• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

Прибирання вулиць, площ та газонів Дрогобицької міської територіальної громади (код за Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015 - 90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць)

Завершена

23 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 35 872.90 UAH
Номер: dcc044130ea5493fb16f7bccc822ed28
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-04-19-000094
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19.04.2024 00:00
Автор: Східний офіс держаудит служби, UA-EDR 41127387
Період моніторингу: 19.04.2024 16:48 - 11.05.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 19.04.2024 № 30-з Кропивницький Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Сергій ВІННІЧЕНКО Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 19.04.2024 № 30-з Витяг з переліку процедур закупівель Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. UA-2023-12-25-011611-a 25.12.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій системі закупівель. Начальник Сергій ВІННІЧЕНКО
Адреса: Ukraine, Кропивницький
Контактна особа: Східний офіс держаудит служби ( обл.), +38 (0 99) 082-87-50, n.slusarenko2020@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу питання розгляду тендерних пропозицій по лотах № 1, 2, 3 установлено порушення вимог пункту 43 Особливостей. За результатами моніторингу питання своєчасності оприлюднення договору про закупівлю установлено порушення пункту 10 частини 1 статті 10 Закону. За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, виконання вимог Постанови № 710, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області зобов`язує здійснити заходи щодо недопущення порушень пункту 43 Особливостей, пункту 10 частини 1 статті 10 Закону в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття зазначених заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 08 травня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) (в редакції від 17.11.2023), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» (із змінами) (далі – Постанова № 710), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель департаменту міського господарства Дрогобицької міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію із змінами, затверджену рішенням уповноваженої особи від 28.12.2023 № 400, пояснення надане 25.03.2024 Замовником через електронну систему закупівель; по лоту № 1: тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Капко Мар`яни Романівни (далі – ФОП Капко М.Р.), протокол про прийняття рішення уповноваженою особою від 04.01.2024 № 02, повідомлення про намір укласти договір від 04.01.2024, договір про закупівлю послуг від 18.01.2024 № 7 на суму 7 846 867,00 грн, укладений між Замовником та ФОП Капко М.Р. (далі – Договір № 7), додаткова угода від 30.01.2024 № 1 до Договору № 7; по лоту № 2: тендерну пропозицію учасника товариства з обмеженою відповідальністю «ОРС-81» (далі – ТОВ «ОРС-81»), оприлюднена Замовником вимога про усунення невідповідностей до 05.01.2024, протокол про прийняття рішення уповноваженою особою від 05.01.2024 № 06, повідомлення про намір укласти договір від 05.01.2024, договір про закупівлю послуг від 18.01.2024 № 9 на суму 8 119 231,00 грн, укладений між Замовником та ТОВ «ОРС-81» (далі – Договір № 9), додаткова угода від 30.01.2024 № 1 до Договору № 9; по лоту № 3: тендерну пропозицію учасника фізичної особи-підприємця Манька Василя Володимировича (далі – ФОП Манько В.В.), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 04.01.2024 № 04, повідомлення про намір укласти договір від 04.01.2024, договір про закупівлю послуг від 18.01.2024 № 8 на суму 7 033 902,00 грн, укладений між Замовником та ФОП Манько В.В (далі – Договір № 8), додаткова угода від 30.01.2024 № 1 до Договору № 8. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій по лотах № 1, 2, 3 установлено наступне. Пунктом 1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» (далі – Розділ 3) тендерної документації встановлено, що тендерна пропозиція подається, шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема, інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Документи подаються, відповідно до пункту 6 Розділу 3 та Додатка 2 тендерної документації. В пункті 6 Розділу 3 тендерної документації Замовник зазначив, що технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі визначені замовником з урахуванням вимог пункту третього частини другої статті 22 Закону та містяться у Додатку 2 тендерної документації. При цьому, обсяг та кількість надання послуг визначено Технічним завданням по кожному лоту окремо. Згідно з вимогами Додатка 2 «Технічне завдання ЛОТ 1», «Технічне завдання ЛОТ 2», «Технічне завдання ЛОТ 3» тендерної документації Замовником передбачено, що послуга повинна включати в себе не тільки прибирання, навантаження та вивезення сміття, а й забезпечувати його захоронення у спеціально відведені місця (сміттєзвалище, полігон ТПВ), що враховується у вартість тендерної пропозиції та укладення такого договору відбувається безпосередньо з учасником (Виконавцем) без участі Замовника. Для недопущення Учасником складування відходів (побутового сміття, опалого листя, гілля та відходів деревини, негабаритних відходів) в недозволених місцях, Учасник повинен забезпечити надання Замовнику довідок з місць приймання відповідних