-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
«Капітальний ремонт з експлуатаційного утримання полігону твердих побутових відходів в межах існуючої території земельного відводу в с. Барвінок. Ужгородського району» (Коригування) (КН України «Настанова з визначення вартості будівництва»), (код ДК 021:2015 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь).
Завершена
14 991 533.78
UAH з ПДВ
Номер:
ecdfca27d1f74bd981b58b0295697517
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-02-07-000051
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.02.2024 00:00
Період моніторингу:
07.02.2024 17:04 - 29.02.2024 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
07.02.2024 № 9-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 07.02.2024.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 07.02.2024 № 9-З
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ 6 UA-2023-12-26-014026-a 26.12.2023
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, наявності підстав для укладання договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 26 лютого 2024 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; наявності підстав для укладання договору про закупівлю без застосування відкритих торгів; внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Департаменту міської інфраструктури Ужгородської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік; обґрунтування підстави для здійснення закупівлі згідно підпункту 8 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178; наказ про затвердження проєкту від 20.11.2023 № 188, експертний звіт щодо розгляду проєктної документації на будівництво; договір підряду від 28.06.2022 № 22-01/1218746; звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель; договір підряду від 25.12.2023 № 23-11/1216090; додаткова угода від 28.12.2023 № 1; повідомлення про внесення змін до договору від 28.12.2023; пояснення Замовника, надані через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
26.02.2024 16:35 - 01.03.2024 00:00
Дата публікації висновку:
26.02.2024 16:35
Запити/Пояснення
Номер:
d977a84300c5487eaf0d9a69e12a9f22
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
08.02.2024 11:12
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.02.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Капітальний ремонт з експлуатаційного утримання полігону твердих побутових відходів в межах існуючої території земельного відводу в с. Барвінок. Ужгородського району» (Коригування) (КН України «Настанова з визначення вартості будівництва»))» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та інформації з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (аналіз ринку щодо цін, цінові пропозиції, листування з учасникам ринку, анкети, запити, запрошення до обговорення, тощо).
2. Надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
e2adad2b7be349c9867a27a4133fd476
Назва:
Відповідь на запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
13.02.2024 18:10
Опис:
Стосовно «Питання 1. Надання інформації та документів, на підставі яких здійснено обгрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість» повідомляємо наступне.
Очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції (крім тих, що стосуються автомобільних доріг загального користування) визначається з урахуванням кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, відповідно до розробленої та затвердженої проектної документації.
Проектно-кошторисна документація розроблена ФОП Сорока Ольга Іванівна на підставі договору на Коригування проектно-кошторисної документації та пройшла у встановленому порядку експертизу. Ґрунтуючись на висновку експертного звіту та на зведеному кошторисному розрахунку, в межах розподілених асигнувань за рахунок бюджетних коштів була визначена вартість закупівлі. Відповідно до рішення XLIX сесії VIII скликання Ужгородської міської ради від 12.12.2023 року №1586 «Про зміни до бюджету Ужгородської міської територіальної громади на 2023 рік» було виділено бюджетні призначення по об’єкту: «Капітальний ремонт з експлуатаційного утримання полігону твердих побутових відходів в межах існуючої території земельного відводу в с. Барвінок. Ужгородського району». Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», враховуючи наявну потребу та в рамках виділених коштів, як виняток, на підставі підпункту 8 пункту 13 Особливостей, Замовником було укладено Договір № 23-11/1216090 від 25.12.2023 року за предметом закупівлі: «Капітальний ремонт з експлуатаційного утримання полігону твердих побутових відходів в межах існуючої території земельного відводу в с. Барвінок. Ужгородського району» (Коригування) (КН України «Настанова з визначення вартості будівництва»), (код ДК 021:2015 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь). Виходячи з викладеного, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі проектно-кошторисної документації, відповідно до вимог чинного законодавства України.
Стосовно «Питання 2. Надання посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості» повідомляємо наступне.
Відповідно до вимог п. 41 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання бюджетних коштів» головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єкти господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечують оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Відповідно до підпункту восьмого пункту тринадцятого Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі - Особливості), затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами), придбання замовниками робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів у разі, коли у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі.
Враховуючи зазначене, замовник прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару та застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток, на підставі підпункту 8 пункту 13 Особливостей, та уклав Договір № 23-11/1216090 від 25.12.2023 року за предметом закупівлі: «Капітальний ремонт з експлуатаційного утримання полігону твердих побутових відходів в межах існуючої території земельного відводу в с. Барвінок. Ужгородського району» (Коригування) (КН України «Настанова з визначення вартості будівництва»), (код ДК 021:2015 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь).
Отже, договір № 23-11/1216090 від 25.12.2023 року укладений без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару, як виняток, на підставі підпункту 8 пункту 13 Особливостей, та не є конкурентною процедурою закупівель або переговорною процедурою закупівлі, а тому не потребує оприлюднення обгрунтування шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів…) відповідно до вимог п. 41 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710.
