• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

М'ясо (м'ясо свинини охолоджене та філе курки охолоджене)

Завершена

472 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 360.00 UAH
Номер: aaf927b1b8b24d40af6f3534d7b2674d
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-03-06-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06.03.2024 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913637
Період моніторингу: 06.03.2024 14:04 - 28.03.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 06.03.2024 № 13-з Тернопіль Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. В.о. начальника Ганна ШКЛЯР Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 06.03.2024 № 13-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 2.UA-2023-12-27-003071-a від 27.12.2023 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Тернопіль
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 96) 543-35-42, luda_palamar@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання вимог Постанови №710 встановлено порушення пункту 4-1 цієї Постанови. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ФОП Аветісян В.Г. встановлено порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору від 12.01.2024 за №8 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 19 березня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти, культури, сім’ї, молоді та спорту Скала-Подільської селищної ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 27.12.2023 №132, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 05.01.2024 №4, тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Аветісяна Вартана Григоровича (далі – ФОП Аветісян В.Г.), повідомлення про намір укласти договір від 05.01.2024 року, договір закупівлі від 12.01.2024 за №8, пояснення Замовника від 07.03.2024 та від 18.03.2024, отримані через електронну систему закупівель. Відповідно до вимог частини п’ятої статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. З огляду на вищевикладене, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області 07.03.2024 та 15.03.2024 звернулось через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання інформації про посилання на доступну для перегляду сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки). На вищезазначений запит Замовник 18.03.2024 надав пояснення про те, що: «…На запит від 15 березня 2024 року «Про надання пояснення» в межах проведення моніторингу процедури на закупівлю «М'ясо (м'ясо свинини охолоджене та філе курки охолоджене)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-12-27-003071-a) пояснюємо, що обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі не було опубліковано на власному веб сайті, у зв’язку із технічною помилкою…». Отже, Замовник, на порушення вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів», із внесеними змінами, 19.12.2020, постановою Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 №1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 №631 і від 11 жовтня 2016 р. №710» (далі – Постанова №710), не оприлюднив обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті, або офіційному веб-сайті суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки. Аналізом пропозиції ФОП Аветісян В.Г. на відповідність вимогам тендерної документації виявлено наступне. Додатком №3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі код ДК 021:2015: 15110000-2 – М’ясо – (м’ясо свинини охолоджене та філе курки охолоджене)» до тендерної документації, Замовником, окрім іншого, вказана вимога: «Якщо учасник не є безпосереднім виробником та здійснює реалізацію, зберігання та транспортування харчових продуктів, що є предметом даної закупівлі, надає та/або копію експлуатаційного дозволу потужностей з виробництва, звідки постачається даний товар, копію договору про співпрацю з виробником даного товару». На зазначену вимогу ФОП Аветісян В.Г. надано договір поставки від 02 січня 2023 року за №02/01/23/4 про співпрацю із ТОВ «Волиньміт», у якому пунктом 1.1. розділу 1. «Предмет договору» вказано: «Постачальник зобов’язується передати у власність Покупця Товар, зазначеного у видаткових накладних, а Покупець зобов’язується прийняти Товар і сплатити Постачальнику грошові кошти за нього», а пунктом 1.2. цього розділу зазначено: «Одиниця виміру кількості Товару: кілограми». Зазначений договір не містить додатків (специфікації, видаткових накладних, тощо). Таким чином, із вищезгаданого змісту договору, незрозуміло на який товар укладений договір та чи є ТОВ «Волиньміт» виробником товару, який є предметом закупівлі. Копію експлуатаційного дозволу потужностей з виробництва, звідки постачається даний товар, ФОП Аветісян В.Г. у складі своєї пропозиції не подав. З огляду на це, учасником не виконано умову Додатку №3 тендерної документації в частині підтвердження безпечності та якості продукції, що є предметом закупівлі. Замовником, 18.03.2024, щодо невідповідності пропозиції ФОП Аветісян В.Г. вищезазначеним вимогам тендерної документації, надано пояснення: «…На вимогу вказану в Додатку №3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі код ДК 021:2015: 15110000-2 – М’ясо – (м’ясо свинини охолоджене та філе курки охолоджене)» ФОП Аветісян В.Г. надано договір поставки від 02 січня 2023 року за №02/01/23/4 про співпрацю із ТОВ «Волиньміт», який згідно пошуку та обробці інформації, яка є у відкритому доступі у мережі Інтернет, займається торгівлею м’яса та м’ясними продуктами (КВЕД 5323), дана вимога учасником виконана…». Виходячи з вищенаведеного, на порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178 пропозицію ФОП Аветісян В.Г. не відхилено як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Період усунення порушень: 19.03.2024 12:05 - 03.04.2024 01:00
Дата публікації висновку: 19.03.2024 12:05

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання висновку про моніторинг оприлюдненого Державною аудиторською службою України Західний офіс від 19.03.2024 року, вимог Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, з метою виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» прийнято рішення усунути виявлені порушення у встановленому законодавством порядку зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору про закупівлю товару від 12.01.2024 за №8 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України. Договір розірвано 22.03.2024 року. Вимогу виконано.
Дата публікації звіту: 22.03.2024 10:02

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
  • other: Так
Опис: Порушення усунуто.
Дата публікації: 22.03.2024 10:23

Запити/Пояснення