-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Реконструкція каналізаційної мережі та водопровідної мережі на вул. Лесі Українки в м. Звягель Житомирської області (III черга) по об’єкту: «Реконструкція каналізаційної мережі та водопровідної мережі на вул. Лесі Українки в м. Звягель Житомирської області»
Завершена
17 138 961.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 171 389.62 UAH
мін. крок: 1% або 171 389.62 UAH
Номер:
431c6f5be7304937a316d9284dae879c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-03-11-000034
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.03.2024 00:00
Період моніторингу:
12.03.2024 14:47 - 03.04.2024 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
11.03.2024
№ 25-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 11.03.2024 № 25-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
7. UA-2023-12-25-001363-a виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель установлено, що тендерна документація не відповідає вимогам абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «АВТО-М» установлено порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей та принципів публічних закупівель, визначених статтею 5 Закону, зокрема щодо максимальної економії, ефективності та пропорційності.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та Особливостей, дотримання вимог постанови № 710, розгляду тендерних пропозицій учасника ТОВ «МБП-ТЕПЛОМЕРЕЖА», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов укладеного договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця та законодавству у сфері закупівель, - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору про закупівлю від 26.01.2024 № 50, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 02 квітня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов укладеного договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця та законодавству у сфері закупівель, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Комунального підприємства Звягельської міської ради «Звягельводоканал» (далі - Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація Замовника від 25.12.2023 № 164, тендерні пропозиції учасників ТОВ «МБП-ТЕПЛОМЕРЕЖА» та ТОВ «АВТО-М», протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 08.01.2024 № 14 та 15.01.2024 № 28, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей від 12.01.2024 року, повідомлення про намір укласти договір від 15.01.2024 року, договір про закупівлю від 26.01.2024 № 50, пояснення Замовника з копіями документів надані через електронну систему закупівель 18.03.2024, 21.03.2024 та 26.03.2024.
За результатами моніторингу відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам законодавства у сфері закупівель установлено порушення, а саме, в порушення вимог абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей, тендерна документація Замовника складена у невідповідності до вимог законодавства, зокрема, в пункті 2 розділу 5 тендерної документації Замовником зазначено підставу відмови учаснику-переможцю яка суперечить підставам які визначені підпунктом 3 пункту 44 Особливостей, а саме, що не надання оновленого кошторису буде вважатися відмовою від підписання договору.
Крім того, відповідно до пункту 1 Додатку 2 до тендерної документації для підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» встановлено вимогу щодо надання у складі тендерної пропозиції учасника довідки у формі таблиці 1.1 Додатку 3 до тендерної документації, яка обов’язково повинна містити інформацію про наявність в учасника наступної будівельної техніки, а саме: екскаватор - не менше 2 шт., вантажний автомобіль - не менше 2 шт., насосне обладнання для відкачування води - не менше 1 шт., машина поливомийна, місткість 6000 л. - не менше 1 шт., коток дорожній - не менше 1 шт.
Однак, відповідно до пункту 8.2 розділу 8 Тому 1 «Загальна пояснювальна записка» робочого проєкту по об’єкту будівництва «Реконструкція каналізаційної мережі та водопровідної мережі на вул. Лесі Українки в м. Звягель Житомирської області (III черга) по об’єкту: «Реконструкція каналізаційної мережі та водопровідної мережі на вул. Лесі Українки в м. Звягель Житомирської області» (далі - Проєкт), встановлено основний перелік машин і механізмів для виконання робіт, а саме: екскаватор зі зворотною лопатою кількістю 1 шт., бульдозер кількістю 1 шт., трамбівка травматична кількістю 1 шт., автомобільний кран кількістю 1 шт., автомобіль бортовий кількістю 1 шт., а також згідно підсумкової відомості ресурсів Проєкту, встановлений додаткових перелік техніки для виконання робіт, а саме: компресори пересувні з двигуном внутрішнього згоряння, тиск до 686 кПа [7ат], продуктивність 2,2 м3/хв., автогудронатор, місткість 3500 л, асфальтоукладальник універсальний, продуктивністю 600 т/год, машина для холодного фрезерування асфальтобетонних покриттів, ширина фрезерування 1000 мм, машина поливально-мийна, місткість 6000 л.
