• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Ковбаса варена 1 ґатунку , Ковбаса напівкопчена «Краківська»

Завершена

176 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 880.00 UAH
Номер: 8403c8f0f69d442ca43e9ba4dc4ef175
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-04-09-000024
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09.04.2024 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913637
Період моніторингу: 09.04.2024 17:48 - 01.05.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 09.04.2024 № 19-з Тернопіль Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Роман СНІГУР Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 09.04.2024 № 19-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 4. UA-2023-12-28-003988-a від 28.12.2023 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Тернопіль
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 97) 471-63-96, te060970tgl@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ФОП «Гнатьо В.М. встановлено порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладення договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору про закупівлю товарів за державні кошти від 17.01.2024 за №14 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 17 квітня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178), розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Теребовлянського психоневрологічного будинку-інтернату (далі - Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 28.12.2023 за №95, тендерну пропозицію ФОП «Гнатьо Володимир Михайлович» (далі – ФОП «Гнатьо В.М.), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 08.01.2024 за №6, повідомлення про намір укласти договір від 08.01.2024, договір про закупівлю товарів за державні кошти від 17.01.2024 за №14, пояснення Замовника від 16.04.2024, отримане через електронну систему закупівель. Моніторингом відображення закупівлі у річному плані встановлено, що згідно пункту 4.4. розділу «Загальні положення» тендерної документації та оголошення про проведення відкритих торгів, Замовником встановлено строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) – січень-грудень 2024 року. Водночас, відповідно до оприлюдненого в електронній системі закупівель річного плану закупівель за номером ID: UA-P-2023-12-28-001331-a Замовником заплановано закупівлю «Ковбаса варена 1 ґатунку, Ковбаса напівкопчена «Краківська» на 2023 рік. Враховуючи викладене, за результатами моніторингу встановлено невідповідність, а саме: інформація, зазначена Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів та у тендерній документації не відповідає інформації про заплановану закупівлю у річному плані. Аналізом тендерної пропозиції ФОП «Гнатьо В.М. на відповідність вимогам тендерної документації встановлено наступне. У підпункті 7 додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації Замовником зазначено, що «… Документами, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, є: … документ, що підтверджує проведення дезінфекції транспортних засобів, якими буде здійснюватися поставка (діючий договір про дезінфекцію, акти виконаних робіт з дезінфекції автотранспортних засобів, якими буде здійснюватися поставка предмету закупівлі за грудень 2023 року...». Моніторингом тендерної пропозиції ФОП Гнатьо В. М. встановлено, що діючий договір про дезінфекцію та акти виконаних робіт з дезінфекції автотранспортних засобів, якими буде здійснюватися поставка предмету закупівлі за грудень 2023 року відсутні у складі пропозиції. У зв’язку з вищевикладеним, під час моніторингу процедури закупівлі, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області 11.04.2024 звернулось через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснення з документальним підтвердженням. На зазначений запит, Замовник, 16.04.2024 у своїй відповіді вказав, що «…При розгляді тендерної пропозиції учасника ФОП «Гнатьо В.М.… було допущено помилку…уповноважена особа…пропустила відсутність договору про дезінфекцію…». Виходячи з вищенаведеного, на порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178, пропозицію ФОП «Гнатьо В.М. не відхилено як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Період усунення порушень: 17.04.2024 14:17 - 02.05.2024 00:00
Дата публікації висновку: 17.04.2024 14:17

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання зобов'язань покладених на Теребовлянський психоневрологічний будинок-інтернат в наслідок проведення моніторингу було вжито заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку зокрема, в межах законодавства вжито заходів щодо розірвання договору про закупівлю від 17.01.2024 № 14 шляхом укладення додаткової угоди № 1 від 18.04.2024 року.
Дата публікації звіту: 19.04.2024 11:26

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
Опис: Порушення усунуто
Дата публікації: 22.04.2024 11:17

Запити/Пояснення