-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги (послуги з харчування для закладу освіти ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги)
Завершена
3 529 547.20
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 17 647.74 UAH
мін. крок: 0.5% або 17 647.74 UAH
Номер:
72b6ee32fb1749958e786f53d3ba8690
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-03-19-000017
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.03.2024 00:00
Період моніторингу:
19.03.2024 13:23 - 10.04.2024 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
19.03.2024 № 5-З
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
Від 19.03.2024 № 5-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер
дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7 UA-2023-12-27-001710-a 27.12.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальникаУправління - начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця встановлено порушення вимог пункту 18 Особливостей № 1178.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, правильності заповнення форм документів, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей № 1178, відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій та визначення переможця, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідь Замовника на запит Управління – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення таких порушень в подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими було допущено вище встановлене порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 03 квітня 2024 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, правильності заповнення форм документів, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості № 1178), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій та визначення переможця, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, відповідь Замовника на запит Управління.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток) закупівель КП «Централізована закупівельна організація» Дніпровської міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 30 грудня 2023 № б/н; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розгляду тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «Контракт Продрезерв 5»; протокол визначення переможця від 30 січня 2024 № 13; повідомлення про намір укласти договір; договір від 09.02.2024 № 1х, відповідь Замовника на запит Управління від 26.03.2024.
За результатами моніторингу встановлено, що умови укладеного Договору відрізняються від змісту проекту договору наданого ТОВ «Контракт Продрезерв 5» в складі своєї тендерної пропозиції. Зокрема, пункт 10.1 розділу 10 у Договорі присутній, але не був передбачений проектом договору у тендерній документації Замовника та проектом договору наданим ТОВ «Контракт Продрезерв 5» в складі своєї тендерної документації, чим порушено вимоги пункту 18 Особливостей № 1178. Відповідно до пункту 21 Особливостей № 1178 договір про закупівлю є нікчемним у разі укладення договору про закупівлю з порушенням вимог пункту 18 цих особливостей.
Період усунення порушень:
03.04.2024 11:10 - 18.04.2024 00:00
Дата публікації висновку:
03.04.2024 11:10
Оскарження висновку в суді
Опис:
Інформуємо про подання до суду позовної заяви
Дата публікації:
09.04.2024 11:32
Дата відкриття провадження:
16.04.2024 20:32
Номер відкриття провадження:
160/9926/24
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Запити/Пояснення
Номер:
920e5c4ca2794b42ba236a917df826db
Назва:
Надання пояснення
Дата опублікування:
21.03.2024 11:34
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.03.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги (послуги з харчування для закладу освіти ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги), (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за UA-2023-12-27-001710-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання: (інформації та документів) з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
a51f00345af342b99e23efcefa1f7f20
Назва:
Відповіді на питання моніторингу
Дата опублікування:
26.03.2024 14:20
Опис:
ЩОДО ПИТАННЯ № 1: Розмір бюджетного призначення та очікувана вартість закупівлі ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги (послуги з харчування для закладу освіти ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги) визначена у відповідності до Рішення про бюджет Дніпровської міської територіальної громади на 2024 рік щодо формування кошторисних призначень та спожитих дітоднів за віковими категоріями у закладі освіти. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено на підставі Постанови КМУ від 24 березня 2021 р №305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку».
Додатково звертаємо увагу органу моніторингу, що згідно з п. 3.1. Порядку взаємодії замовників з Комунальним підприємством «Централізована закупівельна організація» Дніпровської міської ради з питань організації та проведення закупівель, затвердженої Розпорядженням Дніпровського міського голови № 6-29/9-р від 29.09.2021 р. (далі за текстом – «Порядок»): «Замовник самостійно визначає потребу в закупівлі, яку планує передати до ЦЗО, та вносить інформацію про закупівлю у власний річний план закупівель…». П. 3.3. Порядку встановлює, що обов’язок з визначення очікуваної вартості покладається виключно на замовника, а ЦЗО здійснює аналіз запланованої закупівлі, а саме: - перевіряє повноту заповнення інформації в електронних полях; - аналізує очікувану вартість; - перевіряє наявність завантаженої заявки згідно з Додатком 1 до Порядку; - проводить аналітичне дослідження ринку відповідних товарів; - надає обґрунтовані рекомендації замовнику у разі некоректного визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що може призвести до відміни тендера у зв’язку з відсутністю пропозицій учасників.
ЩОДО ПИТАННЯ № 2: Відповідно до пп 1 п. 4 постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 р. № 710: «З метою ефективного використання державних коштів Кабінет Міністрів України постановляє … Рекомендувати з урахуванням затверджених цією постановою заходів: органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель».
Отже, зазначена норма має рекомендаційний характер. Виходячи з цього, Комунальне підприємство «Централізована закупівельна організація» Дніпровської міської ради (далі за текстом – «ЦЗО») повідомляє, що на веб-сайті Дніпровської міської ради (розділ ЦЗО, за посиланням: https://dniprorada.gov.ua/uk/page/komunalne-pidpriemstvo-centralizovana-zakupivelna-organizaciya-dniprovskoi-miskoi-radi) не оприлюднювало обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі UA-2023-12-27-001710-a, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Докладна інформація щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості, оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель – вказані в Тендерній документації зазначеної закупівлі.
Розмір бюджетного призначення та очікувана вартість закупівлі ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги (послуги з харчування для закладу освіти ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги) визначена у відповідності до Рішення про бюджет Дніпровської міської територіальної громади на 2024 рік щодо формування кошторисних призначень та спожитих дітоднів за віковими категоріями у закладі освіти. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено на підставі Постанови КМУ від 24 березня 2021 р №305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку».