-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Капітальний ремонт котельні ЗДО №1 за адресою: вул. Івана Франка, 14-А, смт. Черняхів, Житомирського району, Житомирської області
Завершена
2 345 995.70
UAH без ПДВ
Номер:
9f8f31f147694866893066cb8665fd0f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-02-06-000031
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.02.2024 00:00
Період моніторингу:
06.02.2024 16:46 - 28.02.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
05.02.2024 № 31
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу
процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
21 UA-2023-12-28-000469-a 28.12.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, оприлюдненні інформації щодо закупівлі – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 23 лютого 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, наявність підстав для укладення договору про закупівлю без використання електронної системи.
Під час моніторингу проаналізовано: звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, договір від 01.09.2022 № 141 (далі – Договір), додаткові угоди до Договору, пояснення та документи Замовника від 14.02.2024 надані на запит Північного офісу Держаудитслужби, що оприлюднені через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
23.02.2024 17:11 - 29.02.2024 00:00
Дата публікації висновку:
23.02.2024 17:11
Запити/Пояснення
Номер:
8a381935ccd148269daef0077de9cd53
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
09.02.2024 11:27
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.02.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є капітальний ремонт котельні ЗДО №1 за адресою: вул. Івана Франка, 14-А, смт. Черняхів, Житомирського району, Житомирської області (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID:UA-2023-12-28-000469-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів).
1. Надати інформацію яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів (з особливостями).
3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме СЕРГІЙЧУК ІВАН ЄВГЕНОВИЧ, з яким укладений договір без використання електронної системи закупівель?
4.Надати пояснення, чому Замовником Договір підряду від 01.09.2022 №141 опубліковано в системі закупівель «ProZorro» 28.12.2023 року?
6. Надати протокол/рішення уповноваженої особи Замовника, щодо прийняття рішення про внесення змін до річного плану закупівлі (UA-2023-12-28-000469-a).
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідома неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
cd7e8999431f431bb0b64d50a3ec416b
Назва:
Пояснення по закупівлі «Капітальний ремонт котельні ЗДО №1 за адресою: вул. Івана Франка, 14-А, смт. Черняхів, Житомирського району, Житомирської області»
Дата опублікування:
14.02.2024 10:45
Опис:
Відділом освіти, молоді та спорту Черняхівської селищної ради розглянуто Ваш запит від 09 лютого 2024 року. На виконання вимог ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» враховуючи положення Особливостей надаємо пояснення на Ваш запит. Так, 28 грудня 2023 року Замовником було оприлюднено звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель «Капітальний ремонт котельні ЗДО №1 за адресою: вул. Івана Франка, 14-А, смт. Черняхів, Житомирського району, Житомирської області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-28-000469-a) Очікувана вартість закупівлі склала: 2 345 995,70 грн без ПДВ.
Повідомляємо, що по даній закупівлі було проведено перевірку Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, за якою було складено Акт перевірки закупівель № 06-31-36/12 від 20.12.2023 року (Додаток 1).
Відповідно до запиту замовнику необхідно:
1. Надати інформацію яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Уповноваженою особою Відділу освіти, молоді та спорту Черняхівської селищної ради Смірновим М.О. було проаналізовано ринок будівельних робіт. Тобто, використано як загальнодоступну інформацію щодо цін та асортименту робіт з капітального ремонту, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах підрядників, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках, дані спеціалізованих інформаційно-аналітичних видань, офіційних статистичних видань), так і інформацію, отриману шляхом проведення ринкових консультацій.
Підсумовуючи вищевказане, очікувану вартість предмета закупівлі визначено розрахунковим методом із врахуванням потреби, технічних, якісних характеристик предмету закупівлі, аналізу ринкових цін, шляхом аналізу відкритих джерел.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів (з особливостями).
Обґрунтування щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів викладено у протоколі уповноваженої особи Смірнова М.О. № 87 від 01.09.2022 р. (Додаток 2).
3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме СЕРГІЙЧУК ІВАН ЄВГЕНОВИЧ, з яким укладений договір без використання електронної системи закупівель?
Уповноваженою особою відділу освіти, молоді та спорту Черняхівської селищної ради Смірновим М.О. було здійснено запити з проханням надання цінових пропозицій щодо виконання робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт котельні ЗДО №1 за адресою: вул. Івана Франка, 14-А, смт. Черняхів, Житомирського району, Житомирської області», проте до відділу освіти, молоді та спорту Черняхівської селищної ради надійшла пропозиція лише від ФОП Сергійчук І.Є. Враховуючи нагальну потребу та на підставі наданих документів ФОП Сергійчук І.Є., що підтверджують кваліфікаційні критерії, відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам, які вимагались замовником, було прийняте рішення укласти договір без використання ЕСЗ з ФОП Сергійчук І.Є.
4. Надати пояснення, чому Замовником Договір підряду від 01.09.2022 №141 опубліковано в системі закупівель «ProZorro» 28.12.2023 року?
Відповідно до підпункту 3 пункту 1 Постанови № 169 зазначено, що під час здійснення закупівель, передбачених підпунктом 1 Постанови № 169, без використання електронної системи закупівель за результатами їх здійснення в електронній системі закупівель за умови, що вартість закупівлі становить або перевищує 50 тис. гривень, замовник/державний замовник оприлюднює звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, договір про закупівлю, а також всі додатки та зміни до нього після його укладення, але не пізніше ніж через 70 днів з дня припинення чи скасування воєнного стану в Україні або в окремих її місцевостях.
6. Надати протокол/рішення уповноваженої особи Замовника, щодо прийняття рішення про внесення змін до річного плану закупівлі (UA-2023-12-28-000469-a).
Річний план додається (Додаток 3).