-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
24450000-3 - Агрохімічна продукція (24455000-8 - Дезинфекційні засоби)
Завершена
2 749 780.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 14 000.00 UAH
Номер:
c3f9e4916ef9412990983272b92683da
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-09-04-000033
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.09.2019 00:00
Період моніторингу:
04.09.2019 17:53 - 26.09.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
03.09.2019 № 215
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель
Північно-східного офісу Держаудитслужби Жеребцова Е.
від 03.09.2019 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 03.09.2019 № 215
Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
4 UA-2018-04-25-000401-c 25.04.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Едгар ЖЕРЕБЦОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання своєчасності оприлюднення інформації щодо закупівлі встановлено порушення абзацу десятого частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державної установи «Інститут патології хребта та суглобів імені професора М.І. Ситенка Національної академії медичних наук України» (далі – Замовник) на 2018 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 25.04.2018 №4/ТД; протокол засідання тендерного комітету Замовника від 16.05.2018 № б-н; тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «УНІВЕР-САН» (далі – ТОВ «УНІВЕР-САН»); повідомлення про намір укласти договір від 17 травня 2018 року; договір від 30.05.2018 №118/18Х/26 (далі – Договір); пояснення Замовника на запит Північно-східного офісу Держаудитслужби надані 09.09.2019 через електронну систему закупівель (далі – пояснення).
За результатами моніторингу встановлено, що відповідно до протоколу засідання тендерного комітету Замовника від 16.05.2018 № б-н, ТОВ «УНІВЕР-САН» визначено переможцем процедури закупівлі та укладено Договір.
Умовами Договору визначено, що загальна вартість поставки за Договором становить 2 749 700,00 гривень; термін дії Договору до 31.12.2018 року, а в частині розрахунків – до повного виконання сторонами своїх зобов’язань по договору.
Згідно з інформацією, розміщеною на Єдиному веб-порталі використання публічних коштів «Edata», остаточний розрахунок за поставлений товар здійснений Замовником в повному обсязі в липні 2018 року.
При цьому Замовник, на порушення вимоги абзацу десятого частини першої статті 10 Закону, звіт про виконання договору, термін дії якого та зобов’язання за яким виконано в повному обсязі в грудні 2018 року, оприлюднив в електронній системі закупівель 11.09.2019 року.
Період усунення порушень:
25.09.2019 18:10 - 10.10.2019 00:00
Дата публікації висновку:
25.09.2019 18:10
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Вперше оприлюднено 03.01.2019р. звіт про виконання договору (в строки визначені Законом) Моніторинг в вересні 2019р. побачив незавершенність процесу оприлюднення. А самє появилась кнопка - ДОДАТИ СУМУ ДОГОВОРА БЕЗ ПДВ. Раніше її не було. Нова кнопка додалася після технічного оновлення программ системи ПРОЗОРРО 17.05.2019р., та призвело до некорректного відображення інформаціїі по нашій закупівлі.
На запит моніторингу Замовник зателефонував на майданчик Держзакупівлі, вони бачать що Замовник провів дії по оприлюдненню звіту про виконання договору, та не бачать їх вдалого завершення. Чому так сталося? Не зрозуміло, Запропонували внести суму договору без ПДВ, одразу підчас телефонної розмови ми внесли ці данні. Відображення інформації в системі виправилось. Та дату останніх змін закупівлі система зафіксувала 11.09.2019р.
Дата публікації звіту:
02.10.2019 17:50
Запити/Пояснення
Номер:
9e5e609b865b4f51ae9a8960f2802ba3
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
04.09.2019 17:56
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.09.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі дезинфекційних засобів (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2018-04-25-000401-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання.
В ході проведення моніторингу встановлено, що Замовником в результаті проведення вищезазначеної процедури закупівлі, укладено договір від 30.05.2018 №118/18Х/26, термін дії якого до 31.12.2018 року, а в частині розрахунків – до повного виконання сторонами своїх зобов’язань по договору. Згідно з інформацією, розміщеною на Єдиному веб-порталі використання публічних коштів «Edata», остаточний розрахунок за поставлений товар здійснений Замовником в повному обсязі в липні 2018 року.
Прошу надати пояснення щодо причин не оприлюднення звіту про виконання договору (договір від 30.05.2018 №118/18Х/26) в порядку, визначеному абзацом десятим частини першої статті 10 Закону.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Номер:
ab69f323b9f04b888d8029c6658aae41
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
09.09.2019 19:12
Опис:
Дотримуючись статті 10 Закону України "Про публічні закупівлі" замовник 03.01.2019р подав звіт про виконання договору. Отримавши Ваш запит побачили некорректність відображення інформації по закупівлі після оновлення в травні 2019р. електронної системи..Приведемо у відповідність.