-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Сирні продукти
Торги не відбулися
386 480.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 932.40 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 932.40 UAH
Номер:
51ff74c5c935435f9d320d122227d06b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-01-15-000135
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
15.01.2024 00:00
Період моніторингу:
15.01.2024 16:18 - 06.02.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
15.01.2024 Одеса № 10
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 15.01.2024, доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 15.01.2024.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 15.01.2024 № 10
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
16 UA-2023-12-27-002165-a
27.12.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розміщення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 24 Особливостей та абзацу 2 пункту 14 Порядку № 1082.
За результатами аналізу питання відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено порушення абзаців 1, 8 пункту 28 Особливостей.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог абзацу 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
-
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 30 січня 2024 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Ліцею № 3 «Авторська школа М. П. Гузика» Южненської міської ради Одеського району Одеської області (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД затверджену рішенням уповноваженої особи від 27.12.2023 № 88/2, тендерну пропозицію учасника товариства з обмеженою відповідальністю «Науково-виробнича фірма «Орбіта» (далі – ТОВ НВФ «Орбіта»), протоколи щодо прийняття рішень уповноваженою особою від 04.01.2024 № 88/2 та від 23.01.2024 № 7-24, пояснення та документи отримані 23.01.2024 через електронну систему закупівель, інформацію про відміну процедури закупівлі.
За результатами аналізу питання розміщення інформації про закупівлю встановлено наступне.
Відповідно до пункту 24 Особливостей замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний Замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Відповідно до абзацу 2 пункту 14 Порядку № 1082 розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 р. за
№ 610/34893 (далі – Порядок № 1082), під час внесення інформації щодо предмета закупівлі товарів та послуг в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом, та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі в окремих електронних полях зазначається інформація, визначена пунктом 12 та абзацами другим-четвертим пункту 13 цього Порядку, інформація щодо назви товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі.
В оприлюдненому Замовником в електронній системі закупівель оголошенні про проведення відкритих торгів в окремому електронному полі «Назва номенклатурної позиції предмета закупівлі» Замовник зазначив: «сирні продукти».
Відповідно у додатку 4 до ТД Замовник зазначив номенклатурні позиції предмета закупівлі, а саме: сир твердий, сир кисломолочний, сир м’який.
Проте на порушення пункту 24 Особливостей та абзацу 2 пункту 14 Порядку № 1082 Замовник в оголошенні про проведення відкритих торгів в окремому електронному полі «Назва номенклатурної позиції предмета закупівлі» не зазначив інформацію щодо назви товару кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі.
За результатами аналізу питання відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено.
Відповідно до абзацу 1 пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Абзацом 5 пункту 28 Особливостей передбачено, що у тендерній документації відомості, наведені у пункті 2 частини другої статті 22 Закону, визначаються відповідно до вимог, зазначених в абзацах шостому – восьмому цього пункту.
Водночас відповідно до абзацу 8 пункту 28 Особливостей у тендерній документації зазначаються підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 цих особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення.
Також абзацом 15 пункту 47 Особливостей передбачено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту.
Проте на порушення абзацу 8 пункту 28 Особливостей Замовником у пунктах 3, 6, 12 розділу 2 додатка 1 до ТД неправильно визначено підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені підпунктами 3, 6, 12 пункту 47 Особливостей та спосіб підтвердження відсутності таких підстав для відхилення, передбачених підпунктами 3, 6, 12 пункту 47 Особливостей для переможця, в частині такої вимоги, як надання підтвердження стосовно службової (посадової) особи учасника процедури закупівлі, що суперечить нормам підпунктів 3, 6, 12 пункту 47 Особливостей, якими передбачено таке підтвердження стосовно керівника учасника процедури закупівлі.
Також на порушення абзацу 8 пункту 28 Особливостей Замовником у ТД неправильно зазначено підставу для відмови в участі у відкритих торгах, встановлену підпунктом 11 пункту 47 Особливостей, в частині встановлення такої підстави лише до учасника процедури закупівлі, що суперечить нормам підпункту 11 пункту 47 Особливостей, яким передбачено таку підставу до учасника процедури закупівлі або кінцевого бенефіціарного власника, члена або учасника (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України «Про санкції», крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА.
Слід заначити, що Замовником в пункті 3 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» ТД визначено підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника не у відповідності із пунктом 44 Особливостей.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено наступне.
