-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Молоко питне коров’яче пастеризоване натуральне
Завершена
4 543 750.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 22 718.75 UAH
мін. крок: 0.5% або 22 718.75 UAH
Номер:
cd15dbb2c221471490a8700e94509002
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-03-06-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.03.2024 00:00
Період моніторингу:
06.03.2024 14:08 - 28.03.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
06.03.2024 № 13-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о. начальника Ганна ШКЛЯР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 06.03.2024 № 13-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
8. UA-2023-12-26-014379-a від 26.12.2023 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТзОВ «Явір-плюс» встановлено порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями вимогам законодавства, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору від 15.01.2024 за № 5 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 15 березня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти і науки Тернопільської міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 26.12.2023, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Явір-плюс» (далі – ТзОВ «Явір-плюс»), вимогу про усунення невідповідностей, протокол щодо прийнятого рішення уповноваженої особи від 08.01.2024, повідомлення про намір укласти договір від 08.01.2024, договір про закупівлю від 15.01.2024 за №5, пояснення Замовника від 13.03.2024 отримані через електронну систему закупівель.
Аналізом тендерної пропозиції ТзОВ «Явір-плюс» на відповідність вимогам тендерної документації встановлено наступне.
Згідно пункту 3.8. «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником окрім іншого встановлено вимогу щодо надання учасниками «…Документи, що підтверджують впровадження системи НАССР (згідно Наказу міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 30.10.2020 №2208), а у разі відсутності в Учасника зазначеного документу надати довідку у довільній формі із зазначенням законодавчих підстав неподання вказаного документа та документ, який підтверджує впровадження учасником системи управління безпечністю харчових продуктів (СУБХП)…».
Відповідно до п.п. 3.26.1. Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР), затверджених Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України 01.10.2012 № 590 (далі-Наказ №590), документація системи НАССР поділяється на: базову - план НАССР, процедури та оперативну - протоколи, записи.
Підпунктом 3.26.2. визначено, що до базової документації належать: склад групи НАССР та її обов’язки; опис харчового продукту та його передбачуване споживання (використання); перевірена блок-схема виробництва; аналіз небезпечних факторів; методологія визначення ККТ; критичні межі та їх обґрунтування; система моніторингу, процедури моніторингу кожної ККТ; процедури застосування коригувальних заходів; процедура валідації, верифікації; процедури управління документами НАССР та відповідно до підпункту 3.26.3. до оперативної документації належать: протоколи нарад НАССР групи; протоколи моніторингу ККТ; протоколи впровадження коригувальних заходів; протоколи валідації, верифікації.
Аналізом тендерної пропозиції ТзОВ «Явір-плюс» документів, що підтверджують впровадження системи НАССР або довідки у довільній формі із зазначенням законодавчих підстав неподання вказаного документа та документa, який підтверджує впровадження учасником системи управління безпечністю харчових продуктів (СУБХП) не виявлено.
Під час проведення моніторингу, 11.03.2023, Замовнику було надано запит про надання пояснення (інформації) щодо розгляду пропозиції ТзОВ «Явір-плюс» на відповідність вимогам пункту 3.8 розділу 3 тендерної документації.
Замовник у відповіді від 13.03.2024 вказав: «…На підтвердження відповідності даній вимозі у складі пропозиції Учасником Товариство з обмеженою відповідальністю «Явір-плюс» подано сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів, № UA.FS.230117.02-23 чинний до 19.02.2026 року (файл під назвою ISO 22000 безпека 2023 рік)…
…Окрім того, вимогами тендерної документації передбачено надання документа, що підтверджує впровадження НАССР, подання відповідного сертифіката розцінюється як підтвердження відповідності даній вимозі. Так, документація містила узагальнену вимогу про надання «документа», при цьому відсутній опис того, який саме документ повинен надати учасник. Враховуючи вищезазначене, пропозиція Учасника у повному обсязі відповідає вимогам тендерної документації, підстави для відхилення пропозиції відсутні.»
Аналізом файлa під назвою ISO 22000 безпека 2023 рік встановлено, що ТзОВ «Явір-плюс» завантажено скан-копію сертифіката на систему управління безпечністю харчових продуктів (НАССР) за № UA.FS.230117.02-23 який виданий ТОВ «Радивилівмолоко».
