-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Будівельно-монтажні роботи по об'єкту "Капітальний ремонт приміщень під розміщення найпростішого укриття КЗ "Кущівська гімназія" вул. Вознесенська, 97 в м. Кропивницький"
1.Місце знаходження замовника: Україна, м. Кропивницький, вул. Велика Перспективна, 41 2.Категорія Замовника: органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону 3.Мова (мови) якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська 4.Обсяг виконання робіт: згідно вимог тендерної документації 5. Забезпечення тендерних пропозицій: гарантія, умови надання згідно вимог тендерної документації
Завершена
7 051 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 70 510.00 UAH
мін. крок: 1% або 70 510.00 UAH
Номер:
3e984bb3ffcf43c58c09d4bde3871886
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-05-02-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
01.05.2024 00:00
Період моніторингу:
02.05.2024 14:04 - 24.05.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
01.05.2024 № 11-З
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
Від 01.05.2024 № 11-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер
дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
13 UA-2023-12-27-010954-a 27.12.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника Управління - начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в формах документів, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та Особливостей № 1178, відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляду тендерної пропозиції та визначення переможця; своєчасність укладання договору про закупівлю, його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, відповідь Замовника на запит Управління – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 15 травня 2024 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, правильності заповнення форм документів, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості № 1178), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій та визначення переможця, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, відповідь Замовника на запит Управління.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток) закупівель УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА КРОПИВНИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі – Замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника, протокол від 03 січня 2024 № 04-24у; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розгляду тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «АВАНГАРД-ЛІДЕР»; протокол визначення переможця від 16 січня 2024 № 20-24у; повідомлення про намір укласти договір; договір від 24.01.2024 № 09-23, додаткова угода до Договору від 23.04.2024 №1/09-24,відповідь Замовника на запит Управління від 03.05.2024.
Період усунення порушень:
15.05.2024 15:00 - 21.05.2024 00:00
Дата публікації висновку:
15.05.2024 15:00
Запити/Пояснення
Номер:
e45817cc1975469ab08ea0bbb2a6c38a
Назва:
Надання пояснення
Дата опублікування:
02.05.2024 14:15
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.05.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури Будівельно-монтажні роботи по об'єкту "Капітальний ремонт приміщень під розміщення найпростішого укриття КЗ "Кущівська гімназія" вул. Вознесенська, 97 в м. Кропивницький", (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за UA-2023-12-27-010954-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання: (інформації та документів) з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
2670e1aeab4545d39adffd4953d2adee
Назва:
відповідь
Дата опублікування:
03.05.2024 14:17
Опис:
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі складені відповідно до потреб територіальної громади міста Кропивницького та норм чинного законодавства і зазначені в тендерній документації. Кошторисна документації по об’єкту "Капітальний ремонт приміщень під розміщення найпростішого укриття КЗ "Кущівська гімназія " вул. Вознесенська, 97 в м. Кропивницький" розроблена на підставі завдання замовника на проєктування.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі проєктно-кошторисної документації, розробленої відповідно до КНУ "Настанова з визначення вартості будівництва" та по якій затверджено Експертний звіт щодо розгляду проектної документації.
Бюджетне призначення на будівництво по даному об’єкту визначено у відповідності до Переліку об'єктів, видатки на які у 2023 році будуть проводитися за рахунок коштів бюджету розвитку по управлінню капітального будівництва Кропивницької міської ради затверджене рішенням Кропивницької міської ради від 04.02.2022 № 1096 (зі змінами)
У зв’язку з відсутністю в Управлінні капітального будівництва Кропивницької міської ради власного веб-сайту інформацію про обґрунтування закупівлі у відповідності до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) оприлюднюється на сайті Кропивницької міської ради де в Управлінні є відповідний розділ.
З Обґрунтуванням даного предмету закупівлі Ви можете ознайомитись за наступним посиланням https://kr-rada.gov.ua/site/uploads/files/Vyconavchi%20organy/Upravlinnya-kap-bud/obgrunt_UA-2023-12-27-010954-a.pdf