-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Сир кисломолочний
Завершена
8 493 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 42 465.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 42 465.00 UAH
Номер:
7a756d99de7443feaad6e8a151b4ad49
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-03-11-000083
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.03.2024 00:00
Період моніторингу:
11.03.2024 17:22 - 02.04.2024 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
11.03.2024 № 60
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7 UA-2023-12-26-003825-a 26.12.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «Фірма «Фавор» встановлено недотримання вимоги пункту 43 Особливостей № 1178.
За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 27 березня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції чинній на момент оголошення торгів (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 25.12.2023 № 12/1150 (далі – ТД), реєстр пропозицій, протокол розкриття, тендерну пропозицію ТОВ «Фірма «Фавор» (далі – Переможець), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 05.01.2024 № 01/14, повідомлення про намір укласти договір від 05.01.2024, договір від 18.01.2024 № 10, відповіді замовника на запити органу державного фінансового контролю від 15.03.2024 та від 25.03.2024.
Моніторингом установлено, що Переможцем торгів обрано тендерну пропозицію єдиного учасника ТОВ «Фірма «Фавор» з ціновою пропозицією 8 421 480,00 грн (з ПДВ).
Відповідно до пункту 3 Особливостей № 1178 Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
За результатами здійсненого моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції переможця ТОВ «Фірма «Фавор» вимогам тендерної документації Замовника.
Згідно з підпунктом 1.7 пунктом 1 додатку 1 до тендерної документації учасник в складі тендерної пропозиції має надати документи на правові підстави проведення дезінфекції автотранспорту, який буде задіяний для постачання предмету закупівлі, а також дезінсекції складських та виробничих приміщень учасника та документи, які підтверджують виконання вищезазначених заходів за останні два місяці до кінцевої дати подання тендерних пропозицій.
Орган державного фінансового контролю 20.03.2024 через електронну систему закупівель звернувся до Замовника із запитом про надання пояснень, зокрема в частині «надання документів на правові підстави проведення дезінсекції складських приміщень та документів, які б підтверджували здійснення дезінсекції».
Відповідно до наданих через електронну систему закупівель пояснень від 25.03.2024 Замовником зазначено, що «на підтвердження відповідності підпункту 1.7 пункту 1 додатку 1 до тендерної документації учасником в складі тендерної пропозиції надано файл під назвою «1.Довідки кваліфікаційні вимоги п.47 Особливостей.pdf» в якому міститься довідка від «26» грудня 2023 року № 26/04 (арк.5) щодо дезінфекції (санітарної обробки) автотранспорту, виробничих, складський та інших приміщень ТОВ «Фірма «Фавор» в якій зазначено, що дезінфекція автотранспорту, виробничих, складський та інших приміщень проводиться силами виробничої лабораторії ТОВ «Фірма «Фавор», що була сертифікована ДП «Укрметртестстандарт» 28.08.2021 року відповідно вимогам СОУ 74,9-02568182-004:2016 Порядок оцінювання та визначення вимірювальних можливостей суб’єктів господарювання. Сертифікат визначення вимірювальних можливостей № ПТ-299/23 від 25.08.2023 року чинний до 24.08.2025 року під назвою «4.Сертифікат визнання вимірювальних можливостей +Акт (дезінфекція з 25 серпня 2023).pdf».
Аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, установлено, що у складі тендерної пропозиції, учасником надано Акти проведення щоденної дезінфекції виробничих та складських приміщень файли під назвою: «8.Акти дезінфекції приміщень 10-11.23.pdf», «9.Акти дезінф приміщень 12.23.pdf».
Враховуючи вищезазначене, пропозиція учасника ТОВ «Фірма «Фавор» не відповідає вимогам тендерної документацій в частині надання документів про проведення дезінсекції складських та виробничих приміщень.
Відповідно до пункту 43 Особливостей № 1178, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Однак, замовником не виявлено вищевказану невідповідність та не розміщено повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, чим не дотримано вимоги пункту 43 Особливостей № 1178.
