• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з організації шкільного харчування

Завершена

310 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 550.00 UAH
Номер: a15bd404d8b74e0a88401accb22b8638
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-01-22-000012
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22.01.2024 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913619
Період моніторингу: 22.01.2024 14:55 - 13.02.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 22.01.2024 №4-з Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Богдан ГРИЦАК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 22.01.2024 № 4-з Перелік процедур закупівель для моніторингу № з/пОголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 7 UA-2023-12-27-004037-a 27.12.2023 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі». Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Адреса: Ukraine, Івано-Франківськ
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 34) 255-64-75, baranvov@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо надання інформації, документів у випадках, передбачених законом встановлено порушення абзацу першого частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено порушення підпунктів 3, 6, 11, 12 пункту 47, абзацу восьмого пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Дубенська Тетяна Іванівна встановлено порушення вимог абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей, абзацу третього пункту 3 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень вимог абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей, абзацу третього пункту 3 частини першої статті 31 Закону шляхом припинення зобов’язань за договором про закупівлю послуг з організації гарячого харчування учнів за бюджетні кошти від 11.01.2024 №1 (розірвання договору, спосіб розірвання мають обрати сторони) відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України та заходи щодо недопущення в подальшому виявлених порушень вимог підпунктів 3, 6, 11, 12 пункту 47, абзацу восьмого пункту 28 Особливостей при складанні тендерної документації, абзацу першого частини п’ятої статті 8 Закону при наданні інформації, документів у випадках, передбачених законом, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі: 24 січня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції від 17.11.2023) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, надання інформації, документів у випадках, передбачених законом, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ЛІСНОХЛІБИЧИНСЬКОГО ЛІЦЕЮ ОТИНІЙСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ФОП Дубенська Тетяна Іванівна, повідомлення про намір укласти договір від 04.01.2024 року, договір про закупівлю послуг з організації гарячого харчування учнів за бюджетні кошти від 11.01.2024 №1, відповідь Замовника на запит про надання пояснення від 23.01.2024 року. В ході проведення моніторингу процедури закупівлі постала потреба в отриманні пояснень, відповідно Замовнику 23.01.2024 року через електронну систему закупівель було направлено запит про надання пояснення. Проте, відповідь з приводу поставленого запитання №2 Замовником не надано, чим порушено абзац перший частини п’ятої статті 8 Закону, яким визначено, що Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. Згідно з пунктом 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що у пункті 5.3 частини 5 розділу 3 ТД Замовником зазначено, зокрема, що: - 3) службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією; - 6) службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; - 11) учасник процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у виді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"; - 12) службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми. Однак, відповідно до підпунктів 3, 6, 11, 12 пункту 47 Особливостей підставами для відмови в участі у процедурі закупівлі визначено, зокрема: 3) керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією; 6) керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку; 11) учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України “Про санкції”, крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; 12) керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми. Таким чином, Замовником при складанні тендерної документації недотримано вимоги підпунктів 3, 6, 11, 12 пункту 47 Особливостей, що є порушенням абзацу восьмого пункту 28 Особливостей. Крім того, за результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що у пункті 5.5 частини 5 розділу 3 ТД Замовник зазначив: «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, а саме: - Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Замовник самостійно перевіряє інформацію про Відсутність підстав, визначених п. 3 частини 1 ст. 17 Закону у Єдиному державному реєстрі осiб, якi вчинили корупцiйнi або пов'язанi з корупцiєю правопорушення за посиланням https://corruptinfo.nazk.gov.ua/. Оскільки наразі Єдиний державний реєстр осiб, якi вчинили корупцiйнi або пов'язанi з корупцiєю правопорушення у відповідності до Постанови КМУ № 263 від 12.03.2022 р. функціонує в обмеженому режимі, що унеможливлює самостійну перевірку замовником наявності/відсутності в ньому відомостей, переможець надає інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення про відсутність у такому реєстрі відомостей про службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, або фізичну особу, яка є учасником, видану НАЗК не раніше дати оприлюднення в електронній системі повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (надається переможцем виключно у разі, якщо протягом строку, визначеного п.44 особливостей, буде відсутній вільний доступ до Єдиного державного реєстру осiб, якi вчинили корупцiйнi або пов'язанi з корупцiєю правопорушення)*. Якщо довідка надана у формі електронного документа, в такому разі згідно із Законом України «Про електронні документи та електронний документообіг» вона оприлюднюється учасником в електронній системі разом з файлом електронної печатки чи підпису МВС України (файл з розширенням «.p7s»), який містить інформацію про час та дату підпису Витягу. У випадку письмового підтвердження переможцем інформації про неможливість отримання вказаної довідки з технічних причин, обмеження роботи вказаного державного сервісу, переможець надає гарантійний лист про те, що службову (посадову) особу учасника-переможця процедури закупівлі, яку уповноважено учасником-переможцем представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником-переможцем, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією. - Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» (далі – Витяг) що містить відомості щодо (не)притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України, виданий МВС України (або його структурним підрозділом тощо, перебуваючим у його підпорядкуванні) у відповідності з Наказом МВС України № 207 від 30.03.2022 р. не раніше дати оприлюднення в електронній системі повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Якщо Витяг наданий у формі електронного документа, в такому разі згідно із Законом України «Про електронні документи та електронний документообіг» він оприлюднюється учасником в електронній системі разом з файлом електронної печатки чи підпису МВС України (файл з розширенням «.p7s»), який містить інформацію про час та дату підпису Витягу. Витяг можливо отримати за посиланням https://vytiah.mvs.gov.ua/app/landing. Зазначений Витяг надається щодо осіб (особи), визначених згідно п. 5, 6, 12 частини 1 ст. 17 Закону; - довідка, складена учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої абзацом 1 ч. 2 ст. 17 Закону, або інформація у довільній формі, що підтверджує вжиття заходів для доведення надійності учасника, згідно абзацу 2 ч. 2 ст. 17 Закону.». Проте, у визначений ТД та пунктом 47 Особливостей строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, переможцем ФОП Дубенська Тетяна Іванівна жодного з вищезазначених документів не надано. Таким чином, на порушення абзацу третього пункту 3 частини першої статті 31 Закону, абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей, Замовником не відхилено тендерну пропозицію переможця ФОП Дубенська Тетяна Іванівна через те, що переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6, і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей.
Період усунення порушень: 24.01.2024 11:07 - 08.02.2024 00:00
Дата публікації висновку: 24.01.2024 11:07

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відповідно до висновку про наявність або відсутність порушень законодавства від 24.01.2024 року повідомляємо. Договір про закупівлю послуг з організації шкільного харчування учнів за бюджетні кошти від 11.01.2024 №1 між Ліснохлібичинським ліцеєм і фізичною особою підприємцем Дубенською Т.І. розірвано.
Дата публікації звіту: 25.01.2024 11:03

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • corruptionAwarded: Так
  • corruptionFailureDocuments: Так
Опис: Усунуто шляхом розірвання договору.
Дата публікації: 27.02.2024 15:34

Запити/Пояснення