Номер:
139e74467ee746588890d8a51a7b3f09
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
08.02.2024 11:41
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.02.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Капітальний ремонт з експлуатаційного утримання полігону твердих побутових відходів в межах існуючої території земельного відводу в с. Барвінок. Ужгородського району» (Коригування) (КН України «Настанова з визначення вартості будівництва»))» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та інформації з наступних питань.
Відповідно до обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі, оприлюдненого в електронній системі закупівель, підставою для проведення закупівлі UA-2023-12-26-014026-a є підпункт 8 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178.
Враховуючи вищевикладене, пропоную повідомити ідентифікатор закупівлі за результатами якого укладено основний договір про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
623699166dba4f0e97a23726242d7041
Назва:
Відповідь на запит Замовнику на пояснення.
Дата опублікування:
13.02.2024 18:14
Опис:
Підпунктом 1 пункту 1 Постанови Кабінету Міністрів України «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану» від 28.02.2022 № 169 (далі – Постанова) (в редакції, що діяла на момент укладення договору) встановлено, що оборонні та публічні закупівлі товарів, робіт і послуг здійснюються без застосування процедур закупівель та спрощених закупівель, визначених Законами України “Про публічні закупівлі” та “Про оборонні закупівлі”.
Підпунктом 2 пункту 1 Постанови встановлено, що переліки та обсяги закупівель товарів, робіт і послуг визначаються рішеннями замовників/державних замовників, що здійснюють такі закупівлі.
Наказом Замовника від 21.06.2022 № 66 було затверджено потребу закупівлі робіт з капітального ремонту експлуатаційного утримання полігону твердих побутових відходів в межах існуючої території земельного відводу в с. Барвінок Ужгородського району.
Відповідно до підпункту 3 пункту 1 Постанови такі закупівлі не включаються до річного плану закупівель. За результатами здійснення таких закупівель в електронній системі закупівель за умови, що вартість закупівлі становить або перевищує 50 тис. гривень, замовник/державний замовник оприлюднює звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, договір про закупівлю та всі додатки до нього не пізніше ніж через 20 днів з дня припинення чи скасування воєнного стану в Україні або в окремих її місцевостях.
Замовником здійснена Закупівля за наявною потребою.
Закупівля за предметом «Роботи з капітального ремонту об’єкту з розробленням проектної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт з експлуатаційного утримання полігону твердих побутових відходів в межах існуючої території земельного відводу в с. Барвінок Ужгородського району» (КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва») (ДК 021:2015:45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» — очікувана вартість становить 36 246 461,00 грн. проведена відповідно до статті 10 Закону, та Постанови Кабінету Міністрів України «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану» від 28.02.2022 № 169 (в редакції, що діяла на момент укладення договору).
Уповноваженою особою Замовника на виконання вимог Постанови Кабінету Міністрів України «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану» від 28.02.2022 № 169 (в редакції, що діяла на момент укладення договору) прийнято протокольне рішення забезпечити оприлюднення звіту про договір про закупівлю від 28.06.2022 року № 22-01/1218746, укладений без використання електронної системи закупівель , у спосіб та строки, визначені статтею 10 Закону та з урахуванням Постанови, а саме, не пізніше ніж через 20 днів з дня припинення чи скасування воєнного стану в Україні або в окремих її місцевостях.
Станом на 13.02.2024 року згідно Закону № 3564-ІХ від 06.02.2024 року «Про затвердження Указу Президента України "Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» воєнний стан продовжено до 14 травня 2024року.
Номер:
7aae26389a1d4dc48e646bd3787fe558
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
15.02.2024 15:36
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.02.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Капітальний ремонт з експлуатаційного утримання полігону твердих побутових відходів в межах існуючої території земельного відводу в с. Барвінок. Ужгородського району» (Коригування) (КН України «Настанова з визначення вартості будівництва»))» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та інформації з наступних питань.
Відповідно до обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі, оприлюдненого в електронній системі закупівель, підставою для проведення закупівлі UA-2023-12-26-014026-a є підпункт 8 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178.
Враховуючи вищевикладене, пропоную надати договір підряду на виконання будівельний робіт з капітального ремонту з експлуатаційного утримання полігону твердих побутових відходів в межах існуючої території земельного відводу в с. Барвінок. Ужгородського району від 28.06.2022 № 22-01/1218746 з усіма додатками до нього.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
8db2a341d3ca472b8a6874ec83b4e9b2
Назва:
Відповідь на запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
20.02.2024 17:20
Опис:
Надаємо договір підряду на виконання робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт з експлуатаційного утримання полігону твердих побутових відходів в межах існуючої території земельного відводу в с. Барвінок. Ужгородського району» від 28.06.2022 № 22-01/1218746 з додатками до нього.