-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
"Капітальний ремонт відділення дитячої кардіохірургії Центру хірургії КНП «1 територіальне медичне об’єднання м. Львова» на вул. Пилипа Орлика,4" (Додаткові роботи). (ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)
Завершена
7 801 330.16
UAH з ПДВ
Номер:
443b73c180c147389eb5cd3e424de86d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-04-18-000054
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.04.2024 00:00
Період моніторингу:
18.04.2024 15:38 - 10.05.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
18.04.2024 № 21-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Роман СНІГУР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 18.04.2024 № 21-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
3. UA-2023-12-22-012153-a від 22.12.2023 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав для укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, відповідності укладеного договору вимогам законодавства, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 09 травня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав для укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, відповідності укладеного договору вимогам законодавства, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Львівське територіальне медичне об’єднання «Багатопрофільна клінічна лікарня інтенсивних методів лікування та швидкої медичної допомоги» (далі – Замовник) на 2024 рік, обґрунтування підстави від 22.12.2023, звіт від 22.12.2023 про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, договір від 22.12.2023 за №607, пояснення (із долученими документами) Замовника від 25.04.2024 та від 02.05.2024, отримані через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
09.05.2024 14:11 - 15.05.2024 00:00
Дата публікації висновку:
09.05.2024 14:11
Запити/Пояснення
Номер:
956c184574dc4ca4bf93d6c96d853d1d
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
22.04.2024 09:20
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.04.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури на закупівлю «Капітальний ремонт відділення дитячої кардіохірургії Центру хірургії КНП «1 територіальне медичне об’єднання м. Львова» на вул. Пилипа Орлика,4» (Додаткові роботи). (ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-12-22-012153-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання.
1.Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Відповідно до обґрунтування підставою для здійснення закупівлі є підпункт 8 пункту 13 Особливостей №1178, а саме у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг, у зв’язку із чим прошу надати:
- службову записку (заявку на проведення закупівлі) від 15.12.2023, посилання на яку зазначено в обґрунтуванні підстави застосування закупівлі;
- звернення підрядника щодо необхідності виконання додаткових робіт;
- дефектний акт щодо додаткових робіт, які виникли на об’єкті будівництва;
- звернення Замовника до проектанта щодо внесення змін до проектно - кошторисної документації;
- проектно - кошторисна документація по об’єкту будівництва (коригована);
- експертний звіт щодо розгляду проектно-кошторисної документації (коригованої) ;
- будь які інші документи, які підтверджують здійснення закупівлі відповідно до підпункт 8 пункту 13 Особливостей №1178.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
9f19eefbebb04091b403dbe7aecadb8e
Назва:
Інформація на запит
Дата опублікування:
25.04.2024 17:24
Опис:
1) Щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення то відповідно до річного плану даної закупівлі фінансування здійснюється за рахунок власного бюджету (коштів від господарської діяльності підприємства). Кошти, отримані від господарської діяльності підприємства КНП «Львівське територіальне медичне об’єднання «Багатопрофільна клінічна лікарня інтенсивних методів лікування та швидкої медичної допомоги» (далі – КНП «1 територіальне медичне об’єднання м. Львова»), за правовим статусом не є бюджетним фінансуванням, і їх використання не регулюється бюджетним законодавством.
Отже, закупівля робіт по об’єкту «Капітальний ремонт відділення дитячої кардіохірургії Центру хірургії КНП «1 територіальне медичне об’єднання м. Львова» на вул. Пилипа Орлика,4. Додаткові роботи» здійснювалась за кошти отримані від господарської діяльності підприємства з врахуванням фактичної потреби. Обсяг закупівлі визначається на підставі річного планування, а також з урахуванням потреби замовника.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі робіт та визначення його очікуваної вартості здійснено згідно наступних документів:
- проєктно-кошторисної документації, розробленої проєктною організацією ТзОВ "Макро-Будомат", згідно ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», і затвердженої в установленому законом порядку, згідно Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи (постанова Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560) (UA-2023-12-15-005287-a);
- експертного звіту, отриманого за результатом проведення експертизи проєкту будівництва, згідно Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи (постанова Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560) і ДСТУ 8907:2019 «Настанова щодо організації проведення експертизи проектної документації на будівництво (UA-2023-12-15-006101-a). Також додаємо скановану копію експертного звіту.
