-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Послуги з харчування
Завершена
2 266 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 330.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 11 330.00 UAH
Номер:
f26538461fe0460ab5c2686401178f1d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-03-19-000101
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.03.2024 00:00
Період моніторингу:
19.03.2024 17:18 - 10.04.2024 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
19.03.2024 № 20-З
Чернігів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В. о. начальника Олександр ЗАКУРІН
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»
Перелік закупівель
№ з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2. UA-2023-12-25-012661-a 25.12.2023 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі»
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства встановлено порушення вимоги абзацу четвертого пункту 54 Особливостей.
За результатами аналізу відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства встановлено порушення вимог пункту 14 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей встановлено порушення вимог абзацу першого пункту 43 та абзацу п’ятого підпункту другого пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, своєчасності укладення договору про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує вжити заходів щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 04 квітня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості), своєчасності укладення договору про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Прилуцького закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів № 7 (ліцей
№ 7) Прилуцької міської ради Чернігівської області (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 01.01.2024 № 1, зі змінами (далі – тендерна документація), вимоги про усунення порушення оприлюднені в електронній системі закупівель ТОВ «КИЇВПРОМСЕРВІС 1» та рішення замовника, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Комунального підприємства Прилуцької міської ради комбінат шкільного харчування «Шкільний» (далі – КП КШХ «Шкільний»), повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 10.01.2024, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 10.01.2024 № 2, договір про закупівлю послуг з харчування від 16.01.2024 № 1, укладений Замовником з КП КШХ «Шкільний» (далі – Договір), звіт про результати проведення процедури закупівлі, оприлюднений в електронні системі закупівель від 16.01.2024, пояснення та документи Замовника на запити Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області (далі – Управління) оприлюднені в електронній системі закупівель 25.03.2024 та 28.03.2024.
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства встановлено наступне.
Відповідно до вимог абзацу четвертого пункту 54 Особливостей зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення.
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства встановлено, що Замовником в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro 01.01.2024 о 10:38 год. оприлюднено тендерну документацію відповідно до пункту 1 додатку 3 до тендерної документації якої Замовником передбачено, що «сніданки, вікова група 11-14 років (5-8 класи) – 73 дитина» (попередню версію тендерної документації оприлюднено 29.12.2023 о 12:55 год. у пункту 1 додатку 3 до тендерної документації якої Замовником передбачено, що «сніданки, вікова група 11-14 років (5-8 класи) – 79 дитина»).
Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженої особи від 01.01.2024 № 1 вирішено:
1) Затвердити нову редакцію тендерної документацію для закупівлі: «ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 55510000-8 «Послуги їдалень»».
2) Затвердити перелік змін, що вносяться до тендерної документації на закупівлю «ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 55510000-8 «Послуги їдалень»» (додається).
3) Оприлюднити зазначені зміни на веб-порталі Уповноваженого органу, відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Проте, Замовником, в порушення вимоги абзацу четвертого пункту 54 Особливостей, разом із змінами в тендерній документації в окремому документі не оприлюднено перелік змін, що вносяться, а саме зміни в пункті 1 додатку 2 до тендерної документації вікова група 11-14 років (5-8 класи) – з 79 на 73 дитини.
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам законодавства встановлено наступне.
За нормою пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей.
У ході моніторингу встановлено, що тендерна документація не містить кінцевого строку подання тендерних пропозицій, чим порушено вимогу пункту 14 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей встановлено наступне.
Додатком 2 до тендерної документації Замовником передбачено, що учасники закупівлі повинні: «надати гарантійний лист, що організація харчування буде здійснюватися лише на харчоблоці та в їдальні навчального закладу Замовника».
Проте, на виконання вищезазначеної вимоги учасником надано гарантійний лист від 29.12.2023 № 231 (документ «25. Гарантійний лист про харчування у їдальні.pdf») яким учасник гарантує, що організація харчування буде здійснюватися лише в їдальні Замовника, чим порушено вимоги Замовника зазначені у додатку 2 до тендерної документації.
Додатком 2 до тендерної документації Замовником також передбачено, що учасники закупівлі повинні: «надати довідку (інформацію) в довільній формі про наявність централізованих складських приміщень, де зберігається товар та сировина відповідно до санітарних норм зберігання, холодильного, морозильного та технологічного обладнання, в достатній кількості, яка відповідає зберіганню товару, інвентарю та підтвердити правовий статус набуття(володіння, користування) такого обладнання (договір на право власності або оренди/суборенди, або лізингу/сублізингу або акти прийому передачі)».
