-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
сир кисломолочний
Завершена
3 650 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 18 250.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 18 250.00 UAH
Номер:
63df6e8f867246dea27ccee0a7030030
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-03-06-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.03.2024 00:00
Період моніторингу:
06.03.2024 14:06 - 28.03.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
06.03.2024 № 13-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о. начальника Ганна ШКЛЯР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 06.03.2024 № 13-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
7. UA-2023-12-26-014601-a від 26.12.2023 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Маник Н.І. встановлено порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями вимогам законодавства, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору від 15.01.2024 за № 08 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 19 березня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти і науки Тернопільської міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 26.12.2023, тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Маник Нелі Іванівни (далі – ФОП Маник Н.І.), вимогу про усунення невідповідностей, протокол щодо прийнятого рішення уповноваженої особи від 09.01.2024, повідомлення про намір укласти договір від 09.01.2024, договір про закупівлю від 15.01.2024 за №08, пояснення Замовника від 11.03.2024 отримане через електронну систему закупівель.
Аналізом тендерної пропозиції ФОП Маник Н.І. на відповідність вимогам тендерної документації встановлено наступне.
Згідно пункту 3.8. «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником окрім іншого встановлено вимогу щодо надання учасниками «…Документи, що підтверджують впровадження системи НАССР (згідно Наказу міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 30.10.2020 №2208), а у разі відсутності в Учасника зазначеного документу надати довідку у довільній формі із зазначенням законодавчих підстав неподання вказаного документа та документ, який підтверджує впровадження учасником системи управління безпечністю харчових продуктів (СУБХП)…».
Відповідно до п.п. 3.26.1. Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР), затверджених Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України 01.10.2012 № 590 (далі-Наказ №590), документація системи НАССР поділяється на: базову - план НАССР, процедури та оперативну - протоколи, записи.
Підпунктом 3.26.2. визначено, що до базової документації належать: склад групи НАССР та її обов’язки; опис харчового продукту та його передбачуване споживання (використання); перевірена блок-схема виробництва; аналіз небезпечних факторів; методологія визначення ККТ; критичні межі та їх обґрунтування; система моніторингу, процедури моніторингу кожної ККТ; процедури застосування коригувальних заходів; процедура валідації, верифікації; процедури управління документами НАССР та відповідно до підпункту 3.26.3. до оперативної документації належать: протоколи нарад НАССР групи; протоколи моніторингу ККТ; протоколи впровадження коригувальних заходів; протоколи валідації, верифікації.
Аналізом тендерної пропозиції ФОП Маник Н.І. у складі пропозиції документів, що підтверджують впровадження системи НАССР або довідки у довільній формі із зазначенням законодавчих підстав неподання вказаного документа не виявлено.
Під час проведення моніторингу, 06.03.2023, Замовнику було надано запит про надання пояснення (інформації) щодо розгляду пропозиції ФОП Маник Н.І. на відповідність вимогам пункту 3.8 розділу 3 тендерної документації.
Замовник у відповіді від 11.03.2024 вказав: «…На підтвердження відповідності даній вимозі у складі пропозиції Учасником фізичною особою - підприємцем Маник Н.І. подано сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів, № UA.FS.230116.03-23 чинний до 15.11.2026 року (файл під назвою сер тиф. ISO 22000 маник. pdf). Сертифікація допомагає визначити процеси харчового ланцюга і небезпечні чинники і контролювати їх за допомогою визначення критичних контрольних точок (ККТ). НАССР - це метод управління ризиками підприємства, що складається з листів НАССР, що містять інформацію про контрольні крапки. На підставі цих листів проводиться аналіз ризиків та видається сертифікат організацією, що має відповідну ліцензію і є кінцевим документом після розробки та впровадження НАССР. ISO 22000 - це система контролю і управлінню безпекою, а методи НАССР є частиною цієї системи. У складі пропозиції Учасником подано акт №517-п від 06.12.2023р. файл під назвою «акт обстеження склад. pdf» складений працівниками управління Держпродспоживслужби в Тернопільській області, за результатами позапланового заходу держконтролю стосовно дотримання оператором ринку вимог законодавства про харчові продукти, де в пункті 14.1 вказано, що на потужностях ФОП Маник Н.І. розроблено та впроваджено постійно діючі процедури засновані на принципах аналізу небезпечних факторів та контролю в критичних точках.
