-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Зернові культури та картопля (картопля,горох)
Закупівля проводиться на 2024 рік для закладів загальної середньої та дошкільної освіти
Завершена
239 380.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 196.90 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 196.90 UAH
Номер:
80e7dfbbfa3143ab9893e3520fb7ede9
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-02-27-000024
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
27.02.2024 00:00
Період моніторингу:
27.02.2024 12:27 - 20.03.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
27.02.2024 № 11-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Роман СНІГУР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 27.02.2024 № 11-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
4. UA-2023-12-26-013736-a від 26.12.2023 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель встановлено порушення абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Аветісян В.Г. встановлено порушення вимог пункту 43 та підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями вимогам законодавства, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору про закупівлю від 16.01.2024 за №9 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 08 березня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти, сім’ї, молоді та спорту Борщівської міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи 26.12.2023 за №102, тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Аветісяна Вартана Григоровича (далі - ФОП Аветісян В.Г.), вимога про усунення невідповідносте, протокол розгляду тендерної пропозиції від 10.01.2024, повідомлення про намір укласти договір від 10.01.2024, договір про закупівлю від 16.01.2024 за №9, пояснення Замовника від 04.03.2024 отримане через електронну систему закупівель.
Згідно пункту 28 Особливостей №1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих Особливостей.
За результатами моніторингу відповідності тендерної документації Замовника вимогам законодавства установлено, що при закупівлі товарів в п.п.9 пункту 9.7 додатку 5 «Договір про закупівлю» до тендерної документації передбачено зміну істотних умов договору «зменшення обсягів закупівлі та/або ціни згідно з договорами про закупівлю робіт з будівництва об’єктів нерухомого майна відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 25 квітня 2023 р. № 382 “Про реалізацію експериментального проекту щодо відновлення населених пунктів, які постраждали внаслідок збройної агресії Російської Федерації” (Офіційний вісник України, 2023 р., № 46, ст. 2466), якщо розроблення проектної документації покладено на підрядника, після проведення експертизи та затвердження проектної документації в установленому законодавством порядку».
Відповідно до тендерної документації та оголошення про проведення відкритих торгів предметом закупівлі є товари.
При цьому, відповідно до підпункту 9 пункту 19 Особливостей №1178, вказана підстава зміни істотних умов договору про закупівлю застосовується замовниками в разі, якщо предметом закупівель є роботи.
З огляду на зазначене, відображення у тендерній документації такої зміни істотних умов не відповідає абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону в частині включення до тендерної документації інформації не у відповідності до законодавства.
Аналізом тендерної пропозиції ФОП Аветісян В.Г. на відповідність вимогам тендерної документації встановлено наступне.
В пункті 2 додатку 1 «Інформація про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» до тендерної документації Замовником зазначено вимогу щодо подачі учасниками: «довідки в довільній формі, в якій зазначається наступна інформація: - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в якій повинно бути зазначено: ПІБ, посада, досвід роботи на займаній посаді.
Учасник має надати копії медичних книжок встановленого зразка з даними про проходження медичного огляду працівників відповідальних за виконання договору чинних протягом 2024року».
Учасником закупівлі ФОП Аветісян В.Г. у складі пропозиції подано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації від 31.12.2023 за №11 у якій зазначено про наявність двох працівників, а саме: Аветісяна Вартана Григоровича та Макарчук Людмили Дмитрівни.
Однак, у вказаній довідці не зазначено посаду Макарчук Л.Д., а вказано «найманий працівник», що не відповідає вимогам тендерної документації.
Відповідно до «Правил проведення обов'язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв та організацій, діяльність яких пов'язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб» затверджених наказом Міністерства охорони здоров'я України 23.07.2002 № 280 (у редакції наказу Міністерства охорони здоров’я України 21.02.2013 № 150) за результатами медичного огляду для зайняття відповідним видом діяльності заклад охорони здоров'я видає працівнику форму № 1-ОМК «Особиста медична книжка» (далі - форма № 1-ОМК), затверджену наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21 лютого 2013 року № 150 (далі-Наказ №150).