На виконання вищезазначеної вимоги у тендерній пропозиції учасника надано довідку від 19.12.2023 № 193 в якій зазначено, що відповідно до п.5.2 Статуту підприємства, все майно підприємства перебуває в комунальній власності та закріплене за підприємством на праві господарського відання та надано Технічний паспорт на нежитлові будівлі. Проте, учасником не надано документи, які б підтверджували правовий статус набуття (володіння, користування, договір на право власності або оренди/суборенди, або лізингу/сублізингу або акти прийому передачі), а саме права господарського відання, щодо інформації яка зазначена у довідці, чим порушено вимоги Замовника, зазначені у додатку 2 до тендерної документації.
Крім того, у даній довідці зазначено, що учасник має у своєму розпорядженні 4 складські приміщення, при цьому згідно інвентаризаційного опису, наданого учасником, підтверджено 3 складські приміщення, чим порушено вимоги Замовника, зазначені у додатку 2 до тендерної документації.
Пунктом 7 розділу І «Загальні положення» тендерної документації Замовника передбачено, що «Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Тендерні пропозиції, підготовлені учасниками усі документи у складі тендерних пропозицій, можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати автентичний переклад на українську мову. Переклад повинен бути засвідчений підписом перекладача та печаткою* Учасника торгів або засвідчений нотаріально (на розсуд Учасника). Визначальним є текст, викладений українською мовою».
У тендерній пропозиції учасника, на виконання вимоги пункту 2.2 додатку 1 до тендерної документації Замовника, на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, надано копії трудових книжок на працівників. При цьому, трудові книжки працівників Цюпко Г.Г., Гапон Л.І., Пивнюк Н.Л. надано іншою мовою, ніж українська та без автентичного перекладу українською мовою, чим порушено вимоги пункту 7 розділу І «Загальні положення» тендерної документації Замовника.
Додатком 2 до тендерної документації Замовником передбачено, що учасники закупівлі повинні: «надати довідку (інформацію) в довільній формі про наявність в штаті інженера-технолога громадського харчування з досвідом роботи по організації харчування дітей (копія диплому, копія трудової книжки зі стажем роботи не менше п’яти років)».
Проте, на виконання вищезазначеної вимоги в тендерній пропозиції учасника надано довідку від 19.12.2023 № 194 в якій зазначено, що KП КШХ «Шкільний» має в штаті головного інженера-технолога громадського харчування з відповідною освітою та багаторічним стажем роботи (без зазначення досвіду роботи по організації харчування дітей), чим порушено вимоги Замовника, зазначені у додатку 2 до тендерної документації.
Додатком 2 до тендерної документації Замовником передбачено, що учасники закупівлі повинні надати: «скан-копію чинного договору вивезення та утилізації відходів».
На виконання вищезазначеної вимоги в тендерній пропозиції учасника надано договір про надання послуг з поводження з побутовими вимогами від 02.01.2023 № 048, укладений з КП «Послуга» Прилуцької міської ради Чернігівської області, терміном дії до 31.12.2023, чим не дотримано вимогу додатку 2 до тендерної документації Замовника.
Крім того, у тендерній пропозиції учасника КП КШХ «Шкільний» не надано сканкопії експлуатаційних дозволів для потужностей з виробництва та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження, які є операторами ринку, та несуть відповідальність за дотримання вимог законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів, чим порушено вимоги Замовника, зазначені у додатку 2 до тендерної документації.
Відповідно до вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Проте, Замовником в електронній системі закупівель не розміщено повідомлення з вимогою щодо усунення невідповідностей в інформації та документах КП КШХ «Шкільний», чим недотримано вимоги абзацу першого пункту 43 Особливостей.
Отже, враховуючи вищезазначене, Замовником в порушення вимог абзацу п’ятого підпункту другого пункту 44 Особливостей не відхилено тендерну пропозицію КП КШХ «Шкільний» як таку, що не відповідала вимогам тендерної документації Замовника.
Натомість, Замовником опубліковано повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 10.01.2024 та протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 10.01.2024 № 2 про визначення КП КШХ «Шкільний» переможцем процедури закупівлі. Замовником укладено з КП КШХ «Шкільний» договір про закупівлю послуг з харчування від 16.01.2024 № 1.
Період усунення порушень:
04.04.2024 16:52 - 19.04.2024 00:00
Дата публікації висновку:
04.04.2024 16:52
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання висновку Державної аудиторської служби України Управління Північного офісу Держаудит служби в Чернігівській області від 04.04.2024 (закупівля № UA-2023-12-25-012661-a) повідомляємо, що з огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель та на те, що Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язало вжити заходів щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України, Прилуцький заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №7 (ліцей №7) Прилуцької міської ради Чернігівської області усунули порушення шляхом припинення договірних зобов'язань.
Дата публікації звіту:
09.04.2024 14:53
Запити/Пояснення
Номер:
85960fa5bca5473cb42d09068ef92dec
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
20.03.2024 14:54
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.03.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Послуги з харчування», очікуваною вартістю 2 266 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-25-012661-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо)?
Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
5e49885a7dca4120ad77d5c6104649cf
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
25.03.2024 09:25
Опис:
Відповідно до Запиту Державної Аудиторської служби України Північний офіс Держаудитслужи - 20.03.2024 14:54 «Послуги з харчування (ДК 021:2015: 55510000-8 Послуги їдалень» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-12-25-012661-a) повідомляємо наступне:
- Очікувана вартість предмету закупівлі розрахована згідно мережі дітей на 2023-2024 навчальний рік, та відповідно до рішення Прилуцької міської ради Чернігівської області від 02 грудня 2023 року №11 «Про встановлення вартості безоплатного гарячого харчування в закладах дошкільної, загальної середньої освіти м. Прилуки на 2024 рік» (посилання додається);
- Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі розроблялись виключно, що послуги з харчування повинна повністю відповідати фізіологічній потребі дитячого організму, а саме у поживному збалансованому харчуванні відповідно до віково-статевих особливостей, а також вимогам санітарного законодавства та нормам харчування, встановленим постановою Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305.
Окрім того, харчування учнів повинно здійснюватися за місцем безпосередньо у навчальному закладі, у дні, коли проводиться навчання (або відвідування дошкільних навчальних закладів), з дотриманням норм харчування, вимог санітарного законодавства та законодавства про безпечність якості харчових продуктів. Приготування готових страв повинно здійснюватися з дотриманням процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (НАССР).
Виконання норм харчування здійснюється у межах відповідних бюджетних призначень. При виконанні послуг учасник повинен дотримуватися вимог чинних законодавчих актів, а саме:
- Податкового кодексу України, Бюджетного кодексу України, Господарського кодексу України, Цивільного кодексу України;
- Постанови Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку»;
- Наказу Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2002 № 280«Щодо організації проведення обов'язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв і організацій, діяльність яких пов'язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб»(із змінами та доповненнями);
- Закону України від 23.12.1997 № 771/97-ВР «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» (із змінами та доповненнями);
- Закону України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин» від 18.05.2017 № 2042-VIII (із змінами);
- Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо приведення законодавства України у сфері забезпечення дитячим харчуванням у відповідність з вимогами законодавства Європейського Союзу» від 21 жовтня 2021 року № 1822-IX;
- Порядку проведення державної реєстрації потужностей, ведення державного реєстру потужностей операторів ринку та надання інформації з нього заінтересованим суб’єктам, затвердженого наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 10.02.2016 № 39;
- Порядку надання послуг з харчування дітей у дошкільних, учнів у загальноосвітніх навчальних закладах та професійно-технічних навчальних закладах, операції з надання яких звільняються від обкладення податком на додану вартість, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України № 116 від 02 лютого 2011 року (із змінами).
Учасник несе відповідальність за якість та безпеку готової продукції, яка видається до споживання згідно норм чинного законодавства України.
Учасник має врахувати та суворо дотримуватися графіку харчування дітей визначеного керівником закладу.
Учасники процедури закупівлі повинні:
• надати довідку (інформацію) в довільній формі про наявність спеціалізованого автотранспорту у достатній кількості, копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу або договори оренди/суборенди, лізингу/сублізингу транспортного засобу копію медичної довідки водіїв, та скановану копію договору на санітарну обробку транспортних засобів учасника та останнього акту здачі-приймання наданих послуг за таким договором;
• надати довідку (інформацію) в довільній формі про наявність централізованих складських приміщень, де зберігається товар та сировина відповідно до санітарний норм зберігання, холодильного, морозильного та технологічного обладнання, в достатній кількісті, яка відповідає зберіганню товару, інвентарю та підтвердити правовий статус набуття(володіння, користування) такого обладнання ( договір на право власності або оренди/суборенди, або лізингу/сублізингу або акти прийому передачі) ;
• надати довідку (інформацію) в довільній формі про проходження медичного огляду та скановані копії особових медичних книжок працівників з відмітками про проходження ними обов’язкового профілактичного медичного огляду, відповідно до Наказу МОЗ України від 21.02.2013 № 150, які здійснюють харчування дітей в закладах освіти учасника;
• примірне чотиритижневе сезонне меню для дітей у закладах дошкільної освіти, учнів у закладах загальної середньої освіти, погоджене з територіальним органом Держпродспоживслужби(згідно постанови КМУ від 24.03.2021р. №305);
• надати довідку (інформацію) в довільній формі про наявність в штаті інженера-технолога громадського харчування з досвідом роботи по організації харчування дітей (копія диплому, копія трудової книжки зі стажем роботи не менше п’яти років);
• надати довідку (інформацію) в довільній формі про наявність у штаті кухарів дитячого харчування з досвідом роботи по організації харчування дітей у закладах освіти (копії дипломів, копії трудових книжок або наказів про призначення на посаду/сумісництво або цивільно-правові угоди або інші документи, передбачені законодавством, які підтверджують наявність правових відносин учасника процедури закупівлі з відповідними працівниками);
• надати довідку (інформацію) в довільній формі про повірку терезів на харчоблоці навчального закладу та скан – копію останнього Акту виконання повірки вагів;
• надати скан-копію державної реєстрації потужностей з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів на право здійснення діяльності, затвердженого наказом Мінагрополітики від 10.02.2016р. №39;
• надати скан-копію актів, складених за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин, затвердженого Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України.
