-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Нове будівництво каналізаційної насосної станції (КНС) на вул. Гоголя, 4-Г в м. Звягель Житомирської області
Завершена
2 549 578.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 25 495.79 UAH
мін. крок: 1% або 25 495.79 UAH
Номер:
10744aab765e4a3aab32674759acb7ab
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-01-15-000123
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
15.01.2024 00:00
Період моніторингу:
15.01.2024 17:45 - 06.02.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
15.01.2024
№ 3-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Сергій ДАВИДЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 15.01.2024 № 3-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі / звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
1. UA-2023-12-22-010499-a виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляду тендерної пропозиції учасника ПП «МОНТАЖНА КОМПАНІЯ «МЕГАТЕХ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 26 січня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості, в редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця та законодавству у сфері закупівель.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Комунального підприємства Звягельської міської ради «Звягельводоканал» (далі - Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи Замовника від 22.12.2023 № 161, тендерна пропозиція учасника-переможця ПП «МОНТАЖНА КОМПАНІЯ «МЕГАТЕХ», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможця від 01.01.2024 № 1, повідомлення про намір укласти договір від 01.01.2024, договір про закупівлю від 08.01.2024 № 8, пояснення Замовника з копіями документів, надані через електронну систему закупівель 18.01.2024.
Період усунення порушень:
26.01.2024 14:29 - 01.02.2024 00:00
Дата публікації висновку:
26.01.2024 14:29
Запити/Пояснення
Номер:
a96c41147a3849af9668f98ebab6dda0
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
16.01.2024 11:56
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.01.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу публічної закупівлі «Нове будівництво каналізаційної насосної станції (КНС) на вул. Гоголя, 4-Г в м. Звягель Житомирської області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-22-010499-a) та та відповідно до пунктів 6, 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1) Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
2) Пунктом 32 частини 1 статті 1 Закону або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
Відповідно до частини 1 статті 26 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Відтак, відповідно до підпункту 5 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації встановлено, що учасник ПП «МОНТАЖНА КОМПАНІЯ «МЕГАТЕХ»» повинен надати копію статуту (для юридичних осіб) зі змінами та доповненнями з відміткою державного реєстратора (у випадку відсутності відмітки державного реєстратора на статуті, учасник додатково у складі пропозиції повинен надати довідку або опис, де зазначено код доступу, за яким існує можливість перевірити достовірність наданого статуту або переглянути електронну версію документу або інший установчий документ зі змінами (у випадку законодавчо обумовленої відсутності статуту)).
Поясніть, чи надав у складі тендерної пропозиції учасник ПП «МОНТАЖНА КОМПАНІЯ «МЕГАТЕХ»» довідку або опис, де зазначено код доступу, за яким існує можливість перевірити достовірність наданого статуту або переглянути електронну версію документу або інший установчий документ зі змінами (у випадку законодавчо обумовленої відсутності статуту)? Якщо так, то зазначте у якому файлі загружений вказаний документ.
3) Відповідно до підпункту 5.3 пункту 5 Додатку № 3 до тендерної документації встановлено загальні вимоги до Шафи диспетчеризації ШУ ТУ У 27.9-37621413-004:2021 у складі Системи диспетчеризації та охоронної системи та перелік документів, які надаються учасником ТОВ фірма «Кортакоз», зокрема, учасник ПП «МОНТАЖНА КОМПАНІЯ «МЕГАТЕХ»» у складі тендерної пропозиції повинен надати діючу декларацію про відповідність технічному регламенту низьковольтного електричного обладнання та технічному регламенту з електромагнітної сумісності обладнання.
Проте, проведеним моніторингом установлено, що у складі тендерної пропозиції учасника ПП «МОНТАЖНА КОМПАНІЯ «МЕГАТЕХ»» відсутня діюча декларація про відповідність технічному регламенту низьковольтного електричного обладнання та технічному регламенту з електромагнітної сумісності обладнання, що не відповідає умовам визначеним у підпункті 5.3 пункту 5 Додатку № 3 до тендерної документації.
Слід зазначити, що відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей, замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, коли вона не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Враховуючи вищевказане, поясніть чому не відхилено тендерну пропозицію учасника ПП «МОНТАЖНА КОМПАНІЯ «МЕГАТЕХ»», як таку, що не відповідала вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації ?
Разом з тим, відповідно до вимог підпункту 2 пункту 50 Особливостей встановлено імперативну умову, що замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Номер:
151266fe149a427ea9fd3673047ac3bd
Назва:
Пояснення на моніторинг
Дата опублікування:
18.01.2024 11:29
Опис:
1. Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та його очікувана вартість визначена згідно проектно-кошторисної документації, щодо якої була проведена державна експертиза та отримано Експертний звіт (Позитивний) (Додається).
2. На вимогу підпункту 5 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації Учасник ПП «МОНТАЖНА КОМПАНІЯ «МЕГАТЕХ» надав Копію Статуту (для юридичних осіб) затвердженого рішенням Власника №13/01/2023 ПП «МОНТАЖНА КОМПАНІЯ «МЕГАТЕХ» від 13 січня 2023року з відміткою державного реєстратора, тому довідка або опис, де зазначено код доступу, за яким існує можливість перевірити достовірність наданого статуту або переглянути електронну версію документу або інший установчий документ зі змінами (у випадку законодавчо обумовленої відсутності статуту) не надається відповідно даній вимозі (Додається копія Статуту).
3. Щодо вимоги згідно підпункту 5.3 пункту 5 Додатку № 3 до тендерної документації Учасник надав діючу декларацію про відповідність технічному регламенту низьковольтного електричного обладнання № UA.TR.YT.D.091101-23-1 термін дії до 10.09.2025р. та технічному регламенту з електромагнітної сумісності обладнання № UA.TR.YT.D.091101-23-2 термін дії до 10.09.2025р. (Додаються)