-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Код ДК 021:2015: 15110000-2 – М’ясо (Свинина охолоджена (лопаточна, тазобедрена та шийна частина без сала), стегно куряче, філе куряче)
Завершена
1 278 200.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 391.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 391.00 UAH
Номер:
bf708552a636471287d412e346349431
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-02-12-000059
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
12.02.2024 00:00
Період моніторингу:
12.02.2024 13:02 - 05.03.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
12.02.2024 № 17-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 09 січня 2024 року № 003100-18/303-2024,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
від 12.02.2024 № 17-З
Витяг із переліку процедур закупівель / закупівель
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2023-12-23-002833-a,
23.12.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі встановлено порушення пункту 43 Особливостей.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; укладення договору про закупівлю; надання інформації, документів у випадках, передбачених законом, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пунктом 5 частини сьомої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує вжити заходи щодо недопущення таких порушень у майбутньому та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; укладення договору про закупівлю; надання інформації, документів у випадках, передбачених законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Виконавчого комітету Червонослобідської сільської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 22.12.2023; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ПРАЙМ ТЕРРА» (далі – Товариство); повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; протокольне рішення від 02.01.2024; договір від 15.01.2024 № 14 з додатком, звіт про результати проведення процедури закупівлі; пояснення та документи, отримані від Замовника 15.02.2024 в електронній системі закупівель.
Аналізом питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі встановлено, що під час розгляду тендерної пропозиції Товариства Замовник не виявив, що ФОП Великий А. В., договір оренди з яким надано у тендерній пропозиції, припинив свою діяльність 19.09.2023 (інформація наявна в єдиному державному реєстрі https://usr.minjust.gov.ua/, номер запису: 2000260060001045338). Як наслідок, Замовник не розмістив у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції, чим не дотримався пункту 43 Особливостей.
Період усунення порушень:
04.03.2024 12:48 - 19.03.2024 00:00
Дата публікації висновку:
04.03.2024 12:48
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі «Код ДК 021:2015: 15110000-2 – М’ясо (Свинина охолоджена (лопаточна, тазобедрена та шийна частина без сала), стегно куряче, філе куряче)» (ідентифікатор закупівлі UA-2023-12-23-002833-a), а саме вжити заходів щодо недопущення виявлених порушень у подальшому, повідомляємо, що в майбутніх закупівлях виявлені порушення будуть враховані та не будуть допущені
Дата публікації звіту:
12.03.2024 17:03
Запити/Пояснення
Номер:
dca3795c862548338e90259180158950
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
13.02.2024 10:12
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.02.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі м'яса, інформацію про яку опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-12-23-002833-а, та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:
- як та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість цієї закупівлі;
- чи були виявлені під час розгляду тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Прайм Терра» невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією;
- чи скористався замовник під час розгляду тендерної пропозиції правом звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції, зокрема, щодо наданого в тендерній пропозиції договору оренди від 20.09.2022 № 14 на транспортний засіб Мercedes-Benz 410D?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
51826ba393274eefb31e8acef38d6baf
Назва:
Пояснення замовника
Дата опублікування:
15.02.2024 22:33
Опис:
На Ваш запит у межах проведення моніторингу процедури закупівлі м'яса, інформацію про яку опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-12-23-002833-а, надаємо наступні пояснення:
1) Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад визначені Законом України «Про публічні закупівлі». Обґрунтування розміру витрат та визначення очікуваної вартості по даній закупівлі здійснено замовником з урахуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020 № 275 (далі — Примірна методика), на підставі аналізу фактичного використання товарів для забезпечення відповідних потреб у минулих періодах та з урахуванням запланованих поточних завдань замовника, з урахуванням запланованої кількості відповідних категорій дітей, що перебуватимуть в закладах освіти, які підпорядковані Червонослобідській територіальній громаді, харчуванням яких має забезпечити замовник (дотримання норм харчування дітей в закладах дошкільної освіти та закладах загальної середньої освіти Червонослобідської сільської ради), аналізу цін із застосуванням методу порівняння ринкових цін, що базується на зборі і аналізі цінової інформації з реального ринку товару в м. Черкаси та Черкаського району. Відповідно до п.2 розділу І Примірної методики ринкова ціна - ціна, яка встановлюється безпосередньо на реальному ринку під впливом співвідношення попиту і пропозиції, або ціна конкретних угод, які відбулись на вільному ринку під впливом виключно ринкових факторів. Для аналізу ринку доцільно використовувати як загальнодоступну інформацію щодо цін та асортименту товарів, робіт і послуг, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках, дані спеціалізованих інформаційно-аналітичних видань, офіційних статистичних видань, в тому числі іноземних, тощо), так і інформацію, отриману шляхом проведення ринкових консультацій. Використання такого інструменту, як ринкові консультації, дозволяє визначити структуру ринку, ступінь конкуренції та можливі варіанти предмету закупівлі з урахуванням інновацій та нових технічних рішень (п.3 розділу ІІ Примірної методики). Отже, Замовник на підставі отриманих комерційних пропозицій і у відповідності до Примірної методики належним чином здійснило аналіз реального ринку для визначення очікуваної вартості предмета закупівель. Таким чином, виходячи із вказаної інформації і було визначено очікувану вартість предмета закупівлі.
2) Замовником не були виявлені під час розгляду тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Прайм Терра» невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, які давали б право замовнику звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до відповідних органів.
3) Оскільки Замовником не були виявлені під час розгляду тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Прайм Терра» невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, і більше того, про можливу їх наявність ніхто не повідомляв замовника, тому останній і не скористався під час розгляду тендерної пропозиції правом звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції, зокрема, щодо наданого в тендерній пропозиції договору оренди від 20.09.2022 № 14 на транспортний засіб Мercedes-Benz 410D. Наданий в складі тендерної пропозиції договір оренди від 20.09.2022 № 14 на транспортний засіб Мercedes-Benz 410D відповідав:
- вимогам тендерної документації,
- інформації, зазначеній у свідоцтві про реєстрацію транспортного засобу СХВ 409680
- положенням ч.1 ст.799 Цивільного кодексу України (Договір найму транспортного засобу укладається у письмовій формі), а також правовій позиції Великої Палати Верховного Суду у постанові від 14 червня 2023 року у справі № 125/1216/20, де було зазначено, що договір оренди транспортного засобу, який укладено із ФОП, є правомочним і не потребує додаткового нотаріального посвідчення.
Закупівля оголошена Замовником з урахуванням Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) та у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості).
Закон визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
При цьому, запевняємо, що Замовник керується Законом, принципами здійснення публічних закупівель, визначених Законом, іншими нормативно-правовими актами.