відходів із зазначенням конкретних обсягів. Не допускається змішування відходів. Тобто, для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічному завданню послуги з прибирання вулиць, площ та газонів Дрогобицької міської територіальної громади по лотах № 1, 2, 3 учасники у складі тендерної пропозиції по кожному лоту повинні надати довідки з місць приймання відповідних відходів, а саме, з сміттєзвалища, полігону твердих побутових відходів, в яких повинно бути зазначено конкретні обсяги таких відходів з метою запобігання утворення стихійних сміттєзвалищ, а саме: складування побутового сміття, опалого листя, гілля та відходів деревини, негабаритних відходів в недозволених місцях. Оскільки, послуга, що є предметом вказаної закупівлі, повинна включати не тільки прибирання, навантаження та вивезення сміття, а й захоронення такого сміття у відведених чинним законодавством місцях (сміттєзвалище, полігон твердих побутових відходів), то учасники, які подають тендерні пропозиції для участі у закупівлі, повинні укласти із сміттєзвалищем або полігоном твердих побутових відходів відповідні договори по захороненню таких відходів без участі Замовника. У складі тендерних пропозицій учасників закупівлі ФОП Капко М.Р. (лот № 1), ТОВ «ОРС-81» (лот № 2), ФОП Манько В.В. (лот № 3) не надано довідок з місць приймання відповідних відходів із зазначенням конкретних обсягів для підтвердження учасниками вимоги Замовника щодо недопущення складування відходів в недозволених місцях. В ході моніторингу на запит на пояснення Держаудитслужби надана відповідь, що учасники закупівлі на підтвердження вказаної вимоги у складі тендерних пропозицій надали файли з наступними документами: - ФОП Капко М.Р. (лот № 1) надано «Лист гарантія. pdf.p7s», «Технічне завдання лот1. pdf.p7s», «ТН 14001 ФОП КАПКО МАР`ЯНА Романівна. pdf.p7s», «СФЕРА(1). df.p7s»; - ТОВ «ОРС-81» (лот № 2) надано «Лист-згода з проектом Договору. pdf.p7s», «Лист гарантія. pdf.p7s», «Технічне завдання ЛОТ 2. pdf.p7s», «14001 ТОВ ОРС-81 pdf.p7s», «ТН 2 ТОВ ОРС-81. pdf.p7s», «СФЕРА. pdf.p7s»; - ФОП Манько В.В. (лот № 3) надано «Лист 32 лист гарантія. pdf.p7s», «Лист 25 Технічне завдання. pdf.p7s», «С14001 ФОП МАНЬКО ВАСИЛЬ ВОЛОДИМИРОВИЧ. pdf.p7s», «ТН 2 14001 ФОП МАНЬКО ВАСИЛЬ ВОЛОДИМИРОВИЧ. pdf.p7s», «СФЕРА. pdf.p7s», «АТЕСТАТ. pdf.p7s». Проте, жоден із перерахованих Замовником документів тендерних пропозицій ФОП Капко М.Р. (лот № 1), ТОВ «ОРС-81» (лот № 2), ФОП Манько В.В. (лот № 3) не містить довідок з місць приймання відповідних відходів із зазначенням конкретних обсягів для підтвердження учасниками вимоги Замовника щодо недопущення складування відходів в недозволених місцях. Водночас, слід зазначити, що подані учасниками у складі пропозицій технічні завдання по кожному лоту містять процитовану (скопійовану з тексту) Замовником вимогу щодо надання вказаних довідок без їх документального підтвердження. Таким чином, учасниками у складі тендерних пропозицій лоту № 1 – ФОП Капко М.Р., лоту № 2 - ТОВ «ОРС-81», лоту № 3 - ФОП Манько В.В. не надано підтверджуючих документів з місць приймання відповідних відходів із зазначенням конкретних обсягів для підтвердження учасниками вимоги Замовника щодо недопущення складування відходів в недозволених місцях, чим не підтверджено відповідність тендерних пропозицій технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі та не дотримано вимоги Додатка 2 «Технічне завдання ЛОТ 1», «Технічне завдання ЛОТ 2», «Технічне завдання ЛОТ 3» тендерної документації. Слід зазначити, що згідно із пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовником в електронній системі закупівель не оприлюднене повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, не надавши учасникам по лотах № 1, 2, 3 можливості та шляхи усунення невідповідностей в інформації та/або документах, які надано учасниками процедури закупівлі на виконання вимог тендерної документації, оскільки надання документів для усунення вищезазначених невідповідностей не призвело б до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій, найменування товару, марки, моделі, чим не дотримано вимоги пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питання своєчасності оприлюднення договору про закупівлю по лотах № 1, 2, 3 установлено наступне. Приписами пункту 10 Особливостей передбачено, що за результатами здійснення закупівлі шляхом застосування відкритих торгів в електронній системі закупівель замовником оприлюднюється договір про закупівлю та додатки до нього відповідно до вимог Закону з урахуванням Особливостей. Згідно з вимогами пункту 10 частини першої статті 10 Закону замовник через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та всі додатки до нього протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Замовник на порушення вимог пункту 10 частини 1 статті 10 Закону оприлюднив Договір № 7, Договір № 8, Договір № 9 на п`ятий робочий день з дня їх укладення, тобто 25.01.2024.
Період усунення порушень: 08.05.2024 14:47 - 23.05.2024 00:00
Дата публікації висновку: 08.05.2024 14:47

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Вказані у висновку порушення взяті до уваги та вжито заходи щодо не допущення порушень п.43 постанови 1178 від 12.10.2022 року Особливостей та п.10 ч.1 ст. 10 Закону України Про публічні закупівлі.
Дата публікації звіту: 15.05.2024 17:33

Запити/Пояснення