• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Сир кисломолочний

Завершена

8 493 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 42 465.00 UAH
Номер: 7a756d99de7443feaad6e8a151b4ad49
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-03-11-000083
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11.03.2024 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 11.03.2024 17:22 - 02.04.2024 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 11.03.2024 № 60 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Перший заступник начальника Олександр СОМИК Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 7 UA-2023-12-26-003825-a 26.12.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 97) 188-19-24, lisitsyna9325@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «Фірма «Фавор» встановлено недотримання вимоги пункту 43 Особливостей № 1178. За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 27 березня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції чинній на момент оголошення торгів (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 25.12.2023 № 12/1150 (далі – ТД), реєстр пропозицій, протокол розкриття, тендерну пропозицію ТОВ «Фірма «Фавор» (далі – Переможець), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 05.01.2024 № 01/14, повідомлення про намір укласти договір від 05.01.2024, договір від 18.01.2024 № 10, відповіді замовника на запити органу державного фінансового контролю від 15.03.2024 та від 25.03.2024. Моніторингом установлено, що Переможцем торгів обрано тендерну пропозицію єдиного учасника ТОВ «Фірма «Фавор» з ціновою пропозицією 8 421 480,00 грн (з ПДВ). Відповідно до пункту 3 Особливостей № 1178 Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. За результатами здійсненого моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції переможця ТОВ «Фірма «Фавор» вимогам тендерної документації Замовника. Згідно з підпунктом 1.7 пунктом 1 додатку 1 до тендерної документації учасник в складі тендерної пропозиції має надати документи на правові підстави проведення дезінфекції автотранспорту, який буде задіяний для постачання предмету закупівлі, а також дезінсекції складських та виробничих приміщень учасника та документи, які підтверджують виконання вищезазначених заходів за останні два місяці до кінцевої дати подання тендерних пропозицій. Орган державного фінансового контролю 20.03.2024 через електронну систему закупівель звернувся до Замовника із запитом про надання пояснень, зокрема в частині «надання документів на правові підстави проведення дезінсекції складських приміщень та документів, які б підтверджували здійснення дезінсекції». Відповідно до наданих через електронну систему закупівель пояснень від 25.03.2024 Замовником зазначено, що «на підтвердження відповідності підпункту 1.7 пункту 1 додатку 1 до тендерної документації учасником в складі тендерної пропозиції надано файл під назвою «1.Довідки кваліфікаційні вимоги п.47 Особливостей.pdf» в якому міститься довідка від «26» грудня 2023 року № 26/04 (арк.5) щодо дезінфекції (санітарної обробки) автотранспорту, виробничих, складський та інших приміщень ТОВ «Фірма «Фавор» в якій зазначено, що дезінфекція автотранспорту, виробничих, складський та інших приміщень проводиться силами виробничої лабораторії ТОВ «Фірма «Фавор», що була сертифікована ДП «Укрметртестстандарт» 28.08.2021 року відповідно вимогам СОУ 74,9-02568182-004:2016 Порядок оцінювання та визначення вимірювальних можливостей суб’єктів господарювання. Сертифікат визначення вимірювальних можливостей № ПТ-299/23 від 25.08.2023 року чинний до 24.08.2025 року під назвою «4.Сертифікат визнання вимірювальних можливостей +Акт (дезінфекція з 25 серпня 2023).pdf». Аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, установлено, що у складі тендерної пропозиції, учасником надано Акти проведення щоденної дезінфекції виробничих та складських приміщень файли під назвою: «8.Акти дезінфекції приміщень 10-11.23.pdf», «9.Акти дезінф приміщень 12.23.pdf». Враховуючи вищезазначене, пропозиція учасника ТОВ «Фірма «Фавор» не відповідає вимогам тендерної документацій в частині надання документів про проведення дезінсекції складських та виробничих приміщень. Відповідно до пункту 43 Особливостей № 1178, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Однак, замовником не виявлено вищевказану невідповідність та не розміщено повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, чим не дотримано вимоги пункту 43 Особливостей № 1178.
Період усунення порушень: 28.03.2024 14:46 - 12.04.2024 01:00
Дата публікації висновку: 28.03.2024 14:46

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації інформує про заходи реагування на порушення, викладені у Висновку від 28-03-2024 р. про результати моніторингу процедури закупівлі «Сирні продукти» код 15540000-5 ДК 021:2015 (сир кисломолочний), ідентифікатор закупівлі: UA-2023-12-26-003825-a. На підставі виявленого порушення органом Державної Аудиторської служби України Північного офісу Держаудитслужби, а саме недотримання вимоги пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. № 471), уповноваженій особі управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації Наказом від 03.04.2024 року № 235-к оголошено догану - як захід дисциплінарного впливу, а також направлено на позачергові курси підвищення кваліфікації у сфері публічних закупівель. Разом з цим, уповноваженій особі було наголошено про суворий контроль за неухильним дотриманням вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду та оцінки тендерних пропозицій учасників, а також про персональну відповідальність у разі допущення в майбутньому порушень під час організації та проведення публічних закупівель. Додатки: - Наказ від 03.04.2024 року № 235-к
Дата публікації звіту: 04.04.2024 17:06

Запити/Пояснення