Відповідно до вимог частини 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД тендерна пропозиція подається завантаженням файлів, в тому числі таких документів: статут (у разі якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, необхідно надати копію рішення засновників про створення такої юридичної особи або переходу її на модельний статут); витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, виданий або сформований не раніше дати публікації торгів; оригінал листа, складеного і підписаного уповноваженою особою учасника, з обов’язковим зазначенням назви учасника, коду ЄДРПОУ/РНОКПП, реквізитів (фактична та юридична адреса, телефон, факс, електронна адреса); банківських реквізитів обслуговуючого банку, відомостей про керівництво (прізвище, ім'я, по-батькові, посада, контактний телефон) із зазначенням дати складання листа; свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ, або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ) або оригінал свідоцтва платника єдиного податку, або витягу з реєстру платників єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку), або оригіналу іншого документу.
Проте учасник ТОВ НВФ «Орбіта» не надав у складі тендерної пропозиції вищезазначені документи, чим не дотримав вимог частини 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД.
Відповідно до вимог частини 3 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» ТД учасник надає: інформацію в довільній формі про те, що учасник процедури закупівлі не є юридичною особою – резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь державної форми власності, юридичною особою, створеною та/або зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, та/або юридичною особою, кінцевим бенефіціарним власником (власником) якої є резидент (резиденти) Російської Федерації/Республіки Білорусь, або фізичною особою (фізичною особою - підприємцем) – резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь, або є суб’єктом господарювання, що здійснює продаж товарів, робіт, послуг походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь (за винятком товарів, робіт та послуг, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»); довідку в довільній формі про те, що він не здійснює господарську діяльність або його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території. У разі, якщо місцезнаходження учасника зареєстроване на тимчасово окупованій території, учасник має надати підтвердження зміни податкової адреси на іншу територію України видане уповноваженим на це органом.
Проте учасник ТОВ НВФ «Орбіта» не надав у складі тендерної пропозиції вищезазначені документи, чим не дотримав вимог частини 3 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» ТД.
Відповідно до вимог пункту 7 додатка 4 до ТД для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, учаснику необхідно надати наступні документи: довідку (або інший документ), що свідчить про додержання умов перевезення предмету закупівлі. Зазначена Довідка (або інший документ) має бути виданий органом із сертифікації (акредитованим Національним агентством з акредитації України), на ім’я учасника щодо кількості та найменувань транспортних засобів із зазначенням температурного режиму, відповідно до яких проведено сертифікацію та надано сертифікати щодо постачання та транспортування; оригінал діючого сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів, виданий на ім’я учасника (ТОВ НВФ «Орбіта») щодо потужності, яка буде використовуватись учасником, виданий органом із сертифікації акредитованим Національним агентством з акредитації України, відповідно до ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000: 2018, IDT); оригінал діючого сертифікату на систему управління якістю, виданий органом із сертифікації акредитованим Національним агентством з акредитації України відповідно до ДСТУ ISO 9001:2015 ( ISO 9001:2015, IDT); довідку, складену у довільній формі про наявність учасника працівника (-ів), не менше одного, який(-і) пройшов(-ли) навчання та отримав(-ли) сертифікат(-ти) або свідоцтво(-ва) у відповідності до ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000: 2018, IDT), ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT); копію, засвідчену учасником, або оригінал діючого сертифікату на управління безпекою ланцюга постачання на відповідність вимогам ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007, IDT); оригінал експлуатаційного дозволу (дозволів) учасника, якщо це передбачено вимогами ст.23 Закону України № 771/97 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» зі змінами та/або відомості про реєстрацію потужностей згідно з вимогами ст. 25 цього Закону; оригінал акту перевірки Держпродспоживслужби складеного за результатами державного контролю щодо додержання оператором ринку вимог законодавства про харчові продукти, корми, здоров’я та благополуччя тварин, виданий на ім’я учасника не раніше 2-го півріччя 2023 року; чинний оригінал акту перевірки Держпродспоживслужби складеного за результатами державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР , виданий на ім’я учасника не раніше 2-го півріччя 2023 року; документ про якість про продукту (декларація, паспорт, сертифікат, протокол або інш.) а саме на: сир твердий (не менше 50% жирності) та сир м’який.
Проте учасник процедури закупівлі ТОВ НВФ «Орбіта» не надав у складі тендерної пропозиції вищезазначені документи, чим не дотримав вимог пункту 7 додатка 4 до ТД.
Відповідно до частини 2 додатка 1 до ТД учасник повинен підтвердити наявність водія (у кількості не менше одного), вантажників (не менше двох); для підтвердження водія (водіїв) в складі пропозиції учасник повинен надати в тому числі копію посвідчення водія (водіїв).