На запит органу державного фінансового контролю щодо вибіркового встановлення переліку основної необхідної техніки для виконання робіт, яка відрізняється від Проєкту, Замовник в електронній системі закупівель надав пояснення: «Заявлені вимоги щодо наявності будівельних машин та механізмів зазначених в пункті 1 Додатку 2 до тендерної документації, було визначено виходячи з того, що за своєю характеристикою дані машини вважаються як основні згідно проектно–кошторисної документації. Необхідність будівництва в основних будівельних машинах, механізмах і автотранспорті визначена, виходячи з фізичних об`ємів робіт, які належить виконати, і директивних норм виробітку машин з врахуванням місцевих умов. Разом з тим, Учасники мають право відповідно пункту 5.9 «Настанови з визначення вартості будівництва» для виконання будівельних робіт застосовувати наявні у підрядної організації, не передбачені нормами машини та механізми, якщо це не змінює технологію виконання робіт та їх вартість.
Виходячи з вищенаведеного, Замовник, встановивши вимоги до основних будівельних машин, механізмів і автотранспорту згідно п. 1 Додатку 2 до тендерної документації, не обмежував конкуренцію серед Учасників та не встановлював жодних дискримінаційних вимог до них, тим самим не порушив Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників відповідно до ст. 5 Закону «Про публічні закупівлі»».
Таким чином, моніторингом встановлено, що Замовник для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» встановлено вимогу щодо наявності в учасника обов’язкової будівельної техніки необхідної для виконання робіт, що є предметом закупівель, яка не відповідає переліку та кількості основної будівельної техніки, що необхідна для виконання робіт згідно вимог Проєкту.
Водночас, тендерною документацією, зокрема, не встановлено вимог щодо наявності в учасника на відповідність кваліфікаційному критерію «наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» наступної будівельної техніки, а саме:
- асфальтоукладальника універсального, продуктивністю 600 т/год;
- машини для холодного фрезерування асфальтобетонних покриттів, ширина фрезерування 1000 мм;
- компресора пересувного з двигуном внутрішнього згоряння, тиск до 686 кПа [7ат], продуктивність 2,2 м3/хв.;
- автомобільного крану;
- трактора на гусеничному ходу, потужність 59 кВт [80 к.с.];
- автогудронатора, місткістю 3500 л;
- бульдозерів, потужністю (59 кВт [80 к.с.], 79 кВт [108 к.с.], 96 кВт [130 к.с.] та 132 кВт [180 к.с.]).
Разом з тим, слід відмітити, що відповідно до підсумкової відомостей ресурсів учасником ТОВ «АВТО-М» до ціни пропозиції включено вартість роботи будівельної техніки, яка відсутня в довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 28.12.2023 № 916 (далі - Довідка № 916), а саме: асфальтоукладальники універсальні, продуктивність 600 т/год, машина для холодного фрезерування асфальтобетонних покриттів, ширина фрезерування 1000 мм, компресори пересувні з двигуном внутрішнього згоряння, тиск до 686 кПа [7ат], продуктивністю 2,2 м3/хв., бульдозери, потужність 79 кВт [108 к.с.] та молотки відбійні пневматичні, при роботі від пересувних компресорних станцій. Тобто, внаслідок включення Замовником до тендерної документації вимог щодо наявності в учасника будівельної техніки необхідної для виконання робіт, що є предметом закупівель, яка не відповідає переліку основної будівельної техніки, що необхідна для виконання робіт згідно вимог Проєкту, учасником ТОВ «АВТО-М» включено до ціни тендерної пропозиції вартість роботи будівельної техніки, яка у вказаного учасника згідно Довідки № 916 відсутня.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що тендерна пропозиція ТОВ «АВТО-М» процедури закупівлі не відповідає умовам тендерної документації Замовника.
Так, відповідно до підпункту 4.1 пункту 4 Додатку 3 до тендерної документації визначено, що ціна пропозиції Учасника закупівлі (договірна ціна) встановлюється твердою та повинна бути розрахована і сформована відповідно до Кошторисних норм України у будівництві «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року № 281 з усіма змінами і доповненнями (далі - Настанова) та інших діючих нормативно-кошторисних документів.
