• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Риба морожена хек

Закупівля проводиться на 2024 рік

Завершена

204 800.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 024.00 UAH
Номер: 77db011fbaea44e49a9b20409f635c94
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-02-21-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21.02.2024 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913637
Період моніторингу: 21.02.2024 12:26 - 14.03.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 21.02.2024 № 10-з Тернопіль Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Роман СНІГУР Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 21.02.2024 № 10-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 3. UA-2023-12-26-013116-a від 26.12.2023 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Тернопіль
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 98) 505-61-40, janna30081971@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Аветісян В.Г. встановлено порушення вимог підпункту 2 пункту 44 та підпункту 2 пункту 50 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам законодавства, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору від 12.01.2024 за №9 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 26 лютого 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти, культури, сім’ї, молоді та спорту Скала - Подільської селищної ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 26.12.2023 за №131, тендерну пропозицію Фізичної особи-підприємця Аветісяна Вартана Григоровича (далі - ФОП Аветісян В.Г.), протокол розгляду тендерних пропозицій від 05.01.2024 за №3, повідомлення про намір укласти договір від 05.01.2024 року, договір про закупівлю від 12.01.2024 за №9, пояснення Замовника (з документальним підтвердженням) від 23.02.2024 отримане через електронну систему закупівель. В Додатку 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі» в таблиці «Якісні вимоги» до тендерної документації Замовником встановлено вимогу «…Учасник має надати у складі пропозиції сертифікати відповідності на товар, що пропонується до постачання або офіційний лист від уповноваженого органу (органу сертифікації) про те, що товар, пропонований до постачання, не підлягає обов’язковій сертифікації на території України та декларацію постачальника (або виробника) про відповідність (згідно з ДСТУ, ГОСТ або ТУ)». В складі пропозиції надано якісне посвідчення від 25.05.2023 відправника продукції Pacific Seafood ( США) на отримувача продукції PSE «LOTOS», а не ФОП Аветісян В.Г. Отже, у складі пропозиції ФОП Аветісян В.Г. сертифікати відповідності на товар, що пропонується до постачання або офіційний лист від уповноваженого органу (органу сертифікації) про те, що товар, пропонований до постачання, не підлягає обов’язковій сертифікації на території України та декларацію постачальника (або виробника) про відповідність (згідно з ДСТУ, ГОСТ або ТУ) не надано. На запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 21.02.2024, щодо не подання ФОП Аветісян В.Г. вищевказаних документів Замовник у відповіді від 23.02.2024 зазначив «…В складі пропозиції ФОП Аветісян В.Г. надав якісне посвідчення від 25.05.2023 відправника продукції Pacific Seafood ( США), яке свідчить про якісний товар, довідку у довільній формі про те, що ФОП Аветісян В.Г. не являється виробником товару, тому на словах Постачальника товар не підлягає обов’язковій сертифікації на території України...» В Додатку 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації Замовником встановлено вимогу «…Якщо учасник не є безпосереднім виробником та здійснює реалізацію, зберігання та транспортування харчових продуктів, що є предметом даної закупівлі, надає та/або копію експлуатаційного дозволу потужностей з виробництва, звідки постачається даний товар, копію договору про співпрацю з виробником даного товару». В пункті 1 розділу V тендерної документації Замовнком встановлено вимогу «…У разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ї роз'яснення/нь державних органів або не накладення електронного підпису…» В складі пропозиції учасником торгів ФОП Аветісян В.Г. надано довідку (файл «щодо співпраці з виробником.pdf») в якій зазначено, що копія експлуатаційного дозволу потужностей з виробництва, звідки постачається товар, або копія договору про співпрацю з виробником даного товару ним не надається так як країною виробника є Сполучені Штати Америки. В даній довідці не зазначено законодавчі підстави ненадання відповідних документів та не надано копію/ї роз'яснення/нь державних органів. Окрім цього, в тендерній документації Замовником не зазначено вимогу про те, що якщо виробником продукції є інша країна то копія експлуатаційного дозволу потужностей з виробництва, звідки постачається товар, або копія договору про співпрацю з виробником даного товару Учасниками у складі пропозиції не надається. В пункті 10 Додатку №2 замовником встановлено вимогу, що на підтвердження кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» учасники у складі пропозиції повинні надати копію аналогічного договору із попереднім Замовником, що виконаний у повному обсязі. В складі тендерної пропозиції ФОП Аветісян В.Г. надано копію аналогічного договору від 26.04.2023 за №107 укладеного з Відділом освіти, сім’ї, молоді та спорту Борщівської міської ради на суму 414 000, 00 гривень. Аналізом інформації в інформаційно-телекомунікаційній системі Прозоро (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-04-06-005614-a) встановлено, що до укладеного договору за результатами торгів (ID: UA-2023-04-06-005614-a) укладено додаткову угоду від 29.12.2023 за №1 на зменшення обсягів закупівлі та визначено суму договору 309 823,20 гривень. В складі пропозиції ФОП Аветісян В.Г. вищевказана додаткова угода відсутня. На запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 21.02.2024, щодо не подання ФОП Аветісян В.Г. вищевказаних документів Замовник у відповіді від 23.02.2024 зазначив, що при розгляді пропозиції даного учасника ними допущено технічну помилку. Виходячи з вищенаведеного на порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178 пропозицію ФОП Аветісян В.Г. не відхилено як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей №1178 не відмінено торги через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
Період усунення порушень: 26.02.2024 16:13 - 12.03.2024 00:00
Дата публікації висновку: 26.02.2024 16:13

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання висновку про моніторинг оприлюдненого Державною аудиторською службою України Західний офіс від 26.02.2024 року, вимог Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, з метою виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» прийнято рішення усунути виявлені порушення у встановленому законодавством порядку зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору про закупівлю товару від 12.01.2024 за № 9 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України. Договір розірвано 01.03.2024 року згідно висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області Додатковою угодою №1.
Дата публікації звіту: 01.03.2024 10:12

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
  • corruptionCancelled: Так
Опис: Порушення усунуто.
Дата публікації: 04.03.2024 09:12

Запити/Пояснення