський міський центр первинної медико-санітарної допомоги» під аптеку за адресою: вул.Паркова,3в у м. Южноукраїнськ Вознесенський район Миколаївська область», згідно ДК 021:2015 код 45454000-4 Реконструкція» (затверджено рішенням уповноваженої особи Протокол від 29.12.2023 р. №251). Закупівлю оголошено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями) та з урахуванням особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) та наказу ДП «ПРОЗОРРО» від 20.10.2022 р. № 25 «Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в особливостях здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування та зупинення дії наказу ДП “ПРОЗОРРО” від 19.03.2019 року № 10 (зі змінами).
Відповідно до п.п. 1, 3 Загальних положень Особливостей ці особливості встановлюють порядок та умови здійснення публічних закупівель (далі — закупівлі) товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом (далі — замовники), із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей.
Пунктом 11 Особливостей встановлено, що для здійснення закупівель товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких є меншою ніж 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких є меншою ніж 200 тис. гривень, робіт, вартість яких є меншою ніж 1,5 млн гривень, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель відповідно до умов, визначених адміністратором електронної системи закупівель, у тому числі електронний каталог для закупівлі товарів.
Таким чином, враховуючи вартісні межі, передбачені Особливостями для даної Закупівлі, та наявну потребу в її здійсненні, було прийнято рішення про здійснення Закупівлі в порядку проведення спрощених закупівель, встановленого Законом.
На офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів Южноукраїнська громада було оприлюднено інформацію від 29.12.2023 року - обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості «Реконструкція нежитлових приміщень в НКП «Южноукраїнський міський центр первинної медико-санітарної допомоги» під аптеку за адресою: вул.Паркова,3в у м. Южноукраїнськ Вознесенський район Миколаївська область», згідно ДК 021:2015 код 45454000-4 Реконструкція» - посилання на сторінку:
http://yu.mk.ua/uploads/files/cloud.php?file=2023/12/29/content/214c66e8d60c74bb6c1860246091f822.pdf
(головна сторінка вебсайту Южноукраїнська громада – розділ (зліва) Публічна інформація, (спуститися вниз) – розділ Набори відкритих даних – вибрати Управління будівництва та ремонтів Южноукраїнської міської ради – Інформація від 29.12.2023: ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, ID: UA-2023-12-29-002264-A
Під час розгляду другого питання порядку денного:
Відповідно до частини 5 статті 8 Закону замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
Таким чином, необхідно оприлюднити відповідні пояснення (інформацію, документи) на Запит у порядку, зазначеному вище.
ВИРІШИЛА:
1. Надати пояснення на Запит за вищезазначеною редакцією.
2. Оприлюднити пояснення на Запит в електронній системі закупівель.
Додаток
Перелік документів, які надаються до пояснення в електронному вигляді:
- Сканований документ «Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва № ЮЕС-111-56-13-ЗКР Реконструкція нежитлових приміщень в НКП «Южноукраїнський міський центр первинної медико-санітарної допомоги» під аптеку за адресою: вул.Паркова,3, у м. Южноукраїнськ Вознесенський район Миколаївська область», на 2 акушах у вигляді файлу в форматі pdf;
- Сканований документ «Експертний Звіт (Позитивний)» №15-0088/01-23Д на 3 аркушах у вигляді файлу в форматі pdf;
- Сканований документ «Наказ від 12.10.2023 № 31-зг» на 1 акуші у вигляді файлу в форматі pdf;
- Сканований документ службова записка №605 на 1 акуші у вигляді файлу в форматі pdf;
- Сканований документ «Обгрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (Постанова КМУ №710 від 11.10.2016)» на 3 аркушах у вигляді файлу форматі pdf.
Уповноважена особа,
головний спеціаліст відділу
бухгалтерського обліку та
публічних закупівель УБР ЮМР Лариса Черешня