-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Овочі та фрукти
Завершена
4 209 212.50
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 21 046.06 UAH
мін. крок: 0.5% або 21 046.06 UAH
Номер:
46b2b237b7134ceca4b6f8ae15cc9f02
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-03-19-000084
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.03.2024 00:00
Період моніторингу:
19.03.2024 17:03 - 10.04.2024 01:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
19.03.2024 № 23-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1.Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3.Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 19.03.2024 № 23-з
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
8 UA-2023-12-28-005311-a 28.12.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Лілія Бондар.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерної пропозиції, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону та Особливостям, своєчасності його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 08 квітня 2024 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону та Особливостям, своєчасності його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік Комунальної установи "Центр з обслуговування закладів освіти "Сокальської міської ради Львівської області, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 28.12.2023 № 763/23, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 05.01.2024, тендерну пропозицію ФОП МИКИТА ІВАН СТЕПАНОВИЧ, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, поданих учасником ФОП МИКИТА ІВАН СТЕПАНОВИЧ, документи, завантажені учасником ФОП МИКИТА ІВАН СТЕПАНОВИЧ через електронну систему закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 08.01.2024 №13/24, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 08.01.2024, договір від 17.01.2024 № 03-12/170124(далі – Договір), додаткова угода до Договору від 22.01.2024 № 1, пояснення та документи від 22.03.2024, отримані від Замовника через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель.
Період усунення порушень:
08.04.2024 17:36 - 12.04.2024 00:00
Дата публікації висновку:
08.04.2024 17:36
Запити/Пояснення
Номер:
9b401e2d708c44558c89141d0a68e41c
Назва:
Про надання інформації (пояснень, документів)
Дата опублікування:
21.03.2024 12:20
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.03.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі овочів та фруктів (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-28-005311-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких Комунальною установою "Центр з обслуговування закладів освіти" Сокальської міської ради Львівської області (далі – Замовник) здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
e0e9fcaf86af40d0a98c2d8eaf6c0db8
Назва:
Відповідь на запит Держаудитслужби України
Дата опублікування:
22.03.2024 11:24
Опис:
У відповідь на Ваш запит щодо закупівлі товару "Овочі та фрукти" (за номером у Prozorro UA-2023-12-28-005311-a) надаємо наступну інформацію та документи.
1. Відповідно до першого питання повідомляємо Вам, обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості здійснено на підставі таких документів: 1. Заявка на проведення закупівлі овочів та фруктів від 28.12.2023 року. Обгрунтування потреби закупівлі.2. Технічне завдання на закупівля овочів та фруктів. 3. Протокол засідання моніторингового комітету КУ «ЦОЗО» СМР ЛО від 28.12.2023 року №34 щодо визначення середньоринкових роздібних цін на овочі та фрукти.
2. Відповідно до другого питання повідомляємо Вам, у зв’язку з тим, що у Замовника, КУ «ЦОЗО» СМР ЛО, на час проведення відкритих торгів з особливостями щодо закупівлі овочів та фруктів (за номером у Prozorro UA-2023-12-28-005311-a) був відсутній власний вебсайт. Інформація на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівля, відсутня. Проте, КУ «ЦОЗО» СМР ЛО були спрямовані заходи щодо дотримання в подальшому вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року, шляхом створення субсайту на вебсайті «Освітній портал Сокальської громади Львівської області», на якому будуть оприлюднюватися обґрунтування технічних та якісних характеристик предметів закупівлі, розміри бюджетних призначень, очікувана вартість предмета закупівлі за посиланням: https://sokal.osvitportal.in.ua "вкладка ЦОЗО"(Прозорість-Публічні закупівлі).