-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
ДК 021:2015 15610000-7 Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Торги відмінено
148 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 740.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 740.00 UAH
Номер:
72156fbb1282433fb35254bd75f36f53
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-03-26-000028
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.03.2024 00:00
Період моніторингу:
26.03.2024 16:14 - 17.04.2024 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
26.03.2024 № 16-з
Ужгород
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з підпунктом 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Сергій ТУРЕНОК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 26.03.2024 № 16-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2023-12-24-001503-a 24.12.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
- Порушення строків розгляду тендерної пропозиції
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом установлено порушення абзацу першого частини п’ятої статті 8 Закону № 922-VIII.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником вимог законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури ФОП «Ангалейт Ерік Олександрович» встановлено порушення пункту 41 Особливостей з урахуванням вимог частини десятої статті 29 Закону № 922-VIII.
За результатами моніторингу встановлено порушення підпункту 2 пункту 50 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII Особливостям – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
Порушення, виявлені за результатами моніторингу процедури закупівлі усунуто шляхом відміни процедури закупівлі у відповідності до підпункту 2 пункту 50 Особливостей.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 11 квітня 2024 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції від 17.11.2023, що діяла станом на період проведення процедури закупівлі, далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель закладу дошкільної освіти №1 загального розвитку Ужгородської міської ради Закарпатської області (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 23.12.2023; тендерні пропозиції Фізичних осіб підприємців Ангалейт Ерік Олександрович та МАЛИНИЧ ВЯЧЕСЛАВ СТЕПАНОВИЧ (далі – ФОП «Ангалейт Ерік Олександрович» та ФОП «МАЛИНИЧ ВЯЧЕСЛАВ СТЕПАНОВИЧ»); протокольне рішення уповноваженої особи про визначення переможцем учасника ФОП «МАЛИНИЧ ВЯЧЕСЛАВ СТЕПАНОВИЧ» від 09.01.2024; протокольне рішення уповноваженої особи від 09.01.2024 про скасування рішення про визначення переможця та прийняття рішення про відхилення учасника ФОП «МАЛИНИЧ ВЯЧЕСЛАВ СТЕПАНОВИЧ»; протокольне рішення уповноваженої особи про відміну закупівлі від 08.04.2024; пояснення Замовника, надані через електронну систему закупівель на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 27.03.2024 року.
Згідно з пунктом 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону № 922-VIII, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей.
За нормами пункту 41 Особливостей - розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону № 922-VIII (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей.
Частиною десятою статті 29 Закону № 922-VIII імперативно установлено, що строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.
В ході моніторингу встановлено, що за результатами торгів електронною системою найбільш економічно вигідною визначено пропозицію ФОП «МАЛИНИЧ ВЯЧЕСЛАВ СТЕПАНОВИЧ», тендерна пропозиція якого, згідно протокольного рішення уповноваженої особи від 09.01.2024, що був опублікований 10.01.2024, була відхилена.
Відповідно до абзацу шостого пункту 49 Особливостей, у разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію у списку тендерних пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, яка вважається в такому випадку найбільш економічно вигідною, у порядку та строки, визначені цими особливостями.
Електронною системою, наступною тендерною пропозицією у списку тендерних пропозицій, визначено ФОП «Ангалейт Ерік Олександрович».
Проте, станом на 08.04.2024 – на 63 робочий день з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції, в електронній системі закупівель відсутня інформація про результати її розгляду Замовником, а значиться лише «Очікує рішення».
З огляду на вищенаведене, в ході проведення моніторингу процедури закупівлі UA-2023-12-24-001503-a постала потреба в отриманні пояснень з питань, які є предметом досліджень в рамках моніторингу, в тому числі, щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП «Ангалейт Ерік Олександрович», відповідно, Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області 27.03.2024 через електронну систему закупівель Замовнику було направлено запит про надання пояснень, проте відповідь (пояснення) Замовником надано 09.04.2024 (на десятий робочий день), чим порушено абзац перший частини п’ятої статті 8 Закону № 922-VIII.
З урахуванням наданих Замовником пояснень та відповідно до інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, за результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП «Ангалейт Ерік Олександрович» встановлено порушення норм пункту 41 Особливостей з урахуванням вимог частини десятої статті 29 Закону № 922-VIII в частині недотримання строку розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
Підпунктом 2 пункту 50 Особливостей встановлено імперативну умову, що замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Проте, Замовником станом на 08.04.2024 року (до надання відповіді на запит про надання пояснень) в порушення підпункту 2 пункту 50 Особливостей не відмінено процедуру закупівлі «ДК 021:2015 15610000-7 Продукція борошномельно-круп'яної промисловості» у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через порушення строків розгляду тендерної пропозиції ФОП «Ангалейт Ерік Олександрович».
Слід зазначити, що після направленого Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області через електронну систему закупівель запиту про надання пояснень, Замовником було оприлюднено протокольне рішення уповноваженої особи від 08.04.2024 року щодо відміни процедури закупівлі у відповідності до підпункту 2 пункту 50 Особливостей.
Період усунення порушень:
11.04.2024 13:26 - 26.04.2024 00:00
Дата публікації висновку:
11.04.2024 13:26
Запити/Пояснення
Номер:
c652c5420edf41578fbfaf2dd52f87ab
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
27.03.2024 13:14
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.04.2024 01:00
Опис:
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015 15610000-7 Продукція борошномельно-круп'яної промисловості» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-24-001503-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі?
Також, просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів».
2. Пунктом 41 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції від 17.11.2023, що діяла станом на період проведення процедури закупівлі, далі – Особливості) визначено, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей.
Частиною десятою статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» установлено, що строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.
Враховуючи зазначене поясніть, чому ЗАКЛАДОМ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ №1 ЗАГАЛЬНОГО РОЗВИТКУ УЖГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ не розглянуто найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію тендерну пропозицію ФОП Ангалейт Ерік Олександрович, у строки, визначені частиною десятою статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі»?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в
поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их)
питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом
трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
ec0a3b60517547958683cb05942388f5
Назва:
торги було відмінено
Дата опублікування:
09.04.2024 18:19
Опис:
торги було відмінено у звязку з неможливістю усунення порушень