• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

ДК 021:2015: 85150000-5 «Послуги діагностичної візуалізації» (Сцинтиграфія (проведення досліджень із використанням однофотонного емісійного комп’ютерного томографа поєднаного з комп’ютерним томографом (ОФЕКТ/КТ))

Завершена

1 279 901.70 UAH без ПДВ
Номер: 1954d24ab73045b79513580b30e65230
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-02-12-000091
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12.02.2024 00:00
Автор: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41127371
Період моніторингу: 13.02.2024 12:12 - 06.03.2024 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 12.02.2024 № 7-з Запоріжжя Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку цього наказу. Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 12.02.2024 № 7-з Перелік процедур закупівель, по яким проводиться моніторинг 11. UA-2023-12-25-010704-a, яку проводить Комунальне підприємство «Криворізький онкологічний диспансер» Дніпропетровської обласної ради;
Адреса: Ukraine, Запоріжжя
Контактна особа: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 95) 331-53-64, nadyas78@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору, порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: «23» лютого 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність проведеної закупівлі, вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства "Криворізький онкологічний диспансер" Дніпропетровської обласної ради" (далі - Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення закупівлі без використання електронної системи; договір про закупівлю товарів від 14.12.2023 № 175-2023 (далі – Договір). Аналізом процедури закупівлі встановлено, що згідно інформації викладеної на сайті уповноваженого органу (https://prozorro.gov.ua) за результатами проведеної процедури закупівлі, між Замовником та Комунальним некомерційним підприємством «Міська клінічна лікарня № 4» Дніпровської міської ради укладено договір на суму 1 279 901,70 гривень. Під час проведення моніторингу управлінням Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області надано Запит Замовнику на пояснення від 20.02.2024, щодо надання а інформації та відповідних документів, на підставі яких проводиться процедура закупівлі по наданню послуг «Сцинтиграфія (проведення досліджень із використанням однофотонного емісійного комп’ютерного томографа поєднаного з комп’ютерним томографом (ОФЕКТ/КТ)». 22.02.2024 від Замовника надійшли пояснення та надані підтверджуючі документи.
Період усунення порушень: 23.02.2024 11:27 - 29.02.2024 00:00
Дата публікації висновку: 23.02.2024 11:27

Запити/Пояснення