Відповідно до Інструкції щодо заповнення форми первинної облікової документації № 1-ОМК «Особиста медична книжка», затвердженої Наказом №150 дана Форма № 1-ОМК заповнюється посадовою особою медичної комісії закладу охорони здоров’я, на титульній сторінці форми № 1-ОМК зазначаються прізвище, ім'я та по батькові оглянутої особи, у пункті 1 зазначається повне найменування суб’єкта господарювання, де працює оглянута особа, у пункті 2 вписуються назва професії та характер виконуваних робіт, у пункті 3 проставляються число, місяць, рік наступного медичного огляду, у пункті 4 зазначається повне найменування закладу охорони здоров’я, де проводився медичний огляд, у пункті 5 проставляються число, місяць, рік проведення медичного огляду, форма № 1-ОМК підписується керівником та засвідчується печаткою закладу охорони здоров’я.
Дана довідка реєструється в журналі комісії медичного огляду осіб з визначенням спроможності займатися відповідним видом діяльності за станом здоров'я форми №140-4/о, затвердженого Наказом Міністерства охорони здоров’я України 21.02.2013 №150, в якому окрім іншого у графі 8 зазначаються серія та номер особистої медичної книжки.
Аналізом тендерної пропозиції ФОП Аветісян В.Г. встановлено, що ним у складі пропозиції надано особову медичну книжку продавця Макарчук Людмили Дмитрівни, яка не відповідає формі № 1-ОМК затвердженої Наказом №150, дана медична книжка не містить серії та номеру особистої медичної картки, повного найменування закладу охорони здоров’я, де проводився медичний огляд та не засвідчена печаткою закладу охорони здоров’я, а лише підписом лікаря який проводив огляд та містить штамп медичної установи.
Окрім цього, дана книжка містить виправлення прізвища особи та професії.
Однак, вищевказані виправлення в особовій медичній книжці Макарчук Л.Д. не обумовлені надписом «виправлено» та не підтверджені підписами осіб, що підписали цей документ, із зазначенням дати виправлення.
Аналогічно надана у складі тендерної пропозиції медична книжка Аветисяна Вартана Григоровича не засвідчена печаткою закладу охорони здоров’я де проводився огляд, а лише лікаря який проводив огляд та містить штамп медичної установи.
При цьому, у складі пропозиції учасника закупівлі ФОП АВЕТІСЯН В.Г. відсутня медична крижка щодо Аветісяна Вартана Григоровича.
Під час моніторингу на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області (далі - Управління) Замовником 04.03.2024 надано інформацію в якій зазначено «…ФОП Аветисян В.Г. надав копії медичних книжок в яких вказано про допуск до роботи з наслідками медичного обстеження , завірені підписами та печатками лікаря та штампом КНП Борщівської міської лікарні. Дані медичні обстеження дійсні на момент подачі пропозиції та її розкриття.
Тому, дана вимога учасником ФОП Аветисян В.Г. виконана. Відділ освіти, сім’ї, молоді та спорту Борщівської міської ради не має повноважень на перевірку правильності заповнення медичних книжок працівниками медичних установ...».
В пункті 1 додатку 1 «Інформація про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» до тендерної документації на підтвердження кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Замовником встановлено вимогу про надання «…Документу, що підтверджує проведення профілактичної дезінфекції та дератизації приміщень (будівлі) складу, подати в складі пропозиції договір на проведення санітарної обробки приміщень, та копії акту наданих послуг чинних на момент розкриття пропозицій».
В складі пропозиції надано копії договорів про надання послуг дезінфекції та дератизації від 04.01.2023 за №5 та від 02.01.2024 за №5 укладеного ТОВ «Обласна профілактична дезінфекція» з ФОП Аветесян А.Г. (в особі Аветесян А.Г.). в п.п.1.1. якого зазначено «В порядку та на умовах визначених цим Договором, «Виконавець» зобов’язується надавати послуги згідно ДК 021:2015:90920000-2: «Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень», перелік яких додається у Специфікації (додаток 1) і є невід’ємною частиною цього Договору.
Однак, в специфікації ( додаток 1 ):
-до договору від 04.01.2023 за №5 в графі «Назва об’єкта та його адреса» інформація відсутня, а в графі «Вид послуг» зазначено лише дератизація;
- до договору від 02.01.2024 за №5, в графі «Назва об’єкта та його адреса» не зазначено адреси приміщень, в яких буде проводитись санітарно-гігієнічна обробка, а вказано лише ФОП Аветесян А.Г. та смт.Скала-Подільська.
