-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Послуги спеціалізованого санітарного транспорту
Завершена
2 069 909.52
UAH без ПДВ
Номер:
a4aeb6c2c432415dbd19eb5d3a63ba2a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-01-12-000017
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
15.01.2024 00:00
Період моніторингу:
15.01.2024 10:23 - 06.02.2024 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
15.01.2024 № 6-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 09 січня 2024 року № 003100-18/303-2024,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
від 15.01.2024 № 6-З
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2023-12-28-009077-a, 28.12.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; наявність підстав для укладення договору про закупівлю без використання електронної системи – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; наявність підстав для укладення договору про закупівлю без використання електронної системи.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального некомерційного підприємства «Дніпровський центр первинної медико-санітарної допомоги № 5» Дніпровської міської ради (далі – Замовник); звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель; пояснення (інформація та документи) Замовника, надані 18.01.2024, 29.01.2024 в електронній системі закупівель; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 28.12.2023 № 224; обгрунтування підстави для здійснення закупівлі без використання електронної системи; розрахунок очікуваної вартості автопослуг; лист Регіонального сервісного центру ГСЦ МВС у Дніпропетровській та Запорізькій областях від 30.11.2023 № 31/29-152; лист Постійної комісії з питань охорони здоров’я, соціального захисту населення та міжнародних зв’язків Дніпровської міської ради VІІ скликання № 23/152 від 22.12.2023; договір від 28.12.2023 № 2.
Період усунення порушень:
02.02.2024 13:58 - 08.02.2024 00:00
Дата публікації висновку:
02.02.2024 13:58
Запити/Пояснення
Номер:
b630b5132c1d4791b4d867254adac7d6
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
17.01.2024 14:56
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.01.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015:85140000-2: Послуги у сфері охорони здоров’я різні» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-12-28-009077-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі:
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладання договору про закупівлю без застосування відкритих торгів (з особливостями).
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
7cac1320d8ce4e9abc98c280d88c176b
Назва:
Надання пояснення
Дата опублікування:
18.01.2024 15:55
Опис:
Комунальне некомерційне підприємство «Дніпровський центр первинної медико-санітарної допомоги № 5» Дніпровської міської ради (надалі – Замовник) засвідчує Вам свою повагу та у відповідь на запит Північного офісу Держаудитслужби управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 17.01.2024 р. у межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:85140000-2: Послуги у сфері охорони здоров’я різні» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-12-28-009077-a) пояснює наступне.
1. Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та його очікуваної вартості. Відповідно до п. 6.1.3. проекту Договору про закупівлю послуг спеціалізованого санітарного транспорту «Надавати при укладанні Договору:
- Графік про час роботи автотранспорту, який, в разі необхідності, можна змінювати, за обопільною письмовою згодою сторін». На основі наданого Замовником листа-графіка (Лист № 1033 від 21.12.2023 року). про наявну потребу в автомобілях та про час роботи спецавтотранспорту, Комунальне підприємство «Автопідприємство санітарного транспорту» Дніпровської міської ради (надалі - Учасник) розраховує очікувану вартість предмета закупівлі на підставі тарифів на ці автопослуги, які погоджені департаментом охорони здоров'я населення Дніпровської міської ради та згідно п.12.1. укладеного Договору: «Невід’ємною частиною даного Договору є: тарифи на авто послуги (Додаток до Договору № 1)». Послуги по наданню спецавтотранспорту звільнені від податку на додану вартість, згідно п.