Період усунення порушень:
28.03.2024 14:46 - 12.04.2024 01:00
Дата публікації висновку:
28.03.2024 14:46
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації інформує про заходи реагування на порушення, викладені у Висновку від 28-03-2024 р. про результати моніторингу процедури закупівлі «Сирні продукти» код 15540000-5 ДК 021:2015 (сир кисломолочний), ідентифікатор закупівлі: UA-2023-12-26-003825-a.
На підставі виявленого порушення органом Державної Аудиторської служби України Північного офісу Держаудитслужби, а саме недотримання вимоги пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. № 471), уповноваженій особі управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації Наказом від 03.04.2024 року № 235-к оголошено догану - як захід дисциплінарного впливу, а також направлено на позачергові курси підвищення кваліфікації у сфері публічних закупівель.
Разом з цим, уповноваженій особі було наголошено про суворий контроль за неухильним дотриманням вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду та оцінки тендерних пропозицій учасників, а також про персональну відповідальність у разі допущення в майбутньому порушень під час організації та проведення публічних закупівель.
Додатки:
- Наказ від 03.04.2024 року № 235-к
Дата публікації звіту:
04.04.2024 17:06
Запити/Пояснення
Номер:
a429a1fe9cb748c1938b0ce7885aac44
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
12.03.2024 10:03
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.03.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Сир кисломолочний» (ДК 021:2015: 15542200-1 — М’який сир) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-12-26-003825-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
55c5f150c94a496e95e57483e4ca03d4
Назва:
Надання пояснень
Дата опублікування:
15.03.2024 10:21
Опис:
Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації щодо моніторингу закупівлі «Сирні продукти» код 15540000-5 ДК 021:2015 (сир кисломолочний), ідентифікатор закупівлі: UA-2023-12-26-003825-a повідомляємо наступне:
З метою організації харчування дітей в комунальних закладах дошкільної освіти та дошкільних підрозділах навчально-виховних комплексів Дніпровського району міста Києва відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку від 24 березня 2021 р. № 305» (із змінами) у замовника виникла необхідність у закупівлі сиру кисломолочного жирністю від 9% жирності на І півріччя 2024 року.
Технічні та якісні характеристики визначалась згідно з вимогами Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, затвердженої спільним наказом Міністерства освіти і науки України та Міністерства охорони здоров’я України від 17.04.2006 року №298/227, Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку від 24 березня 2021 р. № 305» (із змінами), Санітарного регламенту для дошкільних навчальних закладів, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 24.03.20216 № 234 та Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 25.09.2020 року № 2205.
Розрахунок потреби у закупівлі визначено з урахуванням:
- норм харчування та асортименту продуктів харчування (Додаток 1 постанови Кабінету Міністрів України від 24.03.2021р. № 305);
- середньої кількості днів харчування;
- кількості дітей відповідно до затвердженої мережі закладів освіти на 2023-2024 навчальний рік;
- примірних чотиритижневих сезонних меню рекомендованих для організації харчування дітей віком від 1 до 6 (7) років у закладах дошкільної освіти Дніпровського району м. Києва на зимовий, весняний, літній, осінній сезони (погоджені Держпродспоживслужбою м. Києва у 2023 році).
При визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі замовником бралися до уваги дані Головного управління статистики у місті Києві Державної служби статистики України за листопад 2023 року, а також ціни що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі.
За даними довідки Головного управління статистики у місті Києві Державної служби статистики України за листопад 2023 року, середньоринкова ціна на сири м’які жирні становила – 199,68 грн/кг, середньринкова ціна що містилась в мережі Інтернет становила – 190,00 грн./кг.
За результатами проведеного моніторингу до розрахунку було взято середню ціну на товар, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі станом на 25.12.2023 рік, як найбільш економічно вигідну.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі знаходиться на сторінці власного веб-сайту за посиланням: https://www.uosvitydnr.gov.ua/index.php?w=section&cat=13&id=4730.
Номер:
8e61ea66c7f34a33adf84cfdd9beb4e5
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
20.03.2024 13:54
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.03.2024 00:00
Опис:
1.Яким чином Замовником перевірено на відповідність учасника вимогам підпункту 1.7 пункту 1 додатку 1 до тендерної документації (далі –ТД), а саме в частині надання документів на правові підстави проведення дезінсекції складських приміщень та документів, які підтверджують здійснення дезінсекції?
