-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
- 1
Кейтерингові послуги (Послуги по приготуванню лікувального харчування для структурного підрозділу в м. Суми)
Завершена
1 156 560.00
UAH без ПДВ
Номер:
c20a8d84297c48668037d932803bca46
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-01-23-000069
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.01.2024 00:00
Період моніторингу:
23.01.2024 16:17 - 14.02.2024 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
23.01.2024 №6-з
Херсон
Про початок моніторингів
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: лист Державної аудиторської служби України № 003100-18/303-2024 від 09.01.2024, доповідна записка заступника начальника управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Владислава Щербенка від 23.01.2024.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
23.01.2024 №6-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-12-26-002376-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатом розгляду питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав для укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, повноти та своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 30.01.2024
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; наявність підстав для укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів; повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства Сумської обласної ради «Обласна клінічна спеціалізована лікарня» (далі – Замовник) на 2024 рік; звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель UA-2023-12-26-002376-a, зокрема, протокол розкриття тендерних пропозицій від 26.12.2023; договір про закупівлю від 26.12.2023 №39-Т; пояснення та документи Замовника надані 29.01.2024 на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
30.01.2024 17:02 - 03.02.2024 00:00
Дата публікації висновку:
30.01.2024 17:02
Запити/Пояснення
Номер:
f03a18ebd3524e80badd41cd8439511c
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
24.01.2024 09:52
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.01.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Кейтерингові послуги (Послуги по приготуванню лікувального харчування для структурного підрозділу в м. Суми) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-12-26-002376-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладання договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних постачальників послуг, що є предметом закупівлі, та вибрано саме ФОП Дейнеко Ганна Володимирівна (код ЄДРПОУ 2431612607), з яким укладений договір від 26.12.2023 №39-Т без використання електронної системи закупівель?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
3c3e935527d743be835e5c05f04f160f
Назва:
На виконання Запиту ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) від 24 січня 2024 року про надання пояснень.
Дата опублікування:
29.01.2024 12:52
Опис:
На виконання Запиту ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) від 24 січня 2024 року про надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури закупівлі Кейтерингові послуги (Послуги по приготуванню лікувального харчування для структурного підрозділу в м. Суми) (закупівля за номером UA-2023-12-26-002376-a):
«1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.»
Стововно надання відповідної інформації повідомляємо, що закупівля відбувалась згідно з підпунктом.6 пункту 13 Особливостей, тому таке обгрунтування здійснювалось для проведення закупівлі за номером UA-2023-11-29-002445-a Кейтерингові послуги (Послуги по приготуванню лікувального харчування) за процедурою відкритих торгів (з особливостями), в т. ч. за лотами:
-ЛОТ 1 Кейтерингові послуги (Послуги по приготуванню лікувального харчування для структурного підрозділу в м. Суми);
- ЛОТ 2 Кейтерингові послуги (Послуги по приготуванню лікувального харчування для структурного підрозділу в м. Охтирка)
На підтвердження надаємо скан-копію «Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.» та скан-копії цінових пропозицій ФОП Смірнов Владислав Володимирович, ФОП Бурдун Ольга Володимирівна, ФОП Ващенко Олена Василівна.
«2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладання договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.»
За результатами здійснення закупівлі замовником було оприлюднено Наказ про обгрунтування підстави для здійснення закупівлі згідно з підпунктом.6 пункту 13 Особливостей, до складу якого включено «Звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2023-11-29-002445-a».
На підтвердження надаємо скан-копію Наказу про обгрунтування підстави для здійснення закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей з додатками.
«3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних постачальників послуг, що є предметом закупівлі, та вибрано саме ФОП Дейнеко Ганна Володимирівна (код ЄДРПОУ 2431612607), з яким укладений договір від 26.12.2023 №39-Т без використання електронної системи закупівель?»
Згідно з підпунктом 6 пункту 13 Особливостей передбачено, що при застосування вказаного підпункту предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений в тендерній документації.
Оскільки ФОП Смірнов Владислав Володимирович та ФОП Бурдун Ольга Володимирівна надають послуги в м. Охтирка, а ФОП Ващенко Олена Василівна вирішила призупинити діяльність з 01.01.2024 року, Замовник звернувся до ФОП Дейнеко Ганна Володимирівна (код за ЄДРПОУ 2431612607) з пропозицією надати документи та інформацію відповідно до вимог тендерної документації за лотом 1 по закупівлі (ідентифікатор закупівлі UA-2023-11-29-002445-a). За результатами розгляду наданої пропозиції було встановлено наступне: пропозиція ФОП Дейнеко Ганна Володимирівна відповідає встановленим технічним, кількісним та якісним характеристикам предмета закупівлі, а також вимогам до учасника процедури закупівлі, що були встановлені в тендерній документації. Цінова пропозиція, надана ФОП Дейнеко Ганна Володимирівна , становить 1 156 560 грн. та не перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів (1 171 200 грн.).