п.197.1.5 Податкового кодексу України від 02.12.2010 р. № 2755-VІ зі змінами та наказу МОЗ України від 28.10.02 р. № 385 зі змінами. Розмір бюджетного призначення Замовником обґрунтовувався, так як Замовник є одержувачем бюджетних коштів, а бюджетне призначення відповідно норм Бюджетного кодексу України - повноваження головного розпорядника бюджетних коштів, надане цим Кодексом, законом України «Про Державний бюджет України на 2024 рік» (рішенням про місцевий бюджет), яке має кількісні, часові і цільові обмеження та дозволяє надавати бюджетні асигнування. Інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднювалась Замовником відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Постанова Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» прийнята з метою забезпечення ефективного використання державних коштів, про що йдеться в преамбулі зазначеної постанови, і ніяким чином не стосується дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель. Відповідно ст.5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», контроль за дотриманням законодавства у сфері закупівель здійснюється шляхом проведення моніторингу закупівлі у порядку, встановленому Законом України «Про публічні закупівлі», проведення перевірки закупівель, а також під час державного фінансового аудиту та інспектування. Відповідно п.14 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), моніторинг процедури закупівлі - аналіз дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. Відповідно ч.5 ст.8 Закону, протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у Замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Так як приписи Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 стосуються лише ефективності використання державних коштів, що не може бути предметом дослідження моніторингу процедури закупівлі відповідно до норм Закону, у Замовника відсутній обов’язок надавати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Під час дослідження ринку послуг спеціалізованого санітарного транспорту Замовником були проаналізовані завірені копії: листа Регіонального сервісного центру ГСЦ МВС у Дніпропетровській та Запорізькій областях від 30.11.2023 р. № 31/29-152 та листа Постійної комісії з питань охорони здоров’я населення, соціального захисту населення та міжнародних зв’язків Дніпровської міської ради № 25/152 від 12.01.2024, відповідно до яких тільки Комунальне підприємство «Автопідприємство санітарного транспорту» Дніпровської міської ради є єдиним спеціалізованим підприємством у м. Дніпрі, яке здатне забезпечити підстанції швидкої та невідкладної медичної допомоги у кількості не менш 123 одиниці спеціалізованих санітарних автомобілів швидкої медичної допомоги та надати послуги іншим лікувально-профілактичним закладам спеціалізованими автомобілями медичної допомоги у кількості 144 одиниці. При цьому Замовник здійснює свою статутну діяльність за адресою: м. Дніпро, вул. Велика Діївська, 111, тому для належного отримання підприємством послуг спеціалізованого санітарного транспорту та для забезпечення оперативного вирішення питань, які виникають під час отримання даних послуг, підприємство-контрагент також має знаходитись у м. Дніпро та надавати послуги спеціалізованого санітарного транспорту на території міста.
3. Згідно рішень Постійної комісії з питань охорони здоров’я, соціального захисту населення та міжнародних зв’язків Дніпровської міської ради VІІ скликання, Департаменту охорони здоров’я населення Дніпровської міської ради, Регіонального сервісного центру ГСЦ МВС у Дніпропетровській та Запорізькій областях в м. Дніпро тільки Комунальне підприємство «Автопідприємство санітарного транспорту» Дніпровської міської ради є єдиним постачальником послуг з перевезення хворих транспортними засобами спецпризначення, які перебувають в розпорядженні підприємства в кількості та за технічними показниками в обсязі, достатньому для виконання заявленого обсягу послуг Замовника, що є підставою для встановлення факту відсутності конкуренції за даною закупівлею з технічних причин на ринку аналогічних послуг в м. Дніпро.
Для участі в здійсненні закупівель без використання електронної системи закупівель послуг відповідно до пп. 5 (3) п. 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), Учасник - Комунальне підприємство «Автопідприємство санітарного транспорту» Дніпровської міської ради та Замовник - Комунальне некомерційне підприємство «Дніпровський центр первинної медико-санітарної допомоги № 5» Дніпровської міської ради надали для перевірки наступні документи:
1. Завірена копія листа Регіонального сервісного центру ГСЦ МВС у Дніпропетровській та Запорізькій областях від 30.11.2023 р. № 31/29-152.
2. Завірена копія листа Постійної комісії з питань охорони здоров’я, соціального захисту населення та міжнародних зв’язків Дніпровської міської ради УІІ скликання № 25/152 від 12.01.2024.
3. Завірена копія Статуту Комунального підприємства «Автопідприємство санітарного транспорту» Дніпровської міської ради.
4. Завірена копія виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань.
5. Завірена копія ліцензії на право здійснення діяльності «Медична практика» Комунального підприємства «Автопідприємство санітарного транспорту» ДМР серія АЕ № 571775 від 11.12.2014 р.
6. Обґрунтування технічних, якісних та кваліфікаційних характеристик про закупівлю автопослуг.
7. Розрахунок очікуваної вартості автопослуг.
8. Обґрунтування Уповноваженої особи.
9. Завірена копія листа - графіка № 1033 від 21.12.2023 року про час роботи спецавтотранспорта у 2024 році.
