-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
- 1
Кейтерингові послуги (Послуги по приготуванню лікувального харчування для структурного підрозділу в м. Охтирка)
Завершена
1 427 400.00
UAH без ПДВ
Номер:
d820a176149041bf9066284b82b66bc4
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-01-24-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.01.2024 00:00
Період моніторингу:
24.01.2024 11:42 - 15.02.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
Н А К А З
23.01.2024 № 5-з
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку цього наказу.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 23.01.2024 № 5-з
Перелік процедур закупівель,
по яким проводиться моніторинг
6. UA-2023-12-29-001097-a, яку проводить Комунальне некомерційне підприємство Сумської обласної ради "Обласна клінічна спеціалізована лікарня";
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю, обґрунтування проведення закупівлі без застосування електронної системи закупівель на підставі п.13 Особливостей порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 12 лютого 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю, обґрунтування проведення закупівлі без застосування електронної системи закупівель на підставі п.13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості).
Період усунення порушень:
15.02.2024 14:06 - 21.02.2024 00:00
Дата публікації висновку:
15.02.2024 14:06
Запити/Пояснення
Номер:
a5de48bb7b7b4ff3aa8005c86d7ebc0e
Назва:
Запит замовнику на пояснення.
Дата опублікування:
31.01.2024 10:07
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.02.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі UA-2023-12-29-001097-a, код ДК 021:2015 - 55520000-1: Кейтерингові послуги, встановлено наступне:
- Відповідно до наказу т.в.о. директора КПН СОР «ОКСЛ» Ігоря Грача від 28.12.2023 №250 та протоколу уповноваженої особи від 29.12.2023 №601 закупівля кейтерингових послуг здійснювалась шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів на підставі передбаченої пп.6 п.13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості №1178);
- відповідно до положень пп.6 п.13 Особливостей №1178 - предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
З огляду на зазначене, на підставі ст.2 та ст.5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» (далі – Закон №2939), відповідно до п.6 та п.11 ст.10 Закону №2939, п.23 Особливостей №1178, ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон №922), пп.2 та пп.9 п.6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 №3 та з врахуванням ст.351-1 Кримінального кодексу України, постала потреба в отриманні достовірних, точних та повних пояснень, з наданими документами, які у повному обсязі підтверджують надану у поясненнях інформацію, щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження.
1. Надати інформацію та відповідні документи на підтвердження відповідності ФОП Смірнов Владислав Володимирович, з яким укладено договір про закупівлю від 29.12.2023 №44-Т, вимогам встановленим:
- у п.1.1, п.1.2, п.2.1 додатку 2 до тендерної документації затвердженої протокольним рішенням уповноваженої особою від 29.11.2023 №537 (далі – ТД);
- у п.5, п.6 додатку 5 до ТД;
2. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Достовірні, точні та повні пояснення відповідно кожного питання, з наданими документами, які у повному обсязі підтверджують надану у поясненнях інформацію надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
7fa59bcefb7745de9250f69b45c41de7
Назва:
На виконання Запиту СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) від 31 січня 2024 року про надання пояснень.
Дата опублікування:
01.02.2024 10:50
Опис:
На виконання Запиту СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) від 31 січня 2024 року про надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури закупівлі Кейтерингові послуги (Послуги по приготуванню лікувального харчування для структурного підрозділу в м. Охтирка) (закупівля за номером UA-2023-12-29-001097-a):
«1. Надати інформацію та відповідні документи на підтвердження відповідності ФОП Смірнов Владислав Володимирович, з яким укладено договір про закупівлю від 29.12.2023 №44-Т, вимогам встановленим:
- у п.1.1, п.1.2, п.2.1 додатку 2 до тендерної документації затвердженої протокольним рішенням уповноваженої особою від 29.11.2023 №537 (далі – ТД);
- у п.5, п.6 додатку 5 до ТД;»
На підтвердження відповідності ФОП Смірнов Владислав Володимирович вимогам встановленим:
- у п.1.1, п.1.2, п.2.1 додатку 2 до тендерної документації затвердженої протокольним рішенням уповноваженої особою від 29.11.2023 №537 (далі – ТД) надаємо:
а) скан-копію Довідки про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
б) скан-копію Договору оренди нерухомого майна;
в) скан-копію Довідки про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
- у п.5, п.6 додатку 5 до ТД - надаємо скан-копію додатку 5 до ТД ФОРМА «ПРОПОЗИЦІЯ»; скан-копію Довідки про відстань від приміщень закладу Учасника до місця розташування стаціонарних відділень Замовника.
«2. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.»
Стововно надання відповідної інформації повідомляємо, що закупівля відбувалась згідно з підпунктом.6 пункту 13 Особливостей, тому таке обгрунтування здійснювалось для проведення закупівлі за номером UA-2023-11-29-002445-a Кейтерингові послуги (Послуги по приготуванню лікувального харчування) за процедурою відкритих торгів (з особливостями), в т. ч. за лотами:
-ЛОТ 1 Кейтерингові послуги (Послуги по приготуванню лікувального харчування для структурного підрозділу в м. Суми);
- ЛОТ 2 Кейтерингові послуги (Послуги по приготуванню лікувального харчування для структурного підрозділу в м. Охтирка)
На підтвердження надаємо скан-копії: «Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.»; скан-копії цінових пропозицій ФОП Смірнов Владислав Володимирович, ФОП Бурдун Ольга Володимирівна, ФОП Ващенко Олена Василівна та скан-копію службової записки начальника підрозділу в м. Охтирка.