2) В процесі виконання будівельних робіт по об’єкту «Капітальний ремонт відділення дитячої кардіохірургії Центру хірургії КНП «1 територіальне медичне об’єднання м. Львова» на вул. Пилипа Орлика,4» було виявлено не передбачені проектно-кошторисною документацією додаткові аналогічні супутні роботи, без яких не можливо продовження і відповідно повноцінного завершення робіт на об’єкті в цілому, а саме:
- Монтажні роботи по вентиляційних мережах;
- Монтажні роботи по розсувних дверях;
- Додаткові роботи по монтажу Армстронг-стелі;
- електромонтажні роботи;
- монтажні роботи по слабострумних системах.
Про виникнення додаткових робіт підрядником було інформовано замовника відповідними листом. (Лист додається).
У зв’язку з викладеним вище замовник звернувся до проектної організації з проханням провести коригування проектно-кошторисної документації з врахуванням виявлених додаткових робіт. (Лист-звернення додаються).
Номер:
dd92c114960948f1add5c83dfdff3b20
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
29.04.2024 14:34
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.05.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури на закупівлю «Капітальний ремонт відділення дитячої кардіохірургії Центру хірургії КНП «1 територіальне медичне об’єднання м. Львова» на вул. Пилипа Орлика,4» (Додаткові роботи). (ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-12-22-012153-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання.
Згідно пункту 4.1. укладеного між Комунальним некомерційним підприємством «Львівське територіальне медичне об’єднання «Багатопрофільна клінічна лікарня інтенсивних методів лікування та швидкої медичної допомоги» та ТзОВ «Вельт Капітал» договору від 22.12.2023 за №607 (далі – договір), ціна цього договору визначається згідно з договірною ціною комплексу робіт, що визначена на підставі проектно-кошторисної документації і складає: 7 801 330,16 грн. (сім мільйонів вісімсот одна тисяча триста тридцять гривень 16 копійок) в тому числі ПДВ 1 300 221,69 грн. Ціна цього договору тверда. Розрахунок договірної ціни є невід’ємною частиною цього договору.
Окрім цього, у договорі зазначено, додатки: додаток 1 «Договірна ціна» та додаток 2 «Календарний графік виконаних робіт».
Аналізом оприлюдненої інформації встановлено, що Замовник оприлюднив договір, договірну ціну та календарний графік виконання робіт.
Аналізом договірної ціни встановлено, що договірна ціна складається з обгрунтовуючих розрахунків її вартості за № 1-14.
Слід відмітити, що відповідно до пункту 5.1 розділу V Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України (Мінрегіону) від 01.11.2021 № 281 (далі - Настанова) визначено, що ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 4.40 цієї Настанови, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів.
Аналогічно відповідно до пункту 3 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, які затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 (далі - Постанова № 668) передбачено, що договірна ціна - визначена на основі кошторису, узгоджена сторонами і обумовлена у договорі підряду ціна (вартість) робіт.
Поряд з тим, відповідно до пункту 5.2 розділу V Настанови визначено, що договірна ціна є кошторисом вартості підрядних робіт, який узгоджений замовником, і використовується при проведенні взаєморозрахунків. Форму договірної ціни наведено у додатку 30 цієї Настанови.
Водночас, відповідно до пункту 3 Постанови № 668 також передбачено, що кошторис - зведені витрати, зведені кошторисні розрахунки, об'єктні та локальні кошторисні розрахунки, об'єктні та локальні кошториси, кошториси на окремі види робіт, кошториси на проектні та пошукові роботи, інші розрахунки витрат на будівництво, складені за встановленою формою, на основі яких визначається кошторисна вартість будівництва і договірна ціна.
Разом з тим, у додатку 30 Настанови передбачено, що договірна ціна складається з обгрунтовуючих розрахунків № 1-14 її вартості, що кореспондується з нормами пункту 5.1 Настанови та пунктом 3 Постанови № 668.