Отже, Замовником не враховано, що вимоги пункту 3.8. розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації стосуються учасника закупівлі, яким є ТзОВ «Явір-плюс» а не ТОВ «Радивилівмолоко».
Також Замовником не враховано у пункті 3.8. розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено дві вимоги щодо подачі учасниками, а саме:
« документів, що підтверджують впровадження системи НАССР (згідно Наказу міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 30.10.2020 №2208), а у разі відсутності в Учасника зазначеного документу надати довідку у довільній формі із зазначенням законодавчих підстав неподання вказаного документа
та документ, який підтверджує впровадження учасником системи управління безпечністю харчових продуктів (СУБХП)….»
У поданій пропозиції ТзОВ «Явір-плюс» відсутні:
- документи, що підтверджують впровадження системи НАССР (згідно Наказу міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 30.10.2020 №2208), а у разі відсутності в Учасника зазначеного документу надати довідку у довільній формі із зазначенням законодавчих підстав неподання вказаного документа;
-документ, який підтверджує впровадження учасником системи управління безпечністю харчових продуктів (СУБХП).
Зважаючи на зазначене, в порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178 Замовником не відхилено пропозицію ТзОВ «Явір-плюс», як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації.
Окрім цього, на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 06.03.2024 Замовником на порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону надано відповідь лише 13.03.2024, тобто на п'ятий робочий день.
Період усунення порушень:
15.03.2024 13:46 - 30.03.2024 00:00
Дата публікації висновку:
15.03.2024 13:46
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Інформація про усунення порушень
Дата публікації звіту:
22.03.2024 09:17
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
- other: Так
Опис:
Порушення усунуто
Дата публікації:
04.04.2024 10:23
Запити/Пояснення
Номер:
aeec13ac048c4e61a1e84edcab369674
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
06.03.2024 14:26
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.03.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Молоко питне коров’яче пастеризоване натуральне, ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-12-26-014379-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
1. Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів.
Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. В пункті 3.8. «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником окрім іншого встановлено вимогу щодо надання учасниками «…Документи, що підтверджують впровадження системи НАССР (згідно Наказу міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 30.10.2020 №2208), а у разі відсутності в Учасника зазначеного документу надати довідку у довільній формі із зазначенням законодавчих підстав неподання вказаного документа та документ, який підтверджує впровадження учасником системи управління безпечністю харчових продуктів (СУБХП)…».
Відповідно до п.п. 3.26.1. Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР), затверджених Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України 01.10.2012 № 590 (далі-Наказ №590) , документація системи НАССР поділяється на :базову - план НАССР, процедури та оперативну - протоколи, записи.
Підпунктом 3.26.2. визначено, що до базової документації належать: склад групи НАССР та її обов’язки; опис харчового продукту та його передбачуване споживання (використання); перевірена блок-схема виробництва; аналіз небезпечних факторів; методологія визначення ККТ; критичні межі та їх обґрунтування; система моніторингу, процедури моніторингу кожної ККТ; процедури застосування коригувальних заходів; процедура валідації, верифікації; процедури управління документами НАССР та відповідно до підпункту 3.26.3. до оперативної документації належать: протоколи нарад НАССР групи; протоколи моніторингу ККТ; протоколи впровадження коригувальних заходів; протоколи валідації, верифікації.
Аналізом тендерної пропозиції ФОП Маник Н.І. у складі пропозиції документів, що підтверджують впровадження системи НАССР або довідки у довільній формі із зазначенням законодавчих підстав неподання вказаного документа не виявлено.
У зв’язку з вищевикладеним надайте інформацію чи наявні в пропозиції учасника вищевказані документи (зазначити назву файлу, сторінки розміщення ) та поясніть як Вами перевірялось питання відповідності ФОП Маник Н.І. вимогам пункту 3.8 розділу 3 тендерної документації.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
b4113762618d4d1695dd1271fb005406
Назва:
У межах проведення моніторингу ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 06.03.2024 № 13-3 Тернопіль процедури закупівлі за кодом ДК 021:2015: 15510000-6 Молоко та вершки(Молоко питне коров’яче п
Дата опублікування:
13.03.2024 11:22
Опис:
Адреса власного веб-сайту: osvita.te.ua на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Управління освіти і науки Тернопільської міської ради, Україна, 46001, м. Тернопіль, бульвар Тараса Шевченка, буд.1, Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади, код ЄДРПОУ 26198169 (надалі Замовник) оприлюднює обґрунтування технічних та якісних характеристик, очікуваної вартості та/або бюджетного призначення предмета закупівлі молока питного коров’ячого пастеризованого натурального
Вид та ідентифікатор процедури закупівлі: відкриті торги з особливостями,
UA-2023-12-26-014379-a
Очікувана вартість та обґрунтування технічних та якісних характеристик:
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено статистичним аналізом загальнодоступної інформації про ціну предмета закупівлі на підставі затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: згідно з пунктом 1 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами.
