- 
                    Відкриті торги з особливостями
- 
                        Однолотова
- 
                        КЕП
М’ясо (вирізка свинна охолоджена)
                        Завершена
                        
                                                                    
                
            
                6 968 000.00
                UAH з ПДВ
            
                                    
мін. крок: 0.5% або 34 840.00 UAH
        мін. крок: 0.5% або 34 840.00 UAH
                    Номер:
                    2885a9f522dd4053bb777d9b6ec72381
                
                                                                        
                    Ідентифікатор моніторингу:
                    UA-M-2024-03-19-000065
                
                                                                        
                    Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
                    19.03.2024 00:00
                
                                                                        
                                                                        
                    Період моніторингу:
                    19.03.2024 14:59 - 10.04.2024 01:00
                
                                                                        
                    Статус:
                    Завершено
                
                                                                        
                    Опис:
                    ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
 В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
19.03.2024	                               № 28-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період  дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 18 березня 2024 року № 003100-18/3653-2024,
 
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур  закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління 
Північного офісу Держаудитслужби 
в Черкаській області      					    Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
від  19.03.2024 № 28-З
Витяг з переліку процедур закупівель 
	Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу  та/або унікальний номер  повідомлення про намір укласти договір  та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу	Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2023-12-27-008535-a, 27.12.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
                
                                                                        
                                                                        
                                                        
                Етапи закупівельного процесу:
                
                                            - Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
                Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
                
            - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
                    Статус порушень:
                    Не виявлені
                
                                                                        
                    Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
                    За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю - порушень не встановлено.
                
                                                                        
                    Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
                    Дата закінчення моніторингу: 08 квітня 2024 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (у редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю.     
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Управління освіти і науки Тернопільської міської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення процедури відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 27.12.2023 № 26; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Олійника Романа Ярославовича (далі – ФОП Олійник Р.Я.); повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації (документах), що подані учасником ФОП Олійником Р.Я.; документи, подані учасником   ФОП Олійником Р.Я. протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей; протокольне рішення уповноваженої особи від  09.01.2024; повідомлення про намір укласти договір; документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, надані переможцем відкритих торгів з особливостями ФОП Олійником Р.Я. у спосіб, визначений тендерною документацією; пояснення Замовника, отримане 28.03.2024 в електронній системі закупівель; договір від 15.01.2024 № 10 з додатком; звіт про результати проведення процедури закупівлі.
                
                                                                        
                    Період усунення порушень:
                    09.04.2024 10:58 - 13.04.2024 00:00
                
                                                                        
                    Дата публікації висновку:
                    09.04.2024 10:58
                
                        Запити/Пояснення
                    Номер:
                    df587221addd4d93baf2dbd3d059ff6b
                
                                                                        
                    Назва:
                    Про надання пояснень
                
                                                                        
                    Дата опублікування:
                    25.03.2024 14:43
                
                                                                        
                    Дата до якої повинна бути надана відповідь:
                    29.03.2024 00:00
                
                                                                        
                                                                        
                    Опис:
                    У межах проведення моніторингу  процедури закупівлі за предметом  ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-12-27-008535-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
                
                        
                    Номер:
                    d815038b84a741ff969d7d394ce29c56
                
                                                                        
                    Назва:
                    пояснення на запит
                
                                                                        
                    Дата опублікування:
                    28.03.2024 08:16
                
                                                                        
                                                                        
                    Опис:
                    У межах проведення моніторингу ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 19.03.2024 № 28-3  Черкаси процедури закупівлі за кодом ДК 021:2015: 15110000-2 М’ясо (вирізка свинна  охолоджена  ), за номером в електронній системі закупівель  UA-2023-12-27-008535-a,  що проводить УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ І НАУКИ ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі – Замовник) надаємо пояснення, інформацію та документи.
                
                        