-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Будівельно-монтажні роботи по об'єкту "Капітальний ремонт приміщень під розміщення найпростішого укриття КЗ "Класична гімназія", вул. Микитенка, 35/21 в м. Кропивницький"
1.Місце знаходження замовника: Україна, м. Кропивницький, вул. Велика Перспективна, 41 2.Категорія Замовника: органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону 3.Мова (мови) якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська 4.Обсяг виконання робіт: згідно вимог тендерної документації 5. Забезпечення тендерних пропозицій: гарантія, умови надання згідно вимог тендерної документації
Завершена
7 791 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 77 910.00 UAH
мін. крок: 1% або 77 910.00 UAH
Номер:
3c6a97f9f8e24c02b30c5a60227f011f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-04-18-000041
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
29.04.2024 00:00
Період моніторингу:
29.04.2024 13:52 - 21.05.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
29.04.2024 №20-З
Суми
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно підпунктів 15, 16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами), доручення Держаудитслужби від 17.04.2024 №003100-18/5081-2024,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Виконувач обов’язків начальника Дмитро БОРОЗЕНЕЦЬ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 29.04.2024 №20-З
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2023-12-22-017331-a 22.12.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям установлено порушення вимог абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та абзацу першого пункту 28 Особливостей.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції установлено порушення вимог пункту 43 Особливостей.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14 травня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, в редакції від 17.11.2023 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління капітального будівництва Кропивницької міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 22.12.2023 (протокол №294-23у), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 01.01.2024, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Кіровоградський будівельний альянс» (далі – ТОВ «Кіровоградський будівельний альянс»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 08.01.2024 № 12-24у, повідомлення про намір укласти договір від 08.01.2024, договір від 16.01.2024 № 04-24, додаткові угоди від 17.04.2024 №1/04-24 та №2/04-24, пояснення та документи Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 30.04.2024 та від 06.05.2024.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
В свою чергу, відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством.
За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що Замовник у пунктах 1, 3 та 4 додатку 2 до тендерної документації для підтвердження відсутності підстав, визначених у підпунктах 3, 6 та 12 пункту 47 Особливостей встановив вимогу щодо надання переможцем торгів «Інформаційної довідки/витягу з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення» та «Витягу з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» на службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі та службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію, що не відповідає підпунктам 3, 6 та 12 пункту 47 Особливостей, відповідно до яких зазначені документи повинні надаватися на керівника учасника процедури закупівлі, чим порушив вимоги абзацу першого пункту 28 Особливостей та абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Також, за результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що Замовник у пункті 1 додатку 1 до тендерної документації на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» установив вимогу щодо надання учасниками довідки за певною формою, скан-копії щонайменше одного аналогічного договору, а також зазначив, що для підтвердження завершення робіт в складі пропозиції надається, зокрема, довідка про вартість виконання робіт форма КБ-3 та акти приймання виконаних робіт КБ-2в.
У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Кіровоградський будівельний альянс», якого визначено переможцем торгів, міститься довідка про наявність підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) від 28.12.2023 №503/1 з інформацією щодо виконання аналогічного договору підряду від 27.06.2023 №1090 та його скан копія, а також довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3) та акти приймання виконаних робіт КБ-2в.
При цьому, ціна договору підряду від 27.06.2023 №1090 з урахуванням додаткових угод становить 2 937 987,24 гривень, довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3) надані також на суму 2 937 987,24 гривень, в той час як акти приймання виконаних робіт КБ-2в (далі – акти) надані на загальну суму 3 098 152,81 гривень, що на 160 165,57 гривень більше ніж ціна договору.
Аналізом зазначених документів установлено, що в акті №2 за вересень 2023 року остання сторінка із зазначенням загальної вартості робіт за актом та підписами сторін дублює останню сторінку акту №1 за вересень 2023 року, таким чином акт №2 за вересень 2023 року надано не в повному обсязі, що призвело до невідповідності вартості виконаних робіт.
