• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Капітальний ремонт частини об’єкта благоустрою, у межах вулиць Свято-Преображенська та Андрія Мельника у с. Олександрія Рівненського району Рівненської області

Завершена

2 327 086.14 UAH з ПДВ
Номер: 0bf6aaace5444d9484dbd85e2acd0eb2
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-01-10-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10.01.2024 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40919584
Період моніторингу: 10.01.2024 15:44 - 01.02.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 10.01.2024 № 4-З Черкаси Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 09 січня 2024 року № 003100-18/303-2024, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 10.01.2024 № 4-З Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2023-12-26-012788-a, 26.12.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Черкаси
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 47) 263-16-14, ira_valter@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення абзацу тридцять другого пункту 13 Особливостей. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; наявність підстав для укладання договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель; повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пунктом 5 частини сьомої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, надалі не допускати такі порушення, та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; наявність підстав для укладення договору про закупівлю без використання електронної системи; повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Олександрійської сільської ради (далі – Замовник) на 2023 рік; звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель (далі – Звіт); пояснення та документи Замовника, надані 16.01.2024 на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель; протокольне рішення уповноваженої особи від 26.12.2023 № 90 щодо обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі, затверджене сільським головою Замовника (далі - Обґрунтування); протокольне рішення уповноваженої особи від 15.01.2024 № 4; договір про закупівлю від 26.12.2023 № 26/1 з додатками (далі – Договір); додаткову угоду від 16.01.2024 № 1 до Договору; повідомлення про внесення змін до договору. Аналізом питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено наступне. Згідно з протокольним рішенням уповноваженої особи від 26.12.2023 № 90, яке оприлюднене 15.01.2024 в електронній системі закупівель, підставою для укладення договору без використання електронної системи закупівель Замовник обрав підпункт 6 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 зі змінами (далі – Особливості): відмінено відкриті торги за ID: UA-2023-12-14-004657-а через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями. Відповідно до абзацу тридцять другого пункту 13 Особливостей у разі укладення договору про закупівлю відповідно до цього пункту замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту. Обґрунтування у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника. Враховуючи зазначене вище, Замовник на порушення абзацу тридцять другого пункту 13 Особливостей оприлюднив Звіт та Договір в електронній системі закупівель 26.12.2023, проте Обґрунтування оприлюднено 15.01.2024, тобто не разом зі Звітом та Договором.
Період усунення порушень: 19.01.2024 11:48 - 03.02.2024 00:00
Дата публікації висновку: 19.01.2024 11:48

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Проведено роз’яснювальну роботу із уповноваженою особою та наголошено на недопущення порушень в частині проведення закупівель у майбутньому та порушення в частині оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення абзацу тридцять другого пункту 13 Особливостей усунуто.
Дата публікації звіту: 23.01.2024 11:58

Запити/Пояснення