-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Капітальний ремонт приміщень другого поверху навчального корпусу комунального закладу Львівської обласної ради Львівський медичний фаховий коледж післядипломної освіти за адресою м.Львів, вул. Липинського, 54. (Коригування) (Код ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
Завершена
4 061 610.00
UAH з ПДВ
Номер:
aac11dd5e1e842038210bce8ac0b82f8
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-02-08-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.02.2024 00:00
Період моніторингу:
08.02.2024 11:20 - 01.03.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
08.02.2024 № 8-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Роман СНІГУР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 08.02.2024 № 8-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
5. UA-2023-12-22-009023-a від 22.12.2023 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав для укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує здійснити заходи (зокрема, проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення у подальшому порушень вимог частини п’ятої статті 8 Закону під час надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття заходів щодо недопущення у подальшому встановлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 лютого 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав для укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального закладу Львівської обласної ради Львівського медичного фахового коледжу післядипломної освіти (далі – Замовник) на 2023 рік, звіт від 22.12.2023 про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, договір від 21.12.2023 за №21/12/23, додаткову угоду від 16.02.2024 за №1, протокол від 20.02.2024 за №20/2 (щодо допущення технічної помилки), пояснення (із долученими документами) Замовника від 14.02.2024 та 27.02.2024, отримані через електронну систему закупівель.
На запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області щодо підтвердження необхідності виконання додаткових робіт по об'єкту «Капітальний ремонт приміщень другого поверху навчального корпусу комунального закладу Львівської обласної ради Львівський медичний фаховий коледж післядипломної освіти за адресою м. Львів, вул. Липинського, 54», Замовник, на порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону пояснення через електронну систему закупівель надав несвоєчасно (27.02.2024 – на четвертий робочий день).
Період усунення порушень:
28.02.2024 10:44 - 14.03.2024 00:00
Дата публікації висновку:
28.02.2024 10:44
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Інформація, що свідчить про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладені у висновку по моніторингу закупівлі UA-2023-12-22-009023-a
Розглянувши висновок про результати моніторингу процедури закупівлі Капітальний ремонт приміщень другого поверху навчального корпусу комунального закладу Львівської обласної ради Львівський медичний фаховий коледж післядипломної освіти за адресою м.Львів, вул. Липинського, 54. (Коригування) (Код ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація, Уповноважена особа КЗ ЛОР Львівський медичний фаховий коледж післядипломної освіти, повідомляє наступне:
1. Щодо несвоєчасного надання відповіді на запит від 21.02.2024 року.
21.02.2024 10:09.надійшов запит про надання пояснень. Строк надання відповіді на запит становив до 27.02.2024 року.
Повідомляю Вас про те, що відповідь на запит не надано своєчасно у зв’язку з об’єктивними обставинами, що не залежать від замовника, а саме: 26.02.2024 року в період з 21 год був відсутній доступ до електронного майданчика DZO. Замовник не мав технічної можливості надати відповідь на запит.
Доступ до майданчика замовника було поновлено лише 27.02.2024 року, тобто після спливу строку для надання відповіді на запит. Водночас, робота майданчика залишалась некоректною, у зв’язку із чим не було можливості дозавантажити файли, надання яких вимагалось в запиті. Негайно, за першою можливістю, замовником надано відповідь (2024-02-27 10:26:48) на запит та довантажено файли, коли технічна можливість їх завантаження була відновлена (2024-02-27 16:58:12). Замовником надіслано лист на адресу електронного майданчика «Держзакупівлі.Онлайн» (DZO). Станом на дату написання відповіді лист-підтвердження технічного збою, що унеможливив надання відповіді на запит не надходило. У випадку отримання відповіді, Замовником буде негайно долучено відповідний документ.
Згідно зі статтею 9 КУпАП адміністративним правопорушенням (проступком) визнається протиправна, винна (умисна або необережна) дія чи бездіяльність, яка посягає на громадський порядок, власність, права і свободи громадян, на встановлений порядок управління і за яку законом передбачена адміністративна відповідальність.
Оскільки у діях посадових або уповноважених осіб замовника відсутня вина щодо порушення строків надання відповіді на запит 21.02.2024 10:09, прошу не притягувати відповідних осіб замовника до адміністративної відповідальності.
Підсумовуючи вищевикладене, Уповноважена особа КЗ ЛОР Львівський медичний фаховий коледж післядипломної освіти висловлює свою повагу та повідомляє, що виявлені порушення та зауваження проаналізовано та будуть враховані у обов’язковому порядку на всіх етапах проведення закупівель у майбутньому, у тому числі – при наданні відповіді на запит. Для запобігання випадків порушення законодавства з питань публічних закупівель у майбутньому, було проведено роз’яснювальні заходи з приводу порушень зазначених у висновку та здійснено моніторинг найближчих дат проведення навчання з підвищення кваліфікації в сфері публічних закупівель з подальшим направленням на навчання осіб, відповідальних за проведення публічних закупівель. Замовник додатково зареєструється на інших електронних майданчиках, щоб у випадку відсутності доступу до одного із них, була технічна можливість надати відповідь на запит з іншого. Зобов’язуємось не допускати в подальшому порушень частини п’ятої статті 8 Закону.
