• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону
  • 1

Кейтерингові послуги (Послуги по приготуванню лікувального харчування для структурного підрозділу в м. Охтирка)

Завершена

1 427 400.00 UAH без ПДВ
Номер: d820a176149041bf9066284b82b66bc4
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-01-24-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23.01.2024 00:00
Автор: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41127371
Період моніторингу: 24.01.2024 11:42 - 15.02.2024 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: Н А К А З 23.01.2024 № 5-з Запоріжжя Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку цього наказу. Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 23.01.2024 № 5-з Перелік процедур закупівель, по яким проводиться моніторинг 6. UA-2023-12-29-001097-a, яку проводить Комунальне некомерційне підприємство Сумської обласної ради "Обласна клінічна спеціалізована лікарня";
Адреса: Ukraine, Запоріжжя
Контактна особа: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 93) 230-53-19, dzatejkin4@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю, обґрунтування проведення закупівлі без застосування електронної системи закупівель на підставі п.13 Особливостей порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 12 лютого 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю, обґрунтування проведення закупівлі без застосування електронної системи закупівель на підставі п.13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості).
Період усунення порушень: 15.02.2024 14:06 - 21.02.2024 00:00
Дата публікації висновку: 15.02.2024 14:06

Запити/Пояснення