Номер:
4aff98c2b4d445ebb41690c5f52393cd
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
24.01.2024 14:36
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.01.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015:85140000-2: Послуги у сфері охорони здоров’я різні» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-12-28-009077-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі:
- чому згідно з протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 28.12.2023 № 224 ухвалено рішення укласти договір про закупівлю послуг без застосування відкритих торгів відповідно до пп.5 пункту 13 Особливостей, якщо у листах Постійної комісії з питань охорони здоров'я, соціального захисту населення та міжнародних зв'язків Дніпровської міської ради від 22.12.2023 №23/152, Регіонального сервісного центру ГСЦ МВС у Дніпропетровській та Запорізькій областях від 30.11.2023 № 31/29-152, що оприлюднені в електронній системі закупівель 28.12.2023 як документальне підтвердження цієї підстави, немає висновків про відсутність альтернативи надання таких послуг іншими суб’єктами господарювання, крім КП «Автопідприємство санітарного транспорту» Дніпровської міської ради?
- як підстава «відсутність конкуренції з технічних причин, яка повинна бути документально підтверджена замовником» узгоджується з інформацією з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (https://usr.minjust.gov.ua), згідно з якою крім КП «Автопідприємство санітарного транспорту» Дніпровської міської ради на території м. Дніпро є інші суб’єкти господарювання з кодом економічної діяльності 86.90 «Інша діяльність у сфері охорони здоров'я», наприклад, Комунальне підприємство «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Дніпропетровської обласної ради (код ЄДРПОУ 26136949), Товариство з обмеженою відповідальністю «МЕДЕКСПРЕС ПЛЮС» (код ЄДРПОУ 37806594); згідно з ліцензійним реєстром МОЗ України з медичної практики (https://moz.gov.ua/) таку ліцензію на території м. Дніпро мають багато суб’єктів господарювання?
- на яких підставах Постійна комісія з питань охорони здоров'я, соціального захисту населення та міжнародних зв'язків Дніпровської міської ради може оцінювати суб’єкти господарювання, органом управління яких не є міська рада, щодо їх спроможності надавати послуги спеціалізованими транспортними засобами для перевезення хворих із супроводжувальним медичним персоналом, зокрема, оцінювати їх забезпеченість спеціалізованими чи спеціальними транспортними засобами (достатня/недостатня кількість), наявність ліцензій, розміри тарифів тощо?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
d9526c57b0a34948a781de8b49433893
Назва:
Відповідь на запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
29.01.2024 09:53
Опис:
Комунальне некомерційне підприємство «Дніпровський центр первинної медико-санітарної допомоги № 5» Дніпровської міської ради (надалі – Замовник) засвідчує Вам свою повагу та у відповідь на запит Північного офісу Держаудитслужби управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 24.01.2024 р. у межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:85140000-2: Послуги у сфері охорони здоров’я різні» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-12-28-009077-a) пояснює наступне.
1. Щодо протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 28.12.2023 №224 про укладення договору про закупівлю послуг без застосування відкритих торгів, відповідно до пп.5 пункту 13 Особливостей. Так, під час дослідження ринку послуг спеціалізованого санітарного транспорту Замовником було проаналізовано лист Постійної комісії з питань охорони здоров’я населення, соціального захисту населення та міжнародних зв’язків Дніпровської міської ради №23/152 від 22.12.2023, відповідно до якого Комунальне підприємство «Автопідприємство санітарного транспорту» Дніпровської міської ради є спеціалізованим підприємством у м. Дніпрі, яке здатне забезпечити спецавтотранспортом лікувально-профілактичні заклади у кількості не менш 123 одиниці спеціалізованих санітарних автомобілів швидкої медичної допомоги, що відповідають державним стандартам України та оснащені ношами і сучасним медичним обладнанням, а також надати послуги спеціалізованими автомобілями медичної допомоги у кількості 144 одиниці. У листі Регіонального сервісного центру ГСЦ у Дніпропетровській та Запорізькій областях від 30.11.2023 №31/20-152 міститься перелік зареєстрованих за Комунальним підприємством «Автопідприємство санітарного транспорту» Дніпровської міської ради транспортних засобів з призначенням «спеціалізований». При цьому, у даній закупівлі за предметом «ДК 021:2015:85140000-2: Послуги у сфері охорони здоров’я різні», згідно з п.1.1,1.2, 3.1 проекту Договору передбачено надання учасником послуг спеціалізованого санітарного транспорту на загальну суму 2069909,52 грн. Проектом договору не обмежена кількість та вид транспорту, що буде надаватись за його умовами. Відповідно до п.6.1.3 проекту Договору замовник надає графік роботи автотранспорту, який, в разі необхідності, можна змінювати за обопільною письмовою згодою сторін. Зважаючи на специфіку роботи Комунального некомерційного підприємства «Дніпровський центр первинної медико-санітарної допомоги № 5» Дніпровської міської ради, під час виконання покладених на нього завдань, існує потреба у користуванні послугами спеціалізованого санітарного транспорту у кількості та обсягах, яка залежить від фактичної ситуації, що не є сталою. В той же час, у листі Постійної комісії з питань охорони здоров’я населення, соціального захисту населення та міжнародних зв’язків Дніпровської міської ради №23/152 від 22.12.2023 зазначено, що Комунальне підприємство «Автопідприємство санітарного транспорту» Дніпровської міської ради, яке має у своєму розпорядженні необхідну та достатню кількість транспортних засобів спецпризначення для виконання послуг з перевезення хворих автотранспортом швидкої медичної допомоги із супроводжуючим медичним персоналом з урахування спеціального організаційного та технічного характеру таких послуг. Враховуючи дані обставини, які вбачаються з документів, що завантажені до електронної системи закупівель, з метою забезпечення принципу ефективності закупівлі та якнайшвидшого забезпечення потреби у послугах спеціалізованого санітарного транспорту у м. Дніпрі, в умовах воєнного стану, замовник дійшов висновку про наявність підстав щодо здійснення закупівлі без використання електронної системи для закупівель, відповідно до пп.5 (3) п.13 Особливостей.