• надати скан-копії посвідчень з електробезпеки з групою допуску не нижче ніж ІІ працівників, які здійснюють харчування дітей в закладі освіти;
• надати гарантійний лист що організація харчування буде здійснюватися лише на харчоблоці та в їдальні навчального закладу Замовника;
• відповідно до ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» Учасник повинен надати скан копії експлуатаціїних дозволів для потужностей з виробництва та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження, які є операторами ринку, та несуть відповідальність за дотримання вимог законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів;
• надати копії посвідчень якості, сертифікатів якості на продовольчий товар та сировину;
• скан-копію чинного договору вивезення та утилізації відходів;
• надати довідку (інформацію) в довільній формі про наявність антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 млн. гривень.
Окрім того, в процесі роботи використовувався порадник «Здійснюємо якісні закупівлі харчування для закладів освіти: Порадник для уповноважених осіб, які здійснюють закупівлі харчування для ЗЗСО / Нос О. /за заг. ред. Протасової Н., Полторак В., Жабенко Л., Пуцової А. – К. : Швейцарсько-український проект DECIDE – «Децентралізація для розвитку демократичної освіти», 2021. – 44 с.»
https://hromady.org/wp-content/uploads/2022/02/Здійснюємо-якісні-закупівлі-харчування-для-закладів-освіти.pdf
- Постанова Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку»: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/305-2021-%D0%BF#Text%E2%80%99
- рішення Прилуцької міської ради Чернігівської області від 02 грудня 2023року № 11 «Про встановлення вартості безоплатного гарячого харчування в закладах дошкільної, загальної середньої освіти м. Прилуки на 2024 рік»: https://pryluky.cg.gov.ua/web_docs/5612/2023/02/docs/48-11.zip
Щодо розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі, в додатку 2 тендерної документації зазначено віковий та кількісний склад дітей охоплених харчуванням в Прилуцькому закладі загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №7 Прилуцької міської ради Чернігівської області для проведення розрахунку на 2024 рік
1. Для учнів у закладі загальної середньої освіти гаряче безоплатне гаряче харчування за рахунок коштів бюджету міста:
- сніданки, вікова група 6-11 років (1-4 класи) – 160 дитини, 175 днів або 85% від річної норми робочих днів по школі;
- сніданки, вікова група 6-11 років (1-4 класи) – 75 дитини, 175 днів або 85% від річної норми робочих днів по школі;
- сніданки, вікова група 11-14 років (5-8 класи) –73 дитини, 175 днів або 85% від річної норми робочих днів по школі;
- сніданки, вікова група 14-18 років (9-11 класи) – 14 дітей, 175 днів або 85% від річної норми робочих днів по школі;
- обіди, вікова група 6-11 років (1-4 класи) – 7 дитини, 175 днів або 85% від річної норми робочих днів по школі;
- обіди, вікова група 11-14 років (5-8 класи) –6 дитина, 175 днів або 85% від річної норми робочих днів по школі;
- обіди, вікова група 14 -18 років (9-11 класи) – 1 дітей 175 днів або 85% від річної норми
Для учнів у закладу відпочинку, утвореного у закладі:
- сніданки, вікова група 11-14 років – 40 дітей, 14 днів або 100% від річної норми днів відпочинкової зміни (згідно Закону України «Про оздоровлення та відпочинок дітей»);
- обіди, вікова група 11-14 років – 40 дітей, 14 днів або 100% від річної норми днів відпочинкової зміни (згідно Закону України «Про оздоровлення та відпочинок дітей»).
Для учнів пільгових категорій 11-14 класів які мають право на безкоштовне харчування відповідно до чинного законодавства України та відповідних рішення Прилуцької міської ради. Надання послуг буде здійснюватися на базі закладу освіти.
Номер:
042d71ab7dcc452498261ceb3a3aa109
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
25.03.2024 16:17
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.03.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Послуги з харчування», очікуваною вартістю 2 266 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-25-012661-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Надати інформацію про стан виконання договору про закупівлю послуг з харчування від 16.01.2024 № 1, укладеного Замовником із Комунальним підприємством Прилуцької міської ради комбінат шкільного харчування «Шкільний».