Проте учасник ТОВ НВФ «Орбіта» не надав у складі тендерної пропозиції копію посвідчення водія, зазначеного в інформаційній довідці про наявність працівників, чим не дотримав вимог частини 2 додатка 1 до ТД.
Отже, Замовник на порушення вимог абзацу 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ НВФ «Орбіта» як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
На запит Південного офісу Держаудитслужби від 18.01.2024 про надання пояснень (інформації, документів) щодо ненадання у складі тендерної пропозиції документів, які вимагались у тендерній документації, Замовник 23.01.2024 надав пояснення, в якому зазначено, що Замовником прийнято рішення про дискредитування переможця ТОВ НВФ «Орбіта». Також Замовник оприлюднив в електронній системі закупівель протокол від 23.01.2024 № 7-24, яким відміняє відкриті торги за предметом закупівлі ДК 021:2015: 15540000-5 Сирні продукти.
Слід зазначити, що якщо Замовник прийняв рішення про визначення учасника ТОВ НВФ «Орбіта» переможцем процедури закупівлі (протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 04.01.2024 № 88\2), єдиним можливим рішенням Замовника мало бути відмінити відкриті торги відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень». Проте у протоколі розкриття тендерних пропозицій, оприлюдненого Замовником в електронній системі закупівель, зазначено, що переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей.
Період усунення порушень:
30.01.2024 14:08 - 14.02.2024 00:00
Дата публікації висновку:
30.01.2024 14:08
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
ЛІЦЕЙ №3 «АВТОРСЬКА ШКОЛА М.П.ГУЗИКА» ЮЖНЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ Код ЄДРПОУ 24537265 65481, Одеська обл., м. Южне вул.. Хіміків буд. 10-А E-mail: guzik_school@ukr.net на виконання вимог моніторингу ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ повідомляє, що:
1. Враховано всі зауваження в процесі оприлюднення інформації про закупівлю.
2. Проведено повтору кваліфікацію щодо переможця і повторно прийняти по ньому рішення.
3. Процедура закупівлі відмінено.
4. Створено та розміщене нове оголошення про проведення відкритих торгів з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення
5. Сформовано нову тендерну документацію, за даною закупівлею, відповідно до вимог статті 22 Закону про закупівлі з урахуванням Особливостей та оприлюднено на електронному майданчику замовника.
Уповноважена особа Катерина ДЕРЕВЦОВА
Дата публікації звіту:
11.02.2024 15:41
Запити/Пояснення
Номер:
4e2bcd33e6034adf86d43af9ac56d49e
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
18.01.2024 12:01
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.01.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «Науково-виробнича фірма «ОРБІТА» (далі – ТОВ НВК «Орбіта») вимогам частини 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації (далі – ТД), тоді як у складі тендерної пропозиції зазначеного учасника не надано:
- статут (у разі якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, необхідно надати копію рішення засновників про створення такої юридичної особи або переходу її на модельний статут);
- витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, виданий або сформований не раніше дати публікації торгів;
- оригінал листа, складеного і підписаного уповноваженою особою учасника, з обов’язковим зазначенням назви учасника, коду ЄДРПОУ/РНОКПП, реквізитів (фактична та юридична адреса, телефон, факс, електронна адреса); банківських реквізитів обслуговуючого банку, відомостей про керівництво (прізвище, ім'я, по-батькові, посада, контактний телефон) із зазначенням дати складання листа;
- свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ, або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ) або оригінал свідоцтва платника єдиного податку, або витягу з реєстру платників єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку), або оригіналу іншого документу?
3. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ НВК «Орбіта» вимогам частини 3 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» ТД, тоді як у складі тендерної пропозиції зазначеного учасника не надано:
- інформацію в довільній формі про те, що учасник процедури закупівлі не є юридичною особою – резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь державної форми власності, юридичною особою, створеною та/або зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, та/або юридичною особою, кінцевим бенефіціарним власником (власником) якої є резидент (резиденти) Російської Федерації/Республіки Білорусь, або фізичною особою (фізичною особою - підприємцем) – резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь, або є суб’єктом господарювання, що здійснює продаж товарів, робіт, послуг походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь (за винятком товарів, робіт та послуг, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»);
- довідку в довільній формі про те, що він не здійснює господарську діяльність або його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території. У разі, якщо місцезнаходження учасника зареєстроване на тимчасово окупованій території, учасник має надати підтвердження зміни податкової адреси на іншу територію України видане уповноваженим на це органом?
4. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ НВК «Орбіта» вимогам пункту 7 додатка 4 до ТД, тоді як у складі тендерної пропозиції зазначеного учасника не надано:
- довідку (або інший документ), що свідчить про додержання умов перевезення предмету закупівлі. Зазначена довідка (або інший документ) має бути виданий органом із сертифікації (акредитованим Національним агентством з акредитації України), на ім’я учасника (ТОВ НВК «Орбіта») щодо кількості та найменувань транспортних засобів із зазначенням температурного режиму, відповідно до яких проведено сертифікацію та надано сертифікати щодо постачання та транспортування;
- оригінал діючого сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів, виданий на ім’я учасника (ТОВ НВК «Орбіта») щодо потужності, яка буде використовуватись учасником, виданий органом із сертифікації акредитованим Національним агентством з акредитації України, відповідно до ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000: 2018, IDT);
- оригінал діючого сертифікату на систему управління якістю, виданий органом із сертифікації акредитованим Національним агентством з акредитації України відповідно до ДСТУ ISO 9001:2015 ( ISO 9001:2015, IDT);
- довідку, складену у довільній формі про наявність учасника працівника (-ів), не менше одного, який(-і) пройшов(-ли) навчання та отримав(-ли) сертифікат(-ти) або свідоцтво(-ва) у відповідності до ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000: 2018, IDT), ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT);
- копію, засвідчену учасником, або оригінал діючого сертифікату на управління безпекою ланцюга постачання на відповідність вимогам ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007, IDT);
- оригінал експлуатаційного дозволу (дозволів) учасника, якщо це передбачено вимогами ст.23 Закону України № 771/97 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» зі змінами та/або відомості про реєстрацію потужностей згідно з вимогами ст. 25 цього Закону;
- оригінал акту перевірки Держпродспоживслужби складеного за результатами державного контролю щодо додержання оператором ринку вимог законодавства про харчові продукти, корми, здоров’я та благополуччя тварин, виданий на ім’я учасника (ТОВ НВК «Орбіта») не раніше 2-го півріччя 2023 року;
- чинний оригінал акту перевірки Держпродспоживслужби складеного за результатами державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР , виданий на ім’я учасника(ТОВ НВК «Орбіта») не раніше 2-го півріччя 2023 року;
- документ про якість про продукту (декларація, паспорт, сертифікат, протокол або інш.) а саме на: сир твердий (не менше 50% жирності) та сир м’який?
5. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ НВК «Орбіта» вимогам частини 2 додатка 1 до ТД, тоді як учасник у складі тендерної пропозиції не надав копії посвідчення водія?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 3511 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
1cd717c4ed9742eb954317b858625d1a
Назва:
Пояснення уповноваженої особи щодо усунення помилок при закупівлі ДК 021:2015 код 15540000-5 Сирні продукти
Дата опублікування:
23.01.2024 16:14
Опис:
ЛІЦЕЙ №3 «АВТОРСЬКА ШКОЛА М.П.ГУЗИКА» ЮЖНЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ 24537265
65481, Одеська обл., м. Южне вул.. Хіміків буд. 10-А
E-mail: guzik_school@ukr.net
Щодо надання пояснень
1.Повідомляємо, що при складанні тендерної документації по закупівлі
ДК 021:2015 код 15540000-5 Сирні продукти унікальний номер UA-2023-12-27-002165-а обґрунтування розміру бюджетного призначення було здійснено на підставі Рішення № 760 від 20.09.2022р. «Про встановлення розміру плати за харчування учнів закладів загальної середньої освіти Южненської міської територіальної громади» (Рішення додається). При складанні очікуваної вартості предмета закупівлі уповноваженою особою застосовувався метод порівняння ринкових цін з запитами комерційних пропозицій від постачальників відповідної продукції. Обсяг кількості товарів складено із розрахунку денної норми на відповідну групу товарів, відповідно до Орієнтованого чотирьохтижневого меню.
Адреса веб-сайту ліцею «авторська школа гузика».
Станом на листопад 2023 року сайт знаходиться тимчасово в не робочому стані. Наразі питання щодо оплати роботи сайту вирішується дирекцією ліцею. Але інформація щодо обргунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розмір бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі було доведено до широкого загалу за допомогою інформаційних стендів в приміщені Ліцею.
Разом з тим взяти до уваги зауваження щодо неналежно надання кваліфікаційних довідок від постачальника НВФ «ОРБІТА» та відсутність статуту в електронному вигляді прийнято рішення про дискредитування переможця Протокол № 7-24 від 23.01.2024р.
Уповноважена особа Катерина ДЕРЕВЦОВА