2.Яким чином Замовником перевірено на відповідність учасника вимогам підпункту 3.1 пункту 3 додатку 1 до ТД, а саме в частині надання довідки щодо виконання аналогічних договорів?
3.Яким чином замовником перевірено на відповідність учасника вимогам пункту 4 додатку 1 до ТД в частині наявності фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю?
4.Яким чином Замовником перевірено на відповідність учасника вимогам підпункту 1.6. пункту 1 таблиці 2 додатку 1 до ТД, а саме: надання учасником в складі тендерної пропозиції копії ліцензії на провадження господарської діяльності?
5.Яким чином Замовником перевірено на відповідність учасника вимогам підпункту 3.4 пункту 3 додатку 2 до ТД в частині надання скан -копій експертних висновків або протоколів контрольних випробувань запропонованої продукції згідно предмета закупівлі, виданих спеціальною акредитованою лабораторією за наступники показниками: наявності немолочних жирів та білків, меламіну, антибіотиків, афлатоксину М1, ГМО, вмісту цукрів, пестицидів (гексахлорбинзол, гексахлоран, ГХЦГ), виданих не раніше тримісячної давнини до кінцевого строку подання тендерних пропозицій?
6.Яким чином перевірено на відповідність учасника вимогам підпункту 3.6 пункту 3 додатку 2 до ТД щодо підтвердження учасником надання скан-копії оригіналів актів Держпродспоживслужби, складеного за результатами проведення заходу державного фінансового контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР ?
7.Яким чином замовником перевірено на відповідність учасника вимогам підпункту 4.1 та підпункту 4.3 пункту 4 додатку 2 до ТД, а саме в частині надання сертифікату якості/відповідності товару, запропонованого в пропозиції ( сертифікат якості , декларації про якість тощо)?
8. Яким чином замовником перевірено на відповідність учасника вимогам підпункту 5.3 пункту 5 додатку 2 до ТД, а саме: учасник повинен задіяти для перевезення транспорт, що відповідає вимогам, викладеним у Правилах перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні для відповідного виду продуктів ( надати документальне підтвердження, детальний опис та гарантійний лист про відповідність таким вимогам) ?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
c5f55bb9aeeb4d2bbbdfb3594379b6bc
Назва:
Надання пояснень
Дата опублікування:
25.03.2024 17:14
Опис:
Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації щодо моніторингу закупівлі «Сирні продукти» код 15540000-5 ДК 021:2015 (сир кисломолочний), ідентифікатор закупівлі: UA-2023-12-26-003825-a повідомляємо наступне:
Відповідність учасника ТОВ «Фірма «Фавор» вимогам тендерної документації перевірялась уповноваженою особою замовника шляхом дослідження документів учасника розміщених в електронній системі закупівель.
1. На підтвердження відповідності підпункту 1.7 пункту 1 додатку 1 до тендерної документації учасником в складі тендерної пропозиції надано файл під назвою «1.Довідки кваліфікаційні вимоги п.47 Особливостей.pdf» в якому міститься довідка від «26» грудня 2023 року № 26/04 (арк.5) щодо дезінфекції (санітарної обробки) автотранспорту, виробничих, складський та інших приміщень ТОВ «Фірма «Фавор» в якій зазначено, що дезінфекція автотранспорту, виробничих, складський та інших приміщень проводиться силами виробничої лабораторії ТОВ «Фірма «Фавор», що була сертифікована ДП «Укрметртестстандарт» 28.08.2021 року відповідно вимогам СОУ 74,9-02568182-004:2016 Порядок оцінювання та визначення вимірювальних можливостей суб’єктів господарювання (довідка додається до пояснення). Сертифікат визначення вимірювальних можливостей № ПТ-299/23 від 25.08.2023 року чинний до 24.08.2025 року під назвою «4.Сертифікат визнання вимірювальних можливостей +Акт (дезінфекція з 25 серпня 2023).pdf» (сертифікат додається до пояснення).
