-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
М`ясо свинини, філе куряче
Завершена
566 534.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 832.67 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 832.67 UAH
Номер:
9ef98935b6c64b888a4ec1fff41d881d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-04-15-000047
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
15.04.2024 00:00
Період моніторингу:
15.04.2024 16:56 - 07.05.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
15.04.2024 № 26
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління
Західного офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 15.04.2024 № 26.
Перелік процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2023-12-28-008398-a 28.12.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів встановлено порушення норм п.п. 2 п. 44 Особливостей.
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
В ході моніторингу Замовником розірвано договір на постачання продуктів харчування від 11.01.2024 №2 згідно Додаткової угоди №1 від 26.04.2024.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 29 квітня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план UA-P-2023-12-28-002353-b на 2024 рік, тендерну документацію, затверджену протоколом Уповноваженої особи від 28.12.2023 №17 (далі – Тендерна Документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію переможця торгів ФОП Склянчук Вікторія Сергіївна, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 05.01.2024, повідомлення про намір укласти договір, договір на постачання продуктів харчування від 11.01.2024 №2, пояснення Замовника отримані через електронну систему закупівель 18.04.2024, 26.04.2024.
Проведеним аналізом розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів встановлено наступне.
Згідно вимог п.1 розділу 3 Тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх встановлення замовником), наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації,зокрема, інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Додаток 3 до цієї тендерної документації).
Так, відповідно до вимог п.5 Додатку №3 до Тендерної документації Замовника для підтвердження відповідності тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником, Учасник повинен надати, зокрема, копії експертних висновків з результатами випробувань, щодо відповідності нормативним документам, наявності у товарі, токсичних елементів, антибіотиків, пестицидів, радіонуклідів, мікробіологічні дослідження та копії протоколів/експертних висновків, що підтверджують відсутність ГМО.
Тендерна пропозиція учасника ФОП Склянчук Вікторія Сергіївна не містить копії експертних висновків з результатами випробувань, щодо відповідності нормативним документам, наявності у товарі токсичних елементів, антибіотиків, пестицидів, радіонуклідів, мікробіологічні дослідження, ГМО на м’ясо свинини.
Також, тендерна пропозиція ФОП Склянчук Вікторія Сергіївна містить експертний висновок №004544 п/23 від 18.12.2023 на напівфабрикати курячі охолоджені (філе куряче) – мікробіологічне дослідження. Однак, тендерна пропозиція ФОП Склянчук Вікторія Сергіївна не містить копії експертних висновків, з результатами випробувань, щодо відповідності нормативним документам, наявності у товарі токсичних елементів, антибіотиків, пестицидів, радіонуклідів, ГМО.
Крім того, відповідно до вимог п.5 Додатку №3 до Тендерної документації Учасник повинен у своїй діяльності застосовувати систему аналізу ризиків, небезпечних чинників та контролю критичних точок (НАССР), для підтвердження Учасник повинен надати дійсний сертифікат CCM MS Standart HАССР стосовно оптової торгівлі молочними продуктами, яйцями, харчовими оліями та жирами, який виданий Учаснику запропонованого товару Органом з сертифікації діяльність якого відповідає ДСТУ ISO/ІЕС 17021-1-2017 (з наданням документів, що підтверджують компетентність органу, що видав даний сертифікат); копію діючого сертифікату ДСТУ ISO 28000 щодо управління безпекою ланцюга постачання, який виданий Учаснику запропонованого товару Органом з сертифікації діяльність якого відповідає ДСТУ ISO/ІЕС 17021-1-2017 (з наданням документів, що підтверджують компетентність органу, що видав даний сертифікат).
В складі пропозиції учасника-переможця ФОП Склянчук Вікторія Сергіївна наявні сертифікати CCM MS Standart HАССР та ДСТУ ISO 28000, видані органом з сертифікації систем менеджменту ТОВ «ЦЕНТР СЕРТИФІКАЦІЇ ТА МЕТРОЛОГІЇ». Однак, в тендерній пропозиції ФОП Склянчук Вікторія Сергіївна відсутні документи, що підтверджують компетентність органу, що видав вищезазначені сертифікати.
Зважаючи на вищевикладене, тендерна пропозиція учасника-переможця ФОП Склянчук Вікторія Сергіївна не відповідає вимогам п.5 Додатку №3 до Тендерної документації.
Згідно вимог п.1 розділу 3 Тендерної документації тендерна пропозиція має містити, зокрема, інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, згідно Додатку 1 до Тендерної документації.
