- 
                    Відкриті торги з особливостями
- 
                        Однолотова
- 
                        КЕП
Послуги із технічного обслуговування Комплексів автоматичної фото/відеофіксації правопорушень у сфері безпеки дорожнього руху “КАСКАД” за кодом CPV за ДК 021:2015: 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
                        Завершена
                        
                                                                    
                
            
                36 082 440.00
                UAH з ПДВ
            
                                    
мін. крок: 0.5% або 180 412.20 UAH
        мін. крок: 0.5% або 180 412.20 UAH
                    Номер:
                    57f3a5a07da04164806913c364e84d56
                
                                                                        
                    Ідентифікатор моніторингу:
                    UA-M-2024-01-26-000048
                
                                                                        
                    Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
                    25.01.2024 00:00
                
                                                                        
                                                                        
                    Період моніторингу:
                    26.01.2024 13:49 - 17.02.2024 00:00
                
                                                                        
                    Статус:
                    Завершено
                
                                                                        
                    Опис:
                    ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
25.01.2024		№	14
			
Київ
Про початок моніторингу 
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ: 
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
 
Голова 	  						                    Алла БАСАЛАЄВА
Додаток 
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур 
                                                                                                                                                  закупівель / закупівель»
		
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
	Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу	Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
	унікальний номер 	дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу	
27	UA-2023-12-26-003403-a	26.12.2023	виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту 
моніторингу та перевірок закупівель                                                                                                   Олексій АЛЕКСАНДРОВ
                
                                                                        
                                                                        
                                                        
                Етапи закупівельного процесу:
                
                                            - Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
                Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
                
            - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
                    Статус порушень:
                    Не виявлені
                
                                                                        
                    Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
                    За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «УКРАЇНСЬКІ СИСТЕМНІ ІННОВАЦІЇ», своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень не установлено.
                
                                                                        
                    Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
                    Дата закінчення моніторингу:  16 лютого 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерних документацій вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на момент проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівлі ДЕРЖАВНОЇ УСТАНОВИ «ЦЕНТР ІНФРАСТРУКТУРИ ТА ТЕХНОЛОГІЙ МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника (протокол від  26.12.2023 № Д-509), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «УКРАЇНСЬКІ СИСТЕМНІ ІННОВАЦІЇ» (далі – ТОВ «УКРАЇНСЬКІ СИСТЕМНІ ІННОВАЦІЇ»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 04.01.2024 № Д-10, вимога про усунення порушення, повідомлення про намір укласти договір від 04.01.2024, договір від 10.01.2024 № 8/2024 на суму 36 082 440,00 грн з ПДВ, пояснення та документи Замовника надані 02.02.2024 на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
Відповідно до частини сьомої статті 8 Закону у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі може зазначатися додаткова інформація, визначена органом державного фінансового контролю.
Під час здісйнення моніторингу установлено що Замовник здійснив розрахунок очікуваної вартості предмету цієї процедури закупівлі на підставі лише одної комерційної пропозиції потенційного учасника - ТОВ «УКРАЇНСЬКІ СИСТЕМНІ ІННОВАЦІЇ», яка відповідно до Експертного висновку Київської торгово-промислової палати від 26.06.2023 № Ц-546 (далі – Експертний висновок) складає 13 730,00 грн за обслуговування однієї камери на місяць.
Крім того, в поясненні на запит Держаудитслужби Замовник зазначив: «…вартість розрахунку за послуги технічного обслуговування відповідно до Експертного висновку розраховувалася експертами при курсі долара США (згідно НБУ) 1 дол. = 36,5686 грн. Станом на дату оголошення процедури закупівлі офіційний курс долара США відповідно до даних НБУ становив 37,5225 грн., що призвело до економії бюджетних коштів.».
Водночас, визначення ринкової вартості об’єкту здійснено витратним підходом, про що зазначено в Експертному звіті (пункт 7.4 Експертного звіту) та складається з таких витрат, зокрема, на оплату праці персоналу, нарахування на заробітну плату, витрати на експлуатацію машин та механізмів (оренда автовишки типу АП17), витрати на відрядження обслуговуючого персоналу, тощо, розрахунки щодо яких надано самим же замовником експертизи - переможцем торгів ТОВ «УКРАЇНСЬКІ СИСТЕМНІ ІННОВАЦІЇ».
                
                                                                        
                    Період усунення порушень:
                    20.02.2024 14:44 - 24.02.2024 00:00
                
                                                                        
                    Дата публікації висновку:
                    20.02.2024 14:44
                
                        Запити/Пояснення
                    Номер:
                    39b3cd5d1e3f4b928864510996bf8125
                
                                                                        
                    Назва:
                    Про надання пояснень
                
                                                                        
                    Дата опублікування:
                    30.01.2024 12:48
                
                                                                        
                    Дата до якої повинна бути надана відповідь:
                    03.02.2024 00:00
                
                                                                        
                                                                        
                    Опис:
                    У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг із технічного обслуговування Комплексів автоматичної фото/відеофіксації правопорушень у сфері безпеки дорожнього руху «КАСКАД» за кодом CPV за ДК 021:2015: 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-12-26-003403-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні інформації, пояснень та розрахунків з підтвердними документами, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. 
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
                
                        
                    Номер:
                    2ee94a766fa64e708fb20b2b2e57af90
                
                                                                        
                    Назва:
                    Щодо надання пояснення на запит ДАСУ
                
                                                                        
                    Дата опублікування:
                    02.02.2024 09:52
                
                                                                        
                                                                        