Слід відмітити, що, відповідно пункту 5.1. розділу V Настанови визначено, що ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 4.40 цієї Настанови, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів
Відповідно до пункту 5.31 розділу V Настанови визначено, що у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) враховуються кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, що пропонуються, розмір яких залежить від сукупності цілого ряду факторів, зокрема, виду договірної ціни, що пропонується за умовами конкурсних торгів.
Зазначені кошти враховуються у розмірі, визначеному на підставі обґрунтовувальних розрахунків підрядника, виходячи з перелічених факторів. При цьому:
а) за твердої договірної ціни - в розмірі до 1,5%;
б) за динамічної договірної ціни - не враховується.
В той же час, Замовником у підпункті 4.1 пункту 4 Додатку 3 до тендерної документації та пункті 3.1 розділу 3 проєкту договору про закупівлю (Додаток № 4) до тендерної документації встановлено, що договірна ціна є твердою.
Проте, проведеним моніторингом установлено, що у складі тендерної пропозиції ТОВ «АВТО-М» у складі ціни пропозиції (договірної ціни, файл «3.2 Договірна ціна») враховано кошти на покриття ризиків в розмірі 2,168 %, що не відповідає вимогам пункту 5.31 розділу V Настанови, а відтак не відповідає умовам підпункту 4.1 пункту 4 Додатку 3 до тендерної документації.
Таким чином, за результатами проведеного моніторингу установлено, що на порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «АВТО-М» як такого, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Враховуючи вищевикладене, моніторингом установлено, що Замовник, за наявності підстав відхилення визначених у підпункті 2 пункту 44 Особливостей, відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «МБП-ТЕПЛОМЕРЕЖА» проте, за наявності підстав відхилення визначених у підпункті 2 пункту 44 Особливостей, не відхилив тендерну пропозицію переможця ТОВ «АВТО-М», що за результатами аукціону була дорожчою на 87 000,00 грн (14 613 000,00 - 14 700 000,00) за пропозицію відхиленого учасника ТОВ «МБП-ТЕПЛОМЕРЕЖА», що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною пропозицією, що не відповідає принципам публічних закупівель, що закріплені в статті 5 Закону.
Враховуючи наведене Замовником порушено принципи публічних закупівель, визначених статтею 5 Закону, зокрема щодо максимальної економії, ефективності та пропорційності.
Разом з тим, відповідно до вимог підпункту 2 пункту 50 Особливостей встановлено імперативну умову, що замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Період усунення порушень:
05.04.2024 11:18 - 20.04.2024 00:00
Дата публікації висновку:
05.04.2024 11:18
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
- corruptionAwarded: Так
Опис:
Порушення усунуто шляхом розірвання договору
Дата публікації:
15.04.2024 12:47
Запити/Пояснення
Номер:
bf11a79266dc4dd892c9dd9e56bdfe84
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
13.03.2024 11:08
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.03.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу публічної закупівлі «Реконструкція каналізаційної мережі та водопровідної мережі на вул. Лесі Українки в м. Звягель Житомирської області (III черга) по об’єкту: «Реконструкція каналізаційної мережі та водопровідної мережі на вул. Лесі Українки в м. Звягель Житомирської області»» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-25-001363-a) та відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання.
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Відповідно до підпункту 4.1 пункту 4 Додатку 3 до тендерної документації визначено, що ціна пропозиції Учасника закупівлі (договірна ціна) встановлюється твердою та повинна бути розрахована і сформована відповідно до Кошторисних норм України у будівництві «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року № 281 (далі- Настанова) з усіма змінами і доповненнями та інших діючих нормативно-кошторисних документів.
Слід відмітити, що, відповідно пункту 5.1. Настанови визначено, що ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 4.40 цієї Настанови, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів
На вище зазначену вимогу учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТО-М" (далі - Переможець) надано договірну ціну.
Відповідно до пункту 5.31 розділу V Настанови визначено, що у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) враховуються кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, що пропонуються, розмір яких залежить від сукупності цілого ряду факторів, зокрема, виду договірної ціни, що пропонується за умовами конкурсних торгів.
