• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Молоко питне коров’яче пастеризоване натуральне

Завершена

4 543 750.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 22 718.75 UAH
Номер: cd15dbb2c221471490a8700e94509002
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-03-06-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06.03.2024 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913637
Період моніторингу: 06.03.2024 14:08 - 28.03.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 06.03.2024 № 13-з Тернопіль Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. В.о. начальника Ганна ШКЛЯР Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 06.03.2024 № 13-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 8. UA-2023-12-26-014379-a від 26.12.2023 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Тернопіль
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 98) 930-83-94, andriym78@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТзОВ «Явір-плюс» встановлено порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями вимогам законодавства, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору від 15.01.2024 за № 5 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 15 березня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти і науки Тернопільської міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 26.12.2023, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Явір-плюс» (далі – ТзОВ «Явір-плюс»), вимогу про усунення невідповідностей, протокол щодо прийнятого рішення уповноваженої особи від 08.01.2024, повідомлення про намір укласти договір від 08.01.2024, договір про закупівлю від 15.01.2024 за №5, пояснення Замовника від 13.03.2024 отримані через електронну систему закупівель. Аналізом тендерної пропозиції ТзОВ «Явір-плюс» на відповідність вимогам тендерної документації встановлено наступне. Згідно пункту 3.8. «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником окрім іншого встановлено вимогу щодо надання учасниками «…Документи, що підтверджують впровадження системи НАССР (згідно Наказу міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 30.10.2020 №2208), а у разі відсутності в Учасника зазначеного документу надати довідку у довільній формі із зазначенням законодавчих підстав неподання вказаного документа та документ, який підтверджує впровадження учасником системи управління безпечністю харчових продуктів (СУБХП)…». Відповідно до п.п. 3.26.1. Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР), затверджених Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України 01.10.2012 № 590 (далі-Наказ №590), документація системи НАССР поділяється на: базову - план НАССР, процедури та оперативну - протоколи, записи. Підпунктом 3.26.2. визначено, що до базової документації належать: склад групи НАССР та її обов’язки; опис харчового продукту та його передбачуване споживання (використання); перевірена блок-схема виробництва; аналіз небезпечних факторів; методологія визначення ККТ; критичні межі та їх обґрунтування; система моніторингу, процедури моніторингу кожної ККТ; процедури застосування коригувальних заходів; процедура валідації, верифікації; процедури управління документами НАССР та відповідно до підпункту 3.26.3. до оперативної документації належать: протоколи нарад НАССР групи; протоколи моніторингу ККТ; протоколи впровадження коригувальних заходів; протоколи валідації, верифікації. Аналізом тендерної пропозиції ТзОВ «Явір-плюс» документів, що підтверджують впровадження системи НАССР або довідки у довільній формі із зазначенням законодавчих підстав неподання вказаного документа та документa, який підтверджує впровадження учасником системи управління безпечністю харчових продуктів (СУБХП) не виявлено. Під час проведення моніторингу, 11.03.2023, Замовнику було надано запит про надання пояснення (інформації) щодо розгляду пропозиції ТзОВ «Явір-плюс» на відповідність вимогам пункту 3.8 розділу 3 тендерної документації. Замовник у відповіді від 13.03.2024 вказав: «…На підтвердження відповідності даній вимозі у складі пропозиції Учасником Товариство з обмеженою відповідальністю «Явір-плюс» подано сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів, № UA.FS.230117.02-23 чинний до 19.02.2026 року (файл під назвою ISO 22000 безпека 2023 рік)… …Окрім того, вимогами тендерної документації передбачено надання документа, що підтверджує впровадження НАССР, подання відповідного сертифіката розцінюється як підтвердження відповідності даній вимозі. Так, документація містила узагальнену вимогу про надання «документа», при цьому відсутній опис того, який саме документ повинен надати учасник. Враховуючи вищезазначене, пропозиція Учасника у повному обсязі відповідає вимогам тендерної документації, підстави для відхилення пропозиції відсутні.» Аналізом файлa під назвою ISO 22000 безпека 2023 рік встановлено, що ТзОВ «Явір-плюс» завантажено скан-копію сертифіката на систему управління безпечністю харчових продуктів (НАССР) за № UA.FS.230117.02-23 який виданий ТОВ «Радивилівмолоко». Отже, Замовником не враховано, що вимоги пункту 3.8. розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації стосуються учасника закупівлі, яким є ТзОВ «Явір-плюс» а не ТОВ «Радивилівмолоко». Також Замовником не враховано у пункті 3.8. розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено дві вимоги щодо подачі учасниками, а саме: « документів, що підтверджують впровадження системи НАССР (згідно Наказу міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 30.10.2020 №2208), а у разі відсутності в Учасника зазначеного документу надати довідку у довільній формі із зазначенням законодавчих підстав неподання вказаного документа та документ, який підтверджує впровадження учасником системи управління безпечністю харчових продуктів (СУБХП)….» У поданій пропозиції ТзОВ «Явір-плюс» відсутні: - документи, що підтверджують впровадження системи НАССР (згідно Наказу міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 30.10.2020 №2208), а у разі відсутності в Учасника зазначеного документу надати довідку у довільній формі із зазначенням законодавчих підстав неподання вказаного документа; -документ, який підтверджує впровадження учасником системи управління безпечністю харчових продуктів (СУБХП). Зважаючи на зазначене, в порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178 Замовником не відхилено пропозицію ТзОВ «Явір-плюс», як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації. Окрім цього, на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 06.03.2024 Замовником на порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону надано відповідь лише 13.03.2024, тобто на п'ятий робочий день.
Період усунення порушень: 15.03.2024 13:46 - 30.03.2024 00:00
Дата публікації висновку: 15.03.2024 13:46

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Інформація про усунення порушень
Дата публікації звіту: 22.03.2024 09:17

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
  • other: Так
Опис: Порушення усунуто
Дата публікації: 04.04.2024 10:23

Запити/Пояснення