Дата публікації звіту:
06.03.2024 16:58
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
порушення усунуто
Дата публікації:
13.03.2024 14:44
Запити/Пояснення
Номер:
f162d387800646cdbab400379dda9690
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
09.02.2024 16:25
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.02.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт приміщень другого поверху навчального корпусу комунального закладу Львівської обласної ради Львівський медичний фаховий коледж післядипломної освіти за адресою м. Львів, вул. Липинського, 54. (Коригування) (Код ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-22-009023-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, послуги (роботи), що є предметом даної закупівлі, технічне завдання, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
de266b2003324883be4c698db8541ea2
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
14.02.2024 15:27
Опис:
Очікувана вартість робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням "Настанови з визначення вартості будівництва, затверджена Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації. Дана норма закріплена у наказі Мінекономіки від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», який встановлює порядок визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг, закупівля яких здійснюється відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі» та з врахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування відповідно до Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 .
При визначенні очікуваної вартості використовуємо зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва. Очікувана вартість робіт розрахована за виключенням суми понесених витрат та робіт за основним договором. Вартість робіт затверджена експертним звітом № 04-04/149-16.12.23 від 16 грудня 2023 року.
Додатково інформуємо, що в складі пропозиції міститься документальне підтвердження правомірності застосування закупівлі на підставі підпункту 8 пункту 13 Особливостей
Номер:
ac3d8de3d7844f5281feede6ad1ef5e1
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
21.02.2024 10:09
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.02.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт приміщень другого поверху навчального корпусу комунального закладу Львівської обласної ради Львівський медичний фаховий коледж післядипломної освіти за адресою м. Львів, вул. Липинського, 54. (Коригування) (Код ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-22-009023-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
Відповідно до обґрунтування завантаженого на сторінку Prozorro 22.12.2023 підставою для здійснення закупівлі є підпункт 8 пункту 13 Особливостей №1178, а саме у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг.
У зв’язку із чим прошу надати документи що підтверджують необхідність виконання додаткових робіт по об'єкту «Капітальний ремонт приміщень другого поверху навчального корпусу комунального закладу Львівської обласної ради Львівський медичний фаховий коледж післядипломної освіти за адресою м. Львів, вул. Липинського, 54», а саме:
- лист звернення Підрядника про необхідність виконання додаткових робіт;
- дефектний акт щодо додаткових робіт, які виникли на об’єкті будівництва;
- документ щодо розгляду цього звернення Замовником;
- звернення Замовника до проектанта щодо внесення змін до проектно - кошторисної документації;
- проектно - кошторисна документація по об’єкту будівництва (коригована);
- або будь які інші документи, які підтверджують здійснення закупівлі відповідно до підпункт 8 пункту 13 Особливостей №1178.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
a7a8bab6497a4af3916c174002e8c988
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
27.02.2024 10:26
Опис:
В електронній системі закупівель під час оприлюднення інформації про договір про закупівлю укладений без використання електронної системи Замовником було завантажено документальне підтвердження правомірності укладання договору відповідно до підпункту 8 пункту 13 Особливостей №1178, а саме у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Звертаємо Вашу увагу, що вимоги законодавства не містять вичерпний перелік документів, які повинні підтверджувати можливість укладання договору, окрім обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту (обрунтування та інші документи було опубліковано під час оприлюднення інформації про договір). Додатково повідомляємо, що на момент прийняття рішення про проведення закупівлі на підставі підпункту 8 пункту 13 Особливостей №1178, вартість додаткових аналогічних робіт не перевищувала 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі.
На даний момент не є можливим завантажити файли в електронну систему закупівель (майданчик DZO). Замовник було здійснено дзвінок на гарячу лінію майданчика, оператор якого повідомив про технічні проблеми в роботі, у зв'язку із чим був відсутній доступ до майданчика з 21.00 26.02.2024 року. Станом на зараз доступ до майданчика відновлено, однак неможливо завантажити будь-які документи в електронну систему, в тому числі запитувану Вами інформацію. Як тільки роботу майданчика буде відновлено, Замовником буде завантажено необхідні документи через розділ "Надати пояснення з власної ініціативи".
Номер:
fdda26f83f434a6cb9867a9bd7710a68
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
27.02.2024 16:58
Опис:
Документи, які надаються у відповідь на запит та які не було можливості завантажити у зв'язку із технічним збоєм на електронному майданчику.