3. Згідно з абзацом другим пункту 2 розділу 2 до тендерної документації Замовником передбачено, що «Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення».
Надати пояснення у зв’язку з чим, в порушення вимог абзацу четвертого пункту 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції чинній на момент проведення процедури закупівлі (далі – Особливості), Замовником в електронній системі закупівель разом із змінами до тендерної документації в окремому документі не оприлюднено перелік змін?
4. Додатком 2 до тендерної документації Замовником передбачено, що учасники закупівлі повинні: «надати гарантійний лист, що організація харчування буде здійснюватися лише на харчоблоці та в їдальні навчального закладу Замовника».
Проте, на виконання вищезазначеної вимоги учасником Комунальним підприємством Прилуцької міської ради комбінат шкільного харчування «Шкільний» (далі – КП КШХ «Шкільний») надано гарантійний лист від 29.12.2023 № 231 (документ «25. Гарантійний лист про харчування у їдальні.pdf») яким учасник гарантує, що організація харчування буде здійснюватися лише в їдальні Замовника, чим порушено вимоги Замовника зазначені у додатку 2 до тендерної документації.
5. Додатком 2 до тендерної документації Замовником передбачено, що учасники закупівлі повинні: «надати довідку (інформацію) в довільній формі про наявність централізованих складських приміщень, де зберігається товар та сировина відповідно до санітарний норм зберігання, холодильного, морозильного та технологічного обладнання, в достатній кількості, яка відповідає зберіганню товару, інвентарю та підтвердити правовий статус набуття(володіння, користування) такого обладнання (договір на право власності або оренди/суборенди, або лізингу/сублізингу або акти прийому передачі)».
На виконання вищезазначеної вимоги у тендерній пропозиції учасника надано довідку від 19.12.2023 № 193 в якій зазначено, що відповідно до п.5.2 Статуту підприємства, все майно підприємства перебуває в комунальній власності та закріплене за підприємством на праві господарського відання та надано Технічний паспорт на нежитлові будівлі. Проте, учасником не надано документи які б підтверджували правовий статус набуття (володіння, користування, договір на право власності або оренди/суборенди, або лізингу/сублізингу або акти прийому передачі), а саме права господарського відання, щодо інформації яка зазначена у довідці, чим порушено вимоги Замовника, зазначені у додатку 2 до тендерної документації.
6. Пунктом 7 розділу І «Загальні положення» тендерної документації Замовника передбачено, що «Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Тендерні пропозиції, підготовлені учасниками усі документи у складі тендерних пропозицій, можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати автентичний переклад на українську мову. Переклад повинен бути засвідчений підписом перекладача та печаткою* Учасника торгів або засвідчений нотаріально (на розсуд Учасника). Визначальним є текст, викладений українською мовою».
У тендерній пропозиції учасника, на виконання вимоги пункту 2.2 додатку 1 до тендерної документації Замовника, на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, надано копії трудових книжок на працівників. При цьому, трудові книжки працівників Цюпко Г.Г. та Чепінога С.Г., надано іншою мовою, ніж українська та без автентичного перекладу українською мовою, чим порушено вимоги пункту 7 розділу І «Загальні положення» тендерної документації Замовника.
7. Додатком 2 до тендерної документації Замовником передбачено, що учасники закупівлі повинні: «надати довідку (інформацію) в довільній формі про наявність в штаті інженера-технолога громадського харчування з досвідом роботи по організації харчування дітей (копія диплому, копія трудової книжки зі стажем роботи не менше п’яти років)».
Проте, на виконання вищезазначеної вимоги в тендерній пропозиції учасника надано довідку від 19.12.2023 № 194 в якій зазначено, що KП КШХ «Шкільний» має в штаті головного інженера-технолога громадського харчування з відповідною освітою та багаторічним стажем роботи (без зазначення досвіду роботи по організації харчування дітей), чим порушено вимоги Замовника, зазначені у додатку 2 до тендерної документації.
8. Додатком 2 до тендерної документації Замовником передбачено, що учасники закупівлі повинні: «скан-копію чинного договору вивезення та утилізації відходів».
Проте, на виконання вищезазначеної вимоги в тендерній пропозиції учасника договір про надання послуг з поводження з побутовими вимогами від 02.01.2023 № 048, укладений з КП «Послуга» Прилуцької міської ради Чернігівської області, термін дії якого до 31.12.2023, чим не дотримано вимогу додатку 2 до тендерної документації Замовника.
9. У додатку 2 до тендерної документації Замовником передбачено, що: «відповідно до ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» Учасник повинен надати сканкопії експлуатаційних дозволів для потужностей з виробництва та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження, які є операторами ринку, та несуть відповідальність за дотримання вимог законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів».