Розмір бюджетного призначення: 4 543 750,00 грн. з ПДВ згідно до кошторисних призначень на 2024 рік та річним планом закупівель на 2024 рік.
Загальна кількість необхідного до закупівлі обсягу молока питного коров’ячого пастеризованого сформована виходячи із його замовлених обсягів дошкільними освітніми закладами, що знаходяться у підпорядкуванні замовника на 2024 рік. Очікувана вартість ґрунтується на всіх фактичних складових ціни та включає в себе вартість ціни на товар, податки і збори, що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат та згідно з вимогами чинного законодавства щодо формування ціни на відповідний товар. Ціна за одиницю товару перебуває в межах діапазону показників, актуальних на момент оприлюднення закупівлі, ринкових цін на молоко питне коров’яче пастеризоване на території України. Замовником здійснювався пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації, до якої відноситься інформація про ціни товарів, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі на сайтах постачальників, в електронному каталозі, в електронній системі закупівель “ProZorro” щодо аналогічних закупівель, проводились ринкові консультації.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі:
Молоко питне коров’яче пастеризоване натуральне.
Фасоване у поліетиленові пакети та жирністю не менше 2,5%.
Смак і запах: чисті, без сторонніх, не притаманних свіжому молоку при смаків та запахів. Для пастеризованого молока – з легким смаком та стерилізації.
Колір: білий, рівномірний за всією масою.
Строк придатності: термін реалізації не більше п’яти діб.
Оцінка якості: відповідність ДСТУ 2661:2010.
Склад: натуральне коров’яче молоко /однорідна рідина , без осаду, пластівців білка та грудочок жиру, білого кольору злегка з жовтуватим відтінком.
Не допускається в складі молока - синтетичних барвників та ароматизаторів, підсилювачів смаку, консервантів, жирів не молочного походження.
Оцінка якості – згідно з нормативними документами чинними на території України.
Зовнішній вигляд – однорідна маса з глянцевою поверхнею, густа.
Пакування – молоко питне коров’яче фасоване, запакована у спожиткове пакування: пакети з поліетиленових або полімерних матеріалів. Кожна одиниця спожиткової тари повинна бути чиста, не пошкоджена. Молоко питне коров’яче у спожитковому пакуванні має бути складене у транспортну тару: ящики полімерні або інші види тари, що дозволені для контакту з харчовими продуктами.
Маркування – кожна одиниця спожиткового пакування повинна бути промаркована. Маркування наноситься на етикетку, ярлик,поверхню спожиткової та транспортної тари способом, який забезпечує чіткість читання та містить наступну інформацію:
- назва та адреса підприємства – виробника, телефон, адреса потужностей виробництва;
- назва продукту із зазначенням масової частки жиру;
- склад продукту;
- кінцева дата споживання або дата виготовлення та строк придатності;
- умови зберігання;
- маса нетто одиниці пакування, гр(кг);
- інформаційні дані про харчову та енергетичну цінність 100 гр. продукту;
- позначення нормативного документа.
Продукт вітчизняного виробництва.
Відносини між Замовником та учасником регулюються наступними нормативно правовими актами:
Законом України від 25.12.2015 № 922-VІІІ «Про публічні закупівлі»;
Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “ Про публічні закупівлі ”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»
Законом України від 23.12.1997 № 771/97-ВР «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»;
Наказом від 17.04.2006 № 298/227 «Про затвердження Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах»;
Наказом від 14.10.1997 № 363 «Про затвердження Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні»;
Постановою Кабінету Міністерства України від 24.03.2021 № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку»;
Наказом від 01.10.2012 № 590 «Про затвердження Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)»;
Наказом від 24.04.2020 № 784 «Про затвердження Правил застосування спрощеного підходу до розроблення, запровадження та використання постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (НАССР)»;
Іншим законодавством та нормативно правовими актами.
