-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Капітальний ремонт найпростішого укриття Обласного закладу "Спеціалізована загальноосвітня школа-інтернат "Болградська гімназія ім. Г.С. Раковського", розташованого за адресою: Одеська обл., м. Болград, пл.28 Червня,1. Коригування" (ДК 021:2015-45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Завершена
3 977 932.46
UAH з ПДВ
Номер:
96c06c173d8c4c3cb144bcaca0ee50e6
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-01-15-000060
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
15.01.2024 00:00
Період моніторингу:
15.01.2024 18:22 - 06.02.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
15.01.2024 № 5
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами та доручення Держаудитслужби від 09.01.2024 №003100-18/303-2024,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 15.01.2024 № 5
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
15 UA-2023-12-22-014975-a 22.12.2023 УПРАВЛІННЯ ОБЛАСНОЇ РАДИ З МАЙНОВИХ ВІДНОСИН Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, наявності підстав для проведення закупівлі без використання електронної системи, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону № 922 та Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення відповідно до вимог Закону № 922 та Особливостей - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 05 лютого 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності підстав для проведення закупівлі без використання електронної системи, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII зі змінами (далі - Закон № 922) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення відповідно до вимог Закону № 922 та Особливостей.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель УПРАВЛІННЯ ОБЛАСНОЇ РАДИ З МАЙНОВИХ ВІДНОСИН (далі - Замовник) на 2023 рік, у тому числі UA-P-2023-12-21-007855-c, оголошення про проведення процедури закупівлі, протокол розкриття, Договір від 21.12.2023 № 31, пояснення Замовника на запит Східного офісу Держаудитслужби отримане 29.01.2024 через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
07.02.2024 11:25 - 13.02.2024 00:00
Дата публікації висновку:
07.02.2024 11:25
Запити/Пояснення
Номер:
663d6d2295fe4b599d09b85f07dfad93
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
26.01.2024 14:40
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.02.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт найпростішого укриття Обласного закладу "Спеціалізована загальноосвітня школа-інтернат "Болградська гімназія ім. Г.С. Раковського", розташованого за адресою: Одеська обл., м. Болград, пл.28 Червня,1. Коригування" (ДК 021:2015-45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію опубліковано в інформаційно – телекомунікаційній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-22-014975-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частин першої та п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступного питання:
яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих виконавців робіт та вибрано саме ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "А-ПРО-ГРУП" (ЄДРПОУ 44809028)? До пояснення просимо додати (оприлюднити) інформацію (документацію, аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайси), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення), експертні звіти, тощо.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
ae5a4c9436054413a6334863ef6654a8
Назва:
ПОЯСНЕННЯ На Запит Східного офісу Держаудитслужби від 26 січня 2024 року у межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт найпростішого укриття Обласного закладу «Спеціалізована загальноосвітня школа-інтернат «Болградська гімназія ім. Г.С. Раковського, розташованого за адресою: Одеська обл., м. Болград, пл. 28 Червня,1. Коригування». ДК 021:2015: 45453000 -7 - Капітальний ремонт та реставрація (ID номер у Prozorro UA -2023 -12-22-014975-а)
Дата опублікування:
29.01.2024 15:13
Опис:
На запит від 26 січня 2024 року відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляємо наступне:
Щодо питання, яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих виконавців робіт та вибрано саме товариство з обмеженою відповідальністю «А-ПРО-ГРУП» (ЄДРПОУ 44809028), повідомляємо наступне: як зазначено в Обґрунтуванні підстави зазначеної закупівлі, Замовником здійснена закупівля відповідно до підпункту 4 пункту 13 Особливостей та об’єктивними обставинами, які унеможливлюють дотримання строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів є необхідність в найскорішому (у стислі строки) забезпеченні повноцінного та безпечного використання приміщень закладу освіти в умовах воєнного стану. У зв’язку з чим, з метою реалізації мети зазначеної закупівлі, враховуючи принцип ефективності оскільки ТОВ «А-ПРО-ГРУПП» здійснювались роботи на вищезазначеному об’єкті за Договором № 32
від 30 листопада 2022 року (строк дії до 31.12.2023), укладеному на підставі підпункту 3 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель, товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022№ 1178
(далі - Особливості) в редакції, діючої на дату проведення закупівлі, при виборі виконавця робіт враховувалась необхідність продовження безперервності повного технологічного циклу робіт, розпочатих підрядником за договором № 32 від 30 листопада 2022 року (ID номер у
Prozorro UA-2022-12-06-008202-a), досвід виконання аналогічних робіт.
До пояснення надаємо у додатку Експертний звіт ( позитивний) №1159/е/23 від 13 листопада 2023, реєстраційний номер
ЕХ01:0139-7547-1652-9821.