З огляду на те, що кінцевим споживачем є діти молодшого дошкільного і шкільного віку, їхня безпека залежить від якості харчової продукції, тому всі зусилля спрямовані на створення якісних продуктів харчування та належної організації їх зберігання та постачання в заклади дошкільної освіти.
Окрім того, вимогами тендерної документації передбачено надання документа, що підтверджує впровадження НАССР, подання відповідного сертифіката розцінюється як підтвердження відповідності даній вимозі. Так, документація містила узагальнену вимогу про надання «документа», при цьому відсутній опис того, який саме документ повинен надати учасник. Враховуючи вищезазначене, пропозиція Учасника у повному обсязі відповідає вимогам тендерної документації, підстави для відхилення пропозиції відсутні..»
Однак, Замовником не враховано що у пункті 3.8. розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено дві вимоги щодо подачі учасниками, а саме:
« документів, що підтверджують впровадження системи НАССР (згідно Наказу міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 30.10.2020 №2208), а у разі відсутності в Учасника зазначеного документу надати довідку у довільній формі із зазначенням законодавчих підстав неподання вказаного документа
та документ, який підтверджує впровадження учасником системи управління безпечністю харчових продуктів (СУБХП)….».
У поданій пропозиції ФОП Маник Н.І. наявний сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів (ISO 22000:2018,IDT), №UA.FS.230116.03-23 чинний до 15.11.2026 року, який підтверджує впровадження учасником системи управління безпечністю харчових продуктів (СУБХП), однак, документи, що підтверджують впровадження системи НАССР (згідно Наказу міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 30.10.2020 №2208), або довідки у довільній формі із зазначенням законодавчих підстав неподання вказаного документа відсутні.
Зважаючи на зазначене, в порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178 Замовником не відхилено пропозицію ФОП Маник Н.І., як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації.
Період усунення порушень:
19.03.2024 11:52 - 03.04.2024 01:00
Дата публікації висновку:
19.03.2024 11:52
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Інформація про усунення порушень
Дата публікації звіту:
22.03.2024 09:15
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
Опис:
Порушення усунуто.
Дата публікації:
01.04.2024 09:50
Запити/Пояснення
Номер:
2b64f67048b247e0a5cd53994d7eeb71
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
06.03.2024 14:30
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.03.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Сир кисломолочний» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-12-26-014601-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
1. Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів.
Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. В пункті 3.8. «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником окрім іншого встановлено вимогу щодо надання учасниками «…Документи, що підтверджують впровадження системи НАССР (згідно Наказу міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 30.10.2020 №2208), а у разі відсутності в Учасника зазначеного документу надати довідку у довільній формі із зазначенням законодавчих підстав неподання вказаного документа та документ, який підтверджує впровадження учасником системи управління безпечністю харчових продуктів (СУБХП)…».
Відповідно до п.п. 3.26.1. Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР), затверджених Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України 01.10.2012 № 590 (далі-Наказ №590) , документація системи НАССР поділяється на :базову - план НАССР, процедури та оперативну - протоколи, записи.
Підпунктом 3.26.2. визначено, що до базової документації належать: склад групи НАССР та її обов’язки; опис харчового продукту та його передбачуване споживання (використання); перевірена блок-схема виробництва; аналіз небезпечних факторів; методологія визначення ККТ; критичні межі та їх обґрунтування; система моніторингу, процедури моніторингу кожної ККТ; процедури застосування коригувальних заходів; процедура валідації, верифікації; процедури управління документами НАССР та відповідно до підпункту 3.26.3. до оперативної документації належать: протоколи нарад НАССР групи; протоколи моніторингу ККТ; протоколи впровадження коригувальних заходів; протоколи валідації, верифікації.