Разом з цим, учасником в складі тендерної пропозиції учасником надано Акти проведення щоденної дезінфекції виробничих та складських приміщень за останні два місяці до кінцевої дати подання тендерних пропозицій файли під назвою: «8.Акти дезінфекції приміщень 10-11.23.pdf», «9.Акти дезінф приміщень 12.23.pdf» (акти додаються до пояснення).
Враховуючи вищезазначене, пропозиція учасника ТОВ «Фірма «Фавор» відповідає вимогам тендерної документацій в частині надання документів про проведення дезінсекції складських та виробничих приміщень.
2. На підтвердження відповідності підпункту 3.1. пункту 3 додатку 1 тендерної документації учасником в складі тендерної пропозиції надано файл під назвою «1.Довідки кваліфікаційні вимоги п.47 Особливостей.pdf» в якому міститься довідка від «26» грудня 2023 року № 26/06 (арк.7) щодо виконання аналогічного договору (довідка додається до пояснення). Для підтвердження виконання договорів зазначених у довідці від «26» грудня 2023 року № 26/06 учасником надані скан-копії виконаних аналогічних договорів файли під назвою «14.Договір 445_ сир.pdf», «15.Договір 62 сир кислом та лист відгук+НАКЛАДНА!!!!.pdf» (аналогічні договори додаються до пояснення).
Враховуючи вищезазначене, пропозиція учасника ТОВ «Фірма «Фавор» відповідає вимогам тендерної документацій в частині надання довідки про виконання аналогічного договору.
3. На підтвердження відповідності пункту 4 додатку 1 тендерної документації учасником в складі тендерної пропозиції надано файл під назвою «16.Фінансова звітність 2022 рік.rar» в якому містяться наступні документи:
баланс підприємства за 2022 рік, звіт про фінансові результати за 2022 рік, звіт про рух грошових коштів за 2022 рік (копії фінансової звітності додаються до пояснення).
Оскільки, звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік відповідно до частини 1 статті 13 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» № 996-XIV від 16.07.1999 (редакція станом на 14.11.2020), учасником ТОВ «Фірма «Фавор» виконано вимогу замовника в частині надання фінансової звітності в повному обсязі.
4. На підтвердження відповідності підпункту 1.6. пункту 1 таблиці 2 додатку 1 тендерної документації учасником в складі тендерної пропозиції надано файл під назвою «42.Довідка та листи.pdf» в якому міститься лист від «26» грудня 2023 року № 26/9 (арк.5) про ліцензування товару, в якій учасник зазначає, що згідно статті 7 «Перелік видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню» Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» від 2 березня 2015 року № 222-VIII у чинній редакції діяльність на виготовлення та постачання молочної продукції не потребує ліцензування та спеціальних дозволів (копія довідки додається до пояснення), окрім того вищезазначену інформацію перевірено уповноваженою особою за посиланням: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/222-19#Text.
Оскільки умовами тендерної документації було зазначено що надання ліцензії на право провадження господарської діяльності надається за умови, що діяльність підпадає під ліцензування, учасник надавши довідку про необов’язкове ліцензування чим повністю виконав вимогу зазначену в тендерній документації.
5. На підтвердження відповідності підпункту 3.4. пункту 3 додатку 2 тендерної документації учасником в складі тендерної пропозиції надано протокол випробувань файл під назвою «27.Протокол випробування від 30.11.2023 УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ.pdf» (протокол додається до пояснення) в якому зазначено що об’єкт випробувань є сир кисломолочний 9% жиру для дитячого харчування від 2-х років за ДСТУ 7710:2015 в упаковках типу «еколін» масою 250 г, за номером 7302. В вищезазначеному протоколі випробувань містяться інформація про основні показники: немолочні жири (арк.21), немолочні білки (арк.22), наявність меламіну (арк.21), наявність антибіотиків (арк.22), наявність афлотоксину М1 (арк.21), наявність ГМО (арк.22), наявність вмісту цукрів (арк.23), наявність пестицидів (гексахлорбинзол, гексахлоран, ГХЦГ (гамма-ізомер) (арк.21).
Протокол випробувань виданий учаснику 30.11.2023 року, а отже не раніше тримісячної давнини до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, а також надано атестат акредитації лабораторії з додатком та договір з лабораторією яка надала протокол файл під назвою: «26.УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ 2023 рік.pdf» (додається до пояснень).