Зазначені кошти враховуються у розмірі, визначеному на підставі обґрунтовувальних розрахунків підрядника, виходячи з перелічених факторів. При цьому:
а) за твердої договірної ціни - в розмірі до 1,5%;
б) за динамічної договірної ціни - не враховується.
В той же час, Замовником в пункті 3.1 розділу 3 проєкту договору про закупівлю (Додаток № 4) до тендерної документації встановлено, що договірна ціна є твердою.
Проте, у складі тендерної пропозиції Переможця у складі ціни пропозиції (договірної ціни, файл «3.2 Договірна ціна») враховано кошти на покриття ризиків в розмірі 2,168 %, що не відповідає вимогам пункту 5.31 розділу V Настанови, а відтак не відповідає умовам підпункту 4.1 пункту 4 Додатку 3 до тендерної документації.
Таким чином, установлено, що на порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей Вами не відхилено тендерну пропозицію Переможця як такого, що не відповідав умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого (-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Номер:
64d2231c8a174a98b8c10442a66f2a3c
Назва:
Відповідь на моніторинг
Дата опублікування:
18.03.2024 16:40
Опис:
1. Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та його очікувана вартість визначена згідно проектно-кошторисної документації, щодо якої була проведена державна експертиза та отримано Експертний звіт (Позитивний) (Додається).
2. Вибір чергового переможця серед решти учасників відбувається шляхом оцінки їх тендерних пропозицій вимогам тендерної документації та врахування принципу економічної вигоди за результатами аукціону. Відтак, на вимогу Замовника згідно пункту 2 розділу V Тендерної документації де зазначено, що: оскільки ціна тендерної пропозиції учасника може зменшуватись за результатами електронного аукціону, що призводитиме до необхідності перерахунку учасником кошторису, ураховуючи при цьому, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції, у випадку закупівлі робіт договірна ціна (кошторис) погоджується сторонами під час укладання договору про закупівлю з дотриманням вимог Закону та Цивільного кодексу України (стаття 843, 844 ЦК), не надання оновленого кошторису буде вважатися відмовою від підписання договору (ч.7 ст.33 Закону України «Про публічні закупівлі»), Учасник ТОВ «АВТО-М» привів у відповідність договірну ціну (Додається) при цьому не змінюючи предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, також, завантажив оновлену договірну ціну згідно результатів аукціону, де розрахунок коштів на покриття ризиків становить – 1,165 %, що відповідає вимогам пункту 5,31 розділу V Настанови з визначення вартості будівництва.
Звертаємо увагу на те, що відразу після аукціону в Учасників відсутня можливість, яка технічно не реалізована на електронних майданчиках, завантажувати оновлену договірну ціну, Замовник передбачив пунктом 2 розділу V Тендерної документації вимогу щодо перерахунку ціни тендерної пропозиції.
Враховуючи вищенаведене, Замовником було прийняте рішення підписати Договір підряду з ТОВ «АВТО-М» та завантажити через авторизований електронний майданчик в електронній системі закупівель даний Договір з усіма додатками до нього.
Номер:
eedba00be9254362a73a79611bd006b2
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
19.03.2024 17:21
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.03.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу публічної закупівлі «Реконструкція каналізаційної мережі та водопровідної мережі на вул. Лесі Українки в м. Звягель Житомирської області (III черга) по об’єкту: «Реконструкція каналізаційної мережі та водопровідної мережі на вул. Лесі Українки в м. Звягель Житомирської області»» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-25-001363-a) та відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання.
1. Відповідно до пункту 1 Додатку 2 до тендерної документації встановлено вимогу, що Учасник, для підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», надає скан-копії документів по кожній одиниці техніки: Екскаватор - не менше 2 шт, Вантажний автомобіль - не менше 2 шт, Насосне обладнання для відкачування води - не менше 1 шт, Машина поливомийна, місткість 6000 л. – не менше 1 шт, Коток дорожній – не менше 1 шт.
Слід відмітити, що відповідно до відомостей ресурсів передбачено, що для виконання робіт згідно технічного завдання потрібно також : Крани на автомобільному ходу з вантажопідйомність 6,3 т та 10 т, Бульдозери, потужність 59 кВт-132 кВт, Автогрейдери середнього типу, потужність 99 кВт та 121 кВт, Асфальтоукладальники універсальні, продуктивність 600 т/год та Машина для холодного фрезерування асфальтобетонних покриттів, ширина фрезерування 1000 мм та інше обладнання.