Проте, на виконання вищезазначеної вимоги у тендерній пропозиції учасника Комунальне підприємство Прилуцької міської ради комбінат шкільного харчування «Шкільний» не надано сканкопії експлуатаційних дозволів для потужностей з виробництва та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження, які є операторами ринку, та несуть відповідальність за дотримання вимог законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів, чим порушено вимоги Замовника, зазначені у додатку 2 до тендерної документації.
Надати пояснення, у зв’язку з чим Замовником під час розгляду тендерної пропозиції не надано вимогу про виправлення вищезазначених невідповідностей до Комунального підприємства Прилуцької міської ради комбінат шкільного харчування «Шкільний»?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
31be5a6d618548159b578a883918691e
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
28.03.2024 14:52
Опис:
Відповідь пояснення 2
Відповідно до Запиту Державної Аудиторської служби України Північний офіс Держаудитслужби - 25.03.2024 16:17 «Послуги з харчування (ДК 021:2015: 55510000-8 Послуги їдалень» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-12-25-012661-a) повідомляємо наступне:
1. Посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» на сторінці власного веб-сайту, а саме:
http://school7.org/foto/document/Comer.pdf
http://school7.org/foto/document/Plan 2024.pdf розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікувана вартість предмета закупівлі.
2. Інформація про стан виконання договору про закупівлю послуг з харчування від 16.01.2024 № 1, укладеного Замовником із Комунальним підприємством Прилуцької міської ради комбінат шкільного харчування «Шкільний».
Станом на 26.03.2024 року договір про закупівлю послуг з харчування виконаний на суму 382553,30 грн. (т.п. сплачено за січень, лютий 2024 року), яка зазначена у довідці, що додається. Середньомісячна сума витрат по договору становить 175 тис. грн..
3. Перелік змін до тендерної документації передбачено протоколом від 01.01.2024р №1 в п.1 “В додатку 2 до тендерної документації “Віковий та кількісний склад дітей охоплених харчуванням в Прилуцькому закладі загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №7 Прилуцької міської ради Чернігівської області для проведення розрахунку на 2024 рік” змінити в пункті 1 вікова група (5-8 класи) — з 79 на 73 дитини. Протокол оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-12-25-012661-a) «Послуги з харчування (ДК 021:2015: 55510000-8 Послуги їдалень», сканована копія протоколу додається.
4. Додатком 2 до тендерної документації Замовником передбачено, що учасники закупівлі повинні: «надати гарантійний лист, що організація харчування буде здійснюватися лише на харчоблоці та в їдальні навчального закладу Замовника».
Відповідно до довідки КП «КШХ «Шкільний» від 29.12.2023 № 231 (документ № 25) учасник підтверджує, що харчування учнів буде здійснюватися безпосередньо у навчальному закладі, що підтверджує, що приготування їжі буде здійснюватися на харчоблоці. Крім того, КП КШХ «Шкільний» надано копію паспорту харчоблоку (документ № 19). Додатково інформуємо, що харчування учнів не здійснюється безпосередньо на харчоблоці.
5. Додатком 2 до тендерної документації Замовником передбачено, що учасники закупівлі повинні: «надати довідку (інформацію) в довільній формі про наявність централізованих складських приміщень, де зберігається товар та сировина відповідно до санітарний норм зберігання, холодильного, морозильного та технологічного обладнання, в достатній кількості, яка відповідає зберіганню товару, інвентарю та підтвердити правовий статус набуття (володіння, користування) такого обладнання (договір на право власності або оренди/суборенди, або лізингу/сублізингу або акти прийому передачі)».
На виконання вищезазначеної вимоги учасником КП КШХ «Шкільний» надано довідка від 19.12.2023 № 193 в якій учасником зазначено, що відповідно до п.5.2 Статуту підприємства, все майно підприємства перебуває в комунальній власності та закріплене за підприємством на праві господарського відання. Відповідно до частин 1-3 Господарського кодексу України комунальне унітарне підприємство утворюється компетентним органом місцевого самоврядування в розпорядчому порядку на базі відокремленої частини комунальної власності і входить до сфери його управління. Орган, до сфери управління якого входить комунальне унітарне підприємство, є представником власника - відповідної територіальної громади і виконує його функції у межах, визначених цим Кодексом та іншими законодавчими актами. Майно комунального унітарного підприємства перебуває у комунальній власності і закріплюється за таким підприємством на праві господарського відання (комунальне комерційне підприємство) або на праві оперативного управління (комунальне некомерційне підприємство).
При цьому, чинне законодавство не містить вимоги щодо форми передання майна від міської ради комунальному підприємству.
6. Пунктом 7 розділу 1 тендерної документації Замовника передбачено, що «Тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою».
