-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Кейтерингові послуги з постачання готової їжі для харчування підопічних (Підопічні за адресою м.Острог просп. Незалежності 40А)
Завершена
10 220 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 51 100.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 51 100.00 UAH
Номер:
147ad0d2423b4ce5bb9f9107d24831a5
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-04-19-000086
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.04.2024 00:00
Період моніторингу:
19.04.2024 15:41 - 11.05.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
Н А К А З
18.04.2024 № 27-З
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівлі
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначені у додатку до цього наказу.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 18.04.2024 № 27-З
Перелік процедур закупівель,
по яким проводиться моніторинг
2. UA-2023-12-26-002524-a, яку проводить Комунальний заклад "Острозький психоневрологічний інтернат" Рівненської обласної ради;
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору тендерній пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: «10» травня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанові КМУ від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального закладу "Острозький психоневрологічний інтернат" Рівненської обласної ради (далі – Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію (далі – ТД), затверджену рішенням уповноваженої особи від 26.12.2023 № 86; тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю "УКРЕКСІМГРУП" (далі – ТОВ «УКРЕКСІМГРУП»); протокол уповноваженої особи від 04.01.2024 №2 щодо визначення переможцем ТОВ «УКРЕКСІМГРУП»; повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 04 січня 2024 року; договір про надання послуг від 10.01.2024 №10-01-24-2.
Період усунення порушень:
14.05.2024 17:19 - 18.05.2024 00:00
Дата публікації висновку:
14.05.2024 17:19