• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Капітальний ремонт приміщень другого поверху навчального корпусу комунального закладу Львівської обласної ради Львівський медичний фаховий коледж післядипломної освіти за адресою м.Львів, вул. Липинського, 54. (Коригування) (Код ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація

Завершена

4 061 610.00 UAH з ПДВ
Номер: aac11dd5e1e842038210bce8ac0b82f8
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-02-08-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08.02.2024 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913637
Період моніторингу: 08.02.2024 11:20 - 01.03.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 08.02.2024 № 8-з Тернопіль Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Роман СНІГУР Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 08.02.2024 № 8-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 5. UA-2023-12-22-009023-a від 22.12.2023 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Тернопіль
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 97) 161-11-71, podyuknadja@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав для укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує здійснити заходи (зокрема, проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення у подальшому порушень вимог частини п’ятої статті 8 Закону під час надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття заходів щодо недопущення у подальшому встановлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 28 лютого 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав для укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального закладу Львівської обласної ради Львівського медичного фахового коледжу післядипломної освіти (далі – Замовник) на 2023 рік, звіт від 22.12.2023 про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, договір від 21.12.2023 за №21/12/23, додаткову угоду від 16.02.2024 за №1, протокол від 20.02.2024 за №20/2 (щодо допущення технічної помилки), пояснення (із долученими документами) Замовника від 14.02.2024 та 27.02.2024, отримані через електронну систему закупівель. На запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області щодо підтвердження необхідності виконання додаткових робіт по об'єкту «Капітальний ремонт приміщень другого поверху навчального корпусу комунального закладу Львівської обласної ради Львівський медичний фаховий коледж післядипломної освіти за адресою м. Львів, вул. Липинського, 54», Замовник, на порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону пояснення через електронну систему закупівель надав несвоєчасно (27.02.2024 – на четвертий робочий день).
Період усунення порушень: 28.02.2024 10:44 - 14.03.2024 00:00
Дата публікації висновку: 28.02.2024 10:44

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Інформація, що свідчить про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладені у висновку по моніторингу закупівлі UA-2023-12-22-009023-a Розглянувши висновок про результати моніторингу процедури закупівлі Капітальний ремонт приміщень другого поверху навчального корпусу комунального закладу Львівської обласної ради Львівський медичний фаховий коледж післядипломної освіти за адресою м.Львів, вул. Липинського, 54. (Коригування) (Код ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація, Уповноважена особа КЗ ЛОР Львівський медичний фаховий коледж післядипломної освіти, повідомляє наступне: 1. Щодо несвоєчасного надання відповіді на запит від 21.02.2024 року. 21.02.2024 10:09.надійшов запит про надання пояснень. Строк надання відповіді на запит становив до 27.02.2024 року. Повідомляю Вас про те, що відповідь на запит не надано своєчасно у зв’язку з об’єктивними обставинами, що не залежать від замовника, а саме: 26.02.2024 року в період з 21 год був відсутній доступ до електронного майданчика DZO. Замовник не мав технічної можливості надати відповідь на запит. Доступ до майданчика замовника було поновлено лише 27.02.2024 року, тобто після спливу строку для надання відповіді на запит. Водночас, робота майданчика залишалась некоректною, у зв’язку із чим не було можливості дозавантажити файли, надання яких вимагалось в запиті. Негайно, за першою можливістю, замовником надано відповідь (2024-02-27 10:26:48) на запит та довантажено файли, коли технічна можливість їх завантаження була відновлена (2024-02-27 16:58:12). Замовником надіслано лист на адресу електронного майданчика «Держзакупівлі.Онлайн» (DZO). Станом на дату написання відповіді лист-підтвердження технічного збою, що унеможливив надання відповіді на запит не надходило. У випадку отримання відповіді, Замовником буде негайно долучено відповідний документ. Згідно зі статтею 9 КУпАП адміністративним правопорушенням (проступком) визнається протиправна, винна (умисна або необережна) дія чи бездіяльність, яка посягає на громадський порядок, власність, права і свободи громадян, на встановлений порядок управління і за яку законом передбачена адміністративна відповідальність. Оскільки у діях посадових або уповноважених осіб замовника відсутня вина щодо порушення строків надання відповіді на запит 21.02.2024 10:09, прошу не притягувати відповідних осіб замовника до адміністративної відповідальності. Підсумовуючи вищевикладене, Уповноважена особа КЗ ЛОР Львівський медичний фаховий коледж післядипломної освіти висловлює свою повагу та повідомляє, що виявлені порушення та зауваження проаналізовано та будуть враховані у обов’язковому порядку на всіх етапах проведення закупівель у майбутньому, у тому числі – при наданні відповіді на запит. Для запобігання випадків порушення законодавства з питань публічних закупівель у майбутньому, було проведено роз’яснювальні заходи з приводу порушень зазначених у висновку та здійснено моніторинг найближчих дат проведення навчання з підвищення кваліфікації в сфері публічних закупівель з подальшим направленням на навчання осіб, відповідальних за проведення публічних закупівель. Замовник додатково зареєструється на інших електронних майданчиках, щоб у випадку відсутності доступу до одного із них, була технічна можливість надати відповідь на запит з іншого. Зобов’язуємось не допускати в подальшому порушень частини п’ятої статті 8 Закону.
Дата публікації звіту: 06.03.2024 16:58

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: порушення усунуто
Дата публікації: 13.03.2024 14:44

Запити/Пояснення