• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Реконструкція будівлі закладу дошкільної освіти (ясла-садок) "КАЗКОВА РІВ'ЄРА" Фонтанської сільської ради, щодо улаштування об’єктів цивільного захисту (укриття), за адресою: Одеська область, Одеський район, с. Олександрівка, вул. Центральна, 3А

Завершена

3 015 859.95 UAH з ПДВ
Номер: e39e655f7db142e786f3fd5823a9776c
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-01-15-000138
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15.01.2024 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 15.01.2024 16:18 - 06.02.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 15.01.2024 Одеса № 10 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 15.01.2024, доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 15.01.2024. Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 15.01.2024 № 10 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/ або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення 1 2 3 4 5 11 UA-2023-12-22-019839-a 22.12.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Адреса: Ukraine, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 66) 719-35-16, d.o.morozov@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог абзацу 32 пункту 13 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, наявності підстав для укладення договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель, відповідності умов договору нормам законодавства, внесення змін до договору про закупівлю, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановлених порушень у подальшому шляхом оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Особливостей та Закону, а також притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 26 січня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав для укладення договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель, відповідності умов договору нормам законодавства, внесення змін до договору про закупівлю, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління капітального будівництва Фонтанської сільської ради Одеського району Одеської області (далі – Замовник) на 2023 рік, звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднений 22.12.2023, обґрунтування підстави для здійснення закупівлі без використання електронної системи, погоджене в.о. начальника від 20.12.2023, договір підряду від 20.12.2023 № 20/12-КР (далі – Договір), додаткову угоду до Договору від 25.12.2023 № 1, додаткову угоду до Договору від 29.12.2023 № 2, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 29.12.2023, додаткову угоду до Договору від 11.01.2024 № 3, пояснення та документи, отримані 23.01.2024 через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено. Відповідно до вимоги абзацу 32 пункту 13 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості) у разі укладення договору про закупівлю відповідно до цього пункту замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту. За результатами закупівлі, здійсненої відповідно пункту 13 Особливостей, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 3-8 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Водночас відповідно до пункту 3-8 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні в разі здійснення замовником закупівлі без використання електронної системи закупівель, за умови що вартість закупівлі дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень, замовник оприлюднює в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, не пізніше ніж через 10 робочих днів з дня укладення такого договору. Замовник здійснює закупівлю шляхом укладення Договору без застосування відкритих торгів на підставі підпункту 4 пункту 13 Особливостей: існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником. Замовник в електронній системі закупівель оприлюднив Договір не у повному обсязі, а саме – без сторінки, що містить пункти 7.10-7.14 розділу 7 та пункти 8.1-8.4 розділу 8 Договору. На запит Південного офісу Держаудитслужби від 18.01.2024 щодо оприлюднення в електронній системі закупівель Договору не у повному обсязі Замовник 23.01.2024 надав пояснення, що сторінка, що містить розділ 8 Договору не була завантажена випадково, при скануванні стався збій, який не був виявлений у зв'язку з великим обсягом сторінок договору та додатків до нього. Проте на порушення вимог абзацу 32 пункту 13 Особливостей Замовник оприлюднив в електронній системі закупівель Договір не у повному обсязі, а саме – без сторінки, що містить пункти 7.10-7.14 розділу 7 та пункти 8.1-8.4 розділу 8 Договору.
Період усунення порушень: 26.01.2024 11:45 - 10.02.2024 00:00
Дата публікації висновку: 26.01.2024 11:45

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відповідно до положень частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо інформацію, що свідчить про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-12-22-019839-a Південного офісу Держаудитслужби. Відповідно до вимог висновку, повідомляємо, що Замовником здійснено заходи щодо недопущення встановлених порушень у подальшому шляхом оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Особливостей та Закону та притягнуто до відповідальності осіб, якими допущені порушення.
Дата публікації звіту: 29.01.2024 10:33

Запити/Пояснення