• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП
  • 4

Овочі, фрукти та горіхи код 03220000-9 за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» Лот №1. код 03222000-3 Фрукти і горіхи; Лот №2. код 03221000-6 Овочі

Місцезнаходження замовника та його категорія: - вул. Хантадзе, 8-А, м. Чорноморськ, Одеська область, Україна 68001; - 3 категорія - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі". Визначальним є текст, викладений українською мовою. Вид закупівлі - відкриті торги з Особливостями. Закупівля проводиться відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами).

Завершена

4 629 451.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 10 336.59 UAH
Номер: 0bad0d3dbd104538b5d59f546afdd9d7
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-03-19-000096
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19.03.2024 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913624
Період моніторингу: 19.03.2024 17:11 - 10.04.2024 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 19.03.2024 № 22 м. Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, на виконання доручення Державної аудиторської служби України від 18.03.2024 №003100-18/3653-2024, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. 3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою. Начальник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 19.03.2024 № 22. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4 UA-2023-12-26-001733-a 26.12.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Адреса: Ukraine, Рівне
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 97) 117-57-11, strina629@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції за лотами 1 та 2 встановлено порушення вимог абзацу 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю (змін до нього) та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договороми №17 від 15.01.2024 та №16 від 15.01.2024 за лотами 1 та 2 відповідно до законодавства, здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 08 квітня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII із змінами (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю (змін до нього) та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Управління освіти Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області (далі – Замовник) UA-P-2023-12-25-004774-a на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 20.12.2023 №74, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «Юг - Агроцентр» (далі – ТОВ «Юг - Агроцентр») за лотами 1 та 2, протоколи уповноваженої особи від 03.01.2024 №95, №96, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 03.01.2024 за лотами 1 та 2, договір на поставку товарів від 15.01.2024 № 17, додаткові угоди до договору №1 від 31.01.2024, №2 від 14.02.2024, №3 від 28.02.2024 та договір на поставку товарів від 15.01.2024 № 16, додаткові угоди до договору №1 від 31.01.2024, №2 від 14.02.2024 за лотами 1 та 2, пояснення Замовника отримані через електронну систему закупівель 27.03.2024 та 05.04.2024. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції за лотами 1 та 2 встановлено. Відповідно до пункту 1.1 частини 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації в тому числі інформації, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним критеріям згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації. Відповідно до пункту 5 додатка 1 до тендерної документації учасник на підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій надає акт перевірки Держпродспоживслужби, стосовно додержання операторами ринку (учасником процедури) гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами, встановленими Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» зі змінами, складеного за результатами державного контролю, проведеного у відповідності з Законом України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин» та виданий не раніше другого півріччя 2023 року. Учасник ТОВ «Юг-Агроцентр» у складі тендерної пропозиції надав акт складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти від 24.07.2023 № 848 стосовно оператора ринку ТОВ «Одесапродукт». Учасник ТОВ «Юг-Агроцентр» у складі тендерної пропозиції надано лист Управління Держспоживслужби в м. Одесі від 12.04.2017 № 558, який містить інформацію про державну реєстрацію потужності оператора ринку ТОВ «Юг-Агроцентр» з адресою потужності – вул. Болгарська, буд. 55, м. Одеса, Одеська обл. В складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Юг-Агроцентр» відсутній акт перевірки Держпродспоживслужби, стосовно додержання оператором ринку (учасником процедури ТОВ «Юг-Агроцентр») гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами, встановленими Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» зі змінами, складеного за результатами державного контролю, проведеного у відповідності з Законом України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин» та виданий не раніше другого півріччя 2023 року, чим не дотримав вимог пункту 1.1 частини 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та пункту 5 додатка 1 до тендерної документації. Відповідно до пункту 4.3 додатка 2 до тендерної документації учасник повинен надати сертифікат на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці, що відповідає вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT), виданий органом із сертифікації акредитованим Національним агентством з акредитації України, на ім’я учасника на зареєстровані потужності згідно з реєстром відповідних потужностей. Учасник ТОВ «Юг-Агроцентр» у складі тендерної пропозиції не надав сертифікат на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці, що відповідає вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT), виданий органом із сертифікації акредитованим Національним агентством з акредитації України, на ім’я учасника на зареєстровані потужності, чим не дотримав вимоги пункту 4.3 додатка 2 до тендерної документації. Відповідно до пункту 4.10 додатка 2 до тендерної документації учасник повинен надати документ Держпродспоживслужби, виданий учаснику не раніше другого півріччя 2023 року, складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР стосовно приміщень, зазначених в довідці про складські приміщення, із відсутністю фактів виявлених порушень. Учасником ТОВ «Юг-Агроцентр» у складі тендерної пропозиції надано довідку щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій б/д б/н, в якій зазначено інформацію про складські приміщення за адресою вул. Болгарська, буд. 55, м. Одеса, Одеська обл., а також надано акт складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР від 27.07.2023 № 849 стосовно потужності ТОВ «Одесапродукт» за адресою вул. Болгарська, буд. 55, м. Одеса, Одеська обл. Слід зазначити, що відповідно до листа Управління Держспоживслужби в м. Одесі від 12.04.2017 № 558, наданого учасником ТОВ «Юг-Агроцентр» у складі тендерної пропозиції, потужність оператора ринку ТОВ «Юг-Агроцентр» зареєстрована за адресою вул. Болгарська, буд. 55, м. Одеса, Одеська обл. Відповідно до пункту 4.11 додатка 2 до тендерної документації учасник повинен надати документи, що підтверджують проходження гігієнічного навчання працівниками, які будуть залучені до постачання предмету закупівлі (водій/ї, експедитор/и, комірник/и, вантажник/и) у 2022 або 2023 році в Державних або комунальних установах Міністерства охорони здоров’я України. Проте учасник ТОВ «Юг-Агроцентр» у складі тендерної пропозиції не надав документ, що підтверджує проходження гігієнічного навчання експедитором/ами у 2022 або 2023 році в Державних або комунальних установах Міністерства охорони здоров’я України, чим не дотримав вимоги пункту 4.11 додатка 2 до тендерної документації. На запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, який оприлюднений через електронну систему закупівель, 05.04.2024 Замовником надано пояснення, які не обґрунтовують прийняте рішення щодо невідхилення тендерної пропозиції переможця торгів ТОВ «Юг-Агроцентр». Отже, Замовник на порушення вимог абзацу 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Юг-Агроцентр» за лотами 1 та 2, як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Період усунення порушень: 08.04.2024 17:25 - 23.04.2024 00:00
Дата публікації висновку: 08.04.2024 17:25

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Порушення усунуті, договори розірвано
Дата публікації звіту: 13.04.2024 12:07

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
Опис: Договір розірвано
Дата публікації: 03.09.2024 15:21

Запити/Пояснення