Замовником здійснювався пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації, до якої відноситься інформація про ціни товарів, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі на сайтах постачальників, в електронному каталозі, в електронній системі закупівель “ProZorro” ( інформація з Головного управління статистики у Тернопільській області додається).
Додаток
до листа Головного управління статистики у Тернопільській області
Середні споживчі ціни на окремі продукти харчування у грудні 2023 року
Рис кг 51,40
Хліб пшеничний з борошна вищого ґатунку кг 31,41
Хліб пшеничний з борошна першого ґатунку кг 39,09
Хліб житній, житньо-пшеничний кг 29,35
Хліб заварний 500 г 22,51
Батон 500 г 23,10
Багет 250 г 15,55
Макаронні вироби із твердих сортів пшениці (макарони, фігурні макаронні вироби, вермішель, спагеті з борошна, виробленого із твердих сортів пшениці (durum), фасовані) 500 г 50,50
Борошно пшеничне (борошно пшеничне вищого ґатунку) кг 15,27
Крупи манні кг 21,90
Крупи гречані (ядриця) кг 26,70
Пластівці вівсяні кг 35,94
Крупи ячні кг 14,34
Крупи пшеничні кг 15,59
Вирізка яловича (свіжа, охолоджена вирізка, філей) кг 427,31
Вирізка свиняча (свіжа, охолоджена вирізка, філей) кг 224,75
Філе куряче (філе з курячої грудинки без кістки) кг 158,20
Риба морожена (тушки минтая, скумбрії, хека, тріски,
червоного окуня) кг 159,64
Філе мороженої риби (філе минтая, пангасіуса, телапії, хека) кг 216,54
Молоко пастеризоване жирністю до 2,6% включно (молоко пастеризоване, ультрапастеризоване жирністю до 2,6% включно фасоване) 1000 г 36,73
Молоко з підвищеним вмістом жиру (молоко пастеризоване, ультрапастеризоване жирністю більше 2,6% та сире) 1000 г 36,31
Сири тверді типу Едам (Гауда, Голландський, Едам, Російський та інші) кг 318,51
Сири тверді типу Емменталь (Емменталь, Маасдам, Радамер, Мааздамер та інші) кг 386,14
Сири розсольні (Адегейський, Бринза, Моцарела, Сулугуні, Фета) кг 257,91
Сири м’які нежирні (cир м’який знежирений та жирністю
до 5% (уключаючи розсипчастий) фасований) кг 170,92
Сири м’які жирні (cир м’який жирністю 5% та вище (уключаючи розсипчастий)) кг 178,16
Сметана з підвищеним вмістом жиру (сметана жирністю 20% та вище) кг 122,82
Яйця десяток 54,40
Масло вершкове (масло вершкове жирністю 72-82,5% фасоване) 200 г 75,18
Олія соняшникова (олія соняшникова рафінована та нерафінована фасована) л 50,96
Лимони кг 59,90
Апельсини кг 58,00
Банани кг 62,23
Яблука кг 16,65
Сухофрукти (родзинки, курага, чорнослив) кг 305,11
Капуста білокачанна кг 10,85
Цибуля ріпчаста кг 14,70
Буряк кг 10,09
Морква кг 11,35
Бобові (горох, сочевиця, нут сушені) кг 70,72
Овочі консервовані (зелений горошок, кукурудза, квасоля, кабачкова, баклажанна ікра) 500 г 54,80
Паста томатна 500 г 83,90
Картопля кг 14,46
Цукор кг 32,03
Сіль кг 22,43
Часник кг 128,67
Спеції (перець чорний, духмяний, суміш перців (мелений та горошком)) 20 г 15,17
Чай (чай чорний, зелений натуральний та/або з добавками
розсипний фасований) 100 г 62,33
Соки фруктово-ягідні (соки фруктово-ягідні, фруктові, фруктові нектари в пакетах Tetra Pak) л 49,50
Номер:
7e0a81d2ebaf422f93fcdb641e17766c
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
11.03.2024 09:14
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.03.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Молоко питне коров’яче пастеризоване натуральне, ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-12-26-014379-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
1. В пункті 3.8. «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником окрім іншого встановлено вимогу щодо надання учасниками «…Документи, що підтверджують впровадження системи НАССР (згідно Наказу міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 30.10.2020 №2208), а у разі відсутності в Учасника зазначеного документу надати довідку у довільній формі із зазначенням законодавчих підстав неподання вказаного документа та документ, який підтверджує впровадження учасником системи управління безпечністю харчових продуктів (СУБХП)…».