Аналізом тендерної пропозиції ФОП Маник Н.І. у складі пропозиції документів, що підтверджують впровадження системи НАССР або довідки у довільній формі із зазначенням законодавчих підстав неподання вказаного документа, не виявлено.
У зв’язку з вищевикладеним надайте інформацію чи наявні в пропозиції учасника вищевказані документи (зазначити назву файлу, сторінки розміщення ) та поясніть як Вами перевірялось питання відповідності ФОП Маник Н.І. вимогам пункту 3.8 розділу 3 тендерної документації.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
7a301a47472c4d78a8a9275046bcf7ad
Назва:
У межах проведення моніторингу ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 06.03.2024 № 13-3 Тернопіль процедури закупівлі за кодом ДК 021:2015:15540000-5: Сирні продукти (Сир кисломолочний), за но
Дата опублікування:
11.03.2024 15:18
Опис:
У межах проведення моніторингу ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 06.03.2024 № 13-3 Тернопіль процедури закупівлі за кодом ДК 021:2015:15540000-5: Сирні продукти (Сир кисломолочний), за номером в електронній системі закупівель UA-2023-12-26-014601-a, що проводить УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ І НАУКИ ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі – Замовник) надаємо пояснення, інформацію та документи.
Адреса власного веб-сайту: osvita.te.ua на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Управління освіти і науки Тернопільської міської ради, Україна, 46001, м. Тернопіль, бульвар Тараса Шевченка, буд.1, Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади, код ЄДРПОУ 26198169 (надалі Замовник) оприлюднює обґрунтування технічних та якісних характеристик, очікуваної вартості та/або бюджетного призначення предмета закупівлі сиру кисломолочного
Вид та ідентифікатор процедури закупівлі: відкриті торги з особливостями,
UA-2023-12-26-014601-a
Очікувана вартість та обґрунтування технічних та якісних характеристик:
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено статистичним аналізом загальнодоступної інформації про ціну предмета закупівлі на підставі затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: згідно з пунктом 1 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами.
Розмір бюджетного призначення: 3 650 000,00 грн. з ПДВ згідно до кошторисних призначень на 2024 рік та річним планом закупівель на 2024 рік.
Загальна кількість необхідного до закупівлі обсягу сиру кисломолочного сформована виходячи із його замовлених обсягів дошкільними освітніми закладами, що знаходяться у підпорядкуванні замовника на 2024 рік. Очікувана вартість ґрунтується на всіх фактичних складових ціни та включає в себе вартість ціни на товар, податки і збори, що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат та згідно з вимогами чинного законодавства щодо формування ціни на відповідний товар. Ціна за одиницю товару перебуває в межах діапазону показників, актуальних на момент оприлюднення закупівлі, ринкових цін на сир кисломолочний на території України. Замовником здійснювався пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації, до якої відноситься інформація про ціни товарів, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі на сайтах постачальників, в електронному каталозі, в електронній системі закупівель “ProZorro” щодо аналогічних закупівель, проводились ринкові консультації.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі:
Сир кисломолочний має бути натуральним, однорідної консистенції, ніжним в міру щільним, однорідним та рівномірним по всій масі, білого кольору, зі смаком і запахом молока, без хімікатів та консервантів, без стороннього запаху та смаку, без цвілі, плісняви, гнилі.
Оцінка якості – згідно з нормативними документами чинними на території України.
Смак і запах – чистий, кисломолочний, з присмаком і ароматом властивим продукту, без сторонніх присмаків і запахів.
Не допускається в складі сиру - синтетичних барвників та ароматизаторів, підсилювачів смаку, консервантів, жирів не молочного походження.
Товар має відповідати ДСТУ 4421:2005, постачатись в непошкодженій упаковці та мати сертифікати якості на кожну партію, оформлені відповідно до вимог законодавства України зі строком придатності не менше ніж 90% від загального строку придатності.