Поряд з цим, в розділі «Юридичні адреси, реквізити та підписи сторін» в частині «Замовник» в договорі від 04.01.2023 за №5 зазначено магазин смт.Скала-Подільська ПП Аветесян А.Г., в договорі від 02.01.2024 за №5 зазначено ФОП Аветесян А.Г., без вказання інших реквізитів, юридичної адреси, розрахункового рахунку, коду ЄДРПОУ, тощо та завірено дані договори печаткою ФОП Аветисяна Вартана Григоровича.
На підтвердження надання послуг ФОП Аветісян В.Г. надав акти наданих послуг, а саме :
- від 04.12.2023 складеного з однієї сторони ТОВ «Обласна профілактична дезінфекція», та з другої ФОП Аветесян А.Г., який зі сторони замовника завірений печаткою ФОП Аветісяна Вартана Григоровича.
- від 02.01.2024 складеного з однієї сторони ТОВ «Обласна профілактична дезінфекція», та з другої ФОП Аветісян А.Г., який зі сторони замовника завірений печаткою ФОП Аветісяна Вартана Григоровича.
Під час моніторингу на запит Управління Замовником 04.03.2024 надано інформацію в якій зазначено «… ФОП Аветисян В.Г. надав Договір про надання послуг №5 від 2.01.2024р. на виконання дератизації та дезінфекції приміщення та акт наданих послуг на вказані проведені дератизації та дезінфекції приміщення. Також, ФОП Аветисян В.Г. надав довідку про те,що він орендує дане приміщення у ФОП Аветисян А.Г. Тому, дана вимога учасником ФОП Аветисян В.Г. виконана…».
Виходячи з вищенаведеного у договорах та актах наданих послуг міститься ряд неточностей, шодо прізвищ замовника та одержувача послуг, а саме договори укладені ФОП Аветесян А.Г. та завірені печатками Аветисян В.Г., окремі акти надання послуг ФОП Аветісян А.Г. та завірені печаткою ФОП Аветісян В.Г.
В пункті 43 Особливостей №1178 встановлено вимогу «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
За таких умов Замовник зобов’язаний був оприлюднити повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Однак, на порушення вимог пункту 43 Особливостей №1178 Замовником не оприлюднено вимогу про усунення ФОП Аветісян В.Г. вищевказаних невідповідностей у поданій пропозиції.
Виходячи з вищенаведеного на порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178 пропозицію ФОП Аветісян В.Г. не відхилено як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Період усунення порушень:
08.03.2024 11:07 - 23.03.2024 00:00
Дата публікації висновку:
08.03.2024 11:07
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання висновку про моніторинг оприлюдненого Державною аудиторською службою України Західний офіс від 08.03.2024 року, вимог Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, з метою виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» прийнято рішення усунути виявлені порушення у встановленому законодавством порядку зокрема, в межах законодавства вжито заходів щодо розірвання договору про закупівлю товару від 16.01.2024р за №9 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України
Дата публікації звіту:
14.03.2024 17:16
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
- corruptionAwarded: Так
Опис:
порушення усунуто
Дата публікації:
14.03.2024 17:43
Запити/Пояснення
Номер:
6058404dc86b488ba3dce7974d59d815
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
29.02.2024 10:33
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.03.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Зернові культури та картопля (картопля, горох) » (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-12-26-013736-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
1. Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів.
Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Надайте інформацію чому при закупівлі товарів в п.п.9 пункту 9.7 додатку 5 «Договір про закупівлю» до тендерної документації передбачено зміну істотних умов договору «зменшення обсягів закупівлі та/або ціни згідно з договорами про закупівлю робіт з будівництва об’єктів нерухомого майна відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 25 квітня 2023 р. № 382 “Про реалізацію експериментального проекту щодо відновлення населених пунктів, які постраждали внаслідок збройної агресії Російської Федерації” (Офіційний вісник України, 2023 р., № 46, ст. 2466), якщо розроблення проектної документації покладено на підрядника, після проведення експертизи та затвердження проектної документації в установленому законодавством порядку”?
3. В пункті 2 Додатку 1 «Інформація про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» учасником на підтвердження кваліфікаційному критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» встановлено вимогу «…Учасник має надати копії медичних книжок встановленого зразка з даними про проходження медичного огляду працівників відповідальних за виконання договору чинних протягом 2024року».
