-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Послуги з усунення аварій в житловому фонді м. Дніпро, Поточний ремонт фасадів житлових будинків (ДК 021:2015: 45443000-4 Фасадні роботи)»
Юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територіальної громади. Мова тендерної пропозиції – українська. Під час проведення закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Завершена
7 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 70 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 70 000.00 UAH
Номер:
3a379a6473014cccb7f2eadcd11a6b15
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-03-05-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
04.03.2024 00:00
Період моніторингу:
05.03.2024 12:13 - 27.03.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
04.03.2024 № 24
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами та доручення Держаудитслужби від 09.01.2024 №003100-18/303-2024,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 04.03.2024 № 24
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
9 UA-2023-12-28-006217-a 28.12.2023
Комунальне підприємство "Жилсервіс-5" Дніпровської міської ради
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СТАРБУДКОНТРАКТ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 25 березня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «ЖИЛСЕРВІС-5» Дніпровської міської ради (далі – Замовник) UA-P-2023-12-28-002624-c, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 28.12.2023 б/н, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 09.01.2024 №1, тендерну пропозицію учасника ТОВ «СТАРБУДКОНТРАКТ», повідомлення про намір укласти договір від 09.01.2024, договір від 17.01.2024 №11 на суму 6 158 544,89 грн з ПДВ, додаткову угоду до договору від 07.03.2024 №1, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 13.03.2024 на запит Східного офісу Держаудитслужби від 10.03.2024.
Період усунення порушень:
26.03.2024 15:48 - 30.03.2024 00:00
Дата публікації висновку:
26.03.2024 15:48
Запити/Пояснення
Номер:
c8871840f82b4fcba842a9de0e525c00
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
10.03.2024 13:35
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.03.2024 00:00
Опис:
Питання у файлі
Номер:
40ba55da70ac4a1e96d927b89d864e79
Назва:
пояснення на запит
Дата опублікування:
13.03.2024 12:58
Опис:
Комунальне підприємство "ЖИЛСЕРВІС-5" Дніпровської міської ради (надалі – Замовник) у відповідь на запит Східного офісу Держаудитслужби у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Послуги з усунення аварій в житловому фонді м. Дніпро, Поточний ремонт фасадів житлових будинків (ДК 021:2015: 45443000-4 Фасадні роботи)» (UA-2023-12-28-006217-a) надає наступні пояснення.
1. Щодо обґрунтування розміру бюджетних призначень (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення очікуваної вартості. Очікувана вартість вказаного предмета закупівлі розрахована за допомогою програмного комплексу, з урахуванням вимог нормативних документів у сфері стандартизації (Кошторисні норми України «Настанова з визначення вартості будівництва» (зі змінами)), з урахуванням ринкових цін на якісні будівельні матеріали, що можуть застосовуватися при наданні послуг, зазначених в дефектних актах та орієнтовно становить 7 000 000,00 грн. з ПДВ, що відповідає розміру бюджетного призначення. На підтвердження зазначеного, згідно вашого запиту, надаємо розрахунок вартості.
Зазначений розмір бюджетного призначення встановлений згідно програми реформування та розвитку житлового господарства м. Дніпра на 2023 – 2028 роки, затвердженої рішенням міської ради від 22.11.2023 № 9/43 «Про внесення змін до рішення міської ради від 30.03.2016 №18/5 «Про затвердження програми реформування та розвитку житлового господарства м. Дніпра на 2023 – 2028 роки та рішенням міської ради №2/44 від 06.12.2023 «Про бюджет Дніпровської міської територіальної громади на 2024 рік».
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог законодавства. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі затверджених дефектних актів де конкретизуються найменування послуг та витрат, а також обсяги послуг. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі зазначені у додатку 2 до тендерної документації.
З метою дотримання принципів публічних закупівель, зокрема принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, надаємо посилання на сторінку веб-сайту, де розміщена інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та очікуваної вартості предмета закупівлі «Послуги з усунення аварій в житловому фонді м. Дніпро, Поточний ремонт фасадів житлових будинків (ДК 021:2015: 45443000-4 Фасадні роботи)» (UA-2023-12-28-006217-a) - https://old.dniprorada.gov.ua/uk/page/komunalne-pidpriemstvo-zhilservis-5-dniprovskoi-miskoi-radi- в розділі «Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівель, розміру витрат та визначено його очікувану вартість технічних та якісних характеристик предмета закупівель, розміру витрат та визначено його очікувану вартість».