Маркування – кожна одиниця спожиткового пакування повинна бути промаркована. Маркування наноситься на етикетку, ярлик,поверхню спожиткової та транспортної тари способом, який забезпечує чіткість читання та містить наступну інформацію:
- назва та адреса підприємства – виробника, телефон, адреса потужностей виробництва;
- назва продукту із зазначенням масової частки жиру;
- склад продукту;
- кінцева дата споживання або дата виготовлення та строк придатності;
- умови зберігання;
- маса нетто одиниці пакування, гр(кг);
- інформаційні дані про харчову та енергетичну цінність 100 гр. продукту;
- позначення нормативного документа.
Продукт вітчизняного виробництва.
Відносини між Замовником та учасником регулюються наступними нормативно правовими актами:
Законом України від 25.12.2015 № 922-VІІІ «Про публічні закупівлі»;
Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “ Про публічні закупівлі ”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»
Законом України від 23.12.1997 № 771/97-ВР «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»;
Наказом від 17.04.2006 № 298/227 «Про затвердження Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах»;
Наказом від 14.10.1997 № 363 «Про затвердження Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні»;
Постановою Кабінету Міністерства України від 24.03.2021 № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку»;
Наказом від 01.10.2012 № 590 «Про затвердження Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)»;
Наказом від 24.04.2020 № 784 «Про затвердження Правил застосування спрощеного підходу до розроблення, запровадження та використання постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (НАССР)»;
Іншим законодавством та нормативно правовими актами.
Замовником здійснювався пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації, до якої відноситься інформація про ціни товарів, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі на сайтах постачальників, в електронному каталозі, в електронній системі закупівель “ProZorro” ( інформація з Головного управління статистики у Тернопільській області додається).
Додаток
до листа Головного управління статистики у Тернопільській області
Середні споживчі ціни на окремі продукти харчування у грудні 2023 року
Рис кг 51,40
Хліб пшеничний з борошна вищого ґатунку кг 31,41
Хліб пшеничний з борошна першого ґатунку кг 39,09
Хліб житній, житньо-пшеничний кг 29,35
Хліб заварний 500 г 22,51
Батон 500 г 23,10
Багет 250 г 15,55
Макаронні вироби із твердих сортів пшениці (макарони, фігурні макаронні вироби, вермішель, спагеті з борошна, виробленого із твердих сортів пшениці (durum), фасовані) 500 г 50,50
Борошно пшеничне (борошно пшеничне вищого ґатунку) кг 15,27
Крупи манні кг 21,90
Крупи гречані (ядриця) кг 26,70
Пластівці вівсяні кг 35,94
Крупи ячні кг 14,34
Крупи пшеничні кг 15,59
Вирізка яловича (свіжа, охолоджена вирізка, філей) кг 427,31
Вирізка свиняча (свіжа, охолоджена вирізка, філей) кг 224,75
Філе куряче (філе з курячої грудинки без кістки) кг 158,20
Риба морожена (тушки минтая, скумбрії, хека, тріски,
червоного окуня) кг 159,64
Філе мороженої риби (філе минтая, пангасіуса, телапії, хека) кг 216,54
Молоко пастеризоване жирністю до 2,6% включно (молоко пастеризоване, ультрапастеризоване жирністю до 2,6% включно фасоване) 1000 г 36,73
Молоко з підвищеним вмістом жиру (молоко пастеризоване, ультрапастеризоване жирністю більше 2,6% та сире) 1000 г 36,31
Сири тверді типу Едам (Гауда, Голландський, Едам, Російський та інші) кг 318,51
Сири тверді типу Емменталь (Емменталь, Маасдам, Радамер, Мааздамер та інші) кг 386,14
Сири розсольні (Адегейський, Бринза, Моцарела, Сулугуні, Фета) кг 257,91
Сири м’які нежирні (cир м’який знежирений та жирністю
до 5% (уключаючи розсипчастий) фасований) кг 170,92