Відповідно до «Правил проведення обов'язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв та організацій, діяльність яких пов'язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб» затверджених наказом Міністерства охорони
здоров'я України 23.07.2002 № 280 (у редакції наказу Міністерства охорони здоров’я України 21.02.2013 № 150) за результатами медичного огляду для зайняття відповідним видом діяльності заклад охорони здоров'я видає працівнику форму № 1-ОМК «Особиста медична книжка» (далі - форма № 1-ОМК), затверджену наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21 лютого 2013 року № 150 (далі-Наказ №150).
Відповідно до Інструкції щодо заповнення форми первинної облікової документації № 1-ОМК «Особиста медична книжка», затвердженої Наказом №150 дана Форма № 1-ОМК заповнюється посадовою особою медичної комісії закладу охорони здоров’я, на титульній сторінці форми № 1-ОМК зазначаються прізвище, ім'я та по батькові оглянутої особи, у пункті 1 зазначається повне найменування суб’єкта господарювання, де працює оглянута особа, у пункті 2 вписуються назва професії та характер виконуваних робіт, у пункті 3 проставляються число, місяць, рік наступного медичного огляду, у пункті 4 зазначається повне найменування закладу охорони здоров’я, де проводився медичний огляд, у пункті 5 проставляються число, місяць, рік проведення медичного огляду, форма № 1-ОМК підписується керівником та засвідчується печаткою закладу охорони здоров’я.
Дана довідка реєструється в журналі комісії медичного огляду осіб з визначенням спроможності займатися відповідним видом діяльності за станом здоров'я форми №140-4/о, затвердженого Наказом Міністерства охорони здоров’я України 21.02.2013 № 150, в якому окрім іншого у графі 8 зазначаються серія та номер особистої медичної книжки.
Аналізом тендерної пропозиції ФОП Аветісян В.Г. встановлено, що ним у складі пропозиції надано медичну довідку продавця Макарчук Людмили Дмитрівни, яка не відповідає формі № 1-ОМК затвердженої Наказом №150, дана довідка не містить серії та номеру особистої медичної картки, повного найменування закладу охорони здоров’я, де проводився медичний огляд та не засвідчена печаткою закладу охорони здоров’я.
Окрім цього, дана книжка містить виправлення прізвища особи та професії.
Однак, вищевказані виправлення в особовій медичній книжці Макарчук Л.Д. не обумовлені надписом «виправлено» та не підтверджені підписами осіб, що підписали цей документ, із зазначенням дати виправлення.
Аналогічно надана у складі тендерної пропозиції медична книжка Аветисяна Вартана Григоровича не засвідчена печаткою закладу охорони здоров’я де проводився огляд, а лише лікаря який проводив огляд та містить штамп медичної установи.
У зв’язку з вищевикладеним надайте інформацію як Вами перевірялось питання відповідності ФОП Аветісян В.Г. вимогам пункту 2 Додатку №1 до тендерної документації.
4. В пункті 1 Додатку 1 «Інформація про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» учасником на підтвердження кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» встановлено вимогу про надання «…Документу, що підтверджує проведення профілактичної дезінфекції та дератизації приміщень (будівлі) складу, подати в складі пропозиції договір на проведення санітарної обробки приміщень, та копії акту наданих послуг чинних на момент розкриття пропозицій».
В складі пропозиції надано копії договорів про надання послуг дезінфекції та дератизації від 04.01.2023 за №5 та від 02.01.2024 за №5 укладеного ТОВ «Обласна профілактична дезінфекція» з ФОП Аветесян А.Г. ( в особі Аветесян А.Г.). в п.п.1.1. якого зазначено « В порядку та на умовах визначених цим Договором, “Виконавець” зобов’язується надавати послуги згідно ДК 021:2015:90920000-2: «Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень», перелік яких додається у Специфікації (додаток 1) і є невід’ємною частиною цього Договору.
Однак, в специфікації ( Додаток 1 до договору):
-до договору від 04.01.2023 за №5 в графі «Назва об’єкта та його адреса» інформація відсутня, а в графі «Вид послуг» зазначено лише дератизація;
- до договору від 02.01.2024 за №5 , в графі «Назва об’єкта та його адреса» не зазначено адреси приміщень, в яких буде проводитись санітарно-гігієнічна обробка, а вказано лише ФОП Аветесян А.Г. та смт.Скала-Подільська.
Поряд з цим, в розділі «Юридичні адреси, реквізити та підписи сторін» в частині «Замовник» в договорі від 04.01.2023 за №5 зазначено магазин смт.Скала-Подільська ПП Аветесян А.Г., в договорі від 02.01.2024 за №5 зазначено ФОП Аветесян А.Г., без вказання інших реквізитів, юридичної адреси, розрахункового рахунку, коду ЄДРПОУ, тощо та завірено дані договори печаткою ФОП Аветісяна Вартана Григоровича.
