• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з діагностики, технічного обслуговування, ремонту автомобільної та тракторної техніки

Завершена

3 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 30 000.00 UAH
Номер: bc143e49d5ea4a18ad0035adfe502776
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-03-19-000077
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19.03.2024 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913645
Період моніторингу: 19.03.2024 17:00 - 10.04.2024 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З від 19.03.2024 № 23-з Хмельницький Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК Додаток до наказу від 19.03.2024 № 23-з Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель № з/п Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 15. UA-2023-12-26-014393-a 26.12.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Волинець М.С. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Адреса: Ukraine, Хмельницький
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 38) 265-73-60, m.s.volynets@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі встановлено порушення вимог пункту 24 Особливостей та пункту 14 Порядку № 1082. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, зміни до тендерної документації, стан виконання рішень органу оскарження, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує врахувати виявлені порушення та дотримуватись вимог пункту 14 Порядку № 1082 під час унесення інформації щодо предмета закупівлі в оголошення про проведення відкритих торгів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 28 березня 2024 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), дотримання порядку внесення змін в тендерну документацію, розгляду тендерних пропозицій, стан виконання рішень органу оскарження, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік Комунального підприємства «Благоустрій» м. Харкова» (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 26.12.2023 №б/н (зі змінами від 28.12.2023 року, від 17.01.2024 року, від 05.02.2024 року), скарги до процедури від 29.12.2023 UA-2023-12-26-014393-a.a1, від 18.01.2024 UA-2023-12-26-014393-a.b2, рішення органу оскарження від 10.01.2024 № 566, від 29.01.2024 №1711, коментарі замовника щодо усунення порушення, реєстр пропозицій, протокол розкриття від 12.02.2024, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «СТО «АВТОШОП», обґрунтування аномально низької ціни, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 15.02.2024 №б/н, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 15.02.2024, договір про закупівлю послуг від 21.02.2024 №21/02-24 (далі – договір), пояснення від 26.03.2024 отримані від Замовника через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався. Відповідно до пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до пункту 24 Особливостей оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів відповідно до цих особливостей здійснюється Замовником самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893 (далі – Порядок № 1082). За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, під час унесення інформації щодо предмета закупівлі в оголошення про проведення відкритих торгів не дотримано пункту 14 Порядку №1082 щодо зазначення коду послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі, чим порушено пункт 24 Особливостей. Національний класифікатор України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 містить наступну позицію щодо групи цифр за категорією та відповідають назві, що описує послугу, яка становить предмет закупівлі та який має намір придбати Замовник згідно інформації, розміщеної у пункті 5 річного плану закупівель, а саме: 50112110-7 - Послуги з ремонту кузовів; 50116100-2 Послуги з ремонту електричних систем; 50116000-1 Послуги з ремонту і технічного обслуговування окремих частин транспортних засобів; 50116200-3 Послуги з ремонту і технічного обслуговування гальмівних систем транспортних засобів та їх частин; 50116400-5 Послуги з ремонту і технічного обслуговування трансмісій транспортних засобів.Тут https://dk21.dovidnyk.info/index.php?rozd=501164 про ℹ ДК 021:2015 ℹ
Період усунення порушень: 28.03.2024 17:34 - 12.04.2024 01:00
Дата публікації висновку: 28.03.2024 17:34

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На підставі ч. 8 ст. 8 Закону України "Про публічні закупівлі" (надалі-Закон) КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЛАГОУСТРІЙ" М.ХАРКОВА" надає наступні заперечення на висновок ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ (надалі - ДЕРЖАУДИТСЛУЖБА) від 28.03.2024 року. У висновку Держаудитслужби зазначено, що за результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, під час унесення інформації щодо предмета закупівлі в оголошення про проведення відкритих торгів не дотримано пункту 14 Порядку №1082 щодо зазначення коду послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі, чим порушено пункт 24 Особливостей. Дане твердження не відповідає діючому законодавству України, Замовник не згодний з зауваженнями з наступних причин. Згідно з п. 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року № 1082 (надалі-Порядок) під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів та послуг в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом, та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі в окремих електронних полях зазначається інформація, визначена пунктом 12 та абзацами другим-четвертим пункту 13 цього Порядку, та інформація щодо: - назви товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі; - коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Слід зазначити, що Замовником під час оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів була внесена вся необхідна інформація, передбачена Порядком розміщення інформації про публічні закупівлі. Зокрема, код товару визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі – «ДК 021:2015: 50111000-6 Послуги з управління, ремонту та експлуатації автотранспортних парків». Маємо зауважити, що Порядком не визначено за яким знаком Єдиного закупівельного словника слід визначати код товару, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Тобто, визначення за п’ятим знаком, а саме: 50111000-6, не є порушенням Порядку. Крім цього, ані Порядком, ані іншими нормативно-правовими актами України не передбачена методика, за якою визначається код товару, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Аналогічна позиція викладена в листі МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ № 3304-04/53972-06 від 03.09.2020 року. Так, щодо номенклатурної позиції предмета закупівлі листом передбачено, що замовником вказуються перелік конкретних найменувань товарів або послуг, які замовник закуповує в межах визначеного предмета закупівлі, із зазначенням цифрового коду Єдиного закупівельного словника, що найбільш відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі починаючи з четвертої цифри. При цьому, предмет закупівлі визначається замовником самостійно з дотриманням вимог Закону та Порядку. Враховуючи вищевикладене, дії Замовника не суперечать чинному законодавству України. Тому просимо прийняти та врахувати дані обґрунтовані та змістовні заперечення.
Дата публікації звіту: 03.04.2024 19:28

Запити/Пояснення