Сири м’які жирні (cир м’який жирністю 5% та вище (уключаючи розсипчастий)) кг 178,16
Сметана з підвищеним вмістом жиру (сметана жирністю 20% та вище) кг 122,82
Яйця десяток 54,40
Масло вершкове (масло вершкове жирністю 72-82,5% фасоване) 200 г 75,18
Олія соняшникова (олія соняшникова рафінована та нерафінована фасована) л 50,96
Лимони кг 59,90
Апельсини кг 58,00
Банани кг 62,23
Яблука кг 16,65
Сухофрукти (родзинки, курага, чорнослив) кг 305,11
Капуста білокачанна кг 10,85
Цибуля ріпчаста кг 14,70
Буряк кг 10,09
Морква кг 11,35
Бобові (горох, сочевиця, нут сушені) кг 70,72
Овочі консервовані (зелений горошок, кукурудза, квасоля, кабачкова, баклажанна ікра) 500 г 54,80
Паста томатна 500 г 83,90
Картопля кг 14,46
Цукор кг 32,03
Сіль кг 22,43
Часник кг 128,67
Спеції (перець чорний, духмяний, суміш перців (мелений та горошком)) 20 г 15,17
Чай (чай чорний, зелений натуральний та/або з добавками
розсипний фасований) 100 г 62,33
Соки фруктово-ягідні (соки фруктово-ягідні, фруктові, фруктові нектари в пакетах Tetra Pak) л 49,50
¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬
Щодо документів, що підтверджують впровадження системи НАССР:
Відповідно до п.6 ч.3.8 Розділу 3 тендерної документації учасники у складі пропозиції повинні надати Документи, що підтверджують впровадження системи НАССР (згідно Наказу міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 30.10.2020 №2208), а у разі відсутності в Учасника зазначеного документу надати довідку у довільній формі із зазначенням законодавчих підстав неподання вказаного документа та документ, який підтверджує впровадження учасником системи управління безпечністю харчових продуктів (СУБХП).
На підтвердження відповідності даній вимозі у складі пропозиції Учасником фізичною особою - підприємцем Маник Н.І. подано сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів, № UA.FS.230116.03-23 чинний до 15.11.2026 року (файл під назвою сер тиф. ISO 22000 маник. pdf). Сертифікація допомагає визначити процеси харчового ланцюга і небезпечні чинники і контролювати їх за допомогою визначення критичних контрольних точок (ККТ). НАССР - це метод управління ризиками підприємства, що складається з листів НАССР, що містять інформацію про контрольні крапки. На підставі цих листів проводиться аналіз ризиків та видається сертифікат організацією, що має відповідну ліцензію і є кінцевим документом після розробки та впровадження НАССР. ISO 22000 - це система контролю і управлінню безпекою, а методи НАССР є частиною цієї системи. У складі пропозиції Учасником подано акт №517-п від 06.12.2023р. файл під назвою «акт обстеження склад. pdf» складений працівниками управління Держпродспоживслужби в Тернопільській області, за результатами позапланового заходу держконтролю стосовно дотримання оператором ринку вимог законодавства про харчові продукти, де в пункті 14.1 вказано, що на потужностях ФОП Маник Н.І. розроблено та впроваджено постійно діючі процедури засновані на принципах аналізу небезпечних факторів та контролю в критичних точках.
З огляду на те, що кінцевим споживачем є діти молодшого дошкільного і шкільного віку, їхня безпека залежить від якості харчової продукції, тому всі зусилля спрямовані на створення якісних продуктів харчування та належної організації їх зберігання та постачання в заклади дошкільної освіти.
Окрім того, вимогами тендерної документації передбачено надання документа, що підтверджує впровадження НАССР, подання відповідного сертифіката розцінюється як підтвердження відповідності даній вимозі. Так, документація містила узагальнену вимогу про надання «документа», при цьому відсутній опис того, який саме документ повинен надати учасник. Враховуючи вищезазначене, пропозиція Учасника у повному обсязі відповідає вимогам тендерної документації, підстави для відхилення пропозиції відсутні.