• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Авторський нагляд по об’єкту «Нове будівництво магістрального водогону Марганець – Нікополь – Покров у зв’язку з необхідністю ліквідації негативних наслідків, пов’язаних із знищенням Каховської гідроелектростанції, Дніпропетровська область»(71520000-9- послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)

Завершена

1 772 355.60 UAH з ПДВ
Номер: aad365c4b2fc487aa2063ae1c96a7424
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-01-17-000022
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17.01.2024 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 17.01.2024 14:26 - 08.02.2024 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 17.01.2024 № 6 Львів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, доручення державної аудиторської служби України від 09.01.2024 №003100-18/303-2024. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 17.01.2024 № 6. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-12-22-004778-a, 22.12.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Адреса: Ukraine, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 32) 297-02-35, irenya08@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; наявності підстав для проведення закупівлі та укладення договору про закупівлю без застосування процедур закупівель, визначених Законом з урахуванням Особливостей №1178; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до законодавства про публічні закупівлі; укладення договору про закупівлю; правомірності внесення змін до договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 07 січня 2024 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; наявність підстав для проведення закупівлі та укладення договору про закупівлю без застосування процедур закупівель, визначених Законом України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості №1178); відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до законодавства про публічні закупівлі; укладення договору про закупівлю; правомірності внесення змін до договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель: Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Дніпропетровській області (далі – Замовник) на 2023 рік (UA-P-2023-12-19-004626-c); опублікований 22.12.2023 звіт про договір про закупівлю; опубліковані 22.12.2023 протокол від 18.12.2023 №1 щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника про проведення закупівлі без використання електронної системи за підпунктом 5 пункту 13 Особливостей №1178 (із змінами до річного плану закупівель у додатку) та затверджене наказом від 18.12.2023 №286/1 Обгрунтування підстави для здійснення закупівлі згідно з підпунктом 5 пункту 13 Особливостей №1178; копію Експертного звіту (позитивний) №ЕК-5253/09-23 ВІД 20.11.2023 щодо розгляду проєктної документації на будівництво; Зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва; наказ від 29.11.2023 №Н-526/07-01/01.2 щодо затвердження проектної документації на будівництво; копію наказу від 19.07.2023 №16/1 про здійснення авторського нагляду; договір від 18.12.2023 №АН-Б-В-2, додаткову угоду від 22.01.2024 №1 до вказаного договору та повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю; опубліковані Замовником пояснення та документи на запити органу державного фінансового контролю.
Період усунення порушень: 07.02.2024 17:57 - 13.02.2024 00:00
Дата публікації висновку: 07.02.2024 17:57

Запити/Пояснення