Учасник КП Прилуцької міської ради комбінат шкільного харчування «Шкільний» виконав умови Тендерної документації, в частині «надання довідки (інформації) в довільній формі про наявність у штаті кухарів дитячого харчування з досвідом роботи по організації харчування дітей у закладах освіти (копії дипломів, копії трудових книжок або наказів про призначення на посаду/сумісництво або цивільно-правові угоди або інші документи, передбачені законодавством, які підтверджують наявність правових відносин учасника процедури закупівлі з відповідними працівниками)» надавши довідку від 29.12.2023 року № 232 (документ №4) з доданням до неї копії трудової книжки з відповідними записами, що на думку Замовника являється достатнім підтвердженням виконання вище вказаної вимоги тендерної документації.
Трудові книжки працівників Гапон Л.І., Півнюк Н.Л., були заведені до 1993 року. До 1993 року був чинним бланк трудової книжки, затверджений Постановою Ради Міністрів СРСР ВЦСПС «Про трудові книжки робітників і службовців» 6 вересня 1973 року №656. Титульний аркуш бланку трудової книжки на російській мові. Постанова №656 допускала також паралельне заповнення трудової книжки мовою союзної, автономної області, автономного округа (п.13 Постанови №656.) Тому трудові книжки, оформлені російською мовою до квітня 1993 року, відповідають нормам законодавства. Записи про прийняття на роботу ( накази про прийняття працівників, записані до трудових книжок) вищевказаних працівників та їх посади вказані на українській мові.
7. Додатком 2 до тендерної документації Замовником передбачено, що учасники закупівлі повинні: «надати довідку (інформацію) в довільній формі про наявність в штаті інженера-технолога громадського харчування з досвідом роботи по організації харчування дітей (копія диплому, копія трудової книжки зі стажем роботи не менше п’яти років)».
На виконання вищезазначеної вимоги учасником комунальним підприємством Прилуцької міської ради комбінат шкільного харчування «Шкільний» надано довідку від 19.12.2023 № 194 в якій зазначено, що КП КШХ «Шкільний» має в штаті головного інженера-технолога громадського харчування з відповідною освітою та багаторічним стажем роботи.
Підтвердженням досвіду роботи інженера – технолога громадського харчування по організації харчування дітей є копія трудової книжки Цюпко Галини Григорівни (додаток до довідки від 19.12.2023 № 194), при цьому вимоги тендерної документації не містять вимоги щодо зазначення стажу роботи саме в довідці.
8. Додатком 2 до тендерної документації Замовником передбачено, що учасники закупівлі повинні: «скан-копію чинного договору вивезення та утилізації відходів».
Вказане порушення не є значним оскільки термін прострочки договору становить лише 1 день.
9. Додатком 2 до тендерної документації Замовником передбачено, що: «відповідно до ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» Учасник повинен надати сканкопії експлуатаційних дозволів для потужностей з виробництва та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження, які є операторами ринку, та несуть відповідальність за дотримання вимог законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів».
Замовником не було конкретизовано на який саме товар та сировину було необхідно надати копії посвідчень якості і сертифікатів якості, як не було зазначено й про необхідність надання вказаних документів на всі продукти вказані в меню Учасника. Додатково Учасником було подано довідку (додаток 27) в якій зазначено, що всі продукти, які надходять на підприємство, мають сертифікати якості та посвідчення якості. Згідно зроблених зауважень, Замовником було додатково запрошено документи на право власності та сертифікати на продукцію, на що КП Прилуцької міської ради комбінат шкільного харчування «Шкільний» надав додаткові документи, що додаються окремим файлами з підписами (додаються до пояснень).
10. На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, надано копії трудових книжок на працівників. При цьому, трудові книжки працівників Цюпко Г.Г. та Гапон Л.І., Пивнюк Н.Л. надано іншою мовою, ніж українська та без автентичного перекладу українською мовою, чим порушено вимоги пункту 7 розділу І «Загальні положення» тендерної документації Замовника.
Трудові книжки Цюпко Г.Г., Гапон Л.І., Пивнюк Н.Л. були заведені до 1993 року. (відповідно: Цюпко Г.Г. - 16.08.1977р; Гапон Л.І. - 23.01.1990р; Пивнюк Н.Л. - 05.08.1981р.). До 1993 року був чинним бланк трудової книжки, затверджений Постановою Ради Міністрів СРСР ВЦСПС «Про трудові книжки робітників і службовців» 6 вересня 1973 року №656. Титульний аркуш бланку трудової книжки на російській мові. Постанова №656 допускала також паралельне заповнення трудової книжки мовою союзної, автономної області, автономного округа (п.13 Постанови №656.) Тому трудові книжки, оформлені російською мовою до квітня 1993 року, відповідають нормам законодавства. Записи про прийняття на роботу вищевказаних працівників та їх посади вказані на українській мові.
