• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Овочі та фрукти

Завершена

783 100.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 915.50 UAH
Номер: d95cd29ad8c14be1850fb19d6124a6fe
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-01-27-000020
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27.01.2025 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40919584
Період моніторингу: 27.01.2025 13:48 - 18.02.2025 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 27.01.2025 № 14-З Черкаси Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2023-12-26-014900-a, 26.12.2023 дані автоматичних індикаторів ризиків
Адреса: Ukraine, Черкаси
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 47) 263-16-14, storcheus24071982@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання внесення змін до договору про закупівлю встановлено порушення підпункту 8 пункту 19 Особливостей, частини шостої статті 41 Закону. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; дотримання вимог законодавства у сфері закупівель під час укладення договору про закупівлю; розірвання договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: Договір розірвано.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 17 лютого 2025 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (у редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; дотримання вимог законодавства у сфері закупівель під час укладення договору про закупівлю; внесення змін до договору про закупівлю; розірвання договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти виконавчого комітету Новодмитрівської сільської ради Золотоніського району Черкаської області (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 26.12.2023; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Антропова Артема Вікторовича (далі – ФОП Антропов А. В.); протокольне рішення уповноваженої особи від 05.01.2024; документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, надані переможцем відкритих торгів з особливостями ФОП Антроповим А. В. відповідно до вимог тендерної документації; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; договір від 15.01.2024 № 21/ОФ (далі – Договір); звіт про результати проведення процедури закупівлі; додаткову угоду № 1 від 16.01.2024; додаткову угоду № 2 від 25.10.2024; додаткову угоду № 3 від 25.10.2024; додаткову угоду № 4 від 25.10.2024; додаткову угоду № 5 від 08.11.2024; додаткову угоду № 6 від 08.11.2024; додаткову угоду № 7 від 08.11.2024; додаткову угоду № 8 від 21.11.2024; додаткову угоду № 9 від 17.12.2024; додаткову угоду № 10 від 27.12.2024; додаткову угоду № 11 від 27.12.2024; додаткову угоду № 12 від 31.12.2024; додаткову угоду № 13 від 15.01.2025; повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю; пояснення Замовника, отримані 03.02.2025, 11.02.2025, 12.02.2025 в електронній системі закупівель; звіт про виконання договору про закупівлю. Відповідно до пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Аналізом питання внесення змін до договору про закупівлю встановлено, що 31.12.2024 дію Договору продовжено до 31.03.2025 шляхом укладення додаткової угоди № 12 на підставі підпункту 8 пункту 19 Особливостей, пп.8 п. 13.1 розділу 13 Договору. Згідно з додатковою угодою № 13 від 15.01.2025 до Договору Замовник придбаває овочі та фрукти на суму 156 449,55 грн, з них продукти харчування за переліком згідно з додатком 2 «Перелік продуктів харчування, закупівля яких здійснюється замовниками з використанням електронного каталогу» до Особливостей (капуста, морква, буряк, цибуля, яблука, свіжі огірки та помідори) на суму 69 761,55 гривень. Згідно з пунктом 19 Особливостей істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпунктів 13 та 15 пункту 13) цих особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків визначеним цим пунктом. Відповідно до підпункту 8 пункту 19 Особливостей істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпунктів 13 та 15 пункту 13) цих особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини шостої статті 41 Закону. Відповідно до положень частини шостої статті 41 Закону дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку. В електронній системі закупівель відсутня інформація щодо проведення Замовником на початку 2025 року процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за предметом ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи. Проте, 10.01.2025 Замовник оприлюднив річний план та здійснив таку закупівлю з використанням електронного каталогу шляхом запиту пропозицій постачальників (UA-2025-01-10-010508-a), 24.01.2025 уклав договір № 4 О/Ф на суму 785 300,00 грн на закупівлю овочів та фруктів: капуста білоголова свіжа, морква свіжа, буряк столовий, цибуля ріпчаста свіжа, огірки свіжі, помідори (томати) свіжі, перець солодкий свіжий, яблука свіжі, банани свіжі, лимони свіжі, апельсини свіжі. Замовник не потребував на початку 2025 року часу для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, оскільки 10.01.2025, тобто до укладення додаткової угоди № 13 від 15.01.2025, запланував придбання овочів шляхом запиту пропозицій постачальників в електронному каталозі. На порушення частини шостої статті 41 Закону, підпункту 8 пункту 19 Особливостей Замовник вніс зміни до істотних умов договору про закупівлю без наявності умов, визначених частиною шостою статті 41 Закону.
Період усунення порушень: 20.02.2025 11:41 - 07.03.2025 00:00
Дата публікації висновку: 20.02.2025 11:41

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Повідомляємо, що додатковою угодою № 14 від 11.02.2025 року, Договір № 21/ОФ від 15.01.2024 року, було розірвано, про що прозвітовано в електронній системі закупівель
Дата публікації звіту: 03.03.2025 10:23

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: Договір розірвано
Дата публікації: 03.03.2025 11:06

Запити/Пояснення