-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Код ДК 021:2015-55520000-1 - Кейтерингові послуги (Послуги з постачання готової їжі для харчування хворих)
Завершена
7 100 970.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 35 504.85 UAH
мін. крок: 0.5% або 35 504.85 UAH
Номер:
389ecb1737db4e86a628a5788fc1d65b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-05-02-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
01.05.2024 00:00
Період моніторингу:
02.05.2024 14:05 - 24.05.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
01.05.2024 № 11-З
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
Від 01.05.2024 № 11-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
11 UA-2023-12-28-010314-a 28.12.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника Управління - начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей № 1178, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляду тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 17 травня 2024 року
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості № 1178), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерної пропозиції, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Тернопільська міська дитяча комунальна лікарня» (далі - Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація Замовника, затверджена рішенням уповноваженої особи від 22.01.2024 № б/н із змінами, тендерна пропозиція фізичної особи підприємця Гуменюк Анжели Михайлівни (далі - ФОП Гуменюк А.М.), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 29.01.2024 № 29, повідомлення про намір укласти договір від 29.01.2024, договір від 05.02.2024 № 19 (далі - Договір), відповідь Замовника на запит Управління від 10.05.2024 року.
Період усунення порушень:
17.05.2024 12:29 - 23.05.2024 00:00
Дата публікації висновку:
17.05.2024 12:29
Запити/Пояснення
Номер:
acca7857179844a797f3437635c0c215
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
07.05.2024 09:45
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.05.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з постачання готової їжі для харчування хворих (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за UA-2023-12-28-010314-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання: (інформації та документів) з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
83d78f400ee2498789846c9866b72113
Назва:
Відповідь замовника на запит про надання пояснень
Дата опублікування:
10.05.2024 14:24
Опис:
Відповідь Замовника на Запит
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з постачання готової їжі для харчування хворих (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за UA-2023-12-28-010314-a) відповідно до наказу № 11-З «Про початок моніторингу закупівель» від 01.05.2024 року комунальне некомерційне підприємство «Тернопільська міська дитяча комунальна лікарня» надає пояснення на Запит про надання пояснень (інформації, документів), зокрема:
1.Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
З приводу даного питання повідомляємо про наступне:
Для харчування хворих використовуємо кошти, які надходять від фінансової діяльності підприємства (Національної служби здоров’я України).
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі розроблялися відповідно до потреб Замовника необхідних для безперебійного функціонування лікувальної установи та якісного забезпечення харчуванням хворих з урахуванням вимог нормативних документів у цій сфері, з урахування Державних санітарних норм та правил, зокрема з урахуванням вимог наказу Міністерства охорони здоров’я України від 29.10.2013 № 931 «Про удосконалення лікувального харчування та роботи дієтологічної системи в Україні». Примірне семиденне меню складено Замовником зі страв розроблених з урахуванням основних принципів раціонального харчування хворих, асортименту різноманітності їжі та її якості, керуючись Законом України «Про якість та безпеку харчових продуктів і продовольчої сировини» від 23.12.1997 № 771/97-ВР (зі змінами) та згаданого наказу Міністерства охорони здоров’я України від 29.10.2013 № 931 «Про удосконалення лікувального харчування та роботи дієтологічної системи в Україні». При складанні меню було враховано:
• Хімічний склад продуктів (білки, жири, вуглеводи);
• Калорійність раціону в цілому;
• Відповідність дієтичних страв вимогам дієти у відношенні набору продуктів і технології приготування;
• Різноманітність страв по дням тижня, по видам продуктів, по способу їх кулінарної обробки;
• Сезонність продуктів;
Відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 275 від 18.02.2020 року для розрахунку очікуваної вартості Замовником можуть використовуватись як ціни попередніх власних закупівель замовника (укладених договорів) аналогічних/ідентичних товарів/послуг, так і ціни відповідних закупівель минулих періодів, інформація про які міститься в електронній системі закупівель "Prozorro", з урахуванням індексу інфляції, зміни курсів іноземних валют (у разі, якщо в наявності є валютна складова в ціні товару/послуги), які приведені до єдиних умов. Замовником було здійснено аналіз ціни попередньої власної закупівлі (укладеного договору), відповідно до планової потреби, що заснована на показниках 2023 року планова потреба на дану закупівлю на 2024 рік, враховуючи період надання послуг, становила 7 100 970,00 грн. без ПДВ.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та обґрунтування очікуваної ціни закупівлі розміщено на офіційному сайті Замовника за посиланням https://prozorro.gov.ua/uk/search/tender?buyer=04528442
Номер:
63d111e86b2847f7aef510b1f092bbb1
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
13.05.2024 15:24
Опис:
Уповноваженою особою під час надання відповіді Замовника на Запит про надання пояснень (інформації, документів) у межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з постачання готової їжі для харчування хворих (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за UA-2023-12-28-010314-a) відповідно до наказу № 11-З «Про початок моніторингу закупівель» від 01.05.2024 року,у частині відповіді на друге питання моніторингу: «Надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду»
допущено технічну (механічну) помилку. Помилково зазначено посилання https://prozorro.gov.ua/uk/search/tender?buyer=04528442 у зв’язку з чим необхідно розмістити на вебпорталі Уповноваженого органу вірну інформацію шляхом внесення змін у відповідь Замовника ,а саме :
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та обґрунтування очікуваної ціни закупівлі розміщено на офіційному сайті Замовника за посиланням https://tmdkl.te.ua/ua/
Внесену інформацію, https://prozorro.gov.ua/uk/search/tender?buyer=04528442 вважати помилково розміщеною).