Однак, замовником не встановлено вимогу в тендерній документації для підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» стосовно наявності вище зазначеної техніки, а тільки взято виборочний перелік техніки та обладнання з відомостей ресурсів.
Відповідно до статті 5 Закону замовник повинен дотримуватися таких принципів:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Таким чином поясніть, чому вами вимагається саме техніка та підтвердження до неї, яка зазначена в пункті 1 Додатку 2 до тендерної документації?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого (-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Номер:
a3c0c8c1e2034f918826f32dcf684047
Назва:
Відповідь на запитання
Дата опублікування:
21.03.2024 13:49
Опис:
Заявлені вимоги щодо наявності будівельних машин та механізмів зазначених в пункті 1 Додатку 2 до тендерної документації, було визначено виходячи з того, що за своєю характеристикою дані машини вважаються як основні згідно проектно–кошторисної документації. Необхідність будівництва в основних будівельних машинах, механізмах і автотранспорті визначена, виходячи з фізичних об`ємів робіт, які належить виконати, і директивних норм виробітку машин з врахуванням місцевих умов. Разом з тим, Учасники мають право відповідно пункту 5.9 «Настанови з визначення вартості будівництва» для виконання будівельних робіт застосовувати наявні у підрядної організації, не передбачені нормами машини та механізми, якщо це не змінює технологію виконання робіт та їх вартість.
Виходячи з вищенаведеного, Замовник, встановивши вимоги до основних будівельних машин, механізмів і автотранспорту згідно п. 1 Додатку 2 до тендерної документації, не обмежував конкуренцію серед Учасників та не встановлював жодних дискримінаційних вимог до них, тим самим не порушив Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників відповідно до ст. 5 Закону «Про публічні закупівлі».
Номер:
6db057f2673d400da52511255a263e45
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
25.03.2024 14:12
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.03.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу публічної закупівлі «Реконструкція каналізаційної мережі та водопровідної мережі на вул. Лесі Українки в м. Звягель Житомирської області (III черга) по об’єкту: «Реконструкція каналізаційної мережі та водопровідної мережі на вул. Лесі Українки в м. Звягель Житомирської області»» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-25-001363-a) та відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання.
1. Відповідно до пункту 10 розділу 1, пункту 44 розділу 3 відомостей обсягів робіт на 3 чергу реконструкції передбачено виконання робіт «нарізування швів у бетоні затверділому», однак у пункті 10 розділу 1 та пункту 44 розділу 3 у технічного завдання Додатку 3 до тендерної документації вищезазначені роботи замінені на «Холодне фрезерування асфальтобетонного покриття із застосуванням фрези, ширина фрезерування 1000 мм, за глибини фрезерування 8 см /проведення робiт на однiй половинi проїзної частини при систематичному русi транспорту на другiй»..
Також, пунктом 9 розділу 1 відомостей обсягів робіт на 3 чергу реконструкції передбачено виконання робіт «водовідлив з траншей» в кількості 280 м3. Тоді, як пунктом 1 розділу 1 технічного завдання Додатку 3 до тендерної документації вищезазначені роботи є в кількості 220 м3.
Таким чином, поясніть, вище зазначені невідповідності.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого (-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Номер:
d2f04e1bcbcf44e4b35d8b3172fa0ac0
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
26.03.2024 11:47
Опис:
В процесі виконання підрядних робіт по об`єкту в цілому «Реконструкція каналізаційної мережі та водопровідної мережі на вул. Лесі Українки в м. Звягель Житомирської області» виникла необхідність коригування проектно-кошторисної документації, відтак, 14.12.2023 року Замовником була проведена закупівля робіт з коригування ПКД без використання електронної системи, а саме: Виконання робіт з коригування проектно-кошторисної документації по об`єкту: "Реконструкція каналізаційної мережі та водопровідної мережі на вул. Лесі Українки в м. Звягель Житомирської області" ідентифікатор закупівлі: UA-2023-12-14-015745-a.
Враховуючи вищенаведене, технічне завдання Додатку 3 до тендерної документації складене відповідно коригованої проектно-кошторисної документації (Додається).