Таким чином, з урахуванням норм пунктів 5.1, 5.2 додатку 30 Настанови та пункту 3 Постанови № 668, розрахунки № 1-14 вартості договірної ціни є невід’ємною частиною договірної ціни (кошторису вартості підрядних робіт), які обгрунтовують статті витрат договірної ціни.
У зв’язку з вище викладеним, прошу:
- надати розрахунки №1-14 до договірної ціни договору;
- пояснити причину не оприлюднення разом із договором та договірною ціною розрахунків №1-14 до договірної ціни ?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
d7e7011d4f7e4f2a8a938e710264e4ca
Назва:
інформація на запит
Дата опублікування:
02.05.2024 14:56
Опис:
На Ваш запит, опублікований в межах проведення моніторингу процедури на закупівлю «Капітальний ремонт відділення дитячої кардіохірургії Центру хірургії КНП «1 територіальне медичне об’єднання м. Львова» на вул. Пилипа Орлика,4» (Додаткові роботи). (ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-12-22-012153-a), надаємо наступні пояснення.
1. Пункт 3 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, які затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 (далі - Постанова № 668) містить визначення поняття договірної ціни, згідно з яким договірна ціна - визначена на основі кошторису, узгоджена сторонами і обумовлена у договорі підряду ЦІНА (вартість) робіт;
Пункт 1.2. Розділу 1 Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України (Мінрегіону) від 01.11.2021 № 281 (далі - Настанова) також містить визначення поняття договірної ціни – це кошторис, яким визначається вартість будівельних робіт, узгоджена сторонами (замовником та підрядником) та обумовлена у договорі.
Разом з тим, п.5.2. Розділу 5 Настанови визначає, що договірна ціна є кошторисом вартості підрядних робіт, який узгоджений замовником, і використовується при проведенні взаєморозрахунків. Форму договірної ціни наведено у додатку 30 цієї Настанови.
Проаналізувавши дані поняття в сукупності з іншими положеннями зазначених нормативно-правових актів можна чітко встановити що договірна ціна є документом, що складається за відповідною формою (Додаток 30 Настанови) та визначає ціну договору, яка в свою чергу є РОЗРАХУНКОМ вартості об’єкта будівництва, що складається з будівельних робіт, вартості устаткування, меблів, інвентарю та інших витрат.
Варто зазначити, що жоден з наведених нормативно правових актів, та законодавство в цілому, не містить поняття чи твердження згідно з яким розрахунки № 1-14 вартості договірної ціни є невід’ємною частиною договірної ціни (кошторису вартості підрядних робіт).
Законодавство розмежовує поняття договірної ціни і розрахунків. Так, пункт 3 Постанови №668 встановлює поняття: кошторисна документація - це кошториси та інші документи, пов'язані із складанням (розрахунки, обгрунтування, пояснення, відомості про ресурси тощо) і необхідні для визначення кошторисної вартості будівництва та договірної ціни. Отже дане поняття свідчить про те, що розрахунки є іншими документами, що пов’язані із складанням договірної ціни, однак не є її невід’ємною частиною. Про це може свідчити також і те, що сама форма договірної ціни (Додаток 30 Настанови) містить лише перелік розрахунків №1-14 з найменуванням витрат та вартістю по кожному з них, однак форм самих обгрунтовуючих розрахунків вона не містить в собі. Відтак у Замовника немає підстав стверджувати, що обгрунтовуючі (підтверджуючі) розрахунки №1-14 за статтями витрат договірної ціни є саме невід’ємною частиною договірної ціни.
Відповідно до пункту 5 Постанови №668, розрахунки до договірної ціни не є істотною умовою договору, адже вони не потребують погодження, на відміну від самої договірної ціни, яка узгоджується Замовником
Умовами договору №607 від 22.12.2023 року (далі – договір) не було передбачено що підтверджуючі розрахунки №1-14 за статтями витрат договірної ціни є її невід’ємною частиною або те що вони обов’язково надаються до договірної ціни, тощо. Відтак розрахунки № 1-14 до договірної ціни не є частиною договору та не підлягають обов’язковому оприлюдненню. Однак на Ваш запит у додатку до відповіді надаємо підтверджуючі розрахунки №1-14 до договірної ціни.