Враховуючи вищезазначене, учасником ТОВ «Фірма «Фавор» повністю виконано вимогу зазначену в підпункту 3.4. пункту 3 додатку 2 тендерної документації.
6. На підтвердження відповідності підпункту 3.6 пункту 3 додатку 2 тендерної документації учасником в складі тендерної пропозиції надано файл під назвою: «28.Акт 446.pdf» (Акт додається до пояснення) від 02.02.2023 року № 100-15 складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах HACCP виданий Головним управлінням Держпродспоживслужби у м. Києві. Акт надано без виявлених порушень, таким чином учасником ТОВ «Фірма «Фавор» повністю виконано вимогу зазначену в підпункту 3.6. пункту 3 додатку 2 тендерної документації.
7. На підтвердження відповідності підпункту 4.1. пункту 4 додатку 2 тендерної документації учасником в складі тендерної пропозиції надано файл під назвою: «38.Декларація виробника.pdf» посвідчення про якість (декларація виробника) № 362, де пунктом № 48 зазначається: сир кисломолочний 9% жиру для дитячого харчування від 2-х років ДСТУ 7710:2015 (декларація додається до пояснень).
Також, в складі тендерної пропозиції учасником на підтвердження підпункту 4.3 пункту 4 додатку 2 тендерної документації надано файл під назвою: «21.Технічні вимоги.pdf» в якому міститься гарантійний лист від «26» грудня 2023 року №26/10 (арк.6) в якому ТОВ «Фірма «Фавор» гарантує забезпечення якості товару та своєчасної його поставки до комори кожного окремого закладу освіти (згідно дислокації) та відповідно затвердженого графіку завозу продукції.
Таким чином, учасником ТОВ «Фірма «Фавор» виконано вимоги зазначені в підпункті 4.1. та 4.3 пункту 4 додатку 2 тендерної документації.
8. На підтвердження відповідності підпункту 5.3. пункту 5 додатку 2 тендерної документації учасником в складі тендерної пропозиції надано файл під назвою: «21.Технічні вимоги.pdf» в якому міститься гарантійний лист від «26» грудня 2023 року № 26/11 (арк.8-9) із зазначенням, що ТОВ «Фірма «Фавор» гарантує, що транспортування товару здійснюється автотранспортом відповідно до Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні (гарантійний лист, протокол дозиметричних вимірювань авто, акти дезінфекції авто, свідоцтва про реєстрацію автомобілів - рефрижераторів додається до пояснення).
Додатки до пояснень:
- файл під назвою: «1.Довідки кваліфікаційні вимоги п.47 Особливостей.pdf»;
- файл під назвою: «4.Сертифікат визнання вимірювальних можливостей +Акт (дезінфекція з 25 серпня 2023).pdf»;
- файл під назвою: «8.Акти дезінфекції приміщень 10-11.23.pdf»;
- файл під назвою: «9.Акти дезінф приміщень 12.23.pdf»;
- файл під назвою: «14.Договір 445_ сир.pdf»;
- файл під назвою: «15.Договір 62 сир кислом та лист відгук+НАКЛАДНА!!!!.pdf»;
- файл під назвою: «16.Фінансова звітність 2022 рік.rar»;
- файл під назвою: «42.Довідка та листи.pdf»
- файл під назвою: «27.Протокол випробування від 30.11.2023 УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ.pdf»;
- файл під назвою: «26.УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ 2023 рік.pdf»;
- файл під назвою: «28.Акт 446.pdf»;
- файл під назвою: «38.Декларація виробника.pdf»;
- файл під назвою: «21.Технічні вимоги.pdf»;
- файл під назвою: «32.Договір радіація, акт, протокол.pdf»;
- файл під назвою: «5.Акти дезінфекція авто 10.23.pdf»;
- файл під назвою: «6. Акти по дезінфекції авто 11.2023.pdf»;
- файл під назвою: «7.Акти дезінф авто 12.23.pdf»;
- файл під назвою: «8 3.Свідоцтво про реєстрацію автотранспорт.pdf».