• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з прибирання та підмітання вулиць на території Чернівецької міської територіальної громади (Територія р-ну Садгора)

Завершена

9 368 619.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 46 843.10 UAH
Номер: 43681d20d5374421a87fd3b66db12266
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-04-18-000022
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18.04.2024 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 18.04.2024 16:40 - 10.05.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 18.04.2024 № 66 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, на виконання доручення Держаудитслужби від 17.04.2024 № 003100-18/5081-2024 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 18.04.2024 року Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 18.04.2024 № 66 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 2 UA-2023-12-25-012982-a 25.12.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Адреса: Ukraine, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 97) 292-78-60, ot_pohta@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції КП «Чернівецьке міське комунальне підрядне шляхово-експлуатаційне підприємство» встановлено порушення абзацу першого пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону та Особливостям; своєчасності його розміщення та виконання учасником; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання вимог Постанови № 710; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено .
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно – східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 25 квітня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості); розгляду тендерної пропозиції учасника; відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону та Особливостям; своєчасності його розміщення та виконання учасником; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710); надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі . Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ДЕПАРТАМЕНТ ІНФРАСТРУКТУРИ ТА БЛАГОУСТРОЮ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника Протоколом від 25.12.2023 року, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію КП «Чернівецьке міське комунальне підрядне шляхово-експлуатаційне підприємство» (далі – Учасник, Переможець), протокол розкриття тендерних пропозицій від 03 січня 2024 року, вимога про усунення невідповідностей до 05 січня 2024 року, протокол Замовника від 05.01.2024 року про визначення переможцем процедури закупівлі КП "Чернівецьке міське комунальне підрядне шляхово-експлуатаційне підприємство", повідомлення про намір укласти договір від 05 січня 2024 року, договір про надання послуг з прибирання та підмітання вулиць на території Чернівецької міської територіальної громади (Територія р-ну Садгора) від 16.01.2024 року №12 (далі - Договір) , пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 23.04.2024 року (далі – Пояснення). Моніторингом розгляду тендерної пропозиції КП «Чернівецьке міське комунальне підрядне шляхово-експлуатаційного підприємство» встановлено, що відповідно пункту 2.3 частини 2 Інші документи, які подаються учасником процедури закупівлі Додатку 3 «Перелік документів, які надаються учасником процедури закупівлі для підтвердження відповідності тендерної пропозиції кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам» Тендерної документації зокрема визначено: «Скан-копія виписки з протоколу засновників, або копія наказу про призначення, або довіреність, або доручення або інший документи, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі (якщо така(ий) визначена учасником) щодо підпису документів тендерної пропозиції та укладання договору…». Учасником – КП "Чернівецьке міське комунальне підрядне шляхово-експлуатаційне підприємство" в складі тендерної пропозиції», 02 січня 2024 року, оприлюднено файли Трудовий контракт Оробець.pdf та РОЗПОРЯДЖЕННЯ Оробець.pdf, в яких містяться ТРУДОВИЙ КОНТРАКТ (строковий трудовий договiр) Чернiвецького мiського голови з директором мiського комунального пiдрядного шляхово-експлуатацiйного пiдприсмства, що належить до комунальноi власностii Чернiвецькоi Міської територiальноi громади від 18 травня 2023 року №2395 та Розпорядження Чернівецького міського голови від 17.05.2023 року №720-к «Про призначення Оробця Г.М. – директора міського комунального підрядного шляхово-експлуатаційного підприємства». Згідно інформації, вказаної у вищезазначених документах, Оробця Григорія Миколайовича призначено директором міського комунального підрядного шляхово-експлуатаційного підприємства, що належить до комунальної власності Чернівецької міської територіальної громади, трудовим контрактом (строковим трудовим договором) в редакції від 18.05.2023 року №2395, на термін з 18 травня по 17 листопада 2023 року. Поряд з цим, дата оприлюднення оголошення про закупівлю в електронній системі закупівель: 25 грудня 2023 року. На запит Північно-східного офісу Держаудитслужби від 19.04.2024 року з приводу зазначення яким чином Учасником виконано вищевказану вимогу пункту 2.3 частини 2 Додатку 3 Тендерної документації та чому Замовником закупівлі не було встановлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, отримано відповідь від 23.04.2024 року, в якій Замовник зокрема зазначив «Користуючись безкоштовним запитом з ЄДР про юридичну особу учасника закупівлі на сайті https://usr.minjust.gov.ua/content/free-search, де наведено інформацію про юридичну особу та керівника КП «Чернівецького міського комунального підрядно шляхово-експлуатаційного підприємства» Оробця Г.М.». Отже, в складі тендерної пропозиції Учасника наявні документи, по яким на час подання тендерної пропозиції сплив термін їх дії (ТРУДОВИЙ КОНТРАКТ (строковий трудовий договір) Чернiвецького міського голови з директором міського комунального підрядного шляхово-експлуатацiйного підприємства, що належить до комунальноi власностi Чернiвецькоi Міської територіальної громади від 18 травня 2023 року №2395, Розпорядження Чернівецького міського голови від 17.05.2023 року №720-к). Згідно з пунктом 10 частини четвертої статті 42 Закону «Про місцеве самоврядування в Україні» від 21 травня 1997 року № 280/97-ВР, сільський, селищний, міський голова призначає на посади та звільняє з посад керівників відділів, управлінь та інших виконавчих органів ради, підприємств, установ та організацій, що належать до комунальної власності відповідних територіальних громад, Відповідно до статті 21 Кодексу законів про працю України та пункту 2 частини першої ПОЛОЖЕННЯ про порядок укладання контрактів при прийнятті (найманні) на роботу працівників, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р. N 170 визначено, що контракт є особливою формою трудового договору, в якому строк його дії, права, обов’язки і відповідальність сторін (в тому числі матеріальна), умови матеріального забезпечення та організації праці працівника, умови розірвання договору, в тому числі дострокового, можуть встановлюватися угодою сторін. Враховуючи вищевикладене, надання трудового контракту з простроченим строком його дії, свідчить, що надані Учасником документи у складі тендерної пропозиції не мають юридичної сили та не надають Оробцю Г.М. право підпису документів тендерної пропозиції та укладання договору. Водночас, пунктом 43 Особливостей визначені наступні умови та зобов’язання: якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Проте, на порушення абзацу першого пункту 43 Особливостей Замовником не розміщено в електронній системі повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, які наявні у складі тендерної пропозиції Учасника, що вимагалися у пункті 2.3 частини 2 Інші документи, які подаються учасником процедури закупівлі Додатку 3 «Перелік документів, які надаються учасником процедури закупівлі для підтвердження відповідності тендерної пропозиції кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам» Тендерної документації, тим самим не надав можливість Учаснику усунути такі невідповідності.
Період усунення порушень: 25.04.2024 18:35 - 10.05.2024 00:00
Дата публікації висновку: 25.04.2024 18:35

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання висновку моніторингу процедури закупівлі за предметом «Послуги з прибирання та підмітання вулиць на території Чернівецької міської територіальної громади (Територія р-ну Садгора)» (номер закупівлі - UA-2023-12-25-012982-a) повідомляємо про наступне. Через допущене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, та, як наслідок, неналежне виконання обов’язків, передбачених посадовою інструкцією, уповноважену особу буде притягнуто до відповідальності шляхом зменшення розміру премії за травень місяць поточного року.
Дата публікації звіту: 30.04.2024 09:26

Запити/Пояснення