2. Повідомляємо, що наявність у інших суб’єктів господарювання у м. Дніпро коду економічної діяльності 86.90 «Інша діяльність у сфері охорони здоров’я», відповідно до даних Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, сама по собі не свідчить про надання вказаними юридичними особами аналогічних послуг спеціалізованого санітарного транспорту, які закуповувались замовником. Відповідно до даних Державної служби статистики України до коду економічної діяльності 86.90 «Інша діяльність у сфері охорони здоров’я» включаються діяльність з охорони здоров'я людини, яка здійснюється не в лікарнях і не лікарями або стоматологами: діяльність медсестер, акушерів, фізіотерапевтів або іншого парамедичного персоналу у сфері оптиметрії, гідротерапії, лікувального масажу, трудотерапії, логопедії, хіроподії, гомеопатії, мануальної терапії, голковколювання тощо. Ці види діяльності можуть здійснюватися в клініках, які діють при фірмах, школах, будинках для осіб похилого віку та інших організаціях, що не є лікарнями, але мають власні консультаційні центри з місцями прийому пацієнтів. Цей клас також включає: діяльність психоаналітиків, психологів і психотерапевтів; діяльність допоміжного стоматологічного персоналу, такого як терапевти, сестри зі стоматологічної практики та стоматологи-гігієністи, що можуть працювати самостійно, але під регулярним наглядом стоматолога діяльність медичних лабораторій, таких як: рентгенівські лабораторії та інші діагностичні центри, які використовують подібну апаратуру лабораторії аналізу крові діяльність банків крові, сперми, органів для трансплантації тощо послуги транспорту швидкої медичної допомоги, у т.ч. літаків, що їх надають під час критичних ситуацій діяльність у сфері охорони здоров'я населення, яка здійснюється санітарно-профілактичними закладами (санітарно-епідеміологічними станціями, дезінфекційними станціями, підприємствами профілактичної дезінфекції тощо). У відкритих джерелах інформації відсутні відомості про надання Комунальним підприємством «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Дніпровської міської ради та Товариством з обмеженою відповідальністю «МЕДЕКСПРЕС ПЛЮС» послуг спеціалізованого санітарного транспорту, а саме -спеціалізованими санітарними автомобілями «Медична допомога», оснащеними GPS – системою спостереження, для контролю та раціонального використання автомобілів. Також слід відмітити що відповідно до постанови кабінету міністрів України від 21 листопада 2012 року №1116 (із змінами) «Про затвердження типового положення про центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» відсутня діяльність щодо надання автомобілів в оренду. Також слід зазначити що Комунальне некомерційне підприємство «Дніпровський центр первинної медико-санітарної допомоги № 5» Дніпровської міської ради забезпечується відповідно до табелю оснащення визначеного у наказі міністерства охорони здоров’я України № 148 від 26.01.2018 «Про затвердження Примірного табеля матеріально-технічного оснащення закладів охорони здоров’я та фізичних осіб – підприємців, які надають первинну медичну допомогу» (із змінами).
Крім того, наявність у юридичних осіб на території м. Дніпра ліцензії на здійснення медичної практики, не свідчить про наявність у власності цих підприємств достатньої кількості спеціалізованих санітарних автомобілів «Медична допомога», оснащеними GPS (яка може змінюватись за потребою Замовника), які необхідні для надання Замовнику послуг спеціалізованого санітарного транспорту.