Зважаючи на вищевикладене Замовником було прийняте рішення на відповідність тендерної пропозиції учасника КП Прилуцької міської ради комбінат шкільного харчування «Шкільний» вимогам тендерної документації.
Крім того, при прийнятті рішення по даній закупівлі просимо врахувати, що недоліки які були виявлені під час моніторингу не є суттєвими та не вплинули на об’єктивність та неупередженість при виборі переможця. У разі ухвалення висновку, який буде містити зобов’язання про розірвання договору, без гарячого харчування залишиться (160) учнів ліцею, адже Замовнику буде необхідно провести нову процедуру закупівлі.
Враховуючи викладене, просимо не приймати рішення щодо зобов’язання Учасника розірвати договір, а обмежитися попередженням, при цьому будуть враховані допущені недоліки та не будуть допускати їх в майбутньому.
Номер:
b46d3f374c8f4069ae1af6f3c9d9fd59
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
25.03.2024 16:47
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.03.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Послуги з харчування», очікуваною вартістю 2 266 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-25-012661-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
Пунктом 7 розділу І «Загальні положення» тендерної документації Замовника передбачено, що «Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Тендерні пропозиції, підготовлені учасниками усі документи у складі тендерних пропозицій, можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати автентичний переклад на українську мову. Переклад повинен бути засвідчений підписом перекладача та печаткою* Учасника торгів або засвідчений нотаріально (на розсуд Учасника). Визначальним є текст, викладений українською мовою».
У тендерній пропозиції учасника, на виконання вимоги пункту 2.2 додатку 1 до тендерної документації Замовника, на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, надано копії трудових книжок на працівників. При цьому, трудові книжки працівників Цюпко Г.Г. та Гапон Л.І., Пивнюк Н.Л. надано іншою мовою, ніж українська та без автентичного перекладу українською мовою, чим порушено вимоги пункту 7 розділу І «Загальні положення» тендерної документації Замовника.
Надати пояснення, у зв’язку з чим Замовником під час розгляду тендерної пропозиції не надано вимогу про виправлення вищезазначених невідповідностей до Комунального підприємства Прилуцької міської ради комбінат шкільного харчування «Шкільний»?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
982583b5de3e4e0e8781b4856706bcac
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
28.03.2024 14:54
Опис:
Відповідь пояснення 2.2
Відповідно до Запиту Державної Аудиторської служби України Північний офіс Держаудитслужби - 25.03.2024 16:17 «Послуги з харчування (ДК 021:2015: 55510000-8 Послуги їдалень» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-12-25-012661-a) повідомляємо наступне:
1. На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, надано копії трудових книжок на працівників. При цьому, трудові книжки працівників Цюпко Г.Г. та Гапон Л.І., Пивнюк Н.Л. надано іншою мовою, ніж українська та без автентичного перекладу українською мовою, чим порушено вимоги пункту 7 розділу І «Загальні положення» тендерної документації Замовника.
Трудові книжки Цюпко Г.Г., Гапон Л.І., Пивнюк Н.Л. були заведені до 1993 року. (відповідно: Цюпко Г.Г. - 16.08.1977р; Гапон Л.І. - 23.01.1990р; Пивнюк Н.Л. - 05.08.1981р.). До 1993 року був чинним бланк трудової книжки, затверджений Постановою Ради Міністрів СРСР ВЦСПС «Про трудові книжки робітників і службовців» 6 вересня 1973 року №656. Титульний аркуш бланку трудової книжки на російській мові. Постанова №656 допускала також паралельне заповнення трудової книжки мовою союзної, автономної області, автономного округа (п.13 Постанови №656.) Тому трудові книжки, оформлені російською мовою до квітня 1993 року, відповідають нормам законодавства. Записи про прийняття на роботу вищевказаних працівників та їх посади вказані на українській мові.
Зважаючи на вищевикладене Замовником було прийняте рішення на відповідність тендерної пропозиції учасника КП Прилуцької міської ради комбінат шкільного харчування «Шкільний» вимогам тендерної документації.
Крім того, при прийнятті рішення по даній закупівлі просимо врахувати, що недоліки які були виявлені під час моніторингу не є суттєвими та не вплинули на об’єктивність та неупередженість при виборі переможця. У разі ухвалення висновку, який буде містити зобов’язання про розірвання договору, без гарячого харчування залишиться (160) учнів ліцею, адже Замовнику буде необхідно провести нову процедуру закупівлі.
Враховуючи викладене, просимо не приймати рішення щодо зобов’язання Учасника розірвати договір, а обмежитися попередженням, при цьому будуть враховані допущені недоліки та не будуть допускати їх в майбутньому.