                    Опис:
                    Пояснення:
Пункт 1. 
 Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Відповідь:
У зв’язку із виникненням потреби у закупівлі товару відповідно до службової записки та додатку до неї №вн-2582 від 05.12.2023 року (додається), за наступним предметом: Послуги із технічного обслуговування Комплексів автоматичної фото/відеофіксації правопорушень у сфері безпеки дорожнього руху “КАСКАД”, обрано процедуру закупівлі з урахуванням вартісної межі, встановленої ст. 3 Закону України “Про публічні закупівлі” та вне1256 (додано в протоколі уповноваженої особи від 26.12.2024 року № Д-509 (додається)) за кодом CPV за ЄЗС ДК 021:2015: 32420000-3 Мережеве обладнання, визначеному відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та Порядку визначення предмета закупівлі затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.202 року № 708. Відповідно до потреби були наявні підстави для проведення процедури відкритих торгів з особливостями відповідно до ст. 20 Закону України “Про публічні закупівлі” та Постанови Кабінету Міністрів від 12 жовтня 2022 року №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами). Враховуючи статті 4 та 11 Закону України «Про публічні закупівлі», Положення про уповноважену особу, що затверджене наказом ДУ ЦІТ МВС України від 31.10.2023 № 227 «Про визначення уповноважених осіб і затвердження Положення про уповноважену (-их) особу (осіб) з питань організації та проведення публічних закупівель, закупівель без використання електронної системи закупівель, закупівель з використанням електронних каталогів» (додається) та Порядку взаємодії між структурними підрозділами Державної установи «Центр інфраструктури та технологій Міністерства внутрішніх справ України» під час планування та проведення процедур закупівель, закупівель без використання електронної системи закупівель, закупівель з використанням електронних каталогів затвердженого наказом ДУ ЦІТ МВС України від 19.10.2023 № 214 (далі – Порядок) (додається) з метою організації закупівлі за предметом: Послуги із технічного обслуговування Комплексів автоматичної фото/відеофіксації правопорушень у сфері безпеки дорожнього руху “КАСКАД” за кодом CPV за ЄЗС ДК 021:2015: 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів, було призначено провести закупівлю шляхом проведення процедури відкритих торгів з особливостями та розроблено тендерну документацію та додатки до неї. Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічні вимоги) надано разом із службовою запискою (потребою) (додаються) відділом ініціатором закупівлі, у зв’язку із відсутністю у відділі державних закупівель технічних фахівців для визначення об’єму та характеристик предмета закупівлі. Також разом із відділом Ініціатором закупівлі розроблено вимоги до закупівлі та предмету закупівлі, що вказані в Додатку 5 до тендерної документації (додається). Очікувану вартість предмета закупівлі, яка склала 36 082 440,00 гривень, визначено відповідно до вартості технічного обслуговування одну Комплексу автоматичної фото/відеофіксації правопорушень у сфері безпеки дорожнього руху “КАСКАД” на основі коменційної пропозиції ТОВ «Українські системні інновації» (додається) та Експертного висновку Ц- 546 від 26.06.2023 року (додається). Комерційну пропозицію та Експертний висновок надано відділом Ініціатором закупівлі відповідно до Порядку. У зв’язку із обмеженим колом потенційних постачальників послуг, що є предметом закупівлі та наданням лише одної комерційної пропозиції потенційного Учасника (на момент надання пропозиції) і ігноруванням/відсутністю відповіді від інших потенційних Учасників на запити щодо надання комерційних пропозицій для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до частини 1 та 2 пункту 1 Розділу ІІІ «Методи визначення очікуваної вартості» Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275 та розрахована, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних, що розраховується за такою формулою: Цод = (Ц1 +… + Цк) / К, уповноваженою особою прийнято рішення визначити очікувану вартість закупівлі як: 13 730,00 (вартість послуг за 1 (один) комплекс) х 219 (кількість комплексів) х 12 (кількість послуг) = 36 082 440,00 гривень з урахуванням всіх податків та зборів. Також наголошуємо, що вартість розрахунку за послуги технічного обслуговування відповідно до Експертного висновку розраховувалася експертами при курсі долара США (згідно НБУ) 1 дол. = 36,5686 грн. Станом на дату оголошення процедури закупівлі офіційний курс долара США відповідно до даних НБУ становив 37,5225 грн., що призвело до економії бюджетних коштів. Процедура закупівлі була проведена з дотриманням всіх вимог статті 5 Закону.  Також просимо Вас звернути увагу, що в закупівлі приймали участь лише один Учасник, скарги, вимоги та питання відсутні, дії Замовника не оскаржувалися. У Замовника була необхідність безперервного технічного обслуговування Комплексів автоматичної фото/відеофіксації правопорушень у сфері безпеки дорожнього руху “КАСКАД” для забезпечення постійної безпеки дорожнього руху та наповнення Державного бюджету України під час збройної агресії російської федерації. 
Проведено процедуру закупівлі UA-2023-12-26-003403-a. Учаснику ТОВ «Українські системні інновації» виставлено невідповідності відповідно до пункту 43 Особливостей. Протоколом уповноваженої особи Д-10 від 04.01.2024 року Учасника визначено переможцем закупівлі. Станом на 02.02.2024 року (дата надання пояснення) закупівля відбулася та укладено договір за результатом проведеної процедури закупівлі. 
Пункт 2
Надати інформацію чи розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на власному веб-сайті, якщо так, то надати посилання яке буде доступне для перегляду.
       Відповідь:
Повідомляємо, що Державна установа «Центр інфраструктури та технологій Міністерства внутрішніх справ України» має власний офіційний сайт де розміщена інформація відповідно до вимог пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), а саме у вкладці «Державні закупівлі», пункт «Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі» (посилання додається).
https://ducit.gov.ua/zakupivli/resoning/informatsiya-zgidno-z-vymogamy-postanovy-kmu-vid-11102016-710-ua-2023-12-26-003403-a
                
                        