Відповідно до п.п. 3.26.1. Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР), затверджених Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України 01.10.2012 № 590 (далі-Наказ №590) , документація системи НАССР поділяється на: базову - план НАССР, процедури та оперативну - протоколи, записи.
Підпунктом 3.26.2. визначено, що до базової документації належать: склад групи НАССР та її обов’язки; опис харчового продукту та його передбачуване споживання (використання); перевірена блок-схема виробництва; аналіз небезпечних факторів; методологія визначення ККТ; критичні межі та їх обґрунтування; система моніторингу, процедури моніторингу кожної ККТ; процедури застосування коригувальних заходів; процедура валідації, верифікації; процедури управління документами НАССР та відповідно до підпункту 3.26.3. до оперативної документації належать: протоколи нарад НАССР групи; протоколи моніторингу ККТ; протоколи впровадження коригувальних заходів; протоколи валідації, верифікації.
Аналізом тендерної пропозиції ТзОВ «Явір-плюс» у складі пропозиції документів, що підтверджують впровадження системи НАССР або довідки у довільній формі із зазначенням законодавчих підстав неподання вказаного документа не виявлено.
У зв’язку з вищевикладеним надайте інформацію чи наявні в пропозиції учасника вищевказані документи (зазначити назву файлу, сторінки розміщення ) та поясніть як Вами перевірялось питання відповідності ТзОВ «Явір-плюс» вимогам пункту 3.8 розділу 3 тендерної документації.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
43228b5150ec455c8e5a0b6c267b9e5b
Назва:
У межах проведення моніторингу ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 06.03.2024 № 13-3 Тернопіль процедури закупівлі за кодом ДК 021:2015: 15510000-6 Молоко та вершки(Молоко питне коров’яче п
Дата опублікування:
13.03.2024 11:11
Опис:
Щодо документів, що підтверджують впровадження системи НАССР:
Відповідно до п.6 ч.3.8 Розділу 3 тендерної документації учасники у складі пропозиції повинні надати Документи, що підтверджують впровадження системи НАССР (згідно Наказу міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 30.10.2020 №2208), а у разі відсутності в Учасника зазначеного документу надати довідку у довільній формі із зазначенням законодавчих підстав неподання вказаного документа та документ, який підтверджує впровадження учасником системи управління безпечністю харчових продуктів (СУБХП).
На підтвердження відповідності даній вимозі у складі пропозиції Учасником Товариство з обмеженою відповідальністю "Явір-плюс" подано сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів, № UA.FS.230117.02-23 чинний до 19.02.2026 року (файл під назвою ISO 22000 безпека 2023 рік).
Сертифікація допомагає визначити процеси харчового ланцюга і небезпечні чинники і контролювати їх за допомогою визначення критичних контрольних точок (ККТ).
НАССР - це метод управління ризиками підприємства, що складається з листів НАССР, що містять інформацію про контрольні крапки. На підставі цих листів проводиться аналіз ризиків та видається сертифікат про впровадження організацією, що має відповідну ліцензію. ISO 22000 - це система контролю і управлінню безпекою, а методи НАССР є частиною цієї системи. У складі пропозиції Учасником подано акт № 2242-п від 18.12.2020 р. файл під назвою «акт санітарного обстеження» складений працівниками управління Держпродспоживслужби в Тернопільській області, за результатами позапланового заходу держконтролю стосовно дотримання оператором ринку вимог законодавства про харчові продукти, де в пункті 18.1 вказано, що на потужностях ТОВ «Явір плюс» розроблено та впроваджено постійно діючі процедури засновані на принципах аналізу небезпечних факторів та контролю в критичних точках.
З огляду на те, що кінцевим споживачем є діти молодшого дошкільного і шкільного віку, їхня безпека залежить від якості харчової продукції, тому всі зусилля спрямовані на створення якісних продуктів харчування та належної організації їх зберігання та постачання в заклади дошкільної освіти.
Окрім того, вимогами тендерної документації передбачено надання документа, що підтверджує впровадження НАССР, подання відповідного сертифіката розцінюється як підтвердження відповідності даній вимозі. Так, документація містила узагальнену вимогу про надання «документа», при цьому відсутній опис того, який саме документ повинен надати учасник. Враховуючи вищезазначене, пропозиція Учасника у повному обсязі відповідає вимогам тендерної документації, підстави для відхилення пропозиції відсутні.