На підтвердження надання послуг ФОП Аветісян В.Г. надав акти наданих послуг , а саме :
- від 04.12.2023 складеного з однієї сторони ТОВ «Обласна профілактична дезінфекція», та з другої ФОП Аветесян А.Г., який зі сторони замовника завірений печаткою ФОП Аветісяна Вартана Григоровича.
- від 02.01.2024 складеного з однієї сторони ТОВ «Обласна профілактична дезінфекція», та з другої ФОП Аветісян А.Г., який зі сторони замовника завірений печаткою ФОП Аветісяна Вартана Григоровича;
У зв’язку з вищевикладеним надайте інформацію як Вами перевірялось питання відповідності ФОП Аветісян В.Г. вимогам пункту 1 Додатку №1 до тендерної документації.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
32c7c02730b448668ab531f91430a6b5
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
04.03.2024 13:30
Опис:
На запит від 29 лютого 2024року «Зернові культури та картопля (картопля, горох) » (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-12-26-013736-a) повідомляємо, що визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося з урахуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із застосуванням методу порівняння ринкових цін способом проведення моніторингу цін, пошуку, збору та аналізу інформації про ціну на аналогічний товар , що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) розміщено на веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, а саме на сайті Борщівської міської ради hh://www.borschivrada.gov.ua.
Промоніторивши ринок та проаналізувавши технічні, якісні та цінові пропозиції, які є у вільному доступі –і були сформовані технічні і якісні характеристики та вимоги до предмету закупівлі. Для формування опису предмета закупівлі залучались фахівці Замовника, також використовувались характеристики з попередніх закупівель, які найбільш оптимально характеризують даний предмет закупівлі та відповідають всім рекомендаціям та вимогам.
Відповідно до змін, що вносяться до постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022р №1178 затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 7 листопада 2023 р. № 1205:
1. Пункт 19 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, після абзацу дев’ятого доповнити новим абзацом такого змісту:
“9) зменшення обсягів закупівлі та/або ціни згідно з договорами про закупівлю робіт з будівництва об’єктів нерухомого майна відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 25 квітня 2023 р. № 382 “Про реалізацію експериментального проекту щодо відновлення населених пунктів, які постраждали внаслідок збройної агресії Російської Федерації” (Офіційний вісник України, 2023 р., № 46, ст. 2466), якщо розроблення проектної документації покладено на підрядника, після проведення експертизи та затвердження проектної документації в установленому законодавством порядку.”
В змінах затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 7 листопада 2023 р. № 1205 не обмежено до яких договорів вказувати даний абзац, отже заборони немає вказувати у всіх договорах. Тому, на виконання змін до постанови Кабінету Міністрів України у Договорі про закупівлю вказано дану зміну істотних умов договору.
На вимогу вказану в Додатку 1 «Учасник має надати копії медичних книжок встановленого зразка з даними про проходження медичного огляду працівників відповідальних за виконання договору чинних протягом 2024року» ФОП Аветисян В.Г. надав копії медичних книжок в яких вказано про допуск до роботи з наслідками медичного обстеження , завірені підписами та печатками лікаря та штампом КНП Борщівської міської лікарні. Дані медичні обстеження дійсні на момент подачі пропозиції та її розкриття.
Тому, дана вимога учасником ФОП Аветисян В.Г. виконана. Відділ освіти, сім’ї, молоді та спорту Борщівської міської ради не має повноважень на перевірку правильності заповнення медичних книжок працівниками медичних установ.
На вимогу вказану в Додатку 1 «Надати документи, що підтверджує проведення профілактичної дезінфекції та дератизації приміщень (будівлі) складу, подати в складі пропозиції договір на проведення санітарної обробки приміщень, та копії акту наданих послуг чинних на момент розкриття пропозицій». ФОП Аветисян В.Г. надав Договір про надання послуг №5 від 2.01.2024р. на виконання дератизації та дезінфекції приміщення та акт наданих послуг на вказані проведені дератизації та дезінфекції приміщення. Також, ФОП Аветисян В.Г. надав довідку про те,що він орендує дане приміщення у ФОП Аветисян А.Г.
Тому, дана вимога учасником ФОП Аветисян В.Г. виконана.