• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону
  • 1

Будівельно-монтажні роботи по об'єкту "Реконструкція операційного блоку КНП "Кіровоградська міська лікарня швидкої медичної допомоги" м. Кропивницький, вул. Короленка, 56, (коригування)"

Завершена

7 936 340.30 UAH з ПДВ
Номер: 05e5bf55a61440e69d7eb7bd69ab57e5
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-02-08-000046
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08.02.2024 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919597
Період моніторингу: 09.02.2024 17:06 - 02.03.2024 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 08.02.2024 № 9-З Чернігів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр КОНДРАШОВ Витяг з додатку до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області «Про початок моніторингу закупівель» Перелік закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 9. UA-2023-12-26-009578-a 26.12.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Чернігів
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 46) 267-72-67, t.v.krasilnikova@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, наявність обґрунтування підстави для проведення закупівлі без застосування відкритих торгів, своєчасності укладення договору про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 27 лютого 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; наявність обґрунтування підстави для проведення закупівлі без застосування відкритих торгів, своєчасності оприлюднення укладеного договору про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління капітального будівництва Кропивницької міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік, інформацію опубліковану в електронній системі закупівель про предмет закупівлі; протокол розкриття тендерних пропозицій, звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, укладений Замовником з ТОВ «Афінацентр» договір генпідряду від 25.12.2023 № 61-23, додаткова угода від 26.12.2023 № 2/61-23, протокол уповноваженої особи щодо обґрунтування від 25.12.2023 № 299-23у, пояснення та документи Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області (далі – Управління), оприлюднені в електронній системі закупівель 13.02.2024.
Період усунення порушень: 27.02.2024 18:16 - 02.03.2024 00:00
Дата публікації висновку: 27.02.2024 18:16

Запити/Пояснення