З огляду на те, що кінцевим споживачем є діти молодшого дошкільного і шкільного віку, їхня безпека залежить від якості харчової продукції, тому всі зусилля спрямовані на створення якісних продуктів харчування та належної організації їх зберігання та постачання в заклади дошкільної освіти.
Сертифікат на систему НАССР може служити для цього як свідчення того, що у постачальника створені всі умови для того, щоб гарантувати зберігання, постачання якісної та безпечної продукції.
Окрім того, вимогами тендерної документації передбачено надання документа, що підтверджує впровадження НАССР, подання відповідного сертифіката розцінюється як підтвердження відповідності даній вимозі. Так, документація містила узагальнену вимогу про надання «документа», при цьому відсутній опис того, який саме документ повинен надати учасник. Враховуючи вищезазначене, пропозиція Учасника у повному обсязі відповідає вимогам тендерної документації, підстави для відхилення пропозиції відсутні.
Номер:
3018cde5532c441cae44df9ab314c32a
Назва:
звернення за роз’ясненням щодо висновку
Дата опублікування:
19.03.2024 16:09
Опис:
У межах проведення моніторингу ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 06.03.2024 № 13-3 Тернопіль процедури закупівлі за кодом ДК 021:2015: 15510000-6 Молоко та вершки(Молоко питне коров’яче пастеризоване), за номером в електронній системі закупівель UA-2023-12-26-014379-a, що проводить УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ І НАУКИ ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі – Замовник) звертаємося за роз’ясненням щодо висновку.
Щодо документів, що підтверджують впровадження системи НАССР:
Відповідно до п.6 ч.3.8 Розділу 3 тендерної документації учасники у складі пропозиції повинні надати Документи, що підтверджують впровадження системи НАССР (згідно Наказу міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 30.10.2020 №2208), а у разі відсутності в Учасника зазначеного документу надати довідку у довільній формі із зазначенням законодавчих підстав неподання вказаного документа та документ, який підтверджує впровадження учасником системи управління безпечністю харчових продуктів (СУБХП).
На підтвердження відповідності даній вимозі у складі пропозиції Учасником Товариство з обмеженою відповідальністю "Явір-плюс" подано сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів, № UA.FS.231016.02-23 чинний до 14.11.2026 року (файл під назвою ISO сертифікат Явір Плюс). Скан копію додаю.
Так як, вимогами тендерної документації передбачено надання документа, що підтверджує впровадження НАССР, подання відповідного сертифіката розцінюється як підтвердження відповідності даній вимозі. Так, документація містила узагальнену вимогу про надання «документа», при цьому відсутній опис того, який саме документ повинен надати учасник. Враховуючи вищезазначене, пропозиція Учасника у повному обсязі відповідає вимогам тендерної документації, підстави для відхилення пропозиції відсутні.
Номер:
de2812aca98340da9d112b6b942cb3af
Назва:
Про роз’яснення змісту висновку та його зобов’язань
Дата опублікування:
20.03.2024 15:39
Опис:
Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області (далі - Управління) розглянувши звернення за роз’ясненням щодо висновку Управління освіти і науки Тернопільської міської ради (далі - Замовник) від 19.03.2024, за результатами проведеного моніторингу процедури закупівлі «Молоко питне коров’яче пастеризоване натуральне, ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки», інформація про яку опублікована в інформаційно-телекомунікаційній системі ProZorro за номером UA-2023-12-26-014379-a інформує наступне.
Згідно частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) Замовник має право протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення висновку одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку.
У зв’язку із чим необхідно наголосити, що згідно:
- пункту 31 частини першої статті 1 Закону тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель;
- пункту 32 частини першої статті 1 Закону тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації;
- пункту 18 частини першої статті 1 Закону переможець процедури закупівлі - учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю, або учасник, якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі;
- пункту 37 частини першої статті 1 Закону учасник процедури закупівлі/спрощеної закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, фізична особа - підприємець чи юридична особа - резидент або нерезидент, у тому числі об’єднання учасників, яка подала тендерну пропозицію/пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав.
Уповноваженою особою Замовника розроблено тендерну документацію самостійно та затверджено її рішенням від 26.12.2023 року.