3. Стосовно повноважень Постійної комісії з питань охорони здоров’я, соціального захисту населення та міжнародних зв’язків Дніпровської міської ради. Відповідно до пп.5 п.13 Особливостей придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли: роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання в одному з таких випадків: відсутність конкуренції з технічних причин, яка повинна бути документально підтверджена замовником. У статті 1 Закону України «Про захист економічної конкуренції» №2210-ІІІ від 11.01.2001 року визначено поняття «економічної конкуренції (конкуренції)», відповідно до якого - це змагання між суб'єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб'єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб'єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб'єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. З вищенаведених норм права випливає, що застосування замовником переговорної процедури закупівлі є виключним випадком, який застосовується за відсутності альтернативних постачальників закупівлі, коли проведення відкритих торгів є недоцільним. При цьому, обов'язок обґрунтувати існування таких виключних умов покладається на замовника. Разом із цим, законодавством не встановлено конкретного переліку документів, які б слугували підтвердженням відсутності конкуренції з технічних причин. Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України у листі № 3304-04/60124-06 від 03.10.2020 року зазначило, що згідно з частиною шостою статті 40 Закону повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити таку інформацію, зокрема обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі з посиланням на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі. При цьому замовник самостійно визначає документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі. Згідно з ч.1 ст.47 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» постійні комісії ради є органами ради, що обираються з числа її депутатів, для вивчення, попереднього розгляду і підготовки питань, які належать до її відання, здійснення контролю за виконанням рішень ради, її виконавчого комітету. Постійні комісії за дорученням ради або за власною ініціативою попередньо розглядають проекти програм соціально-економічного і культурного розвитку, місцевого бюджету, звіти про виконання програм і бюджету, вивчають і готують питання про стан та розвиток відповідних галузей господарського і соціально-культурного будівництва, інші питання, які вносяться на розгляд ради, розробляють проекти рішень ради та готують висновки з цих питань, виступають на сесіях ради з доповідями і співдоповідями. Постійні комісії за дорученням ради, голови, відповідно заступника голови районної у місті, районної ради чи першого заступника, заступника голови обласної ради, секретаря сільської, селищної, міської ради або за власною ініціативою вивчають діяльність підзвітних і підконтрольних раді та виконавчому комітету сільської, селищної, міської, районної у місті ради органів, а також з питань, віднесених до відання ради, місцевих державних адміністрацій, підприємств, установ та організацій, їх філіалів і відділень незалежно від форм власності та їх посадових осіб, подають за результатами перевірки рекомендації на розгляд їх керівників, а в необхідних випадках - на розгляд ради або виконавчого комітету сільської, селищної, міської, районної у місті ради; здійснюють контроль за виконанням рішень ради, виконавчого комітету сільської, селищної, міської, районної у місті ради. Положеннями ч.10 ст.47 вказаного Закону передбачено, що за результатами вивчення і розгляду питань постійні комісії готують висновки і рекомендації. Рекомендації постійних комісій підлягають обов'язковому розгляду органами, підприємствами, установами, організаціями, посадовими особами, яким вони адресовані. (ч.11 ст.47 зазначеного Закону). Власником комунального некомерційного підприємства «Дніпровський центр первинної медико-санітарної допомоги № 5» Дніпровської міської ради є Дніпровська міська територіальна громада, в особі Дніпровської міської ради, тому Замовник у своїй діяльності має враховувати висновки та рекомендації Постійної комісії з питань охорони здоров’я Дніпровської міської ради, викладені у листі №23/152 від 22.12.2023. Крім того, іншими документами, що підтверджують наявність умов для укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі є:
1. Завірена копія листа Регіонального сервісного центру ГСЦ МВС у Дніпропетровській та Запорізькій областях від 30.11.2023 р. № 31/29-152.
2. Завірена копія Статуту Комунального підприємства «Автопідприємство санітарного транспорту» Дніпровської міської ради.
3. Завірена копія виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань.
4. Завірена копія ліцензії на право здійснення діяльності «Медична практика» Комунального підприємства «Автопідприємство санітарного транспорту» ДМР серія АЕ № 571775 від 11.12.2014 р.
5. Обґрунтування технічних, якісних та кваліфікаційних характеристик про закупівлю автопослуг.
6. Розрахунок очікуваної вартості автопослуг.
7. Обґрунтування Уповноваженої особи.
8. Завірена копія листа - графіка № 1033 від 21.12.2023 року про час роботи спецавтотранспорта у 2024 році.