Відповідно до вимог п.2 Додатку №1 до Тендерної документації учасник повинен надати гарантійний лист про те, що протягом останніх двох років, при постачанні іншим замовникам продукції, він не мав договорів, розірваних з причини невиконання чи неповного виконання Учасником своїх договірних зобов’язань, або постачанні неякісної продукції, або недодержання графіку поставок, або з інших порушень, які змусили замовників припинити з Учасником договірні відносини. В складі тендерної пропозиції учасника ФОП Склянчук Вікторія Сергіївна відсутній вищевказаний гарантійний лист.
Зважаючи на вищевикладене, тендерна пропозиція учасника-переможця ФОП Склянчук Вікторія Сергіївна не відповідає вимогам п.2 Додатку №1 до Тендерної документації.
Викладені вище невідповідності пропозиції учасника ФОП Склянчук Вікторія Сергіївна вимогам тендерної документації не відносяться до формальних (несуттєвих) помилок, що не впливають на зміст пропозиції.
З огляду на вищенаведене, пропозиція учасника ФОП Склянчук Вікторія Сергіївна підлягала відхиленню на підставі п.п. 2 п.44 Особливостей.
Пояснення надані Замовником під час проведення моніторингу процедури закупівлі щодо викладених у висновку порушень не спростовують виявлені порушення.
В ході моніторингу Замовником розірвано договір на постачання продуктів харчування від 11.01.2024 №2 згідно Додаткової угоди №1 від 26.04.2024.
Період усунення порушень:
29.04.2024 17:11 - 14.05.2024 00:00
Дата публікації висновку:
29.04.2024 17:11
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
З метою усунення порушень норм підпункту 2 пункту 44 Особливостей Договір №2 від 11 січня 2024 року з ФОП Склянчук В.С. розірвано 26 квітня 2024 року Додаткова угоди №1. Та заплановано ряд заходів для недопущення порушень законодавства.
Дата публікації звіту:
01.05.2024 15:42
Запити/Пояснення
Номер:
d15bc5a4610c4ff0a766a07685eacd1b
Назва:
Запит Замовнику на пояснення
Дата опублікування:
15.04.2024 17:12
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.04.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «М`ясо свинини, філе куряче» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-28-008398-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі;
2. Також надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
3. Відповідно до вимог п.5 Додатку №3 до Тендерної документації Замовника для підтвердження відповідності тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником, Учасник повинен надати, зокрема, копії експертних висновків, з результатами випробувань, щодо відповідності нормативним документам, наявності у товарі, токсичних елементів, антибіотиків, пестицидів, радіонуклідів, мікробіологічні дослідження та копії протоколів/експертних висновків, що підтверджують відсутність ГМО.
Тендерна пропозиція ФОП Склянчук Вікторія Сергіївна містить експертний висновок №004544 п/23 від 18.12.2023 на напівфабрикати курячі охолоджені (філе куряче) – мікробіологічне дослідження. Однак, тендерна пропозиція ФОП Склянчук Вікторія Сергіївна не містить копії експертних висновків, з результатами випробувань, щодо відповідності нормативним документам, наявності у товарі, токсичних елементів, антибіотиків, пестицидів, радіонуклідів, ГМО.
Обґрунтуйте відповідність тендерної пропозиції учасника-переможця ФОП Склянчук Вікторія Сергіївна вимогам п.5 Додатку №3 до Тендерної документації.
4. Також, тендерна пропозиція учасника ФОП Склянчук Вікторія Сергіївна не містить копії експертних висновків, з результатами випробувань, щодо відповідності нормативним документам на м’ясо свинини.
Обґрунтуйте відповідність тендерної пропозиції учасника-переможця ФОП Склянчук Вікторія Сергіївна вимогам п.5 Додатку №3 до Тендерної документації.
5. Відповідно до вимог п.2 Додатку №1 до Тендерної документації учасник повинен надати гарантійний лист про те, що протягом останніх двох років, при постачанні іншим замовникам продукції, він не мав договорів, розірваних з причини невиконання чи неповного виконання Учасником своїх договірних зобов’язань, або постачанні неякісної продукції, або недодержання графіку поставок, або з інших порушень, які змусили замовників припинити з Учасником договірні відносини. В складі тендерної пропозиції учасника ФОП Склянчук Вікторія Сергіївна відсутній вищевказаний гарантійний лист.
Обґрунтуйте відповідність тендерної пропозиції учасника-переможця ФОП Склянчук Вікторія Сергіївна вимогам п.2 Додатку №1 до Тендерної документації.
