-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
М'ясо (м'ясо свинини охолоджене та філе курки охолоджене)
Завершена
472 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 360.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 360.00 UAH
Номер:
aaf927b1b8b24d40af6f3534d7b2674d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-03-06-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.03.2024 00:00
Період моніторингу:
06.03.2024 14:04 - 28.03.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
06.03.2024 № 13-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о. начальника Ганна ШКЛЯР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 06.03.2024 № 13-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
2.UA-2023-12-27-003071-a від 27.12.2023 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання вимог Постанови №710 встановлено порушення пункту 4-1 цієї Постанови.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ФОП Аветісян В.Г. встановлено порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору від 12.01.2024 за №8 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 19 березня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти, культури, сім’ї, молоді та спорту Скала-Подільської селищної ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 27.12.2023 №132, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 05.01.2024 №4, тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Аветісяна Вартана Григоровича (далі – ФОП Аветісян В.Г.), повідомлення про намір укласти договір від 05.01.2024 року, договір закупівлі від 12.01.2024 за №8, пояснення Замовника від 07.03.2024 та від 18.03.2024, отримані через електронну систему закупівель.
Відповідно до вимог частини п’ятої статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
З огляду на вищевикладене, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області 07.03.2024 та 15.03.2024 звернулось через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання інформації про посилання на доступну для перегляду сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки).
На вищезазначений запит Замовник 18.03.2024 надав пояснення про те, що: «…На запит від 15 березня 2024 року «Про надання пояснення» в межах проведення моніторингу процедури на закупівлю «М'ясо (м'ясо свинини охолоджене та філе курки охолоджене)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-12-27-003071-a) пояснюємо, що обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі не було опубліковано на власному веб сайті, у зв’язку із технічною помилкою…».
Отже, Замовник, на порушення вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів», із внесеними змінами, 19.12.2020, постановою Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 №1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 №631 і від 11 жовтня 2016 р. №710» (далі – Постанова №710), не оприлюднив обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті, або офіційному веб-сайті суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки.
Аналізом пропозиції ФОП Аветісян В.Г. на відповідність вимогам тендерної документації виявлено наступне.
Додатком №3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі код ДК 021:2015: 15110000-2 – М’ясо – (м’ясо свинини охолоджене та філе курки охолоджене)» до тендерної документації, Замовником, окрім іншого, вказана вимога: «Якщо учасник не є безпосереднім виробником та здійснює реалізацію, зберігання та транспортування харчових продуктів, що є предметом даної закупівлі, надає та/або копію експлуатаційного дозволу потужностей з виробництва, звідки постачається даний товар, копію договору про співпрацю з виробником даного товару».
На зазначену вимогу ФОП Аветісян В.Г. надано договір поставки від 02 січня 2023 року за №02/01/23/4 про співпрацю із ТОВ «Волиньміт», у якому пунктом 1.1. розділу 1. «Предмет договору» вказано: «Постачальник зобов’язується передати у власність Покупця Товар, зазначеного у видаткових накладних, а Покупець зобов’язується прийняти Товар і сплатити Постачальнику грошові кошти за нього», а пунктом 1.2. цього розділу зазначено: «Одиниця виміру кількості Товару: кілограми». Зазначений договір не містить додатків (специфікації, видаткових накладних, тощо).
Таким чином, із вищезгаданого змісту договору, незрозуміло на який товар укладений договір та чи є ТОВ «Волиньміт» виробником товару, який є предметом закупівлі. Копію експлуатаційного дозволу потужностей з виробництва, звідки постачається даний товар, ФОП Аветісян В.Г. у складі своєї пропозиції не подав.
З огляду на це, учасником не виконано умову Додатку №3 тендерної документації в частині підтвердження безпечності та якості продукції, що є предметом закупівлі.
Замовником, 18.03.2024, щодо невідповідності пропозиції ФОП Аветісян В.Г. вищезазначеним вимогам тендерної документації, надано пояснення: «…На вимогу вказану в Додатку №3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі код ДК 021:2015: 15110000-2 – М’ясо – (м’ясо свинини охолоджене та філе курки охолоджене)» ФОП Аветісян В.Г. надано договір поставки від 02 січня 2023 року за №02/01/23/4 про співпрацю із ТОВ «Волиньміт», який згідно пошуку та обробці інформації,
яка є у відкритому доступі у мережі Інтернет, займається торгівлею м’яса та м’ясними продуктами (КВЕД 5323), дана вимога учасником виконана…».