Згідно пункту 3.8. «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником окрім іншого встановлено вимогу щодо надання учасниками «…Документи, що підтверджують впровадження системи НАССР (згідно Наказу міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 30.10.2020 №2208), а у разі відсутності в Учасника зазначеного документу надати довідку у довільній формі із зазначенням законодавчих підстав неподання вказаного документа та документ, який підтверджує впровадження учасником системи управління безпечністю харчових продуктів (СУБХП)…».
Відповідно до п.п. 3.26.1. Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР), затверджених Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України 01.10.2012 № 590 (далі-Наказ №590), документація системи НАССР поділяється на: базову - план НАССР, процедури та оперативну - протоколи, записи.
Підпунктом 3.26.2. Наказу №590 визначено, що до базової документації належать: склад групи НАССР та її обов’язки; опис харчового продукту та його передбачуване споживання (використання); перевірена блок-схема виробництва; аналіз небезпечних факторів; методологія визначення ККТ; критичні межі та їх обґрунтування; система моніторингу, процедури моніторингу кожної ККТ; процедури застосування коригувальних заходів; процедура валідації, верифікації; процедури управління документами НАССР та відповідно до підпункту 3.26.3. Наказу №590 до оперативної документації належать: протоколи нарад НАССР групи; протоколи моніторингу ККТ; протоколи впровадження коригувальних заходів; протоколи валідації, верифікації.
Під час проведення моніторингу, 11.03.2023, Замовнику було надано запит про надання пояснення (інформації) щодо розгляду пропозиції ТзОВ «Явір-плюс» на відповідність вимогам пункту 3.8 розділу 3 тендерної документації.
Замовник у відповіді від 13.03.2024 вказав: «…На підтвердження відповідності даній вимозі у складі пропозиції Учасником Товариство з обмеженою відповідальністю «Явір-плюс» подано сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів, № UA.FS.230117.02-23 чинний до 19.02.2026 року (файл під назвою ISO 22000 безпека 2023 рік) … …Окрім того, вимогами тендерної документації передбачено надання документа, що підтверджує впровадження НАССР, подання відповідного сертифіката розцінюється як підтвердження відповідності даній вимозі. Так, документація містила узагальнену вимогу про надання «документа», при цьому відсутній опис того, який саме документ повинен надати учасник. Враховуючи вищезазначене, пропозиція Учасника у повному обсязі відповідає вимогам тендерної документації, підстави для відхилення пропозиції відсутні.»
Аналізом файлa під назвою ISO 22000 безпека 2023 рік встановлено, що ТзОВ «Явір-плюс» завантажено скан-копію сертифіката на систему управління безпечністю харчових продуктів (НАССР) за № UA.FS.230117.02-23 який виданий ТОВ «Радивилівмолоко».
Отже, Замовником не враховано, що вимоги у підпункті 6 пункту 3.8. розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації стосуються учасника закупівлі, яким є ТзОВ «Явір-плюс» а не ТОВ «Радивилівмолоко».
Також Замовником не враховано що у підпункті 6 пункту 3.8. розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено дві вимоги щодо подачі учасниками, а саме: «
документів, що підтверджують впровадження системи НАССР (згідно Наказу міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 30.10.2020 №2208), а у разі відсутності в Учасника зазначеного документу надати довідку у довільній формі із зазначенням законодавчих підстав неподання вказаного документа
та документ, який підтверджує впровадження учасником системи управління безпечністю харчових продуктів (СУБХП) ….».
При цьому, у підпункті 6 пункту 3.8. розділу 3 тендерної документації Замовником зазначено вимоги щодо подачі саме «документів» а не «документа».
У поданій пропозиції ТзОВ «Явір-плюс» відсутні документи, що підтверджують впровадження ТзОВ «Явір-плюс» системи НАССР (згідно Наказу міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 30.10.2020 №2208) та довідка у довільній формі із зазначенням законодавчих підстав неподання вказаних документів.
У зв’язку із чим за результатами моніторингу процедури закупівлі зазначено, що в порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178 Замовником не відхилено пропозицію ТзОВ «Явір-плюс», як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації.
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області у пункті 3 «Зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у разі наявності таких порушень)» розділу другого висновку про результати моніторингу закупівлі зобов’язано замовника вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору від 15.01.2024 за № 5 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.