Отже, у наданих учасником процедури закупівлі документах наявна невідповідність.
Абзацом першим пункту 43 Особливостей імперативно визначені наступні умови та зобов’язання: якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Однак, Замовник на порушення вимог пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення учасником ТОВ «Кіровоградський будівельний альянс», вищезазначеної невідповідності, тим самим не надав можливість цьому учаснику усунути таку невідповідність.
Період усунення порушень:
14.05.2024 11:53 - 29.05.2024 00:00
Дата публікації висновку:
14.05.2024 11:53
Оскарження висновку в суді
Опис:
Ознайомившись з висновком Управління капітального будівництва Кропивницької міської ради не погоджується з ним. Ураховуючи, що процедура закупівлі була проведена Замовником з дотримання вимог Закону та тендерна документація була складена у відповідності вимог Закону та не погоджуючись з Висновком про результати моніторингу, Управління капітального будівництва Кропивницької міської ради має намір оскаржити його в судовому порядку. Про відкриття провадження у справі з зазначенням номеру справи Вас буде повідомлено у відповідності до вимог пункту 10 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі"
Дата публікації:
20.05.2024 09:40
Дата відкриття провадження:
28.05.2024 10:14
Номер відкриття провадження:
340/3500/24
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Запити/Пояснення
Номер:
626bdcff1c944bd1b7c442fb6b27f066
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
29.04.2024 16:29
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.05.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Будівельно-монтажні роботи по об'єкту «Капітальний ремонт приміщень під розміщення найпростішого укриття КЗ «Класична гімназія», вул. Микитенка, 35/21 в м. Кропивницький»» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-22-017331-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
273bf3a3c62b48fe84a42193baad560e
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
30.04.2024 08:39
Опис:
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі складені відповідно до потреб територіальної громади міста Кропивницького та норм чинного законодавства і зазначені в тендерній документації. Кошторисна документації по об’єкту "Капітальний ремонт приміщень під розміщення найпростішого укриття КЗ "Класична гімназія", вул. Микитенка, 35/21 в м. Кропивницький" розроблена на підставі завдання замовника на проєктування.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі проєктно-кошторисної документації, розробленої відповідно до КНУ "Настанова з визначення вартості будівництва" та по якій затверджено Експертний звіт щодо розгляду проектної документації.
Бюджетне призначення на будівництво по даному об’єкту визначено у відповідності до Переліку об'єктів, видатки на які у 2023 році будуть проводитися за рахунок коштів бюджету розвитку по управлінню капітального будівництва Кропивницької міської ради затверджене рішенням Кропивницької міської ради від 04.02.2022 № 1096 (зі змінами)
З Обґрунтуванням даного предмету закупівлі Ви можете ознайомитись за наступним посиланням https://kr-rada.gov.ua/site/uploads/files/Vyconavchi%20organy/Upravlinnya-kap-bud/obgrunt_UA-2023-12-22-017331-a.pdf
Номер:
9bad347cf0304ceaa55cf0ce9f3b9757
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
01.05.2024 17:42
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.05.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Будівельно-монтажні роботи по об'єкту «Капітальний ремонт приміщень під розміщення найпростішого укриття КЗ «Класична гімназія», вул. Микитенка, 35/21 в м. Кропивницький»» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-22-017331-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Оскільки надане вами в поясненнях від 30.04.2024 посилання не веде на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, просимо надати скріншот з сайту Кропивницької міської ради (https://kr rada.gov.ua) з підтвердженням оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на цьому сайті.
2. Просимо надати пояснення щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Кіровоградський будівельний альянс» (далі – учасник) з огляду на те, що вартість виконаних робіт відповідно до наданих учасником актів приймання виконаних робіт КБ-2в не відповідає ціні аналогічного договору від 17.06.2023 №1090 та довідкам про вартість виконаних робіт форми КБ-3.
3. Просимо надати документальне підтвердження виникнення об’єктивних обставин, що спричинили продовження строку дії договору та строку виконання робіт за договором про закупівлю додатковою угодою №1.
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.