Виходячи з вищенаведеного, на порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178 пропозицію ФОП Аветісян В.Г. не відхилено як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Період усунення порушень:
19.03.2024 12:05 - 03.04.2024 01:00
Дата публікації висновку:
19.03.2024 12:05
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання висновку про моніторинг оприлюдненого Державною аудиторською службою України Західний офіс від 19.03.2024 року, вимог Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, з метою виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» прийнято рішення усунути виявлені порушення у встановленому законодавством порядку зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору про закупівлю товару від 12.01.2024 за №8 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України. Договір розірвано 22.03.2024 року. Вимогу виконано.
Дата публікації звіту:
22.03.2024 10:02
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
- other: Так
Опис:
Порушення усунуто.
Дата публікації:
22.03.2024 10:23
Запити/Пояснення
Номер:
34808a943c9741a5ae8f6082658748d7
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
07.03.2024 11:22
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.03.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури на закупівлю «М'ясо (м'ясо свинини охолоджене та філе курки охолоджене)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-12-27-003071-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів?
Також, необхідно надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
2dd7b5ce03a94839963fe16a88c88fa7
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
07.03.2024 16:49
Опис:
На запит від 07 березня 2024 року «Про надання пояснення» в межах проведення моніторингу процедури на закупівлю «М'ясо (м'ясо свинини охолоджене та філе курки охолоджене)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-12-27-003071-a) пояснюємо, для формування опису предмета закупівлі залучались фахівці Замовника, які відповідають за подальше використання товару, також використовувались характеристики з попередніх закупівель, які найбільш оптимально характеризують даний предмет закупівлі та відповідають всім рекомендаціям та вимогам даного товару.
Повідомляємо, що визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося з урахуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 р. № 275 із застосуванням методу порівняння ринкових цін способом проведення моніторингу цін, пошуку, збору та аналізу інформації про ціну на аналогічний товар, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі.
Промоніторивши та проаналізувавши технічні, якісні та цінові пропозиції на веб-сайтах, які є у вільному доступі і були сформовані технічні і якісні характеристики та вимоги до предмету закупівлі.
Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) розміщено на власному веб-сайті: https://osvitaskala.e-schools.info
Номер:
c4d78a31c9e04ae482fb286b89a7f4ee
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
15.03.2024 11:59
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.03.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури на закупівлю «М'ясо (м'ясо свинини охолоджене та філе курки охолоджене)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-12-27-003071-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
1. Аналізом інформації, розміщеної на сайті Відділу освіти, культури, сім’ї, молоді та спорту Скала - Подільської селищної ради виявлено відсутність розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі «М'ясо (м'ясо свинини охолоджене та філе курки охолоджене)».
Надайте пояснення щодо неоприлюднення вищезазначеної інформації про закупівлю на власному веб-сайті відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)?
2. Аналізом відповідності пропозиції ФОП Аветісян В.Г. вимогам Додатку №3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі код ДК 021:2015: 15110000-2 – М’ясо – (м’ясо свинини охолоджене та філе курки охолоджене)» до тендерної документації виявлено наступне.
Так, відповідно до зазначеного Додатку №3 тендерної документації, замовником, окрім іншого, вказана вимога: «Якщо учасник не є безпосереднім виробником та здійснює реалізацію, зберігання та транспортування харчових продуктів, що є предметом даної закупівлі, надає та/або копію експлуатаційного дозволу потужностей з виробництва, звідки постачається даний товар, копію договору про співпрацю з виробником даного товару».
На зазначену вимогу ФОП Аветісян В.Г. надано договір поставки від 02 січня 2023 року за №02/01/23/4 про співпрацю із ТОВ «Волиньміт», у якому пунктом 1.1. розділу 1. «Предмет договору» вказано: «Постачальник зобов’язується передати у власність Покупця Товар, зазначеного у видаткових накладних, а Покупець зобов’язується прийняти Товар і сплатити Постачальнику грошові кошти за нього», а пунктом 1.2. цього розділу зазначено: «Одиниця виміру кількості Товару: кілограми». Зазначений договір не містить додатків (специфікації, видаткових накладних, тощо).
Таким чином, із вищезгаданого змісту договору, незрозуміло на який товар укладений договір та чи є ТОВ «Волиньміт» виробником товару, який є предметом закупівлі. Копію експлуатаційного дозволу потужностей з виробництва, звідки постачається даний товар, ФОП Аветісян В.Г. у складі своєї пропозиції не подав.