6. Відповідно до вимог п.5 Додатку №3 до Тендерної документації Учасник повинен у своїй діяльності застосовувати систему аналізу ризиків, небезпечних чинників та контролю критичних точок (НАССР), для підтвердження Учасник повинен надати дійсний сертифікат CCM MS Standart HАССР стосовно оптової торгівлі молочними продуктами, яйцями, харчовими оліями та жирами. який виданий Учаснику запропонованого товару Органом з сертифікації діяльність якого відповідає ДСТУ ISO/ІЕС 17021-1-2017 (з наданням документів, що підтверджують компетентність органу, що видав даний сертифікат); копію діючого сертифікату ДСТУ ISO 28000 щодо управління безпекою ланцюга постачання, який виданий Учаснику запропонованого товару Органом з сертифікації діяльність якого відповідає ДСТУ ISO/ІЕС 17021-1-2017 (з наданням документів, що підтверджують компетентність органу, що видав даний сертифікат).
В складі пропозиції учасника-переможця ФОП Склянчук Вікторія Сергіївна відсутні документи, що підтверджують компетентність органу, що видав сертифікат CCM MS Standart HАССР та ДСТУ ISO 28000.
Обґрунтуйте відповідність тендерної пропозиції учасника-переможця ФОП Склянчук Вікторія Сергіївна вимогам п.5 Додатку №3 до Тендерної документації.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
744cc8e58f5843d0b74de7072929c816
Назва:
Пояснення щодо здійснення процедури закупівлі
Дата опублікування:
18.04.2024 17:41
Опис:
На Ваш запит про надання пояснень щодо здійснення процедури закупівлі відкриті торги за предметом «М`ясо свинини, філе куряче»(ДК 021:2015 15110000-2 М’ясо), закупівля зареєстрована за ідентифікатором UA-2023-12-28-008398-a, надаємо запитувану інформацію. З метою забезпечення вчасної закупівлі продуктів харчування для організації безпечного, якісного та своєчасного процесу харчування у закладах освіти, відділом освіти та гуманітарної роботи Демидівської селищної ради було проведено процедуру закупівлі за предметом «М`ясо свинини, філе куряче» (ДК 021:2015 15110000-2 М’ясо).
Якісні характеристики предмету закупівлі визначалися відповідно до норм Постанови Кабінету міністрів України від 24 березня 2021 року №305 “ Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку”. Кількість товару розраховувалась відповідно до річної потреби на 2024 рік згідно аналізу споживання продуктів харчування у закладах освіти Демидівської селищної ради. Очікувана вартість предмета закупівлі розрахована згідно середніх споживчих цін на продукти харчування області наданих Головним управлінням статистики у Рівненській області, шляхом моніторингу цін на місцевому ринку, аналізу ринку відповідних продуктів через пошук загальнодоступної інформації в мережі Інтернет та електронній системі закупівель Prozorro. Що стосується розміщення обґрунтування, пункт 4 Постанови КМ № 1266 від 16.12.2020 зазначає про рекомендаційних характер виконання постанови щодо забезпечення оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті, відповідно для органів місцевого самоврядування дана норма не є обов’язковою. Відповідно до вимог п.2 Додатку №1 до Тендерної документації учасник повинен надати гарантійний лист про те, що протягом останніх двох років, при постачанні іншим замовникам продукції, він не мав договорів, розірваних з причини невиконання чи неповного виконання Учасником своїх договірних зобов’язань, або постачанні неякісної продукції, або недодержання графіку поставок, або з інших порушень, які змусили замовників припинити з Учасником договірні відносини, натомість учасник надав довідку про відсутність підстави відмови Учаснику через невиконання зобов”язань за попередньо укладеними договорами.
Згідно зазначених невідповідностей тендерної пропозиції ФОП Склянчук Вікторії Сергіївни зазначаємо, що співпрацюємо з цим підприємцем не вперше, даний підприємець виконує свої договірні обов’язки якісно, вчасно та без нарікань.
У зв’язку із ситуацією, яка складається при пошуку постачальників продуктів харчування у заклади освіти та для вчасної організації харчування дітей закладах освіти, було прийнято рішення про укладання даного договору. Також повідомляємо, що на даний час частина товару вже поставлена, тому найближчим часом буде проведена оплата поставленого товару у заклади освіти та відразу ж розірвано договір з ФОП Склянчук Вікторіїю Сергіївною.
Номер:
8001867780ba4d7e818140bb148b7e9e
Назва:
Про розірвання Договору №2 від 11 січня 2024 року
Дата опублікування:
26.04.2024 12:22
Опис:
З метою уникнення порушень у сфері публічних закупівель, здійснено усі розрахунки з ФОП Склянчук В.С.та розірвано Договір №2 від 11 січня 2024 року на постачання продуктів харчування на підставі додаткової угоди №1 від 26 квітня 2024 року.