-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Деревинна тріска (ДК 021:2015 03410000-7 Деревина)(03417000-6 - деревинна тріска)
зг.Постанови КМУ від 12.10.2022р. №1178 (із змінами)
Завершена
1 566 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 833.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 833.00 UAH
Номер:
820d70a83e424fc39438ef93bc68db0a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-06-11-000028
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.06.2024 00:00
Період моніторингу:
11.06.2024 11:47 - 03.07.2024 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
11.06.2024 №26-З
Суми
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Ігор КОРОТКИЙ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 11.06.2024 №26-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2023-12-26-007955-a 26.12.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 17 червня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, в редакції від 17.11.2023 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти, молоді, спорту, культури та туризму Буринської міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами), затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 29.12.2023 (протокол № 263), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 04.01.2024, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «СТАНДАРТ-2002», фізичної особи-підприємця Соломахи Анни Вікторівни, товариства з обмеженою відповідальністю «ЕКОЛІС ТРЕЙД», фізичної особи-підприємця Сухиної Світлани Костянтинівни, обґрунтування аномально низької ціни, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 08.01.2024 № 18, № 19, № 20 та від 09.01.2024 № 21, повідомлення про намір укласти договір від 09.01.2024, договір від 15.01.2024 № 18, додаткову угоду від 16.01.2024 № 1, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 14.06.2024.
Період усунення порушень:
17.06.2024 15:28 - 21.06.2024 00:00
Дата публікації висновку:
17.06.2024 15:28
Запити/Пояснення
Номер:
ebca5f6a5b2e4ac784ea2ed99ea4a203
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
12.06.2024 09:35
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.06.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Деревинна тріска (ДК 021:2015 03410000-7 Деревина)(03417000-6 - деревинна тріска)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-26-007955-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
e61b9dc78c184d3abf522b33937e435d
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
14.06.2024 11:26
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом Деревинна тріска ДК 021:2015 03410000-7 Деревина, інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-12-26-007955-a, управління освіти, молоді, спорту, культури та туризму надає пояснення:
1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розмір бюджетного призначення та визначення його очікуваної вартості здійснювалось відповідно до чинних нормативно-правових актів на день оголошення закупівлі. Обґрунтування розміру бюджетного призначення, передбачено Кошторисом на 2024 р., Планом асигнувань (за винятком надання кредитів з бюджету) загального фонду бюджету на 2024 р., Копії зазначених документів додаються, в яких передбачено видатки на придбання деревинної тріски. Також, вивчивши технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, його цінову політику та врахувавши обсяги навчальних закладів, підпорядкованих управлінню освіти, молоді, спорту, культури та туризму Буринської міської ради було прийнято рішення на закупівлю деревинної тріски за кодом ДК 021:2015-0341000-7 «Деревина» Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювався замовником шляхом моніторингу середньо ринкових цін на деревинну тріску, актуальних на момент підготовки тендерної документації. Також, виходячи з отриманих комерційних пропозицій було визначено загальну очікувану вартість закупівлі. Копії комерційних пропозицій додаються. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі зазначалися згідно ДСТУ EN 15234-4:2013 та діючого законодавства (державним стандартам), які передбачають застосування заходів із захисту довкілля. Очікувана вартість предмета закупівлі становить 1566600,00 грн. (один мільйон п’ятсот шістдесят шість тисяч шістсот грн. 00 коп.) за кошти місцевого бюджету.
Пунктом 14 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами (далі – Постанова про особливості) визначено:
«Закупівля відповідно до цих особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону».
Відтак, згідно статті 4 Закону: «Планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель (далі - річний план).
Закупівля здійснюється відповідно до річного плану, оприлюдненого на веб-сайті Zakupivli.pro https://my.zakupivli.pro/cabinet/purchases/state_plan/view/27268819.
Також Мінекономіки України оприлюднило на веб-сайті Prozorro Інфолист № 3304-04/54160-06 від 03.09.2020 року «ЩОДО ПЛАНУВАННЯ ЗАКУПІВЕЛЬ» за посиланням https://infobox.prozorro.org/news-mert/shchodo-planuvannya-zakupivel-1
Вказаним листом Мінекономіки України підтвердило, що закупівля може відбуватись без наявного обсягу коштів на покриття потреби, керуючись документально засвідченим фактом потреби замовника в здійсненні такої закупівлі.
2. На виконання вимог Постанови КМУ №710 від 11.10.2016 року замовник оприлюднив на сайті Управління освіти, молоді, спорту, культури та туризму Буринської міської ради Сумської міської ради «Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі по предмету закупівлі: за посиланням: https://otg-buryn-osvita.gov.ua/wp-content/uploads/2024/06/%D0%97%D0%B0%D0%BA%D1%83%D0%BF%D1%96%D0%B2%D0%BB%D1%8F-%D0%94%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%B2%D0%B8%D0%BD%D0%BD%D0%BE%D1%97-%D1%82%D1%80%D1%96%D1%81%D0%BA%D0%B8.pdf.