• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

М’ясо (м’ясо свинини задня частина м’якиш охолоджене, м’ясо яловичини задня частина м’якиш охолоджене, стегно куряче охолоджене, філе куряче охолоджене)

Завершена

387 200.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 936.00 UAH
Номер: e880b0d508e84bf1960f9a3d26a8d4b3
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-09-04-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16.09.2024 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 17.09.2024 16:36 - 09.10.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 16.09.2024 № 126 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 16.09.2024 № 126 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 7 UA-2023-12-28-000799-a 28.12.2023 Комунальний заклад "Ліцей № 9" Кам'янської міської ради виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 56) 722-22-72, olgavet3012@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель встановлено порушення вимог пунктів 17, 3 та 28 Особливостей та пункту 19 частини другої статті 22 Закону № 922. За результатом аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника закупівлі ФОП Бурєнкова О.О. встановлено порушення вимоги абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей (у редакції, що діяла на дату оголошення закупівлі). За результатами аналізу питань обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «АЛЬЯНС ФУД», відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором від 22.01.2024 №4/24 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 25 вересня 2024 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі - Закон №922) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922, розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального закладу «Ліцей № 9» Кам'янської міської ради (далі - Замовник) на 2023 рік, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 28.12.2023 № 1, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, реєстр отриманих тендерних пропозицій та протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції учасників товариства з обмеженою відповідальності «АЛЬЯНС ФУД» (далі - ТОВ «АЛЬЯНС ФУД») та фізичної особи – підприємця Бурєнкова Ольга Олександрівна (далі – ФОП Бурєнкова О.О.), протоколи уповноваженої особи від 08.01.2024 № 2, від 15.01.2024 №4, від 15.01.2024 № 5, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 15.01.2024, договір від 22.01.2024 № 4/24, пояснення замовника, надані через електронну систему закупівель 23.09.2024 на запит Східного офісу Держаудитслужби від 18.09.2024. Пунктом 3 Особливостей визначено, що Замовники, які зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей, в редакції чинній на дату оголошення закупівлі, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Моніторингом питання питання відповідності тендерної документації вимогам Закону № 922 та Особливостям встановлено, що тендерна документація Замовника складена з порушенням вимог законодавства у сфері закупівель, а саме: - на порушення пункту 19 частини другої статті 22 Закону № 922 Замовником в тендерній документації не зазначено опис формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій; - на порушення вимоги пунктів 3 та 28 Особливостей Замовник в пункті 3.2 розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації визначив, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 Особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин третьої – п’ятої, сьомої та восьмої статті 41 Закону, та Особливостей, що не відповідає вимогам пункту 17 Особливостей у редакції, що діяла на дату оголошення процедури закупівлі; - на порушення вимоги пунктів 3 та 28 Особливостей Замовник в пункті 3.2 розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації визначив, що переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати: 1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю; 2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (за наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом, що не відповідає вимогам пункту 17 Особливостей у редакції, що діяла на дату оголошення процедури закупівлі; - на порушення вимоги пунктів 3 та 28 Особливостей Замовник в пункті 3.1 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник визначив підстави відхилення тендерної пропозиції, які не відповідають вимогам пункту 44 Особливостей в редакції, що діяла на дату оголошення досліджуваної закупівлі; Враховуючи вищенаведене, при складанні тендерної документації Замовником не враховано чинні норми Особливостей, чим порушено вимоги пунктів 17, 3 та 28 Особливостей та пункту 19 частини другої статті 22 Закону № 922 в частині включення до тендерної документації інформації не у відповідності до законодавства. Відповідно до вимог підпункту 5.5. пункту 5 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, Замовником визначено, що Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей. Повідомлення про намір укласти договір в електронній системі закупівель Замовником оприлюднено 15.01.2024, кінцевий строк завантаження документів – 19.01.2024, проте переможець процедури закупівлі не надав у спосіб та строк, зазначений в тендерній документації документи, що підтверджують відсутність підстав для відмови в участі у відкритих торгах, установлених для переможця торгів, що не відповідає вимогам підпункту 5.5. пункту 5 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Відповідно до частини першої статті 253 Цивільного Кодексу України перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов'язано його початок. Згідно з вимогами абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 цих особливостей. При цьому, норми пункту 44 Особливостей є імперативними, тобто обов’язковими для виконання. Слід зазначити, що замовник не наділений правом звільняти учасника закупівлі від надання будь-яких документів чи інформації, у складі тендерної пропозиції, які передбачені вимогами тендерної документації. Враховуючи зазначене, в порушення абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив переможця процедури ФОП Бурєнкова О.О., натомість відповідно до протоколу від 15.01.2024 № 5 уповноваженою особою зазначеного учасника визнано переможцем та укладено з ним договір від 22.01.2024 №4/24 на суму 385 030,00 гривень. Під час проведення моніторингу на запит Східного офісу Держаудитслужби, який оприлюднено через електронну систему закупівель 18.09.2024, Замовником 23.09.2024 опубліковано пояснення, яке не спростовує порушення.
Період усунення порушень: 27.09.2024 13:57 - 12.10.2024 00:00
Дата публікації висновку: 27.09.2024 13:57

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Порушення усунуто шляхом здійсненння заходів щодо припинення зобов’язань за договором від 22.01.2024р. №4/24 відповідно до Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2023-12-28-000799-a від 27.09.2024р. Додаткова угода від 03.10.2024р №1 Про розірвання договору № 4/24 від 22.01.2024р. додається.
Дата публікації звіту: 03.10.2024 14:48

Запити/Пояснення