З огляду на це, учасником не виконано умову Додатку №3 тендерної документації в частині підтвердження безпечності та якості продукції, що є предметом закупівлі.
Поряд з цим, аналізом пропозиції ФОП Аветісян В.Г. виявлена невідповідність умові пункту 9 Додатку №2 до тендерної документації в частині технічних даних транспортного засобу та права користування ним.
У пункті 9 Додатку №2 «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження» до тендерної документації міститься вимога: «Учасник зазначає спеціалізований транспорт, призначений для транспортування продуктів харчування, що швидко псуються (ізотермічні види транспорту, транспорт з холодильним обладнанням, що забезпечують дотримання температурного режиму доставки 4±2 Сº)» із наданням у складі пропозиції відомостей про технічні дані транспортного засобу (марка, модель, реєстраційний номер, право користування, із зазначенням реквізитів документу на право володіння ним, підтримка діапазону температур).
На вищезгадану вимогу ФОП Аветісян В.Г. подано довідку про дані транспортного засобу - N1, MERSEDES-BENZ 211 CDI, реєстр. № ВО 2609АК, де зазначено право користування – «власний» та реквізити документу – «ВОС051124», підтримка діапазону температур – « від …0 Сº до …5 Сº».
Аналізом інформації в інформаційно-телекомунікаційній системі Прозоро (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-12-22-018642-a) встановлено, що у складі пропозиції ФОП Аветісян В.Г. завантажено файл «реєстрація трансп.зас..pdf», який містить у собі свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу автомобіля марки MERSEDES-BENZ, моделі 211 CD, реєстр. № ВО 2609АК. Номер свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу вказаного автомобіля - ВОС 051124, а власником автомобіля згідно цього свідоцтва являється – Аветисян Артуш Григорович.
Окрім цього, згідно інформації про транспортний засіб MERSEDES-BENZ 211 CD, реєстр. № ВО 2609АК, розміщеної у свідоцтві про його реєстрацію, тип його кузова - «фургон малотонажний-В», тобто, без холодильного обладнання (не спеціалізований ізотермічний), що не відповідає вимогам пункту 9 Додатку №2 до тендерної документації і не призначений для транспортування продуктів харчування, що швидко псуються, зокрема, м’яса.
Свідоцтво про реєстрацію автомобіля - це офіційний документ, який підтверджує право власності на автомобіль та його законну реєстрацію у відповідних державних органах.
Зважаючи на вищевикладене, ФОП Аветісян В.Г. подано у пропозиції недостовірну інформацію про транспортний засіб, призначений для транспортування продуктів харчування (м'яса), що є предметом закупівлі.
У зв’язку з вищевикладеним, надайте інформацію, як Вами перевірялось питання відповідності ФОП Аветісян В.Г. вимогам пункту 9 Додатку №2 та вимогам Додатку №3 до тендерної документації?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
8b87e9f6264d421e8032e1cf56cd2cf6
Назва:
Відповідь на запит від 15.03.2024 року
Дата опублікування:
18.03.2024 12:37
Опис:
На запит від 15 березня 2024 року «Про надання пояснення» в межах проведення моніторингу процедури на закупівлю «М'ясо (м'ясо свинини охолоджене та філе курки охолоджене)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-12-27-003071-a) пояснюємо, що обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі не було опубліковано на власному веб сайті, у зв’язку із технічною помилкою.
На вимогу вказану в Додатку №3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі код ДК 021:2015: 15110000-2 – М’ясо – (м’ясо свинини охолоджене та філе курки охолоджене)» ФОП Аветісян В.Г. надано договір поставки від 02 січня 2023 року за №02/01/23/4 про співпрацю із ТОВ «Волиньміт» , який згідно пошуку та обробці інформації, яка є у відкритому доступі у мережі Інтернет, займається торгівлею м’яса та м’ясними продуктами (КВЕД 5323), дана вимога учасником виконана.
На вимогу вказану в пункті 9 Додатку №2 «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження» ФОП Аветісян В.Г. надано довідку про дані транспортного засобу - N1, MERSEDES-BENZ 211 CDI, реєстр. № ВО 2609АК, де зазначено право користування – «власний» та реквізити документу – «ВОС051124» у файлі «реєстрація трансп.зас..pdf», який призначений для транспортування продуктів харчування, що швидко псуються та надано довідку у файлі «щодо гарантії якості.pdf», де зазначено, що товар буде доставлений в строки із дотриманням умов зберігання та перевезення, тому дана вимога учасником виконана.